Maatr ik heb ook de griepquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die griep slaat harder toe dan ik had verwacht. Je raaskalt nu een beetje, whiskey.
Goed luisterenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:00 schreef Morendo het volgende:
Hoe weet jij van mij en mijn huwelijk af, via FOK!
Dat ben ik niet direct van plan, nee.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niet dat dat iets afdoet aan waar jij mee bezig bent
Je bent echt in de war, sorry Whiskey. Denk er nog maar eens over na.quote:
Te laat Morendoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je bent echt in de war, sorry Whiskey. Denk er nog maar eens over na.
Niet gaan wedden he, want dan ben ik er WELquote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:04 schreef Morendo het volgende:
In dat geval ga ik maar slapen. Ik zie je wel bij de ceremonie.
Ik heb nog een overjarige oom die weduwnaar is, die moet je dan maar zo lang gezelschap houden. Lukt jou wel, toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet gaan wedden he, want dan ben ik er WEL
Laten we hopen dat jullie het zonder me stellemquote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik heb nog een overjarige oom die weduwnaar is, die moet je dan maar zo lang gezelschap houden. Lukt jou wel, toch?
Dat zal wel lukken, with or without you.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat jullie het zonder me stellem
Niet meer zeuren over wedden dan he??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken, with or without you.
Nee, laten we beiden ophouden te zeuren, doch jij iets meer dan ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet meer zeuren over wedden dan he??
Leuke conversatie idd. Vooral dat Whiskers jou verwart met Cerbie. Kostelijk,quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:11 schreef Morendo het volgende:
Ze zullen morgen wel weer lachen over deze conversatie, die gesjeesde intellectuelen, hier vrij rondlopend op FOK!
Goed voorspeld, hulde.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:11 schreef Morendo het volgende:
Ze zullen morgen wel weer lachen over deze conversatie, die gesjeesde intellectuelen, hier vrij rondlopend op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |