Dat geeft niet, anders zou het heel saai worden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik deel je afkeer van Ser niet
Hmm wie denk je dat haar rol over gaat nemen???? Blijft voor Servio hetzelfde hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee dat klopt, het gaat er mij om dat Servio zijn klankbord kwijt is als So gaat, dat vind ik persoonlijk helemaal niet erg.
Plots krijg ik het idee dat Laura het 23 jaar gebrek aan vriendschappen wil inhalen middels kriebelsessies.quote:
Ergens in de ochtendcos, heb zo geen linkje maar zal even zoekenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:37 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Waar kan ik die cap vinden? Ben ik nog niet tegen gekomen
Servio moet dan aansluiting gaan zoeken met iemand anders, ik weet al wel wie er af gaan vallen maar niet zo 1-2-3 wie er het maatje van Ser gaat worden, we zullen zien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:37 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Hmm wie denk je dat haar rol over gaat nemen???? Blijft voor Servio hetzelfde hoor
werkse!quote:
wat denk je van Joanne??quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Servio moet dan aansluiting gaan zoeken met iemand anders, ik weet al wel wie er af gaan vallen maar niet zo 1-2-3 wie er het maatje van Ser gaat worden, we zullen zien.
jo natuurlijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Servio moet dan aansluiting gaan zoeken met iemand anders, ik weet al wel wie er af gaan vallen maar niet zo 1-2-3 wie er het maatje van Ser gaat worden, we zullen zien.
Mo en Sharon verklaarde eerder deze week helemaal klaar met hem te zijn. Op de één of andere manier zie ik het wel gebeuren dat ie meer met allemans vriend Karim gaat optrekken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ergens in de ochtendcos, heb zo geen linkje maar zal even zoeken
EDIT: hier [COS #437]Waar het ochtenritueel weer begint
Nou, dan moet hij Karim wel losweken van Gerard.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mo en Sharon verklaarde eerder deze week helemaal klaar met hem te zijn. Op de één of andere manier zie ik het wel gebeuren dat ie meer met allemans vriend Karim gaat optrekken.
Okejquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:39 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ik bedoel meer Gerard op deze cap, kijk maar eens goed
Never, Karim is niet gek Jo zal zijn volgende zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mo en Sharon verklaarde eerder deze week helemaal klaar met hem te zijn. Op de één of andere manier zie ik het wel gebeuren dat ie meer met allemans vriend Karim gaat optrekken.
Misschien dat het vanavond in de liveshow aan bod gaat komen, gezien de schakelfout vanochtend waardoor die kamer even in beeld kwamquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:40 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Thanx
Dat ziet er idd uit als een héle andere kamer...
Ben ook benieuwd
Idd, met een zitje om te ontbijten en een groot bed idd, grappig! Misschien een tweede geheime kamer om 2 mensen apart geisoleerd te kunnen laten?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:40 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Thanx
Dat ziet er idd uit als een héle andere kamer...
Ben ook benieuwd
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Idd, met een zitje om te ontbijten en een groot bed idd, grappig! Misschien een tweede geheime kamer om 2 mensen apart geisoleerd te kunnen laten?
Vanavond zeker de live even kijkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien dat het vanavond in de liveshow aan bod gaat komen, gezien de schakelfout vanochtend waardoor die kamer even in beeld kwam
Alleen als Sofia vrijwillig vertrekt mocht ze niet weggestemd wordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:43 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
[..]
Vanavond zeker de live even kijkenbenieuwd of dit aan bod komt.
Nieuwe bewoner?
Ohh ja logisch ook.. maar die zal er vanavond vast wel uit gaanquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Alleen als Sofia vrijwillig vertrekt mocht ze niet weggestemd worden
Daarom hoop ik ook dat Sofia blijft en zelf weggaat, dan komt er wél een nieuwe bewoner in het huis
Snap ook niet waarom ze die niet vaker laten gaanquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:45 schreef Misiuuu het volgende:
Jahoor, was een test..! Wanneer gaat die telefoon gewoon een keer overdag of snachts?
ik denk nooit, is tot nu toe alleen maar in de live-show op donderdag afgegaan. Het zou beter zijn om dat ding stukken vaker te laten rinkelen, maar helaas, dat belletje gaat bij Alphons nog niet rinkelenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:45 schreef Misiuuu het volgende:
Jahoor, was een test..! Wanneer gaat die telefoon gewoon een keer overdag of snachts?
Hij is nu overdag gegaan toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:45 schreef Misiuuu het volgende:
Is al 1 keer af gegaan voor de BQQquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik denk nooit, is tot nu toe alleen maar in de live-show op donderdag afgegaan. Het zou beter zijn om dat ding stukken vaker te laten rinkelen, maar helaas, dat belletje gaat bij Alphons nog niet rinkelen
Eigenlijk is het een beetje een overbodig spelelement, want je kan net zo goed omgeroepen worden naar de KvdW, omdat de 'stem' toch bepaalt wie er aan de telefoon moet komen ongeacht wie er opneemt en dan een opdracht krijgenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik denk nooit, is tot nu toe alleen maar in de live-show op donderdag afgegaan. Het zou beter zijn om dat ding stukken vaker te laten rinkelen, maar helaas, dat belletje gaat bij Alphons nog niet rinkelen
Ze roepen Sofia er ff bijquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:48 schreef kahaarin het volgende:
Jo en Aaf hebben weer een gesprek over piemels, volgens mij komen ze iets tekort.
En gaydo komt er gezellig bijzitten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:48 schreef kahaarin het volgende:
Jo en Aaf hebben weer een gesprek over piemels, volgens mij komen ze iets tekort.
Maar voor het programma begon kreeg je toch elke dag uitleg over het spel..quote:
's nachts lijkt me wel lachen, maar dan zie ik t nie, want dan lig ik te pittenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:45 schreef Misiuuu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |