Haar lijden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wie verlost Whiskers uit zijn lijden?
Hoe dan ook, er moet iets gebeuren.quote:
Ach, ik lees die borrelpraat niet eens meer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe dan ook, er moet iets gebeuren.
Die onzekere vrouw dient gewoon een keer goed ge****t te worden en dat ze door die ervaring helemaal los komt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
RIAGGquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
En verplicht op tijd naar bed.quote:
Dat is inderdaad een onderdeel van de therapie naast een flinke snoeppot aan medicamenten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
En verplicht op tijd naar bed.
IT'squote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/s/9236961
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Die onzekere vrouw dient gewoon een keer goed ge****t te worden en dat ze door die ervaring helemaal los komt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:30 schreef Tem het volgende:
Zou Bea nog invloed gehad hebben op de vrijlating of alleen de internationale diplomatie?
quote:Als jij die drie vrijlaat krijg je een straatverbod van maar 50 meter rondom het vredespaleis.
Het was denk ik eerder een gevalletje van "als je ze terug geeft bombarderen we jullie nog even niet, en houden we die idiote Sarkozy nog even in toom.".quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:30 schreef Tem het volgende:
Zou Bea nog invloed gehad hebben op de vrijlating of alleen de internationale diplomatie?
Ik weet niet of we daar nog achter komen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:30 schreef Tem het volgende:
WIKILEAKS!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weet niet of we daar nog achter komen.
Jij mag dat woord niet eens in de mond nemen, vrijheidshater!quote:
In deze is het natuurlijk wel interessant te weten waar Nederland mee gedreigd heeft, evenals de rest van de NAVO, maar inderdaad, in deze zal ik niet hypocriet zijn. Laat maar geheim blijven, zo boeiend is het nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij mag dat woord niet eens in de mond nemen, vrijheidshater!
Ik denk niet dat dreigen hier iets zou helpen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In deze is het natuurlijk wel interessant te weten waar Nederland mee gedreigd heeft, evenals de rest van de NAVO, maar inderdaad, in deze zal ik niet hypocriet zijn. Laat maar geheim blijven, zo boeiend is het nou ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |