Dat is ook precies de reden dat ik zsm wil verkassen naar een grotere stad. Want dit is nou precies waar ik mij gigantisch aan erger.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb inderdaad, verdomme nog aan toe.
De dag van de Nederlander:
Opstaan om 7 uur, naar het werk gaan, lunchpauze in je kantine met je eigen broodtrommeltje, doorwerken tot een uur of 5/6, dan direct door naar huis waar vrouw al klaar staat met aardappels (of wanneer je single bent; zelf koken), hond uitlaten, koffie zetten en voor het NOS journaal gaan zitten, studio sport kijken, en het bed in.
Dag in, dag uit, dag in, dag uit, dag in, dag uit.droevenis.
Elke zaterdag in dezelfde kroeg 1 a 2 bierjes drinken, met constant dezelfde mensen. Zondag je doodvervelen voor de tv omdat er verder niks te doen is (alles dicht, hoezee). En dan weer opnieuw, huzzah!
Kan je beter emigreren, want het is hier sowieso wel zo geregeld in dit land dat zondagen saai behoren te zijn. Mensen mogen niet voor zichzelf beslissen of je je Samsung TV wilt kopen op een maandag of een zondag, dat doet de regering wel voor je.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is ook precies de reden dat ik zsm wil verkassen naar een grotere stad. Want dit is nou precies waar ik mij gigantisch aan erger.
Hoop dan ook nog steeds een correspondenten-baantje te scoren in de nabije toekomst in een stad als New York.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan je beter emigreren, want het is hier sowieso wel zo geregeld in dit land dat zondagen saai behoren te zijn. Mensen mogen niet voor zichzelf beslissen of je je Samsung TV wilt kopen op een maandag of een zondag, dat doet de regering wel voor je.
Zucht.
Precies, gewoon een broodje gezond met koffie kunnen scoren om 03:00 als je er zin aan hebt, of door de straten lopen die net zo verlicht zijn als overdag en net zo vol zijn met mensen om 04:00 's ochtends, heerlijk!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoop dan ook nog steeds een correspondenten-baantje te scoren in de nabije toekomst in een stad als New York.
Zoveel tijd spendeer ik anders niet in Nederland, met goede reden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:58 schreef Tem het volgende:
Nah, jullie passen perfect in Nederland gezien deze klaagzang.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:15 schreef Voorschrift het volgende:
Uit een filmklassieker, voor de kenners.
quote:
quote:
Dus jij beweerd dat de mensen diePulp fiction goed vinden meelopers zijn? Jij bent zeker meer liefhebber van het genre "De zeemeerman". Mag ook dat is je goed recht.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:36 schreef dotCommunism het volgende:
Pulp Fiction is zo'n film die je goed hoort te vinden, en dus gaan mensen maar beweren dat het ook een goede film is.
Leuke films hoeven dan ook niet goed te zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:39 schreef Voorschrift het volgende:
Ik vind het ook gewoon een goede film.
Hoewel ik dan Tarentino zelf niet standaard goede films vind maken, hij is zeker geen heilige graal van de filmindustrie.
Leslie Nielson heeft dat wel bewezen inderdaad.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Leuke films hoeven dan ook niet goed te zijn.
Goede voorbeelden van slechte leuke films.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leslie Nielson heeft dat wel bewezen inderdaad.
Avonden vermaak, maar het ging compleet nergens over. Zo ook Team America, heb nog nooit zo krom gelegen om een film, hoewel het oerslecht was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |