Neuh,dat bepaal ik voorafquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat bepaal ik wel, nadat jij vertelt hebt wat er beter kon.
Nog steeds niet, en ik denk dat het er niet van komt ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heb jij Black Swan al gezien in de bios?
Ik zou hem dan maar eens downen. Prima film.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog steeds niet, en ik denk dat het er niet van komt ook
Dank voor de tipquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik zou hem dan maar eens downen. Prima film.
Wel gaan kijken vervolgens he, ik blijf je er anders mee bestoken.quote:
Ach, over dertig jaar zul je zien dat sommige onverlaten zijn tronie in een UI hebben verwerkt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:47 schreef JoaC het volgende:
Heb braakneigingen onder controle gekregen tijdens P&W, kan iemand die Robert M. martelen? Met advocatentarief betaald natuurlijk.
Neequote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:47 schreef JoaC het volgende:
Heb braakneigingen onder controle gekregen tijdens P&W, kan iemand die Robert M. martelen? Met advocatentarief betaald natuurlijk.
Zou denk ik een goede, verfrissende kandidaat zijn.quote:Donald Trump denkt er serieus over na om een gooi te doen naar het Amerikaanse presidentschap. De vastgoedmagnaat maakte dat vandaag bekend op een persconferentie in New York, meldt persbureau Novum Nieuws.
Trump had de persconferentie belegd samen met de Georgische president Michail Saakasjvili om een luxe ontwikkelingsproject in Georgië aan te kondigen. De vastgoedmagnaat prees dat manier waarop Saakasjvili zijn land bestuurt en verklaarde ook in de Verenigde Staten een dergelijke leider te willen.
In juni zal Trimp officieel aankondigen of hij zich zal kandideren voor de presidentsverkiezingen van 2012. Hij zal dan eerst moeten deelnemen in de strijd om de Republikeinse presidentsnominatie.
Doe je al wekenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wel gaan kijken vervolgens he, ik blijf je er anders mee bestoken.
Eigenlijk niet neequote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Advocatentarief klinkt toch wel bijzonder aanlokkelijk, niet?
En ik zal het blijven doen, totdat je die magistrale film zelf aanschouwt hebt.quote:
Ik ben ook tegen lijstraffen e.d.quote:
Ik ben niet zo van de eenzijdige benadering.. Maar wie ben ik??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen lijstraffen e.d.![]()
Tenzij in een niet punitieve context, natuurlijk.
Nou pech dan...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou vertel eens, ik ben wel benieuwd geworden.....
Wat denk je zelf??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Eén ding dan: ben je wel of niet de zus van mlg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |