Ik weet genoeg door dit antwoord van je...quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat........staat......nergens......dat.......was.....live.......
Maarrrrrrrrrr Ik weet een goeie deal: blijf gewoon geloven wat je niet gezien hebt
Precies, en anders had er van dat andere deel ook wel een filmpje geweest, klaar...quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:58 schreef minzo het volgende:
Ik heb de hele nacht gezien en ik geloof gewoon dat hij hele tijd zat te strelen zoals hij nu ook doet. Dus verder niks bijzonders. Als hij wel verder was gegaan dan zou het gezicht van Laura wel anders reageren(inplaats van geen 1 gezicht trekking en ogen dicht)
Ja en? dan ken je ze toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:58 schreef Anneloortje het volgende:
Alex kent de actrices, tja als figurant...
Humn nou nee, ik heb ook watr klussen gedaan en das echt gelul... Kennen of tussen scenes door een lulpraatje maken .quote:
En om zijn 'grapjes' lacht nooit iemandquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:59 schreef Anneloortje het volgende:
Alex, die gaat weereens serieus in op een grapje.
Zijn Oom speelt er wel in he? Misschien gaat hij wel vaker mee naar een opnamen. Weten wij veel?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:00 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Humn nou nee, ik heb ook watr klussen gedaan en das echt gelul... Kennen of tussen scenes door een lulpraatje maken .
Joh, we wachten op Hidiho, die heeft alles opgenomen toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:01 schreef versabommie het volgende:
Aan de andere kant was het natuurlijk wel fijn dat Laura vannacht tegen Alex na afloop wel aangaf dat ze het heerlijk heeft gevonden!
Is een gevecht zonder eind. Moet jij onderhand wel weten, de baas van Fokquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:01 schreef versabommie het volgende:
Aan de andere kant was het natuurlijk wel fijn dat Laura vannacht tegen Alex na afloop wel aangaf dat ze het heerlijk heeft gevonden!
Mag het hopen, zijn we van dit gezeik ook af eindelijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Joh, we wachten op Hidiho, die heeft alles opgenomen toch?
Vooral toen ze zei: "Doe je zwembroek maar weer aan"quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:01 schreef versabommie het volgende:
Oh gemist, maar dat bevestigd maar weer wat een fijne normale vent geer isquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:04 schreef versabommie het volgende:
Ik vond vandeweek trouwens wel lachen dat Gerard vandeweek bij een paar gasten ging liggen en semi sarcastisch zei: "zal ik ook even kriebelen en kroelen"
ik geloof ook niet dat er meer gebeurd is, een beetje strelen over benen en zo, het zag er wel anders uit omdat je het dekbed zag bewegenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:58 schreef minzo het volgende:
Ik heb de hele nacht gezien en ik geloof gewoon dat hij de hele tijd zat te strelen zoals hij nu ook doet. Dus verder niks bijzonders. Als hij wel verder was gegaan dan zou het gezicht van Laura wel anders reageren(inplaats van geen 1 gezicht trekking en ogen dicht)
Geen idee, het is iig actie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:04 schreef Anneloortje het volgende:
Waar slaat dat bunga bunga op? Is dit een missie?
precies;)quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik geloof ook niet dat er meer gebeurd is, een beetje strelen over benen en zo, het zag er wel anders uit omdat je het dekbed zag bewegen
Is wel een filmpje voor het videohoekje waard.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Geen idee, het is iig actie.
[ afbeelding ]
ik doe caps, geen gifs.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:05 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Is wel een filmpje voor het videohoekje waard.
op de feestjes van Berlusconiquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:04 schreef Anneloortje het volgende:
Waar slaat dat bunga bunga op? Is dit een missie?
Of Gerard pakt gewoon alles aan om zelf wat te doen / mee te doen ipv te klagen dat de stem niets voor ze verzintquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:05 schreef Darklight het volgende:
Moet Gerard ook weer zn tv momentje pakken
Gerard kriebelt niet om vriendjes te makenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of Gerard pakt gewoon alles aan om zelf wat te doen / mee te doen ipv te klagen dat de stem niets voor ze verzint
psies!quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gerard kriebelt niet om vriendjes te maken
Het is erg genoeg. maar het is zoals het is. Was er ook live bijquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik weiger de update te veranderen, zag het toch zeker, vol walging, met mijn eigen ogen?
Euhm ze zijn op tv. Camera's hangen er niet voor jan lul.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:05 schreef Darklight het volgende:
Moet Gerard ook weer zn tv momentje pakken
Zoiets?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of Gerard pakt gewoon alles aan om zelf wat te doen / mee te doen ipv te klagen dat de stem niets voor ze verzint
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
Het is erg genoeg. maar het is zoals het is. Was er ook live bij
Zie je DMquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:06 schreef AMD-XP het volgende:
bij wie werkt de streams nog? behalve op secretstory.nl dan? xD
Ow? waskebeurt?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:09 schreef bollokus het volgende:
zooooo, de fisio is weer langsgeweest, moest mijn been nog iets meer ten ruste leggen enomhoog.....so let's watch the stream
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |