zolang Sharon maar blijft vind ik alles bestquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn om te zien dat er 2 meiden gaan vanavond, 1 exit en 1 vrijwillig, ben benieuwd wat ze dan gaan doen.
Lau en So er uit vind ik prima idd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:30 schreef snetje het volgende:
[..]
zolang Sharon maar blijft vind ik alles best
Nou.. ik vind die monotone stem van guido echt zwaar irritant. Maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:29 schreef NotYou het volgende:
[..]
Degene met de zeikstem is toch echt Alex hoor.
Ik vind ze geen van beiden een leuke stem hebben, daarintegen is Guido af en toe nog komisch.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:32 schreef Green1 het volgende:
[..]
Nou.. ik vind die monotone stem van guido echt zwaar irritant. Maar dat zal wel aan mij liggen.
ik heb hetzelfde, vind ook die imitaties vervelend klinkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:32 schreef Green1 het volgende:
[..]
Nou.. ik vind die monotone stem van guido echt zwaar irritant. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Geloof dat ik iets mis. Servio heeft ze niks bijzonders,sterker nog ze mot hem niet, mee en verder gaat ze met iedereen om, Behalve met Flip, maar dat word beterquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:30 schreef delfse het volgende:
Wat zal het Laura tegenvallen ze denkt dat ze met de meest populaire personen omgaat Guido en Servio. Als je hier op fok leest zal het haar nog vies tegenvallen.
Mag niet gedrukt wordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:34 schreef yuliya37 het volgende:
Heeft sofia eigenlijk al op de knop gedrukt? je mag toch aannemen dat ze iemand nog wat geld gunt voordat ze eruit gaat. anders is het geld gewoon weg.
sofia en laura moeten juist blijvenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:30 schreef snetje het volgende:
[..]
zolang Sharon maar blijft vind ik alles best
nope en kan ook niet meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:34 schreef yuliya37 het volgende:
Heeft sofia eigenlijk al op de knop gedrukt? je mag toch aannemen dat ze iemand nog wat geld gunt voordat ze eruit gaat. anders is het geld gewoon weg.
Laura als eerste en dan kan So dr 24 uur aanvragen, kan ze gek worden in de geheime kamerquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:35 schreef scooby-doo het volgende:
Sofia wil juist weg.
Laat haar dus lekker gaan
doei
dan verandert er dus niets. het hele huis houdt daar rekening mee dus totaal geen shock als zij weg gaat. en we weten wat een shock kan doen als de verkeerde weggaat. zie vorige week.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:35 schreef scooby-doo het volgende:
Sofia wil juist weg.
Laat haar dus lekker gaan
doei
dat dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:24 schreef Green1 het volgende:
jezus.. als je guido hoort praten hoor je alleen zo'n lage zeik stemzo'n slome zombie stem
Lijkt me een plan idd, hoe dan ook, dat gedoe tussen klef en kleef ga ik niet missen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:36 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Laura als eerste en dan kan So dr 24 uur aanvragen, kan ze gek worden in de geheime kamer
haha de net5 photoshopper is een beetje te fanatiek bezig geweestquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:38 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
Karim lijkt niet eens op zichzelf![]()
[ afbeelding ]
Sofia komt terug, Laura in de tweede geheime kamer, sjerren eruitquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:37 schreef Stability het volgende:
sofia moet helemaal niet weggestemd worden. kost ons geld !! ze vertrekt maar lekker zelf die aandachtsbak
dat klinkt goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
Sofia komt terug, Laura in de tweede geheime kamer, sjerren eruit![]()
Of dat 1 van de mannen er ook uit vliegt, door bv de telefoon op te nemen, om de zaak gelijk te trekken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:39 schreef bull1966 het volgende:
mooie shock zou zijn als ze de M.E. er vanavond instuurde en da een van die krakers eruit sluren servio bijvoorbeeld
laura stond in de tussenstand gigantisch aan kop (zelden zo'n voorsprong gezien in een rls) en sofia en sharon stonden ongeveer gelijk. dus wie weet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:37 schreef BONG4002 het volgende:
Geen spannende exit vanavond dus
Weet bijna 99,25 % zeker dat Sofia de minste stemmen krijgt.
hahaha ook dat nog....de telefoon gaat, alex breekt zn benen bijna om hem op te pakken, krijgt ie te horen dat zijn avontuur bij deze is afgelopen en het huis mag verlaten hahahahahaquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Of dat 1 van de mannen er ook uit vliegt, door bv de telefoon op te nemen, om de zaak gelijk te trekken.
nee alex is favoriet bij de kijkers. doe dan maar servio eruit.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:41 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha ook dat nog....de telefoon gaat, alex breekt zn benen bijna om hem op te pakken, krijgt ie te horen dat zijn avontuur bij deze is afgelopen en het huis mag verlaten hahahahaha
quote:Er wordt flink gestemd.
Als de stand blijft zoals hij nu is, moet Sofia het Huis der Geheimen verlaten. Zij heeft tot nu toe de minste stemmen gekregen, maar Sharon is ook nog niet veilig. Laura gaat momenteel aan kop en hoeft zich voorlopig geen zorgen te maken.
jaaaaaaaaa oh was het maar waar he?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:42 schreef yuliya37 het volgende:
[..]
nee alex in favoriet bij de kijkers. doe dan maar servio eruit.
Oh noes... Laura krijgt een hartaanval.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:41 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha ook dat nog....de telefoon gaat, alex breekt zn benen bijna om hem op te pakken, krijgt ie te horen dat zijn avontuur bij deze is afgelopen en het huis mag verlaten hahahahaha
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:39 schreef bull1966 het volgende:
mooie shock zou zijn als ze de M.E. er vanavond instuurde en da een van die krakers eruit sluren servio bijvoorbeeld
Dat komt door het tijdsverschil.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:45 schreef yuliya37 het volgende:
die rode telefoon bleef iedere keer nog gewoon rinkelen nadat iemand al had opgenomen de vorige keren. dat ding is zo fake als de tieten van joanna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |