Mo nomineert Guido nooit tot de laatste drie heeft ze hem al meerdere keren verteld.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:21 schreef snetje het volgende:
[..]
Sharon en Mo hebben beiden Servio en Guido in hun lijstje staan
mo denkt in de top 3 te komenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:23 schreef marky het volgende:
[..]
Mo nomineert Guido nooit tot de laatste drie heeft ze hem al meerdere keren verteld.
Quicklock dusquote:
jaquote:
Ze nomineerd Alex ook niet en uiteraard Maik ook niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:23 schreef marky het volgende:
[..]
Mo nomineert Guido nooit tot de laatste drie heeft ze hem al meerdere keren verteld.
Denk het ook idd, opzich wel logisch als ze meer kijkers willenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Quicklock dus
Denk wel dat ze de SL policy doorzetten vanavond tijdens de liveshow, dus vaker dichte streams als er op dat moment een live uitzending is die gewoon via Net5 is te volgen.
we mochten toch niet meer stemmen van jouquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:24 schreef djian het volgende:
AUB Sofia naar huis omdat zij dat erg graag wil, dit doe je simpel door op Sharon te stemmen...!!
kan er niet iemand net 5 streamen vanavond dan ???quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Quicklock dus
Denk wel dat ze de SL policy doorzetten vanavond tijdens de liveshow, dus vaker dichte streams als er op dat moment een live uitzending is die gewoon via Net5 is te volgen.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:18 schreef kahaarin het volgende:
Phil had op haar genomineerd, ze vond de reden niet helemaal duidelijk/helder, het is nu uitgesproken, ik heb het idee dat de lucht iig geklaard is.
Volgens mij ging het hier over.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:16 schreef Annelies-G het volgende:
Sharon haar reactie op het raden van het geheim van Guido, Philip schrok nogal van haar reactie
Ik denk dat bij Mo het deze keer gewoon Philip en Servio gaat wordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:24 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ze nomineerd Alex ook niet en uiteraard Maik ook niet.
maar ze blijven toch kijhken....lang leve FOK!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:25 schreef delfse het volgende:
Met deze kijkcijfers blijft het echt niet lang op de tv. De sponsors willen toch ook geld verdienen. Met hun reclame. En dan zeggen ze op internet is het een grote hit nou dan moeten ze is lezen wat de streamers er echt van vinden.
wb bollokusquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:25 schreef bollokus het volgende:
[..]
kan er niet iemand net 5 streamen vanavond dan ???
hoi ben ik weer trouwens
Ze hebben al heel snel een bepaalde band opgebouwd. Ze noemt hem broertje.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:25 schreef djian het volgende:
MOniek is hoogbegaaft, maar beseft niet dat Guido nog een broeky is... lief baby face
ik zal eens een nieuw draadje makenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
wb bollokus
Ik kan het helaas niet streamen, maar er zal ongetwijfeld wel iemand zijn hier die eventueel hulp kan bieden
De streamers vinden het echt wel leuk, als het niet leuk was ging er niemand kijken. Ik ga niet naar een programma kijken die ik niet mooi vind. en dat geklaag? dat hoort erbij, dat maakt FOK zo leukquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar ze blijven toch kijhken....lang leve FOK!
wat een pokke werk om dat op het ijs te schlderen...quote:
ce çaquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:28 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
De streamers vinden het echt wel leuk, als het niet leuk was ging er niemand kijken. Ik ga niet naar een programma kijken die ik niet mooi vind. en dat geklaag? dat hoort erbij, dat maakt FOK zo leuk
yep,quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:26 schreef MargrietV het volgende:
Schaatsen! Zit er helemaal klaar voor. Mijn hondje is al druk met de wave!![]()
![]()
![]()
![]()
Wave voor Ireen, Wave voor Mark, enz!
Jep dat gaf hij ook meteen aan nadat het was uitgekomen dat hij daar van haar blik nogal was geschrokken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij ging het hier over.
Eensquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:28 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
De streamers vinden het echt wel leuk, als het niet leuk was ging er niemand kijken. Ik ga niet naar een programma kijken die ik niet mooi vind. en dat geklaag? dat hoort erbij, dat maakt FOK zo leuk
Ja dat klopt, maar zij vond dit niet een reden zei ze net, het is in elk geval nu wel duidelijk, eens zien of dat een andere stemming gaat opleveren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij ging het hier over.
stemmen deed iedereen voor niets... juist! Waarom zou ik dan op Sharon gaan stemmenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:27 schreef djian het volgende:
Helaas blijven mensen toch stemmen... ondanks mijn advies dit niet te doen.. Je hebt gezien wat er met het stemmen is gebeurt toe Maik terug kwam... Stemmen deed iedereen voor niets...
Ik heb nog nooit bij een RLS het gevoel gehad dat het verschil tussen de verveling van de streamer en de verveling van de kandidaten zo marginaal isquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:28 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
wat een pokke werk om dat op het ijs te schlderen...
ze kunnen nu ook een zebrapad maken
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:29 schreef bollokus het volgende:
op hoop van zegen gaan we de stream weer aanzwengelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |