Ben je nou meteen weer persoonlijk aan te afkraken?? YUK!!quote:
Gut, het lijkt ergens gezellig te zijn en de sfeerverzieker is er ook meteen weer..quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:32 schreef mlg het volgende:
Haha, het woord sex valt en de stoeipoes is er ook weer.
Ik heb medeleiden met je.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:32 schreef mlg het volgende:
Haha, het woord sex valt en de stoeipoes is er ook weer.
Mooi, dan kan ik tenminste met een gerust hart mijn bed in.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gut, het lijkt ergens gezellig te zijn en de sfeerverzieker is er ook meteen weer..
Jij bent echt dyslectisch he?quote:
Wat is dit voor onzin man.quote:IK vind je heeeel lief, maar ik ben 1 te oud en 2 te labiel.... Ik ben geestelijk onstabiel... Ik ben een tuimelaar met een gewichttje wat te klein is... Niet zwaar genoeg
Anders halen we Meneer M, die weet wel raad met jullie.quote:
Nee bedankt, doe mij maar eentje die jong en stabiel is, met een tuimelaartje die te groot is. Wat dat moge zijn mag Joost weten.quote:
Welk figuur in Afghanistan is niet corrupt?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:44 schreef JoaC het volgende:
Die chef was toch super-corrupt volgens oa PVV, SP?
Tuurlijk jochie en nu naar je ECHTE droomwereldquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:38 schreef mlg het volgende:
En Whiskers. Jij moet niet zeiken met die emo dm's naar mij met je psychologische gepruttel.
Deze manquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:45 schreef Holograph het volgende:
[..]
Welk figuur in Afghanistan is niet corrupt?
Het staat toch echt allemaal in mijn dm geschiedenis. Maar genoeg. Het is gelukkig niet mijn leven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk jochie en nu naar je ECHTE droomwereld
Uit onderzoek is gebleken dat voornamelijk PVV-stemmers vroeger alles beter vonden. Welkom bij de clubquote:
Na, het 2e stuk van het nummer skip ik altijdquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:58 schreef betyar het volgende:
[..]
![]()
The day that never comes vind ik nog beter
Tsja, mlg wou ff laten weten dat hij er was...quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:57 schreef betyar het volgende:
Wat een leuke en gezellig posts zijn hier voorbij gekomen![]()
![]()
![]()
hahahaha HAHAHAHAHA WHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:58 schreef Morendo het volgende:
Wie wil mij troosten met het verlies van Ajax?
Ik niet, baal wel van gevolgen voor de Nederlandse competitiequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:58 schreef Morendo het volgende:
Je moet relativeren. Besef dat ik als Feyenoord-fan het veel zwaarder heb.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:58 schreef Morendo het volgende:
Kutzooi.......quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:58 schreef Morendo het volgende:
Dat geldt wrs ook voor andere conservatieve partijenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:58 schreef Holograph het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken dat voornamelijk PVV-stemmers vroeger alles beter vonden. Welkom bij de club.
Het voetbal is al klaar!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heren, veel plezier met het voetbalen nog een fijne avond
Niet waar.......quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:40 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ach, Betyar zit elke dag aan het bier.
The Black Album is natuurlijk vele malen beterquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:04 schreef dotCommunism het volgende:
Het beste Metallica album blijft Load.
Master of Puppets, Load, S&M en Deth Magnetic.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:04 schreef dotCommunism het volgende:
Het beste Metallica album blijft Load.
Niets vergeleken bij Use your Illusion, hoewel dat technisch gezien geen Metallica is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:05 schreef Holograph het volgende:
[..]
The Black Album is natuurlijk vele malen beter
The spaghetti incidentquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Niets vergeleken bij Use your Illusion, hoewel dat technisch gezien geen Metallica is.
Nee, zeg maar Guns 'n Rosesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Niets vergeleken bij Use your Illusion, hoewel dat technisch gezien geen Metallica is.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:11 schreef EchtGaaf het volgende:
Waar blijft de Fabeltjeskrant ?
Ik wil naar bed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:12 schreef betyar het volgende:
[..]Niet dat ik wil slapen nu, maar: dat moet je wel ELKE dag doen Betje, dan ben je de POL-SC verschuldigdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Mijn vrouw hoorde de eerste 5 seconden weet het lied kan niet op de artiest komen, nu zit ze zich te verbijten en wordt gek omdat ze het niet weet.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:12 schreef betyar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De handen mogen dus nu wel onder de lakens![]()
Eigenlijk wel he.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet dat ik wil slapen nu, maar: dat moet je wel ELKE dag doen Betje, dan ben je de POL-SC verschuldigd
Nee..... maar ik ga nog niet naar bed.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De handen mogen dus nu wel onder de lakens
Als zanger of als manquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben wel een fan van Guns 'N Roses, vooral van Axl.
In zijn hoogtijdagen was het een geweldige performer, (live) zingen kon hij niet, maar goed. App. 4 destruction en UYI 1+2 zullen altijd geweldig blijven. De band is voor mij wel opgehouden in '92, wat ze nu allemaal uitspoken interesseert me niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als zanger of als man![]()
![]()
![]()
----> is allebei niks, hoewel ik ook de 1e 3 cd's heb gekocht ooit
Precies, hij kan niet zingenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
In zijn hoogtijdagen was het een geweldige performer, (live) zingen kon hij niet, maar goed. App. 4 destruction en UYI 1+2 zullen altijd geweldig blijven. De band is voor mij wel opgehouden in '92, wat ze nu allemaal uitspoken interesseert me niet.
Daarom nemen ze het ook op in een studio, zodat ze het kunnen mixen e.d.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies, hij kan niet zingen![]()
Maar hey, ik heb de cd's (toen) ook gekocht hoorÉn ze zijn van me gejat ook
![]()
Welk nummer?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:27 schreef Zeeland het volgende:
Ik heb de Guns 'n roses toevallig vandaag op mijn mobiel gezet.
Hij is idd zoooo slecht live... Heb je hem gezien bij Tribute to Freddy Mercury of was je te jong toen??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Daarom nemen ze het ook op in een studio, zodat ze het kunnen mixen e.d.
Zo'n beetje alle bekende nummers van Guns N' Roses.quote:
Nee, maar heb wel 'Live in Tokyo' en de 'Live Era' albums. Nu moet ik zeggen dat die Hetfield van Metallica ook niet kan zingen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is idd zoooo slecht live... Heb je hem gezien bij Tribute to Freddy Mercury of was je te jong toen??
Que?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gut, ik heb de tijdslimiet weer overschreden.. Sorry hoor..
Wat jij wil: Hoestie Morendo?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wel goed, maar let's stick to Nederlands.
Kon beter, maar verder prima hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Opzich wel prima, en met Whiskey dan?
Was ist los?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kon beter, maar verder prima hoor
Niks wat jou aangaat Morendoquote:
Neuh,dat bepaal ik voorafquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat bepaal ik wel, nadat jij vertelt hebt wat er beter kon.
Nog steeds niet, en ik denk dat het er niet van komt ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heb jij Black Swan al gezien in de bios?
Ik zou hem dan maar eens downen. Prima film.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog steeds niet, en ik denk dat het er niet van komt ook
Dank voor de tipquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik zou hem dan maar eens downen. Prima film.
Wel gaan kijken vervolgens he, ik blijf je er anders mee bestoken.quote:
Ach, over dertig jaar zul je zien dat sommige onverlaten zijn tronie in een UI hebben verwerkt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:47 schreef JoaC het volgende:
Heb braakneigingen onder controle gekregen tijdens P&W, kan iemand die Robert M. martelen? Met advocatentarief betaald natuurlijk.
Neequote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:47 schreef JoaC het volgende:
Heb braakneigingen onder controle gekregen tijdens P&W, kan iemand die Robert M. martelen? Met advocatentarief betaald natuurlijk.
Zou denk ik een goede, verfrissende kandidaat zijn.quote:Donald Trump denkt er serieus over na om een gooi te doen naar het Amerikaanse presidentschap. De vastgoedmagnaat maakte dat vandaag bekend op een persconferentie in New York, meldt persbureau Novum Nieuws.
Trump had de persconferentie belegd samen met de Georgische president Michail Saakasjvili om een luxe ontwikkelingsproject in Georgië aan te kondigen. De vastgoedmagnaat prees dat manier waarop Saakasjvili zijn land bestuurt en verklaarde ook in de Verenigde Staten een dergelijke leider te willen.
In juni zal Trimp officieel aankondigen of hij zich zal kandideren voor de presidentsverkiezingen van 2012. Hij zal dan eerst moeten deelnemen in de strijd om de Republikeinse presidentsnominatie.
Doe je al wekenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wel gaan kijken vervolgens he, ik blijf je er anders mee bestoken.
Eigenlijk niet neequote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Advocatentarief klinkt toch wel bijzonder aanlokkelijk, niet?
En ik zal het blijven doen, totdat je die magistrale film zelf aanschouwt hebt.quote:
Ik ben ook tegen lijstraffen e.d.quote:
Ik ben niet zo van de eenzijdige benadering.. Maar wie ben ik??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen lijstraffen e.d.![]()
Tenzij in een niet punitieve context, natuurlijk.
Nou pech dan...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou vertel eens, ik ben wel benieuwd geworden.....
Wat denk je zelf??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Eén ding dan: ben je wel of niet de zus van mlg?
We hadden het over jou.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Morendo?? Waarom ben je wakkr trouwens??? Relatie kut? Werk kut?? Wat???
Ja, ja Surequote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
We hadden het over jou.![]()
Ik ga trouwens slapen.
Je bent hier te vaak te laat Moquote:
Dat is waar. Student he.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent hier te vaak te laat Mo
Samenwonende student die met zijn liefje danst?? Neuh, raarquote:
Waar heb je het nu weer over?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Samenwonende student die met zijn liefje danst?? Neuh, raar
Wawr sloeg dat op?? Jij en je din zaten toch op dansles?? Je wwet wel, voorbereiding voor trouwen???quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Evident, maar waar sloeg dat op?!?
En niet zeggen: 'jou'.
Je bent nu heel erg in de war met iemand anders. Trouwplannen heb ik niet, bovendien volg ik geen danslessen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wawr sloeg dat op?? Jij en je din zaten toch op dansles?? Je wwet wel, voorbereiding voor trouwen???
Die trouwplannen valt over te dicussieren, die danslessen nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je bent nu heel erg in de war met iemand anders. Trouwplannen heb ik niet, bovendien volg ik geen danslessen.
Heb je het nu over ons, of wat mis ik?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die trouwplannen valt over te dicussieren, die danslessen niet
Ik hoop dat je met ons jij en je din bedoelt, die verifieerbaar danslessen hebben gevolgd... Je hebt op weg naar een huwelijk Morendo, en waarom niet??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heb je het nu over ons, of wat mis ik?
Die griep slaat harder toe dan ik had verwacht. Je raaskalt nu een beetje, whiskey.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je met ons jij en je din bedoelt, die verifieerbaar danslessen hebben gevolgd... Je hebt op weg naar een huwelijk Morendo, en waarom niet??
Maatr ik heb ook de griepquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die griep slaat harder toe dan ik had verwacht. Je raaskalt nu een beetje, whiskey.
Goed luisterenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:00 schreef Morendo het volgende:
Hoe weet jij van mij en mijn huwelijk af, via FOK!
Dat ben ik niet direct van plan, nee.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niet dat dat iets afdoet aan waar jij mee bezig bent
Je bent echt in de war, sorry Whiskey. Denk er nog maar eens over na.quote:
Te laat Morendoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je bent echt in de war, sorry Whiskey. Denk er nog maar eens over na.
Niet gaan wedden he, want dan ben ik er WELquote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:04 schreef Morendo het volgende:
In dat geval ga ik maar slapen. Ik zie je wel bij de ceremonie.
Ik heb nog een overjarige oom die weduwnaar is, die moet je dan maar zo lang gezelschap houden. Lukt jou wel, toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet gaan wedden he, want dan ben ik er WEL
Laten we hopen dat jullie het zonder me stellemquote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik heb nog een overjarige oom die weduwnaar is, die moet je dan maar zo lang gezelschap houden. Lukt jou wel, toch?
Dat zal wel lukken, with or without you.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat jullie het zonder me stellem
Niet meer zeuren over wedden dan he??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken, with or without you.
Nee, laten we beiden ophouden te zeuren, doch jij iets meer dan ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet meer zeuren over wedden dan he??
Leuke conversatie idd. Vooral dat Whiskers jou verwart met Cerbie. Kostelijk,quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:11 schreef Morendo het volgende:
Ze zullen morgen wel weer lachen over deze conversatie, die gesjeesde intellectuelen, hier vrij rondlopend op FOK!
Goed voorspeld, hulde.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:11 schreef Morendo het volgende:
Ze zullen morgen wel weer lachen over deze conversatie, die gesjeesde intellectuelen, hier vrij rondlopend op FOK!
Haar lijden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wie verlost Whiskers uit zijn lijden?
Hoe dan ook, er moet iets gebeuren.quote:
Ach, ik lees die borrelpraat niet eens meer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe dan ook, er moet iets gebeuren.
Die onzekere vrouw dient gewoon een keer goed ge****t te worden en dat ze door die ervaring helemaal los komt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
RIAGGquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
En verplicht op tijd naar bed.quote:
Dat is inderdaad een onderdeel van de therapie naast een flinke snoeppot aan medicamenten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
En verplicht op tijd naar bed.
IT'squote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/s/9236961
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Die onzekere vrouw dient gewoon een keer goed ge****t te worden en dat ze door die ervaring helemaal los komt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:30 schreef Tem het volgende:
Zou Bea nog invloed gehad hebben op de vrijlating of alleen de internationale diplomatie?
quote:Als jij die drie vrijlaat krijg je een straatverbod van maar 50 meter rondom het vredespaleis.
Het was denk ik eerder een gevalletje van "als je ze terug geeft bombarderen we jullie nog even niet, en houden we die idiote Sarkozy nog even in toom.".quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:30 schreef Tem het volgende:
Zou Bea nog invloed gehad hebben op de vrijlating of alleen de internationale diplomatie?
Ik weet niet of we daar nog achter komen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:30 schreef Tem het volgende:
WIKILEAKS!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weet niet of we daar nog achter komen.
Jij mag dat woord niet eens in de mond nemen, vrijheidshater!quote:
In deze is het natuurlijk wel interessant te weten waar Nederland mee gedreigd heeft, evenals de rest van de NAVO, maar inderdaad, in deze zal ik niet hypocriet zijn. Laat maar geheim blijven, zo boeiend is het nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij mag dat woord niet eens in de mond nemen, vrijheidshater!
Ik denk niet dat dreigen hier iets zou helpen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In deze is het natuurlijk wel interessant te weten waar Nederland mee gedreigd heeft, evenals de rest van de NAVO, maar inderdaad, in deze zal ik niet hypocriet zijn. Laat maar geheim blijven, zo boeiend is het nou ook weer niet.
Wij mogen het gewoon weten, maar wanneer het nieuws naar buiten wordt gebracht moet jij je ogen en oren sluiten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In deze is het natuurlijk wel interessant te weten waar Nederland mee gedreigd heeft, evenals de rest van de NAVO, maar inderdaad, in deze zal ik niet hypocriet zijn. Laat maar geheim blijven, zo boeiend is het nou ook weer niet.
Ik niet, de FED is een beerput die we liever ongemoeid kunnen laten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben trouwens benieuwd naar de Wiki-onthullingen over misstanden bij Amerikaanse banken.
Die beerput moet juist open!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik niet, de FED is een beerput die we liever ongemoeid kunnen laten.
Ik hou de economie graag in stand, danku.quote:
Nee, de stekker mag er wat mij betreft wel uit. Het systeem is verrot en moet de nek om worden gedraaid.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hou de economie graag in stand, danku.
Ik ben gewend aan mijn mooie levensstijl, dat hou ik graag zo. Als het moet drijven op leugens dan moet dat maar, interesseert mij dat wat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, de stekker mag er wat mij betreft wel uit. Het systeem is verrot en moet de nek om worden gedraaid.
Ik ben meer een ideoloog wat dat aangaat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben gewend aan mijn mooie levensstijl, dat hou ik graag zo. Als het moet drijven op leugens dan moet dat maar, interesseert mij dat wat.
Ik ook, ik geloof in de ideologie van Bourgondisch leven.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben meer een ideoloog wat dat aangaat.
Zolang er dagelijks honderdduizenden mensen sterven van de honger, dan mag dit systeem van mij volledig naar de klote.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ook, ik geloof in de ideologie van Bourgondisch leven.
Een kapotte wereldmarkt helpt mij niet echt daarin.
Waarom dan pas? Je bent hier nu toch ook?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:15 schreef GSbrder het volgende:
Gezellig, nog één nachtje slapen en jullie aller GS is ook weer van de partij om het niveau op te krikken
Zolang ik maar met m'n drank en sigaren op een terras kan genieten van waar ik voor werk, maakt het mij vrij weinig uit. Als ik niet werk en hier niet geboren was dan was ik ook gestorven aan ofwel armoede, honger of AIDS dus ik kan er ook weinig aan doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zolang er dagelijks honderdduizenden mensen sterven van de honger, dan mag dit systeem van mij volledig naar de klote.
Ik vraag je ook niet om het met mij eens te zijn. Sterker, het interesseert mij zelfs zo weinig dat ik niet eens de moeite neem jou te overtuigenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zolang ik maar met m'n drank en sigaren op een terras kan genieten van waar ik voor werk, maakt het mij vrij weinig uit. Als ik niet werk en hier niet geboren was dan was ik ook gestorven aan ofwel armoede, honger of AIDS dus ik kan er ook weinig aan doen.
Ik heb een kans gekregen, en die grijp ik gewoon, daar hoeft van mij het systeem niet voor te klappen, wat schiet ik daar mee op?
Ik ga nu een middagje de piste op en internet is moeilijk op mijn smartphone. Ga geen hele sc's volgen, heb wel wat beters te doen hierquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom dan pas? Je bent hier nu toch ook?
Mwbuto wordt er ook niet beter van als ik mijn biertje laat staan. Overigens wordt hij er ook niet beter van als het systeem omdondert, maar op de lange termijn is het wel beter voor de mensheid als geheel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:19 schreef Voorschrift het volgende:
Jij laat je biertje vast ook niet staan omdat Mwbuto in Congo over 2 seconden dood neervalt of wel?
My point exactly, laat varen die handel. Overigens is lange termijn beterschap na een dergelijke verschuiving van politieke en economische systemen ook discutabel en staat ook zeker niet vast.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwbuto wordt er ook niet beter van als ik mijn biertje laat staan. Overigens wordt hij er ook niet beter van als het systeem omdondert.
En toch komen hij en zijn landgenoten om van de honger. Rara politiepetje.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:24 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens zijn we met ons huidige systeem wel rijk genoeg om Mwbuto malariapillen te geven voor niks, voorbehoedsmiddelen te geven voor niks, en leraren te leveren voor noppes.
Ja omdat ze met teveel zijn, maar dat is hun eigen schuld.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En toch komen hij en zijn landgenoten om van de honger. Rara politiepetje.
Natuurlijk interesseert mij dat wel, die medicijnen worden geproduceerd ergens en dat levert ons weer banen en geld op. Dat mensen vrijwillig geld geven aan instanties om die medicijnen af te nemen en te leveren aan Afrikanen is weer goed voor onze farmaceutische industrie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:26 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, mij overtuig je niet met je rechtse BS-propaganda, Voorschrift. Sowieso is het lachwekkend om jou te zien orakelen over medicijnen voor Afrikaantjes. Doe nou niet alsof het je ene reet interesseert. Je bent een korte termijn denkende raskapitalist. Een product van deze tijd, en daar kun je verder niks aan doen. Maar dat korte termijndenken doet ons de das om.
Ooh absoluut, daar twijfel ik ook niet aan. Maar het moet altijd eerst slechter gaan voordat het beter kan gaan. En wees eerlijk, momenteel hebben die lui het toch niet al te best dus in wezen verandert er weinig.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:29 schreef Voorschrift het volgende:
Ja, dan gaan de Westerse landen alles voor zichzelf houden inderdaad, moet je dan maar eens kijken hoe het er aan toe zal gaan in Afrika.
Een tip, haal de journalisten en camera's maar alvast weg, want een mooi aanzicht wordt het niet.
Waarom dan wachten op een crisis?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh absoluut, daar twijfel ik ook niet aan. Maar het moet altijd eerst slechter gaan voordat het beter kan gaan. En wees eerlijk, momenteel hebben die lui het toch niet al te best dus in wezen verandert er weinig.
Dat vind ik dan weer ethisch onverantwoord. Maar het hoeft niet zo te zijn, punt is dat mensen met jouw denkbeelden de wereld verzieken. Jullie willen dat het westen alles naar zich toetrekt en aan duurzaamheid hebben jullie een broertje dood. Ik ga een catastrofe bij voorkeur ook uit de weg, maar jullie willen dat niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom dan wachten op een crisis?
Snijd meteen de levenslijnen door en wacht een tiental jaren, de supply en afname van voedsel trekt zich dan wel gelijk in die landen. Niet omdat het voedsel drastisch toeneemt, maar die verbanden hoef ik niet te leggen volgens mij.
Iedereen laten creperen is ethischer dan Afrika laten creperen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer ethisch onverantwoord. Maar het hoeft niet zo te zijn, punt is dat mensen met jouw denkbeelden de wereld verzieken. Jullie willen dat het westen alles naar zich toetrekt en aan duurzaamheid hebben jullie een broertje dood. Ik ga een catastrofe bij voorkeur ook uit de weg, maar jullie willen dat niet.
Nogmaals, het hoeft niet zo te zijn. Maar door korte termijn denkende raskapitalisten zoals jij, verandert er niets. Noodzakelijke veranderingen blijven uit omdat het 'niet rendabel is'. Veel liever steken jullie miljarden in eigen zak en kopen daar de zoveelste prive-jet van in plaats van dat de wereld beter wordt gemaakt met dat geld. Bedank jezelf maar en de graaiers die jij ondersteunt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iedereen laten creperen is ethischer dan Afrika laten creperen?
Wat een zelfhaat toch weer Koos.
Het status quo is nog altijd beter dan al jouw voorstellen tot nu toe, heb je dat zelf wel door?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals, het hoeft niet zo te zijn. Maar door korte termijn denkende raskapitalisten zoals jij, verandert er niets. Noodzakelijke veranderingen blijven uit omdat het 'niet rendabel is'. Veel liever steken jullie miljarden in eigen zak en kopen daar de zoveelste prive-jet van in plaats van dat de wereld beter wordt gemaakt met dat geld. Bedank jezelf maar en de graaiers die jij ondersteunt.
Uiteraardquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het status quo is nog altijd beter dan al jouw voorstellen tot nu toe, heb je dat zelf wel door?
Niet laten klappen dus, geen gevoelige informatie lekken van banken, geen onnodige paniek zaaien, en vooral doorgaan met consumeren en je leven leiden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
UiteraardNatuurlijk is handhaven van de status quo, sowieso voorlopig, het beste voor ons.
Je zou gelijk hebben als ik die status quo zou willen handhaven. Maar dat wil ik niet, ondanks de verwachte ellendequote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet laten klappen dus, geen gevoelige informatie lekken van banken, geen onnodige paniek zaaien, en vooral doorgaan met consumeren en je leven leiden.
Heb ik toch nog gelijk.
Klinkt me aardig in de oren als zo'n schreeuwerige puber die ook niet kan wachten op de derde wereldoorlog.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je zou gelijk hebben als ik die status quo zou willen handhaven. Maar dat wil ik niet, ondanks de verwachte ellende
Waar?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:53 schreef StarGazer het volgende:
Damn wat is het lekker weer buiten.
Het aantal rookpauzes neemt wel toe zo
Zoiets ga ik liever uit de weg. Dat is ook de reden dat ik links stemquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klinkt me aardig in de oren als zo'n schreeuwerige puber die ook niet kan wachten op de derde wereldoorlog.
Den Haagquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waar?
Het is hier verdomd bewolkt.
Datzelfde links dat om oorlog met Libië schreeuwt nu?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zoiets ga ik liever uit de weg. Dat is ook de reden dat ik links stem
Ah, dat is de andere kant van het land inderdaad, zat ik daar maar. Mooi op terrasje in Scheveningen, heerlijk.quote:
Geen tijd om het terras op te duiken, moet straks naar Groningenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, dat is de andere kant van het land inderdaad, zat ik daar maar. Mooi op terrasje in Scheveningen, heerlijk.
Dat moet jou toch aanspreken?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Datzelfde links dat om oorlog met Libië schreeuwt nu?
Ook daar is 't zonnig zo te zien, hoewel ik zie dat de wolken allemaal vanuit het Westen naar het Oosten wegtrekken, dus wellicht nog wat middagzon hier straks.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Geen tijd om het terras op te duiken, moet straks naar Groningen
Zeker wel, maar pacifistisch is 't niet bepaald.quote:
Absoluut niet. Hoewel ik dan wel weer ben te porren voor militair ingrijpen zolang die Kaddafi zijn burgers blijft afschieten. Kijk, zolang de wereld nog is zoals die is, dan moeten we daar ook naar handelen. Je moeten blijven anticiperen op nieuwe gebeurtenissen. Verder is er genoeg tijd om het tij te keren, maar dan moeten we duurzaamheid omarmen en een aantal notoire graaiers van Wall Street opsluiten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker wel, maar pacifistisch is 't niet bepaald.
Welcome to Team Western World: World Police.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Absoluut niet. Hoewel ik dan wel weer ben te porren voor militair ingrijpen zolang die Kaddafi zijn burgers blijft afschieten. Kijk, zolang de wereld nog is zoals die is, dan moeten we daar ook naar handelen. Je moeten blijven anticiperen op nieuwe gebeurtenissen. Verder is er genoeg tijd om het tij te keren, maar dan moeten we duurzaamheid omarmen en een aantal notoire graaiers van Wall Street opsluiten.
Je moet niet overal willen ingrijpen, maar als een leider oorlog voert met zijn volk dan is het op een gegeven moment tijd om te zeggen: genoeg is genoeg.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welcome to Team Western World: World Police.
Je leert het nog wel.
Zeker, alleen onze definitie van graaien verschilt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je moet niet overal willen ingrijpen, maar als een leider oorlog voert met zijn volk dan is het op een gegeven moment tijd om te zeggen: genoeg is genoeg.
Maar ik ben blij dat jij mijn pleidooi voor strafrechterlijke vervolging van Wall Street-graaiers ondersteunt. Zwijgen is immers instemmen. Je leert het wel.
Dat is inderdaad lastig. Maar wanneer er sprake is van massale volksopstand, dan mag je wat mij betreft interventie overwegen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, alleen onze definitie van graaien verschilt.
Overigens vind ik de stelling "als een leider oorlog voert met zijn volk" wel heel breed hoor, is het martelen en dagelijks onderdrukken minder erg dan een bom uit een vliegtuig gooien? Wanneer word jij gemotiveerd om in actie te komen als ik vragen mag? Wanneer het op de tv komt en er een speech a la Khadaffi geuit wordt is het pas genoeg geweest?
Tja, Groningen blijft mijn stadquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook daar is 't zonnig zo te zien, hoewel ik zie dat de wolken allemaal vanuit het Westen naar het Oosten wegtrekken, dus wellicht nog wat middagzon hier straks.
Maar vrijdagen in Groningen, goed geregeld man.
Grunningers zijn alleen zo koppig en eigenwijs.quote:
Klopt, dat zijn ze. Maar wat is het toch een fijne stad.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Grunningers zijn alleen zo koppig en eigenwijs.
Verder mooie stad wel, maar zou in de provincie nooit willen wonen, hoewel, in de stad ook niet. Maar ach, een bezoekje is 't wel waard af en toe.
Voor kort bezoek, helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt, dat zijn ze. Maar wat is het toch een fijne stad.
Als student is het er heerlijk wonen en studerenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor kort bezoek, helemaal gelijk.
Vind het te provinciaal, maar in vergelijking met andere Nederlandse steden wel een van de betere als student inderdaad.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Als student is het er heerlijk wonen en studeren
Mooie dames en veel bier, wat wil je nog meer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vind het te provinciaal, maar in vergelijking met andere Nederlandse steden wel een van de betere als student inderdaad.
Ja, als in ver-weg-van-beschaving provinciaal.quote:
Dat x1000.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:37 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mooie dames en veel bier, wat wil je nog meer.
Voor mij, als Veluwenaar, is Groningen dan weer alles behalve provinciaalquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, als in ver-weg-van-beschaving provinciaal.
Ben zelf half Grunninger, weet waar ik over spreek.
Die zijn al beter inderdaad, maar ik vind Nederland over het algemeen al wat provinciaal overkomen, maar dat komt meer door de "doe maar gewoon" mentaliteit en het feit dat Nederlanders meer geïnteresseerd zijn in hun gebakje bij het NOS journaal dan daadwerkelijk buiten de deur te leven.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voor mij, als Veluwenaar, is Groningen dan weer alles behalve provinciaalHoewel er absoluut een verschil met heerlijke steden als Amsterdam en Utrecht.
Het is dan ook een studentenstad he. Vandaar dat het overgrote deel van de studenten naar de Randstad trekt wanneer ze zijn afgestudeerd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat x1000.
Zakencentra, enorme binnensteden, hoogbouw, 24/7 mentaliteit en ga zo maar door.
Klopt als een bus. Persoonlijk heb ik die mentaliteit niet. Ik voel mij juist het meest op mijn gemak in een grote metropool. Vond het bijvoorbeeld heerlijk om in Cairo, een stad met 27 miljoen inwoners, rond te lopenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die zijn al beter inderdaad, maar ik vind Nederland over het algemeen al wat provinciaal overkomen, maar dat komt meer door de "doe maar gewoon" mentaliteit en het feit dat Nederlanders meer geïnteresseerd zijn in hun gebakje bij het NOS journaal dan daadwerkelijk buiten de deur te leven.
Ja maar als student is het toch ook motiverender om door meer dan alleen kroegen en halfdronken wijven te zijn omsingeld?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het is dan ook een studentenstad he. Vandaar dat het overgrote deel van de studenten naar de Randstad trekt wanneer ze zijn afgestudeerd.
Exact!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt als een bus. Persoonlijk heb ik die mentaliteit niet. Ik voel mij juist het meest op mijn gemak in een grote metropool. Vond het bijvoorbeeld heerlijk om in Cairo, een stad met 27 miljoen inwoners, rond te lopen
Precies. Niet een of ander gat waar de caroussel stopt met draaien, enkel omdat het zondag is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Exact!
Elk moment van de dag je boodschappen kunnen doen, elk moment van de dag een kroeg kunnen binnenvallen, overdag door een stad lopen waar je door de bomen het bos niet meer ziet qua hoogbouw en zakenlui, rijen koffiebars en StarBucks, metro's, monorails, miljoenen mensen.
Heerlijk, in die omgeving ben ik echt alleen maar thuis om te slapen, verder nooit.
Neuh, dat vonden we in die tijd wel voldoendequote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar als student is het toch ook motiverender om door meer dan alleen kroegen en halfdronken wijven te zijn omsingeld?
Als ik ergens een hekel aan heb inderdaad, verdomme nog aan toe.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Precies. Niet een of ander gat waar de caroussel stopt met draaien, enkel omdat het zondag is.
Ben ik even blij dat elke zondag in Den Haag de winkels open zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb inderdaad, verdomme nog aan toe.
De dag van de Nederlander:
Opstaan om 7 uur, naar het werk gaan, lunchpauze in je kantine met je eigen broodtrommeltje, doorwerken tot een uur of 5/6, dan direct door naar huis waar vrouw al klaar staat met aardappels (of wanneer je single bent; zelf koken), hond uitlaten, koffie zetten en voor het NOS journaal gaan zitten, studio sport kijken, en het bed in.
Dag in, dag uit, dag in, dag uit, dag in, dag uit.droevenis.
Elke zaterdag in dezelfde kroeg 1 a 2 bierjes drinken, met constant dezelfde mensen. Zondag je doodvervelen voor de tv omdat er verder niks te doen is (alles dicht, hoezee). En dan weer opnieuw, huzzah!
Ik ben gewend geraakt aan miljoenensteden in Australie en Amerika, waar je verdomme nog kandelaars kan kopen in de K-Mart of Wallmart om 4 uur 's nachts/'s ochtends en zondag verdomme nog drukker is dan de maandag.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat elke zondag in Den Haag de winkels open zijn
Dat is ook precies de reden dat ik zsm wil verkassen naar een grotere stad. Want dit is nou precies waar ik mij gigantisch aan erger.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb inderdaad, verdomme nog aan toe.
De dag van de Nederlander:
Opstaan om 7 uur, naar het werk gaan, lunchpauze in je kantine met je eigen broodtrommeltje, doorwerken tot een uur of 5/6, dan direct door naar huis waar vrouw al klaar staat met aardappels (of wanneer je single bent; zelf koken), hond uitlaten, koffie zetten en voor het NOS journaal gaan zitten, studio sport kijken, en het bed in.
Dag in, dag uit, dag in, dag uit, dag in, dag uit.droevenis.
Elke zaterdag in dezelfde kroeg 1 a 2 bierjes drinken, met constant dezelfde mensen. Zondag je doodvervelen voor de tv omdat er verder niks te doen is (alles dicht, hoezee). En dan weer opnieuw, huzzah!
Kan je beter emigreren, want het is hier sowieso wel zo geregeld in dit land dat zondagen saai behoren te zijn. Mensen mogen niet voor zichzelf beslissen of je je Samsung TV wilt kopen op een maandag of een zondag, dat doet de regering wel voor je.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is ook precies de reden dat ik zsm wil verkassen naar een grotere stad. Want dit is nou precies waar ik mij gigantisch aan erger.
Hoop dan ook nog steeds een correspondenten-baantje te scoren in de nabije toekomst in een stad als New York.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan je beter emigreren, want het is hier sowieso wel zo geregeld in dit land dat zondagen saai behoren te zijn. Mensen mogen niet voor zichzelf beslissen of je je Samsung TV wilt kopen op een maandag of een zondag, dat doet de regering wel voor je.
Zucht.
Precies, gewoon een broodje gezond met koffie kunnen scoren om 03:00 als je er zin aan hebt, of door de straten lopen die net zo verlicht zijn als overdag en net zo vol zijn met mensen om 04:00 's ochtends, heerlijk!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoop dan ook nog steeds een correspondenten-baantje te scoren in de nabije toekomst in een stad als New York.
Zoveel tijd spendeer ik anders niet in Nederland, met goede reden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:58 schreef Tem het volgende:
Nah, jullie passen perfect in Nederland gezien deze klaagzang.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:15 schreef Voorschrift het volgende:
Uit een filmklassieker, voor de kenners.
quote:
quote:
Dus jij beweerd dat de mensen diePulp fiction goed vinden meelopers zijn? Jij bent zeker meer liefhebber van het genre "De zeemeerman". Mag ook dat is je goed recht.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:36 schreef dotCommunism het volgende:
Pulp Fiction is zo'n film die je goed hoort te vinden, en dus gaan mensen maar beweren dat het ook een goede film is.
Leuke films hoeven dan ook niet goed te zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:39 schreef Voorschrift het volgende:
Ik vind het ook gewoon een goede film.
Hoewel ik dan Tarentino zelf niet standaard goede films vind maken, hij is zeker geen heilige graal van de filmindustrie.
Leslie Nielson heeft dat wel bewezen inderdaad.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Leuke films hoeven dan ook niet goed te zijn.
Goede voorbeelden van slechte leuke films.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leslie Nielson heeft dat wel bewezen inderdaad.
Avonden vermaak, maar het ging compleet nergens over. Zo ook Team America, heb nog nooit zo krom gelegen om een film, hoewel het oerslecht was.
Hier ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:51 schreef Voorschrift het volgende:
Maar de echte topper blijft m.i. gewoon Godfather trilogie, ik kan daar uren naar kijken, over and over again, wat een verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |