Kutzooi.......quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:58 schreef Morendo het volgende:
Wie wil mij troosten met het verlies van Ajax?
Dat geldt wrs ook voor andere conservatieve partijenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:58 schreef Holograph het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken dat voornamelijk PVV-stemmers vroeger alles beter vonden. Welkom bij de club.
Het voetbal is al klaar!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heren, veel plezier met het voetbalen nog een fijne avond
Niet waar.......quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:40 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ach, Betyar zit elke dag aan het bier.
The Black Album is natuurlijk vele malen beterquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:04 schreef dotCommunism het volgende:
Het beste Metallica album blijft Load.
Master of Puppets, Load, S&M en Deth Magnetic.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:04 schreef dotCommunism het volgende:
Het beste Metallica album blijft Load.
Niets vergeleken bij Use your Illusion, hoewel dat technisch gezien geen Metallica is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:05 schreef Holograph het volgende:
[..]
The Black Album is natuurlijk vele malen beter
The spaghetti incidentquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Niets vergeleken bij Use your Illusion, hoewel dat technisch gezien geen Metallica is.
Nee, zeg maar Guns 'n Rosesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Niets vergeleken bij Use your Illusion, hoewel dat technisch gezien geen Metallica is.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:11 schreef EchtGaaf het volgende:
Waar blijft de Fabeltjeskrant ?
Ik wil naar bed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:12 schreef betyar het volgende:
[..]Niet dat ik wil slapen nu, maar: dat moet je wel ELKE dag doen Betje, dan ben je de POL-SC verschuldigdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Mijn vrouw hoorde de eerste 5 seconden weet het lied kan niet op de artiest komen, nu zit ze zich te verbijten en wordt gek omdat ze het niet weet.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:12 schreef betyar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De handen mogen dus nu wel onder de lakens![]()
Eigenlijk wel he.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet dat ik wil slapen nu, maar: dat moet je wel ELKE dag doen Betje, dan ben je de POL-SC verschuldigd
Nee..... maar ik ga nog niet naar bed.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De handen mogen dus nu wel onder de lakens
Als zanger of als manquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben wel een fan van Guns 'N Roses, vooral van Axl.
In zijn hoogtijdagen was het een geweldige performer, (live) zingen kon hij niet, maar goed. App. 4 destruction en UYI 1+2 zullen altijd geweldig blijven. De band is voor mij wel opgehouden in '92, wat ze nu allemaal uitspoken interesseert me niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als zanger of als man![]()
![]()
![]()
----> is allebei niks, hoewel ik ook de 1e 3 cd's heb gekocht ooit
Precies, hij kan niet zingenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
In zijn hoogtijdagen was het een geweldige performer, (live) zingen kon hij niet, maar goed. App. 4 destruction en UYI 1+2 zullen altijd geweldig blijven. De band is voor mij wel opgehouden in '92, wat ze nu allemaal uitspoken interesseert me niet.
Daarom nemen ze het ook op in een studio, zodat ze het kunnen mixen e.d.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies, hij kan niet zingen![]()
Maar hey, ik heb de cd's (toen) ook gekocht hoorÉn ze zijn van me gejat ook
![]()
Welk nummer?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:27 schreef Zeeland het volgende:
Ik heb de Guns 'n roses toevallig vandaag op mijn mobiel gezet.
Hij is idd zoooo slecht live... Heb je hem gezien bij Tribute to Freddy Mercury of was je te jong toen??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Daarom nemen ze het ook op in een studio, zodat ze het kunnen mixen e.d.
Zo'n beetje alle bekende nummers van Guns N' Roses.quote:
Nee, maar heb wel 'Live in Tokyo' en de 'Live Era' albums. Nu moet ik zeggen dat die Hetfield van Metallica ook niet kan zingen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is idd zoooo slecht live... Heb je hem gezien bij Tribute to Freddy Mercury of was je te jong toen??
Que?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gut, ik heb de tijdslimiet weer overschreden.. Sorry hoor..
Wat jij wil: Hoestie Morendo?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wel goed, maar let's stick to Nederlands.
Kon beter, maar verder prima hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Opzich wel prima, en met Whiskey dan?
Was ist los?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kon beter, maar verder prima hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |