Van blijdschap zekerquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh noes... Laura krijgt een hartaanval.
En Aafke en Monique.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:45 schreef yuliya37 het volgende:
die rode telefoon bleef iedere keer nog gewoon rinkelen nadat iemand al had opgenomen de vorige keren. dat ding is zo fake als de tieten van joanna
Wie?!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
Vlak die van soof vooral niet uit
het is echt ongelooflijk dat 4 van de 6 meiden gewoon siliconen hebben daar. Ongelooflijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
Vlak die van soof vooral niet uit
En dat bedoel ik.Hoewel hij haar mijd als de pestquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kan ze weer met Toyboy kriebelen, no strings attached?
Dit stond er vorige week ook van Alex zo op en in de uitzending was het bijna gelijk de stand. Ik zeg nooit stemmen het is allang bekend wie ergaat en ook de winnaar is al bekend het script is klaar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:42 schreef beequeen het volgende:
SST site. Laura's actie heeft dus gewerkt, het hokje is blij.
[..]
Hij ging er anders net naast liggen.. Laura hield haar handen mooi kuis op eigen buik dus moest zichzelf maar kriebelenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
En dat bedoel ik.Hoewel hij haar mijd als de pest
Net zo ongelooflijk dat er 10 van de 15 bewoners iets media hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:47 schreef yuliya37 het volgende:
[..]
het is echt ongelooflijk dat 4 van de 6 meiden gewoon siliconen hebben daar. Ongelooflijk
nee het is gewoon heel logisch te verklaren waarom dat gebeurt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:48 schreef delfse het volgende:
[..]
Dit stond er vorige week ook van Alex zo op en in de uitzending was het bijna gelijk de stand. Ik zeg nooit stemmen het is allang bekend wie ergaat en ook de winnaar is al bekend het script is klaar.
Ik stem ook nooit. Mijn laatste stemronde was voor Huub.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:48 schreef delfse het volgende:
Dit stond er vorige week ook van Alex zo op en in de uitzending was het bijna gelijk de stand. Ik zeg nooit stemmen het is allang bekend wie ergaat en ook de winnaar is al bekend het script is klaar.
Laura ging naast hem liggen en voelt de spanning, dus houd zich inquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij ging er anders net naast liggen.. Laura hield haar handen mooi kuis op eigen buik dus moest zichzelf maar kriebelen
Ik zou best stemmen.. als er een notaris bij zou zijn !quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik stem ook nooit. Mijn laatste stemronde was voor Huub.
Vertelquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:49 schreef yuliya37 het volgende:
[..]
nee het is gewoon heel logisch te verklaren waarom dat gebeurt.
als iemand heel erg voor staat gaat de aanhang automatisch wat minder stemmen. voor bewoners die veel risico lopen eruit te vliegen wordt natuurlijk op dat moment veel meer gestemd zodat ze automatisch wat dichter naar elkaar toe kruipen qua stand.quote:
Dan nog niet. Bij DGK moest Huub er als eerste uit. Dat had misschien te maken met die tussenstemronde van de bewoners, maar dan nog. Huub had een enorme fanbase.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:51 schreef versabommie het volgende:
Ik zou best stemmen.. als er een notaris bij zou zijn !
Fijn dat je streams het weer doen, veel plezier!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:53 schreef Ceetje.. het volgende:
Off topic:
zo, ik heb weer streams!(vraag me niet hoe, maar ze doen het, laptop gaat niet meer uit tot vannacht
)
On topic:
nog steeds hangen en liggen zie ik wel
OK, ze zouden het wel om moeten draaien: Stemmen op diegene die je er absoluut uit wil hebben!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:53 schreef yuliya37 het volgende:
ik zou niet meer stemmen omdat het maar zo kan dat er absoluut geen resultaat is, zoals vorige keer.
quote:
Hier nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:53 schreef Ceetje.. het volgende:
Off topic:
zo, ik heb weer streams!(vraag me niet hoe, maar ze doen het, laptop gaat niet meer uit tot vannacht
)
On topic:
nog steeds hangen en liggen zie ik wel
Hoi L_Lquote:
ik stemde vorige keer ook om iemand eruit te werken (servio) dus de vraagstelling maakte voor mij weinig uit. ik moest er de voirge keer alleen wel per stem 2 smsjes aan opofferen (aan alex en maik)quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
OK, ze zouden het wel om moeten draaien: Stemmen op diegene die je er absoluut uit wil hebben!
effe in het topic hierover kijken, eerst werkte dat bij mij ook niet, tot ik een vreemd FF documentje op mijn bureaublad zag staan, toen ik dat opende, had ik ineens weer streams....... vraag me niet hoe het kan, maar profiteer ervanquote:
hij heeft beetje gehad met Lau, teminste daar had hij gristere over met Joquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:55 schreef superkokje het volgende:
Guido "mag ik er ook bij? oh jij gaat naast moniek liggen
psies.. als je moet stemmen wie je erin wil houden dan kunnen ze alle kanten op. Stemmen op wie je eruit wil geeft ze geen ruimte om te kloten!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
effe in het topic hierover kijken, eerst werkte dat bij mij ook niet, tot ik een vreemd FF documentje op mijn bureaublad zag staan, toen ik dat opende, had ik ineens weer streams....... vraag me niet hoe het kan, maar profiteer ervan
Ja, die missie was echt geweldig tochquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:56 schreef mYsca het volgende:
Vannacht weer nacht missie zo als gister ?
Op donderdag 10 maart 2011 14:52 schreef yuliya37 het volgende:
Gui voelt de bui hangen, hij moet meer vrouwen hebben die niet op hem gaan stemmen, op de moeder Theresa gevoelens van Jo inspelen is dan een goed idee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:56 schreef minzo het volgende:
[..]
hij heeft beetje gehad met Lau, teminste daar had hij gristere over met Jo
awel bommie, verkeerd gekwoot toevalligerwijze? hahahahaquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies.. als je moet stemmen wie je erin wil houden dan kunnen ze alle kanten op. Stemmen op wie je eruit wil geeft ze geen ruimte om te kloten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |