tja, een gemiste kans vind ik het. Kunnen ze echt wel wat leuks mee doen, met die telefoon, helemaal met je eens. Vooral midden in de nacht een keer af laten gaanquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:50 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Maar voor het programma begon kreeg je toch elke dag uitleg over het spel..
En daar zeiden ze dat de telefoon elk moment van de dag kan afgaan!
Nu idd alleen bij de liveshow en 1x voor de BBQ en dan nu 1x voor een test.
Beetje jammer dat is juist leuk als ze slapen en hij gaat af, of onder het eten!
datquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:51 schreef Misiuuu het volgende:
Oh, jeej! Servio ik wil het niet horen...
Billen kletsen... WHAHAHAA ieeell
Heb echt niets tegen homo's maar die verhalen mogen ze voor zich houdenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:51 schreef Misiuuu het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:51 schreef Misiuuu het volgende:
mutequote:Op donderdag 10 maart 2011 13:53 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Gatver is dit opdracht van de regie? Is s-nachts niet voldoende?? Kan ik het uit gaan zetten, vanwege de kinderen. goffer
ja dat heb ik nou ook!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:52 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Heb echt niets tegen homo's maar die verhalen mogen ze voor zich houden
Idd, ik heb er ook niks tegen maar gewoon al die verhalen.. Hou het lekker voor jezelf!quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:52 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Heb echt niets tegen homo's maar die verhalen mogen ze voor zich houden
Hij ligt er nu bovenopquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:52 schreef sjampoeh het volgende:
als stervio erop gaat zitten ? dan komt hij lekker tegen z'n dinge aan ? liefst een kromme
hhmmmm. Waar blijf ik dan met m'n 16 cmquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:54 schreef Tamaartje het volgende:
Sofia houdt van 18 tot 20 cm..
Dat jullie het ff weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |