Hoiquote:
dat is het nadeel van in de middle of niks wonenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:13 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hier helemaal geen last met 4 streams![]()
Nope, liever Laura. Ik word niet goed van de focus op de streams van Laura en Alex.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:18 schreef markvanrinsum het volgende:
doe sofia eer maar uit vanavondsofia
Goed plan, mijn lapo was trouwens: Mark!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:18 schreef markvanrinsum het volgende:
doe sofia eer maar uit vanavondsofia
Ach heeft voor en nadelenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat is het nadeel van in de middle of niks wonen
Eens, opzouten met die Lauraquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, liever Laura. Ik word niet goed van de focus op de streams van Laura en Alex.
Jawel hoor. Plak deze in de mediaplayer:quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:13 schreef NotYou het volgende:
[..]
Interessant hoor. Je voelt er echter niets voor die url ook met ons te delen?
Lol, toch weer terug?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat is het nadeel van in de middle of niks wonen
Nee, helaas. Maar niks is wat het lijkt toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:21 schreef Greys het volgende:
Eens, opzouten met die Laura
En laat Sofia maar blijven, dat ze dan zo positief verrast is dat het publiek haar klaarblijkelijk wil houden dat ze dan acuut kapt met janken en zeiken.
Maar goed. Never gonna happen natuurlijk, bovenstaande
Das niks manquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:22 schreef Green1 het volgende:
Wowwww "guido download met 5mb per seconde.." </lompe_kut_stem>sukkel..
dat heb ik gezien jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goed plan, mijn lapo was trouwens: Mark!![]()
Groetjes aan de Polen en jammer dat je geen teiltjes meer hebt of heb je mijn posting gemist?quote:
ja en alles weten hequote:Op donderdag 10 maart 2011 14:24 schreef Green1 het volgende:
jezus.. als je guido hoort praten hoor je alleen zo'n lage zeik stemzo'n slome zombie stem
Dat, en dat hij bijdehand zit te doen, en dan nog foute dingen zegt, en dan die zeikstemquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Groetjes aan de Polen en jammer dat je geen teiltjes meer hebt of heb je mijn posting gemist?
Ze moetquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
\______/ ajb!
Zou ze gaan of niet?
[ afbeelding ]
Het zou leuk zijn om te zien dat er 2 meiden gaan vanavond, 1 exit en 1 vrijwillig, ben benieuwd wat ze dan gaan doen.quote:
Zal blij zijn als dat serpent weg is met haar continu gefluister!quote:
JOYCE!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn om te zien dat er 2 meiden gaan vanavond, 1 exit en 1 vrijwillig, ben benieuwd wat ze an gaan doen.
en ik ook ! wat een stel lamzakken die twee bah!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zal blij zijn als dat serpent weg is met haar continu gefluister!
Degene met de zeikstem is toch echt Alex hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:25 schreef Green1 het volgende:
[..]
Dat, en dat hij bijdehand zit te doen, en dan nog foute dingen zegt, en dan die zeikstem
Brown noise stem..
zolang Sharon maar blijft vind ik alles bestquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn om te zien dat er 2 meiden gaan vanavond, 1 exit en 1 vrijwillig, ben benieuwd wat ze dan gaan doen.
Lau en So er uit vind ik prima idd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:30 schreef snetje het volgende:
[..]
zolang Sharon maar blijft vind ik alles best
Nou.. ik vind die monotone stem van guido echt zwaar irritant. Maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:29 schreef NotYou het volgende:
[..]
Degene met de zeikstem is toch echt Alex hoor.
Ik vind ze geen van beiden een leuke stem hebben, daarintegen is Guido af en toe nog komisch.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:32 schreef Green1 het volgende:
[..]
Nou.. ik vind die monotone stem van guido echt zwaar irritant. Maar dat zal wel aan mij liggen.
ik heb hetzelfde, vind ook die imitaties vervelend klinkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:32 schreef Green1 het volgende:
[..]
Nou.. ik vind die monotone stem van guido echt zwaar irritant. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Geloof dat ik iets mis. Servio heeft ze niks bijzonders,sterker nog ze mot hem niet, mee en verder gaat ze met iedereen om, Behalve met Flip, maar dat word beterquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:30 schreef delfse het volgende:
Wat zal het Laura tegenvallen ze denkt dat ze met de meest populaire personen omgaat Guido en Servio. Als je hier op fok leest zal het haar nog vies tegenvallen.
Mag niet gedrukt wordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:34 schreef yuliya37 het volgende:
Heeft sofia eigenlijk al op de knop gedrukt? je mag toch aannemen dat ze iemand nog wat geld gunt voordat ze eruit gaat. anders is het geld gewoon weg.
sofia en laura moeten juist blijvenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:30 schreef snetje het volgende:
[..]
zolang Sharon maar blijft vind ik alles best
nope en kan ook niet meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:34 schreef yuliya37 het volgende:
Heeft sofia eigenlijk al op de knop gedrukt? je mag toch aannemen dat ze iemand nog wat geld gunt voordat ze eruit gaat. anders is het geld gewoon weg.
Laura als eerste en dan kan So dr 24 uur aanvragen, kan ze gek worden in de geheime kamerquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:35 schreef scooby-doo het volgende:
Sofia wil juist weg.
Laat haar dus lekker gaan
doei
dan verandert er dus niets. het hele huis houdt daar rekening mee dus totaal geen shock als zij weg gaat. en we weten wat een shock kan doen als de verkeerde weggaat. zie vorige week.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:35 schreef scooby-doo het volgende:
Sofia wil juist weg.
Laat haar dus lekker gaan
doei
dat dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:24 schreef Green1 het volgende:
jezus.. als je guido hoort praten hoor je alleen zo'n lage zeik stemzo'n slome zombie stem
Lijkt me een plan idd, hoe dan ook, dat gedoe tussen klef en kleef ga ik niet missen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:36 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Laura als eerste en dan kan So dr 24 uur aanvragen, kan ze gek worden in de geheime kamer
haha de net5 photoshopper is een beetje te fanatiek bezig geweestquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:38 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
Karim lijkt niet eens op zichzelf![]()
[ afbeelding ]
Sofia komt terug, Laura in de tweede geheime kamer, sjerren eruitquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:37 schreef Stability het volgende:
sofia moet helemaal niet weggestemd worden. kost ons geld !! ze vertrekt maar lekker zelf die aandachtsbak
dat klinkt goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
Sofia komt terug, Laura in de tweede geheime kamer, sjerren eruit![]()
Of dat 1 van de mannen er ook uit vliegt, door bv de telefoon op te nemen, om de zaak gelijk te trekken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:39 schreef bull1966 het volgende:
mooie shock zou zijn als ze de M.E. er vanavond instuurde en da een van die krakers eruit sluren servio bijvoorbeeld
laura stond in de tussenstand gigantisch aan kop (zelden zo'n voorsprong gezien in een rls) en sofia en sharon stonden ongeveer gelijk. dus wie weet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:37 schreef BONG4002 het volgende:
Geen spannende exit vanavond dus
Weet bijna 99,25 % zeker dat Sofia de minste stemmen krijgt.
hahaha ook dat nog....de telefoon gaat, alex breekt zn benen bijna om hem op te pakken, krijgt ie te horen dat zijn avontuur bij deze is afgelopen en het huis mag verlaten hahahahahaquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Of dat 1 van de mannen er ook uit vliegt, door bv de telefoon op te nemen, om de zaak gelijk te trekken.
nee alex is favoriet bij de kijkers. doe dan maar servio eruit.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:41 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha ook dat nog....de telefoon gaat, alex breekt zn benen bijna om hem op te pakken, krijgt ie te horen dat zijn avontuur bij deze is afgelopen en het huis mag verlaten hahahahaha
quote:Er wordt flink gestemd.
Als de stand blijft zoals hij nu is, moet Sofia het Huis der Geheimen verlaten. Zij heeft tot nu toe de minste stemmen gekregen, maar Sharon is ook nog niet veilig. Laura gaat momenteel aan kop en hoeft zich voorlopig geen zorgen te maken.
jaaaaaaaaa oh was het maar waar he?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:42 schreef yuliya37 het volgende:
[..]
nee alex in favoriet bij de kijkers. doe dan maar servio eruit.
Oh noes... Laura krijgt een hartaanval.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:41 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha ook dat nog....de telefoon gaat, alex breekt zn benen bijna om hem op te pakken, krijgt ie te horen dat zijn avontuur bij deze is afgelopen en het huis mag verlaten hahahahaha
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:39 schreef bull1966 het volgende:
mooie shock zou zijn als ze de M.E. er vanavond instuurde en da een van die krakers eruit sluren servio bijvoorbeeld
Dat komt door het tijdsverschil.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:45 schreef yuliya37 het volgende:
die rode telefoon bleef iedere keer nog gewoon rinkelen nadat iemand al had opgenomen de vorige keren. dat ding is zo fake als de tieten van joanna
Van blijdschap zekerquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh noes... Laura krijgt een hartaanval.
En Aafke en Monique.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:45 schreef yuliya37 het volgende:
die rode telefoon bleef iedere keer nog gewoon rinkelen nadat iemand al had opgenomen de vorige keren. dat ding is zo fake als de tieten van joanna
Wie?!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
Vlak die van soof vooral niet uit
het is echt ongelooflijk dat 4 van de 6 meiden gewoon siliconen hebben daar. Ongelooflijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
Vlak die van soof vooral niet uit
En dat bedoel ik.Hoewel hij haar mijd als de pestquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kan ze weer met Toyboy kriebelen, no strings attached?
Dit stond er vorige week ook van Alex zo op en in de uitzending was het bijna gelijk de stand. Ik zeg nooit stemmen het is allang bekend wie ergaat en ook de winnaar is al bekend het script is klaar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:42 schreef beequeen het volgende:
SST site. Laura's actie heeft dus gewerkt, het hokje is blij.
[..]
Hij ging er anders net naast liggen.. Laura hield haar handen mooi kuis op eigen buik dus moest zichzelf maar kriebelenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
En dat bedoel ik.Hoewel hij haar mijd als de pest
Net zo ongelooflijk dat er 10 van de 15 bewoners iets media hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:47 schreef yuliya37 het volgende:
[..]
het is echt ongelooflijk dat 4 van de 6 meiden gewoon siliconen hebben daar. Ongelooflijk
nee het is gewoon heel logisch te verklaren waarom dat gebeurt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:48 schreef delfse het volgende:
[..]
Dit stond er vorige week ook van Alex zo op en in de uitzending was het bijna gelijk de stand. Ik zeg nooit stemmen het is allang bekend wie ergaat en ook de winnaar is al bekend het script is klaar.
Ik stem ook nooit. Mijn laatste stemronde was voor Huub.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:48 schreef delfse het volgende:
Dit stond er vorige week ook van Alex zo op en in de uitzending was het bijna gelijk de stand. Ik zeg nooit stemmen het is allang bekend wie ergaat en ook de winnaar is al bekend het script is klaar.
Laura ging naast hem liggen en voelt de spanning, dus houd zich inquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij ging er anders net naast liggen.. Laura hield haar handen mooi kuis op eigen buik dus moest zichzelf maar kriebelen
Ik zou best stemmen.. als er een notaris bij zou zijn !quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik stem ook nooit. Mijn laatste stemronde was voor Huub.
Vertelquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:49 schreef yuliya37 het volgende:
[..]
nee het is gewoon heel logisch te verklaren waarom dat gebeurt.
als iemand heel erg voor staat gaat de aanhang automatisch wat minder stemmen. voor bewoners die veel risico lopen eruit te vliegen wordt natuurlijk op dat moment veel meer gestemd zodat ze automatisch wat dichter naar elkaar toe kruipen qua stand.quote:
Dan nog niet. Bij DGK moest Huub er als eerste uit. Dat had misschien te maken met die tussenstemronde van de bewoners, maar dan nog. Huub had een enorme fanbase.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:51 schreef versabommie het volgende:
Ik zou best stemmen.. als er een notaris bij zou zijn !
Fijn dat je streams het weer doen, veel plezier!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:53 schreef Ceetje.. het volgende:
Off topic:
zo, ik heb weer streams!(vraag me niet hoe, maar ze doen het, laptop gaat niet meer uit tot vannacht
)
On topic:
nog steeds hangen en liggen zie ik wel
OK, ze zouden het wel om moeten draaien: Stemmen op diegene die je er absoluut uit wil hebben!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:53 schreef yuliya37 het volgende:
ik zou niet meer stemmen omdat het maar zo kan dat er absoluut geen resultaat is, zoals vorige keer.
quote:
Hier nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:53 schreef Ceetje.. het volgende:
Off topic:
zo, ik heb weer streams!(vraag me niet hoe, maar ze doen het, laptop gaat niet meer uit tot vannacht
)
On topic:
nog steeds hangen en liggen zie ik wel
Hoi L_Lquote:
ik stemde vorige keer ook om iemand eruit te werken (servio) dus de vraagstelling maakte voor mij weinig uit. ik moest er de voirge keer alleen wel per stem 2 smsjes aan opofferen (aan alex en maik)quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
OK, ze zouden het wel om moeten draaien: Stemmen op diegene die je er absoluut uit wil hebben!
effe in het topic hierover kijken, eerst werkte dat bij mij ook niet, tot ik een vreemd FF documentje op mijn bureaublad zag staan, toen ik dat opende, had ik ineens weer streams....... vraag me niet hoe het kan, maar profiteer ervanquote:
hij heeft beetje gehad met Lau, teminste daar had hij gristere over met Joquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:55 schreef superkokje het volgende:
Guido "mag ik er ook bij? oh jij gaat naast moniek liggen
psies.. als je moet stemmen wie je erin wil houden dan kunnen ze alle kanten op. Stemmen op wie je eruit wil geeft ze geen ruimte om te kloten!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
effe in het topic hierover kijken, eerst werkte dat bij mij ook niet, tot ik een vreemd FF documentje op mijn bureaublad zag staan, toen ik dat opende, had ik ineens weer streams....... vraag me niet hoe het kan, maar profiteer ervan
Ja, die missie was echt geweldig tochquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:56 schreef mYsca het volgende:
Vannacht weer nacht missie zo als gister ?
Op donderdag 10 maart 2011 14:52 schreef yuliya37 het volgende:
Gui voelt de bui hangen, hij moet meer vrouwen hebben die niet op hem gaan stemmen, op de moeder Theresa gevoelens van Jo inspelen is dan een goed idee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:56 schreef minzo het volgende:
[..]
hij heeft beetje gehad met Lau, teminste daar had hij gristere over met Jo
awel bommie, verkeerd gekwoot toevalligerwijze? hahahahaquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies.. als je moet stemmen wie je erin wil houden dan kunnen ze alle kanten op. Stemmen op wie je eruit wil geeft ze geen ruimte om te kloten!
idd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:58 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is er toch naast gekropen
Bedankt!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
effe in het topic hierover kijken, eerst werkte dat bij mij ook niet, tot ik een vreemd FF documentje op mijn bureaublad zag staan, toen ik dat opende, had ik ineens weer streams....... vraag me niet hoe het kan, maar profiteer ervan
En niet aan de kant van Servio. Er is duidelijk een verandering aan de gang in de groep. De positie van Servio is niet langer onaantastbaar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:58 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is er toch naast gekropen
Grappig idd, de groepjes lopen na gisteren een beetje door elkaar, iedereen lijkt ook een beetje losser en meer kalm, die womibo was toch ergens goed voor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:00 schreef marky het volgende:
[..]
En niet aan de kant van Servio. Er is duidelijk een verandering aan de gang in de groep.
Goede zaak. De goede karakters komen meer en meer bij elkaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:00 schreef marky het volgende:
[..]
En niet aan de kant van Servio. Er is duidelijk een verandering aan de gang in de groep.
en een haarlokjequote:Op donderdag 10 maart 2011 15:03 schreef krootje het volgende:
[..]
Komt dat ie van die mooie lippen heeft zo
Suggesties voor betere geheimen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:03 schreef suzi1 het volgende:
even hallo tegen jullie zeggen. zit al heel de tijd weer mee te lezen alhoewel ik vanmorgen wel weer in slaap was gedonderd. evenals vanacht, toen werd ik een uur later ook hangend in mn relaxstoel voor pc/tv wakker
mag laura er nu uit ajb
en ik denk dat karim ook alleen maar figurant is geweest in die bollywood
net als dat jurien maar 1x anaobolen had geslikt.
en cynthia dakloos was geweest... lees: 1 maand in leger des heils heeft overnacht.
ik vind het wel zulke sukkelige geheimen!
zo dat moest ik ff kwijt
hopelijk lucht het op!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:03 schreef suzi1 het volgende:
even hallo tegen jullie zeggen. zit al heel de tijd weer mee te lezen alhoewel ik vanmorgen wel weer in slaap was gedonderd. evenals vanacht, toen werd ik een uur later ook hangend in mn relaxstoel voor pc/tv wakker
mag laura er nu uit ajb
en cynthia dakloos was geweest... lees: 1 maand in leger des heils heeft overnacht.
zo dat moest ik ff kwijt
Servio kriebelt niet zo lekker en dat lijkt soms wel het enige doel van Guido; ergens gaan liggen en zich laten verwennenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:00 schreef marky het volgende:
[..]
En niet aan de kant van Servio. Er is duidelijk een verandering aan de gang in de groep. De positie van Servio is niet langer onaantastbaar.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:03 schreef suzi1 het volgende:
mag laura er nu uit ajb
zo dat moest ik ff kwijt
Volgens mij zijn er eigenlijk niet zo zeer kanten meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Grappig idd, de groepjes lopen na gisteren een beetje door elkaar, iedereen lijkt ook een beetje losser en meer kalm, die womibo was toch ergens goed voor.
Wel persoonlijke voorkeuren maar niet meer echte duidelijke kampen, samen lol maken zonder wantrouwen heeft geholpen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:06 schreef marky het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er eigenlijk niet zo zeer kanten meer
of: ik heb momenteel weekendverlofquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:07 schreef krootje het volgende:
[..]
Oh ja das wel toepasselijk.
En een pyromaan had misschien ook voor spannende televisie gezorgd
Maakt het aan de ene kant wel lolliger om naar te kijken maar mist natuurlijk wel spanning.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wel persoonlijke voorkeuren maar niet meer echte duidelijke kampen, samen lol maken zonder wantrouwen heeft geholpen.
of: ik ben potenrammerquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
of: ik ben net vrij na 10 jaar TBS
Dat komt wel weer, dan niet kamp tegen kamp maar meer persoonlijk, het ijs lijkt gebroken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:09 schreef marky het volgende:
[..]
Maakt het aan de ene kant wel lolliger om naar te kijken maar mist natuurlijk wel spanning.
Ik heb 5 zelfmoordpogingen gedaan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:10 schreef BONG4002 het volgende:
Wat ook een leuk geheim zou zijn is iemand met een psychiatrische achtergrond/aandoening
Jammer dat je er een paar uur geleden niet was toen zei Laura ik hou niet van potten. Zo maak ze lekker veel fans.quote:
Oeh, dat kun je als redactie niet verantwoorden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:10 schreef BONG4002 het volgende:
Wat ook een leuk geheim zou zijn is iemand met een psychiatrische achtergrond/aandoening
Maargoed, we zullen het hiermee moeten doen!
Ja hollandse potten ja:P zoals boerenkool ectquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:11 schreef delfse het volgende:
[..]
Jammer dat je er een paar uur geleden niet was toen zei Laura ik hou niet van potten. Zo maak ze lekker veel fans.
Ik ben al onderweg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:10 schreef BONG4002 het volgende:
Maargoed, we zullen het hiermee moeten doen!
Inderdaad en van Gerard is ook wel leuk. Maar van Sharon is wel heftig om dat mee te maken. Maar van Jo met het slaapwandelen is zo gewoon dat doen er heel veel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:11 schreef Tamaartje het volgende:
Het beste geheim vind ik die van Sharon
Niet alleen suggestieve opmerkingen plaatsen hequote:Op donderdag 10 maart 2011 15:11 schreef delfse het volgende:
[..]
Jammer dat je er een paar uur geleden niet was toen zei Laura ik hou niet van potten. Zo maak ze lekker veel fans.
Ik houd zelf ook niet van potten, dus dat is alweer een aardige overeenkomst!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:11 schreef delfse het volgende:
[..]
Ligt aan de ernst van de aandoening en je moet natuurlijk wel een wilsbeschikking kunnen hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh, dat kun je als redactie niet verantwoorden.
Die is idd erg goed jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:11 schreef Tamaartje het volgende:
Het beste geheim vind ik die van Sharon
welke potten?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik houd zelf ook niet van potten, dus dat is alweer een aardige overeenkomst!
burp, ja diequote:Op donderdag 10 maart 2011 15:14 schreef kahaarin het volgende:
Hey, Phil en Sharon spreken het uit, dat is een leuke twist, Jo is meer een stoorzender nu, die haalt er dingen bij die er imo niet toe doen.
[ afbeelding ]
Wat spreken ze uit?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:14 schreef kahaarin het volgende:
Hey, Phil en Sharon spreken het uit, dat is een leuke twist, Jo is meer een stoorzender nu, die haalt er dingen bij die er imo niet toe doen.
[ afbeelding ]
Sharon haar reactie op het raden van het geheim van Guido, Philip schrok nogal vaan haar reactiequote:
Dat is dan ook weer zo'n net niet geheim, een goed functionerende licht autistische persoon is ook niet heel interessant natuurlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:13 schreef BONG4002 het volgende:
Ligt aan de ernst van de aandoening en je moet natuurlijk wel een wilsbeschikking kunnen hebben
Bijvoorbeeld een lichte vorm van autisme ofzo?
Ze lijkt nu ook zelfs een beetje rustiger te praten, zou ze daar op aan gesproken zijn door achter?quote:Die is idd erg goed ja.
wrattenpik?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:16 schreef MissJ.24 het volgende:
Nog iets gebeurd behalve dat we hier rellen over het FEIT dat Alex visvingers had?
Oh en nieuws...Guido zijn wrattenpik kan nog een symtoom zijn van dit: Guido....
Maar ze was toch niet boos op Philip?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:16 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Sharon haar reactie op het raden van het geheim van Guido, Philip schrok nogal vaan haar reactie
ik vind slaapwandelen nou ook niet bepaald een geheimquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:17 schreef marky het volgende:
Ze zijn niet uitgekozen voor hun geheim maar om hun persoonlijkheid. Bij sommige mensen zijn de geheimen echt gezocht. Wat is dat nou voor geheim ik ben piercer?? Dat is tegewoordig toch niets bijzonders.
Phil had op haar genomineerd, ze vond de reden niet helemaal duidelijk/helder, het is nu uitgesproken, ik heb het idee dat de lucht iig geklaard is.quote:
Sofiaquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:17 schreef suzi1 het volgende:
haha of het geheim: ik heb nog maar 3 weken te leven
Idd niet echt een boeiend geheim, maar je zou het bij haar niet snel verwachten misschien. Dat is dan wel weer leukquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:17 schreef marky het volgende:
Ze zijn niet uitgekozen voor hun geheim maar om hun persoonlijkheid. Bij sommige mensen zijn de geheimen echt gezocht. Wat is dat nou voor geheim ik ben piercer?? Dat is tegewoordig toch niets bijzonders.
Ik heb een gevoel dat Guido niet eens genomineerd wordt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:18 schreef Mylene het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat Sharon Servio en Alex gaat nomineren.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:18 schreef Annelies-G het volgende:
Guido is toch maar naast Servio gaan liggen, arme Laura zonder Guido
die is allang dood toch? living death ofzoietsquote:
Types tuinbroek, marinekapsel, eelt op de handenquote:
Owjaquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:19 schreef Stability het volgende:
[..]
die is allang dood toch? living death ofzoiets
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Phil had op haar genomineerd, ze vond de reden niet helemaal duidelijk/helder, het is nu uitgesproken, ik heb het idee dat de lucht iig geklaard is.
Kennelijk denkt de regie daar net zo overquote:
hahaha, zijn dat potten?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Types tuinbroek, marinekapsel, eelt op de handen
Ik denk van wel. Hij heeft vrijwel geel geld meer, tenzij hij vanavond wat gaat verdienen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:19 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik heb een gevoel dat Guido niet eens genomineerd wordt.
Guido heeft zich in de positie gemanoufreerd van de knuffel van de dames. Ze mogen hem alemaal aanhalen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:19 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik heb een gevoel dat Guido niet eens genomineerd wordt.
Er is al eens verteld dat ze zich inschreven voor een tv-programma maar niet wat er precies ging gebeuren, na de rondes bleek het om Secret Story te gaan en moesten ze met een geheim aankomen, de redactie heeft er toen hier en daar wat aan veranderd....quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:18 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Idd niet echt een boeiend geheim, maar je zou het bij haar niet snel verwachten misschien. Dat is dan wel weer leuk
Sharon en Mo hebben beiden Servio en Guido in hun lijstje staanquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:18 schreef Mylene het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat Sharon Servio en Alex gaat nomineren.
Gelukkig lust Guido van het hele varken, dus dat komt dan mooi uit.quote:
En toch denk ik dat het Gerard, Alex en Servio worden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:20 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Hij heeft vrijwel geel geld meer, tenzij hij vanavond wat gaat verdienen.
Ik snap die wolkencam niet, als ik die wil zien dan ga ik wel kijken naar een weerwebcam....quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Kennelijk denkt de regie daar net zo over
Geld hebben is eerder een nadeel dan een voordeel in dit spel. Hij kan ze dan ook niet bedreigen omdat hij het geld niet heeft om te kunnen drukken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:20 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Hij heeft vrijwel geel geld meer, tenzij hij vanavond wat gaat verdienen.
Zeiden ze dat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:21 schreef snetje het volgende:
[..]
Sharon en Mo hebben beiden Servio en Guido in hun lijstje staan
Dat soort types duiden we in onze 'circle' meestal met potten aan ja..quote:
Zijn allemaal al terugquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:23 schreef BONG4002 het volgende:
Total lockdown?
Als stream 3+4 ook dicht zitten wel iig
Mo nomineert Guido nooit tot de laatste drie heeft ze hem al meerdere keren verteld.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:21 schreef snetje het volgende:
[..]
Sharon en Mo hebben beiden Servio en Guido in hun lijstje staan
mo denkt in de top 3 te komenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:23 schreef marky het volgende:
[..]
Mo nomineert Guido nooit tot de laatste drie heeft ze hem al meerdere keren verteld.
Quicklock dusquote:
jaquote:
Ze nomineerd Alex ook niet en uiteraard Maik ook niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:23 schreef marky het volgende:
[..]
Mo nomineert Guido nooit tot de laatste drie heeft ze hem al meerdere keren verteld.
Denk het ook idd, opzich wel logisch als ze meer kijkers willenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Quicklock dus
Denk wel dat ze de SL policy doorzetten vanavond tijdens de liveshow, dus vaker dichte streams als er op dat moment een live uitzending is die gewoon via Net5 is te volgen.
we mochten toch niet meer stemmen van jouquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:24 schreef djian het volgende:
AUB Sofia naar huis omdat zij dat erg graag wil, dit doe je simpel door op Sharon te stemmen...!!
kan er niet iemand net 5 streamen vanavond dan ???quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Quicklock dus
Denk wel dat ze de SL policy doorzetten vanavond tijdens de liveshow, dus vaker dichte streams als er op dat moment een live uitzending is die gewoon via Net5 is te volgen.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:18 schreef kahaarin het volgende:
Phil had op haar genomineerd, ze vond de reden niet helemaal duidelijk/helder, het is nu uitgesproken, ik heb het idee dat de lucht iig geklaard is.
Volgens mij ging het hier over.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:16 schreef Annelies-G het volgende:
Sharon haar reactie op het raden van het geheim van Guido, Philip schrok nogal van haar reactie
Ik denk dat bij Mo het deze keer gewoon Philip en Servio gaat wordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:24 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ze nomineerd Alex ook niet en uiteraard Maik ook niet.
maar ze blijven toch kijhken....lang leve FOK!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:25 schreef delfse het volgende:
Met deze kijkcijfers blijft het echt niet lang op de tv. De sponsors willen toch ook geld verdienen. Met hun reclame. En dan zeggen ze op internet is het een grote hit nou dan moeten ze is lezen wat de streamers er echt van vinden.
wb bollokusquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:25 schreef bollokus het volgende:
[..]
kan er niet iemand net 5 streamen vanavond dan ???
hoi ben ik weer trouwens
Ze hebben al heel snel een bepaalde band opgebouwd. Ze noemt hem broertje.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:25 schreef djian het volgende:
MOniek is hoogbegaaft, maar beseft niet dat Guido nog een broeky is... lief baby face
ik zal eens een nieuw draadje makenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
wb bollokus
Ik kan het helaas niet streamen, maar er zal ongetwijfeld wel iemand zijn hier die eventueel hulp kan bieden
De streamers vinden het echt wel leuk, als het niet leuk was ging er niemand kijken. Ik ga niet naar een programma kijken die ik niet mooi vind. en dat geklaag? dat hoort erbij, dat maakt FOK zo leukquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar ze blijven toch kijhken....lang leve FOK!
wat een pokke werk om dat op het ijs te schlderen...quote:
ce çaquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:28 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
De streamers vinden het echt wel leuk, als het niet leuk was ging er niemand kijken. Ik ga niet naar een programma kijken die ik niet mooi vind. en dat geklaag? dat hoort erbij, dat maakt FOK zo leuk
yep,quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:26 schreef MargrietV het volgende:
Schaatsen! Zit er helemaal klaar voor. Mijn hondje is al druk met de wave!![]()
![]()
![]()
![]()
Wave voor Ireen, Wave voor Mark, enz!
Jep dat gaf hij ook meteen aan nadat het was uitgekomen dat hij daar van haar blik nogal was geschrokken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij ging het hier over.
Eensquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:28 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
De streamers vinden het echt wel leuk, als het niet leuk was ging er niemand kijken. Ik ga niet naar een programma kijken die ik niet mooi vind. en dat geklaag? dat hoort erbij, dat maakt FOK zo leuk
Ja dat klopt, maar zij vond dit niet een reden zei ze net, het is in elk geval nu wel duidelijk, eens zien of dat een andere stemming gaat opleveren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij ging het hier over.
stemmen deed iedereen voor niets... juist! Waarom zou ik dan op Sharon gaan stemmenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:27 schreef djian het volgende:
Helaas blijven mensen toch stemmen... ondanks mijn advies dit niet te doen.. Je hebt gezien wat er met het stemmen is gebeurt toe Maik terug kwam... Stemmen deed iedereen voor niets...
Ik heb nog nooit bij een RLS het gevoel gehad dat het verschil tussen de verveling van de streamer en de verveling van de kandidaten zo marginaal isquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:28 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
wat een pokke werk om dat op het ijs te schlderen...
ze kunnen nu ook een zebrapad maken
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:29 schreef bollokus het volgende:
op hoop van zegen gaan we de stream weer aanzwengelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |