Hoiquote:
dat is het nadeel van in de middle of niks wonenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:13 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hier helemaal geen last met 4 streams![]()
Nope, liever Laura. Ik word niet goed van de focus op de streams van Laura en Alex.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:18 schreef markvanrinsum het volgende:
doe sofia eer maar uit vanavondsofia
Goed plan, mijn lapo was trouwens: Mark!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:18 schreef markvanrinsum het volgende:
doe sofia eer maar uit vanavondsofia
Ach heeft voor en nadelenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat is het nadeel van in de middle of niks wonen
Eens, opzouten met die Lauraquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, liever Laura. Ik word niet goed van de focus op de streams van Laura en Alex.
Jawel hoor. Plak deze in de mediaplayer:quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:13 schreef NotYou het volgende:
[..]
Interessant hoor. Je voelt er echter niets voor die url ook met ons te delen?
Lol, toch weer terug?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat is het nadeel van in de middle of niks wonen
Nee, helaas. Maar niks is wat het lijkt toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:21 schreef Greys het volgende:
Eens, opzouten met die Laura
En laat Sofia maar blijven, dat ze dan zo positief verrast is dat het publiek haar klaarblijkelijk wil houden dat ze dan acuut kapt met janken en zeiken.
Maar goed. Never gonna happen natuurlijk, bovenstaande
Das niks manquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:22 schreef Green1 het volgende:
Wowwww "guido download met 5mb per seconde.." </lompe_kut_stem>sukkel..
dat heb ik gezien jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goed plan, mijn lapo was trouwens: Mark!![]()
Groetjes aan de Polen en jammer dat je geen teiltjes meer hebt of heb je mijn posting gemist?quote:
ja en alles weten hequote:Op donderdag 10 maart 2011 14:24 schreef Green1 het volgende:
jezus.. als je guido hoort praten hoor je alleen zo'n lage zeik stemzo'n slome zombie stem
Dat, en dat hij bijdehand zit te doen, en dan nog foute dingen zegt, en dan die zeikstemquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Groetjes aan de Polen en jammer dat je geen teiltjes meer hebt of heb je mijn posting gemist?
Ze moetquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
\______/ ajb!
Zou ze gaan of niet?
[ afbeelding ]
Het zou leuk zijn om te zien dat er 2 meiden gaan vanavond, 1 exit en 1 vrijwillig, ben benieuwd wat ze dan gaan doen.quote:
Zal blij zijn als dat serpent weg is met haar continu gefluister!quote:
JOYCE!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn om te zien dat er 2 meiden gaan vanavond, 1 exit en 1 vrijwillig, ben benieuwd wat ze an gaan doen.
en ik ook ! wat een stel lamzakken die twee bah!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zal blij zijn als dat serpent weg is met haar continu gefluister!
Degene met de zeikstem is toch echt Alex hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:25 schreef Green1 het volgende:
[..]
Dat, en dat hij bijdehand zit te doen, en dan nog foute dingen zegt, en dan die zeikstem
Brown noise stem..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |