Precies, hij kan niet zingenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
In zijn hoogtijdagen was het een geweldige performer, (live) zingen kon hij niet, maar goed. App. 4 destruction en UYI 1+2 zullen altijd geweldig blijven. De band is voor mij wel opgehouden in '92, wat ze nu allemaal uitspoken interesseert me niet.
Daarom nemen ze het ook op in een studio, zodat ze het kunnen mixen e.d.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies, hij kan niet zingen![]()
Maar hey, ik heb de cd's (toen) ook gekocht hoorÉn ze zijn van me gejat ook
![]()
Welk nummer?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:27 schreef Zeeland het volgende:
Ik heb de Guns 'n roses toevallig vandaag op mijn mobiel gezet.
Hij is idd zoooo slecht live... Heb je hem gezien bij Tribute to Freddy Mercury of was je te jong toen??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Daarom nemen ze het ook op in een studio, zodat ze het kunnen mixen e.d.
Zo'n beetje alle bekende nummers van Guns N' Roses.quote:
Nee, maar heb wel 'Live in Tokyo' en de 'Live Era' albums. Nu moet ik zeggen dat die Hetfield van Metallica ook niet kan zingen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is idd zoooo slecht live... Heb je hem gezien bij Tribute to Freddy Mercury of was je te jong toen??
Que?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gut, ik heb de tijdslimiet weer overschreden.. Sorry hoor..
Wat jij wil: Hoestie Morendo?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wel goed, maar let's stick to Nederlands.
Kon beter, maar verder prima hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Opzich wel prima, en met Whiskey dan?
Was ist los?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kon beter, maar verder prima hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |