die is allang dood toch? living death ofzoietsquote:
Types tuinbroek, marinekapsel, eelt op de handenquote:
Owjaquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:19 schreef Stability het volgende:
[..]
die is allang dood toch? living death ofzoiets
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Phil had op haar genomineerd, ze vond de reden niet helemaal duidelijk/helder, het is nu uitgesproken, ik heb het idee dat de lucht iig geklaard is.
Kennelijk denkt de regie daar net zo overquote:
hahaha, zijn dat potten?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Types tuinbroek, marinekapsel, eelt op de handen
Ik denk van wel. Hij heeft vrijwel geel geld meer, tenzij hij vanavond wat gaat verdienen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:19 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik heb een gevoel dat Guido niet eens genomineerd wordt.
Guido heeft zich in de positie gemanoufreerd van de knuffel van de dames. Ze mogen hem alemaal aanhalen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:19 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik heb een gevoel dat Guido niet eens genomineerd wordt.
Er is al eens verteld dat ze zich inschreven voor een tv-programma maar niet wat er precies ging gebeuren, na de rondes bleek het om Secret Story te gaan en moesten ze met een geheim aankomen, de redactie heeft er toen hier en daar wat aan veranderd....quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:18 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Idd niet echt een boeiend geheim, maar je zou het bij haar niet snel verwachten misschien. Dat is dan wel weer leuk
Sharon en Mo hebben beiden Servio en Guido in hun lijstje staanquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:18 schreef Mylene het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat Sharon Servio en Alex gaat nomineren.
Gelukkig lust Guido van het hele varken, dus dat komt dan mooi uit.quote:
En toch denk ik dat het Gerard, Alex en Servio worden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:20 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Hij heeft vrijwel geel geld meer, tenzij hij vanavond wat gaat verdienen.
Ik snap die wolkencam niet, als ik die wil zien dan ga ik wel kijken naar een weerwebcam....quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Kennelijk denkt de regie daar net zo over
Geld hebben is eerder een nadeel dan een voordeel in dit spel. Hij kan ze dan ook niet bedreigen omdat hij het geld niet heeft om te kunnen drukken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:20 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Hij heeft vrijwel geel geld meer, tenzij hij vanavond wat gaat verdienen.
Zeiden ze dat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:21 schreef snetje het volgende:
[..]
Sharon en Mo hebben beiden Servio en Guido in hun lijstje staan
Dat soort types duiden we in onze 'circle' meestal met potten aan ja..quote:
Zijn allemaal al terugquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:23 schreef BONG4002 het volgende:
Total lockdown?
Als stream 3+4 ook dicht zitten wel iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |