We hadden het over jou.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Morendo?? Waarom ben je wakkr trouwens??? Relatie kut? Werk kut?? Wat???
Ja, ja Surequote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
We hadden het over jou.![]()
Ik ga trouwens slapen.
Je bent hier te vaak te laat Moquote:
Dat is waar. Student he.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent hier te vaak te laat Mo
Samenwonende student die met zijn liefje danst?? Neuh, raarquote:
Waar heb je het nu weer over?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Samenwonende student die met zijn liefje danst?? Neuh, raar
Wawr sloeg dat op?? Jij en je din zaten toch op dansles?? Je wwet wel, voorbereiding voor trouwen???quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Evident, maar waar sloeg dat op?!?
En niet zeggen: 'jou'.
Je bent nu heel erg in de war met iemand anders. Trouwplannen heb ik niet, bovendien volg ik geen danslessen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wawr sloeg dat op?? Jij en je din zaten toch op dansles?? Je wwet wel, voorbereiding voor trouwen???
Die trouwplannen valt over te dicussieren, die danslessen nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je bent nu heel erg in de war met iemand anders. Trouwplannen heb ik niet, bovendien volg ik geen danslessen.
Heb je het nu over ons, of wat mis ik?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die trouwplannen valt over te dicussieren, die danslessen niet
Ik hoop dat je met ons jij en je din bedoelt, die verifieerbaar danslessen hebben gevolgd... Je hebt op weg naar een huwelijk Morendo, en waarom niet??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heb je het nu over ons, of wat mis ik?
Die griep slaat harder toe dan ik had verwacht. Je raaskalt nu een beetje, whiskey.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je met ons jij en je din bedoelt, die verifieerbaar danslessen hebben gevolgd... Je hebt op weg naar een huwelijk Morendo, en waarom niet??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |