Dan nog niet. Bij DGK moest Huub er als eerste uit. Dat had misschien te maken met die tussenstemronde van de bewoners, maar dan nog. Huub had een enorme fanbase.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:51 schreef versabommie het volgende:
Ik zou best stemmen.. als er een notaris bij zou zijn !
Fijn dat je streams het weer doen, veel plezier!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:53 schreef Ceetje.. het volgende:
Off topic:
zo, ik heb weer streams!(vraag me niet hoe, maar ze doen het, laptop gaat niet meer uit tot vannacht
)
On topic:
nog steeds hangen en liggen zie ik wel
OK, ze zouden het wel om moeten draaien: Stemmen op diegene die je er absoluut uit wil hebben!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:53 schreef yuliya37 het volgende:
ik zou niet meer stemmen omdat het maar zo kan dat er absoluut geen resultaat is, zoals vorige keer.
quote:
Hier nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:53 schreef Ceetje.. het volgende:
Off topic:
zo, ik heb weer streams!(vraag me niet hoe, maar ze doen het, laptop gaat niet meer uit tot vannacht
)
On topic:
nog steeds hangen en liggen zie ik wel
Hoi L_Lquote:
ik stemde vorige keer ook om iemand eruit te werken (servio) dus de vraagstelling maakte voor mij weinig uit. ik moest er de voirge keer alleen wel per stem 2 smsjes aan opofferen (aan alex en maik)quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
OK, ze zouden het wel om moeten draaien: Stemmen op diegene die je er absoluut uit wil hebben!
effe in het topic hierover kijken, eerst werkte dat bij mij ook niet, tot ik een vreemd FF documentje op mijn bureaublad zag staan, toen ik dat opende, had ik ineens weer streams....... vraag me niet hoe het kan, maar profiteer ervanquote:
hij heeft beetje gehad met Lau, teminste daar had hij gristere over met Joquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:55 schreef superkokje het volgende:
Guido "mag ik er ook bij? oh jij gaat naast moniek liggen
psies.. als je moet stemmen wie je erin wil houden dan kunnen ze alle kanten op. Stemmen op wie je eruit wil geeft ze geen ruimte om te kloten!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
effe in het topic hierover kijken, eerst werkte dat bij mij ook niet, tot ik een vreemd FF documentje op mijn bureaublad zag staan, toen ik dat opende, had ik ineens weer streams....... vraag me niet hoe het kan, maar profiteer ervan
Ja, die missie was echt geweldig tochquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:56 schreef mYsca het volgende:
Vannacht weer nacht missie zo als gister ?
Op donderdag 10 maart 2011 14:52 schreef yuliya37 het volgende:
Gui voelt de bui hangen, hij moet meer vrouwen hebben die niet op hem gaan stemmen, op de moeder Theresa gevoelens van Jo inspelen is dan een goed idee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:56 schreef minzo het volgende:
[..]
hij heeft beetje gehad met Lau, teminste daar had hij gristere over met Jo
awel bommie, verkeerd gekwoot toevalligerwijze? hahahahaquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies.. als je moet stemmen wie je erin wil houden dan kunnen ze alle kanten op. Stemmen op wie je eruit wil geeft ze geen ruimte om te kloten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |