Kutzooi.......quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:58 schreef Morendo het volgende:
Wie wil mij troosten met het verlies van Ajax?
Dat geldt wrs ook voor andere conservatieve partijenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:58 schreef Holograph het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken dat voornamelijk PVV-stemmers vroeger alles beter vonden. Welkom bij de club.
Het voetbal is al klaar!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heren, veel plezier met het voetbalen nog een fijne avond
Niet waar.......quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:40 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ach, Betyar zit elke dag aan het bier.
The Black Album is natuurlijk vele malen beterquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:04 schreef dotCommunism het volgende:
Het beste Metallica album blijft Load.
Master of Puppets, Load, S&M en Deth Magnetic.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:04 schreef dotCommunism het volgende:
Het beste Metallica album blijft Load.
Niets vergeleken bij Use your Illusion, hoewel dat technisch gezien geen Metallica is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:05 schreef Holograph het volgende:
[..]
The Black Album is natuurlijk vele malen beter
The spaghetti incidentquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Niets vergeleken bij Use your Illusion, hoewel dat technisch gezien geen Metallica is.
Nee, zeg maar Guns 'n Rosesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Niets vergeleken bij Use your Illusion, hoewel dat technisch gezien geen Metallica is.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:11 schreef EchtGaaf het volgende:
Waar blijft de Fabeltjeskrant ?
Ik wil naar bed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:12 schreef betyar het volgende:
[..]Niet dat ik wil slapen nu, maar: dat moet je wel ELKE dag doen Betje, dan ben je de POL-SC verschuldigdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Mijn vrouw hoorde de eerste 5 seconden weet het lied kan niet op de artiest komen, nu zit ze zich te verbijten en wordt gek omdat ze het niet weet.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:12 schreef betyar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De handen mogen dus nu wel onder de lakens![]()
Eigenlijk wel he.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet dat ik wil slapen nu, maar: dat moet je wel ELKE dag doen Betje, dan ben je de POL-SC verschuldigd
Nee..... maar ik ga nog niet naar bed.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De handen mogen dus nu wel onder de lakens
Als zanger of als manquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben wel een fan van Guns 'N Roses, vooral van Axl.
In zijn hoogtijdagen was het een geweldige performer, (live) zingen kon hij niet, maar goed. App. 4 destruction en UYI 1+2 zullen altijd geweldig blijven. De band is voor mij wel opgehouden in '92, wat ze nu allemaal uitspoken interesseert me niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als zanger of als man![]()
![]()
![]()
----> is allebei niks, hoewel ik ook de 1e 3 cd's heb gekocht ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |