idd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:58 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is er toch naast gekropen
Bedankt!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
effe in het topic hierover kijken, eerst werkte dat bij mij ook niet, tot ik een vreemd FF documentje op mijn bureaublad zag staan, toen ik dat opende, had ik ineens weer streams....... vraag me niet hoe het kan, maar profiteer ervan
En niet aan de kant van Servio. Er is duidelijk een verandering aan de gang in de groep. De positie van Servio is niet langer onaantastbaar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:58 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is er toch naast gekropen
Grappig idd, de groepjes lopen na gisteren een beetje door elkaar, iedereen lijkt ook een beetje losser en meer kalm, die womibo was toch ergens goed voor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:00 schreef marky het volgende:
[..]
En niet aan de kant van Servio. Er is duidelijk een verandering aan de gang in de groep.
Goede zaak. De goede karakters komen meer en meer bij elkaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:00 schreef marky het volgende:
[..]
En niet aan de kant van Servio. Er is duidelijk een verandering aan de gang in de groep.
en een haarlokjequote:Op donderdag 10 maart 2011 15:03 schreef krootje het volgende:
[..]
Komt dat ie van die mooie lippen heeft zo
Suggesties voor betere geheimen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:03 schreef suzi1 het volgende:
even hallo tegen jullie zeggen. zit al heel de tijd weer mee te lezen alhoewel ik vanmorgen wel weer in slaap was gedonderd. evenals vanacht, toen werd ik een uur later ook hangend in mn relaxstoel voor pc/tv wakker
mag laura er nu uit ajb
en ik denk dat karim ook alleen maar figurant is geweest in die bollywood
net als dat jurien maar 1x anaobolen had geslikt.
en cynthia dakloos was geweest... lees: 1 maand in leger des heils heeft overnacht.
ik vind het wel zulke sukkelige geheimen!
zo dat moest ik ff kwijt
hopelijk lucht het op!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:03 schreef suzi1 het volgende:
even hallo tegen jullie zeggen. zit al heel de tijd weer mee te lezen alhoewel ik vanmorgen wel weer in slaap was gedonderd. evenals vanacht, toen werd ik een uur later ook hangend in mn relaxstoel voor pc/tv wakker
mag laura er nu uit ajb
en cynthia dakloos was geweest... lees: 1 maand in leger des heils heeft overnacht.
zo dat moest ik ff kwijt
Servio kriebelt niet zo lekker en dat lijkt soms wel het enige doel van Guido; ergens gaan liggen en zich laten verwennenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:00 schreef marky het volgende:
[..]
En niet aan de kant van Servio. Er is duidelijk een verandering aan de gang in de groep. De positie van Servio is niet langer onaantastbaar.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:03 schreef suzi1 het volgende:
mag laura er nu uit ajb
zo dat moest ik ff kwijt
Volgens mij zijn er eigenlijk niet zo zeer kanten meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Grappig idd, de groepjes lopen na gisteren een beetje door elkaar, iedereen lijkt ook een beetje losser en meer kalm, die womibo was toch ergens goed voor.
Wel persoonlijke voorkeuren maar niet meer echte duidelijke kampen, samen lol maken zonder wantrouwen heeft geholpen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:06 schreef marky het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er eigenlijk niet zo zeer kanten meer
of: ik heb momenteel weekendverlofquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:07 schreef krootje het volgende:
[..]
Oh ja das wel toepasselijk.
En een pyromaan had misschien ook voor spannende televisie gezorgd
Maakt het aan de ene kant wel lolliger om naar te kijken maar mist natuurlijk wel spanning.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wel persoonlijke voorkeuren maar niet meer echte duidelijke kampen, samen lol maken zonder wantrouwen heeft geholpen.
of: ik ben potenrammerquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
of: ik ben net vrij na 10 jaar TBS
Dat komt wel weer, dan niet kamp tegen kamp maar meer persoonlijk, het ijs lijkt gebroken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:09 schreef marky het volgende:
[..]
Maakt het aan de ene kant wel lolliger om naar te kijken maar mist natuurlijk wel spanning.
Ik heb 5 zelfmoordpogingen gedaan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:10 schreef BONG4002 het volgende:
Wat ook een leuk geheim zou zijn is iemand met een psychiatrische achtergrond/aandoening
Jammer dat je er een paar uur geleden niet was toen zei Laura ik hou niet van potten. Zo maak ze lekker veel fans.quote:
Oeh, dat kun je als redactie niet verantwoorden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:10 schreef BONG4002 het volgende:
Wat ook een leuk geheim zou zijn is iemand met een psychiatrische achtergrond/aandoening
Maargoed, we zullen het hiermee moeten doen!
Ja hollandse potten ja:P zoals boerenkool ectquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:11 schreef delfse het volgende:
[..]
Jammer dat je er een paar uur geleden niet was toen zei Laura ik hou niet van potten. Zo maak ze lekker veel fans.
Ik ben al onderweg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:10 schreef BONG4002 het volgende:
Maargoed, we zullen het hiermee moeten doen!
Inderdaad en van Gerard is ook wel leuk. Maar van Sharon is wel heftig om dat mee te maken. Maar van Jo met het slaapwandelen is zo gewoon dat doen er heel veel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:11 schreef Tamaartje het volgende:
Het beste geheim vind ik die van Sharon
Niet alleen suggestieve opmerkingen plaatsen hequote:Op donderdag 10 maart 2011 15:11 schreef delfse het volgende:
[..]
Jammer dat je er een paar uur geleden niet was toen zei Laura ik hou niet van potten. Zo maak ze lekker veel fans.
Ik houd zelf ook niet van potten, dus dat is alweer een aardige overeenkomst!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:11 schreef delfse het volgende:
[..]
Ligt aan de ernst van de aandoening en je moet natuurlijk wel een wilsbeschikking kunnen hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh, dat kun je als redactie niet verantwoorden.
Die is idd erg goed jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:11 schreef Tamaartje het volgende:
Het beste geheim vind ik die van Sharon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |