Lijkt mij een goed plan, Ser geen klankbord meer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die gaat vanavond opzeker vertrekken ivm de minste stemmen![]()
Goedemiddag btw aan iedereen
Erik?? wat leuk! En Syl is een liefjequote:Op donderdag 10 maart 2011 13:29 schreef delfse het volgende:
[..]
En heeft Sylvia en Erik uit de gouden kooi als vrienden.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Alleen nog maar eiwitten en proteïnen ?
Servio, kom er maar in... ow wacht, doe maar niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:31 schreef Anneloortje het volgende:
Op donderdag 10 maart 2011 13:27 schreef Anneloortje het volgende:
Guido doet het gaydo dieet!
[..]
Jep alleen
sperma
ja
Hihi 'snotneus'.. Ongewild verklaar je nu waarom hij altijd met zijn mond open loopt. Zijn neusamandel moet eruit!quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:30 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Die snotneus doet alsof hij 35 is
Vindt ik ook Sylvia is net als Gerard altijd haar zelf denk ik gebleven toen de gdk meer wilde en zij niet moest ze weg. Ja niet iedereen doet alles voor roem en geld.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:31 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Erik?? wat leuk! En Syl is een liefje
Hij heeft het vannacht nog over de foto's gehad een ex vriendin schijnt die op inet gegooid te hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:31 schreef Anneloortje het volgende:
Op donderdag 10 maart 2011 13:27 schreef Anneloortje het volgende:
Guido doet het gaydo dieet!
[..]
Jep alleen
sperma
ja
Wil de pret niet verstoren, maar dat wat So en Ser hebben is wel 'echt', niks voor de tv-kijkers oid, die liggen elkaar gewoon goed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lijkt mij een goed plan, Ser geen klankbord meer.
Goedemiddag
Nowlive reklame????quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:33 schreef versabommie het volgende:
Ondertussen op de twittert...
[ afbeelding ]
Dat was bij DGK ook makkelijker want de personages waren veel meer uitgesproken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:32 schreef BONG4002 het volgende:
Ik merk trouwens aan mijzelf dat ik steeds minder de behoefte heb om streams te kijken....wel volg ik nog de daily + live uitzendingen maar ga steeds minder streams volgen, heb toch niet zo'n band met het programma en de bewoners dan ik aanvankelijk eerst dacht.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:33 schreef Roguee het volgende:
Guido doet elk jaar een dieet? Nou, niet echt een succesvol dieet dus.
Wat een engerd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:34 schreef Anneloortje het volgende:
Zyzz
http://www.google.nl/imag(...)l=1&biw=1655&bih=760
Ik heb gisteren voor de 1e keer eigenlijk héél weinig streams gekeken. En ook niets gemistquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:32 schreef BONG4002 het volgende:
Ik merk trouwens aan mijzelf dat ik steeds minder de behoefte heb om streams te kijken....wel volg ik nog de daily + live uitzendingen maar ga steeds minder streams volgen, heb toch niet zo'n band met het programma en de bewoners dan ik aanvankelijk eerst dacht.
Nee dat klopt, het gaat er mij om dat Servio zijn klankbord kwijt is als So gaat, dat vind ik persoonlijk helemaal niet erg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wil de pret niet verstoren, maar dat wat So en Ser hebben is wel 'echt', niks voor de tv-kijkers oid, die liggen elkaar gewoon goed.
Mee eens.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat was bij DGK ook makkelijker want de personages waren veel meer uitgesproken.Misschien komt dat nog als de groep wat kleiner is, ondertussen kun je hier wel op de hoogte blijven.
Ik deel je afkeer van Ser nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee dat klopt, het gaat er mij om dat Servio zijn klankbord kwijt is als So gaat, dat vind ik persoonlijk helemaal niet erg.
Misschien is dat wel de master bedroom dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mee eens.
Ben ook benieuwd n.a.v. een screencap vanochtend of er een 2e geheime kamer/ruimte is, omdat het totaal niet leek op de kamer waar Maik in moest verblijven.
Waar kan ik die cap vinden? Ben ik nog niet tegen gekomenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mee eens.
Ben ook benieuwd n.a.v. een screencap vanochtend of er een 2e geheime kamer/ruimte is, omdat het totaal niet leek op de kamer waar Maik in moest verblijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |