tja, een gemiste kans vind ik het. Kunnen ze echt wel wat leuks mee doen, met die telefoon, helemaal met je eens. Vooral midden in de nacht een keer af laten gaanquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:50 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Maar voor het programma begon kreeg je toch elke dag uitleg over het spel..
En daar zeiden ze dat de telefoon elk moment van de dag kan afgaan!
Nu idd alleen bij de liveshow en 1x voor de BBQ en dan nu 1x voor een test.
Beetje jammer dat is juist leuk als ze slapen en hij gaat af, of onder het eten!
datquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:51 schreef Misiuuu het volgende:
Oh, jeej! Servio ik wil het niet horen...
Billen kletsen... WHAHAHAA ieeell
Heb echt niets tegen homo's maar die verhalen mogen ze voor zich houdenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:51 schreef Misiuuu het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:51 schreef Misiuuu het volgende:
mutequote:Op donderdag 10 maart 2011 13:53 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Gatver is dit opdracht van de regie? Is s-nachts niet voldoende?? Kan ik het uit gaan zetten, vanwege de kinderen. goffer
ja dat heb ik nou ook!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:52 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Heb echt niets tegen homo's maar die verhalen mogen ze voor zich houden
Idd, ik heb er ook niks tegen maar gewoon al die verhalen.. Hou het lekker voor jezelf!quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:52 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Heb echt niets tegen homo's maar die verhalen mogen ze voor zich houden
Hij ligt er nu bovenopquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:52 schreef sjampoeh het volgende:
als stervio erop gaat zitten ? dan komt hij lekker tegen z'n dinge aan ? liefst een kromme
hhmmmm. Waar blijf ik dan met m'n 16 cmquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:54 schreef Tamaartje het volgende:
Sofia houdt van 18 tot 20 cm..
Dat jullie het ff weten
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:56 schreef DownToEarth het volgende:
sorry, is dit normaal? praat je daar met collega's ook over?
ja,quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:56 schreef DownToEarth het volgende:
niet met alle collega's hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:56 schreef DownToEarth het volgende:
Zijn vriendquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:58 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
right, dan kom je iets te kort
Er kan toch niemand terugkomen. De geheimen zijn toch bekend. het kan alleen op de manier zoals Maik, maar ze hebben echt niet iemand 4 weken ergens opgesloten.quote:zou jurien terugkomen ? zijn geheim is niet verteld aan hun he? van cynthia wel
nope, zeer tevredenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:58 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
right, dan kom je iets te kort
haha zou wel mooi zijn. opgesloten in de kelder opwater en broodquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:59 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Er kan toch niemand terugkomen. De geheimen zijn toch bekend. het kan alleen op de manier zoals Maik, maar ze hebben echt niet iemand 4 weken ergens opgesloten.
maar zijn geheim is niet bekend gemaakt aan de bewoners, en ja hij is gewoon in nl alweer. maar misschien voor andere dingen of na de geheimen weet ik veelquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:59 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Er kan toch niemand terugkomen. De geheimen zijn toch bekend. het kan alleen op de manier zoals Maik, maar ze hebben echt niet iemand 4 weken ergens opgesloten.
Ik denk niet dat hij zoiets kan uitzenden..quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:00 schreef MargrietV het volgende:
het programma wordt met de dag ordinairder en goedkoper, denkt Alfonske daar mee kijkers te winnen?
nee hoop ik ook nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:01 schreef delfse het volgende:
Er komt hopelijk niet iedere keer iemand terug .
hahahaha, dat is echt niet normaal, die missen toch een paar snarenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:00 schreef MargrietV het volgende:
het programma wordt met de dag ordinairder en goedkoper, denkt Alfonske daar mee kijkers te winnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |