welke potten?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik houd zelf ook niet van potten, dus dat is alweer een aardige overeenkomst!
burp, ja diequote:Op donderdag 10 maart 2011 15:14 schreef kahaarin het volgende:
Hey, Phil en Sharon spreken het uit, dat is een leuke twist, Jo is meer een stoorzender nu, die haalt er dingen bij die er imo niet toe doen.
[ afbeelding ]
Wat spreken ze uit?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:14 schreef kahaarin het volgende:
Hey, Phil en Sharon spreken het uit, dat is een leuke twist, Jo is meer een stoorzender nu, die haalt er dingen bij die er imo niet toe doen.
[ afbeelding ]
Sharon haar reactie op het raden van het geheim van Guido, Philip schrok nogal vaan haar reactiequote:
Dat is dan ook weer zo'n net niet geheim, een goed functionerende licht autistische persoon is ook niet heel interessant natuurlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:13 schreef BONG4002 het volgende:
Ligt aan de ernst van de aandoening en je moet natuurlijk wel een wilsbeschikking kunnen hebben
Bijvoorbeeld een lichte vorm van autisme ofzo?
Ze lijkt nu ook zelfs een beetje rustiger te praten, zou ze daar op aan gesproken zijn door achter?quote:Die is idd erg goed ja.
wrattenpik?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:16 schreef MissJ.24 het volgende:
Nog iets gebeurd behalve dat we hier rellen over het FEIT dat Alex visvingers had?
Oh en nieuws...Guido zijn wrattenpik kan nog een symtoom zijn van dit: Guido....
Maar ze was toch niet boos op Philip?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:16 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Sharon haar reactie op het raden van het geheim van Guido, Philip schrok nogal vaan haar reactie
ik vind slaapwandelen nou ook niet bepaald een geheimquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:17 schreef marky het volgende:
Ze zijn niet uitgekozen voor hun geheim maar om hun persoonlijkheid. Bij sommige mensen zijn de geheimen echt gezocht. Wat is dat nou voor geheim ik ben piercer?? Dat is tegewoordig toch niets bijzonders.
Phil had op haar genomineerd, ze vond de reden niet helemaal duidelijk/helder, het is nu uitgesproken, ik heb het idee dat de lucht iig geklaard is.quote:
Sofiaquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:17 schreef suzi1 het volgende:
haha of het geheim: ik heb nog maar 3 weken te leven
Idd niet echt een boeiend geheim, maar je zou het bij haar niet snel verwachten misschien. Dat is dan wel weer leukquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:17 schreef marky het volgende:
Ze zijn niet uitgekozen voor hun geheim maar om hun persoonlijkheid. Bij sommige mensen zijn de geheimen echt gezocht. Wat is dat nou voor geheim ik ben piercer?? Dat is tegewoordig toch niets bijzonders.
Ik heb een gevoel dat Guido niet eens genomineerd wordt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:18 schreef Mylene het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat Sharon Servio en Alex gaat nomineren.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:18 schreef Annelies-G het volgende:
Guido is toch maar naast Servio gaan liggen, arme Laura zonder Guido
die is allang dood toch? living death ofzoietsquote:
Types tuinbroek, marinekapsel, eelt op de handenquote:
Owjaquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:19 schreef Stability het volgende:
[..]
die is allang dood toch? living death ofzoiets
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Phil had op haar genomineerd, ze vond de reden niet helemaal duidelijk/helder, het is nu uitgesproken, ik heb het idee dat de lucht iig geklaard is.
Kennelijk denkt de regie daar net zo overquote:
hahaha, zijn dat potten?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Types tuinbroek, marinekapsel, eelt op de handen
Ik denk van wel. Hij heeft vrijwel geel geld meer, tenzij hij vanavond wat gaat verdienen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:19 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik heb een gevoel dat Guido niet eens genomineerd wordt.
Guido heeft zich in de positie gemanoufreerd van de knuffel van de dames. Ze mogen hem alemaal aanhalen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:19 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik heb een gevoel dat Guido niet eens genomineerd wordt.
Er is al eens verteld dat ze zich inschreven voor een tv-programma maar niet wat er precies ging gebeuren, na de rondes bleek het om Secret Story te gaan en moesten ze met een geheim aankomen, de redactie heeft er toen hier en daar wat aan veranderd....quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:18 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Idd niet echt een boeiend geheim, maar je zou het bij haar niet snel verwachten misschien. Dat is dan wel weer leuk
Sharon en Mo hebben beiden Servio en Guido in hun lijstje staanquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:18 schreef Mylene het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat Sharon Servio en Alex gaat nomineren.
Gelukkig lust Guido van het hele varken, dus dat komt dan mooi uit.quote:
En toch denk ik dat het Gerard, Alex en Servio worden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:20 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Hij heeft vrijwel geel geld meer, tenzij hij vanavond wat gaat verdienen.
Ik snap die wolkencam niet, als ik die wil zien dan ga ik wel kijken naar een weerwebcam....quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Kennelijk denkt de regie daar net zo over
Geld hebben is eerder een nadeel dan een voordeel in dit spel. Hij kan ze dan ook niet bedreigen omdat hij het geld niet heeft om te kunnen drukken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:20 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Hij heeft vrijwel geel geld meer, tenzij hij vanavond wat gaat verdienen.
Zeiden ze dat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:21 schreef snetje het volgende:
[..]
Sharon en Mo hebben beiden Servio en Guido in hun lijstje staan
Dat soort types duiden we in onze 'circle' meestal met potten aan ja..quote:
Zijn allemaal al terugquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:23 schreef BONG4002 het volgende:
Total lockdown?
Als stream 3+4 ook dicht zitten wel iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |