Ik kom ook nooit op verjaardagen enzo, alleen de jaarlijkse verplichting bij oma, maar die is ook al 93. Als zij overlijdt zie ik de rest van mijn familie nooit meer, maar dat is niet echt een gemis. Zij missen mij ook niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb niks met mn familie, zij evengoed niet met mij. Mn broertje spreek ik dan ook nog, maar verder boeit de rest van mn familie me echt niks. Kom niet op verjaardagen, zij niet bij die van mij en als ik ze zie bij mn oma dan hebben we ook niks om over te pratenDaarom ga ik liever alleen naar mn oma, heb ik een veel leukere dag
hmm, goed puntquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet ik de katten er de eerste uren wel even vandaan houden, volgens mij plakken kattenharen nog beter aan natte dan aan droge gordijnen.
Dat heb ik dan weer wel. Ik vind alleen die verplichte familiedingen niet leukquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kom ook nooit op verjaardagen enzo, alleen de jaarlijkse verplichting bij oma, maar die is ook al 93. Als zij overlijdt zie ik de rest van mijn familie nooit meer, maar dat is niet echt een gemis. Zij missen mij ook niet.
Ik wens ze het allerbeste, maar heb ze niet uitgekozen. We delen geen interesses en hebben dus niets te bespreken.
Dat snap ik wel, dat heb ik ook. Mijn beide ouders leven dan niet meer, maar met hun broers/zussen is er geen contact meer. Is prima, vind ik, hebben we blijkbaar geen behoefte aan. Maar 'fuck it' vind ik dan weer een gekke uitspraak, maar vermoedelijk neem ik dat wat heftiger op dan het bedoeld is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb niks met mn familie, zij evengoed niet met mij. Mn broertje spreek ik dan ook nog, maar verder boeit de rest van mn familie me echt niks. Kom niet op verjaardagen, zij niet bij die van mij en als ik ze zie bij mn oma dan hebben we ook niks om over te pratenDaarom ga ik liever alleen naar mn oma, heb ik een veel leukere dag
Minpunten zijn ook punten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:07 schreef L-E het volgende:
Een naamtopic met een spelfout. Je scoort geen punten zo, Peu.
Hierop inhakend:quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer wel. Ik vind alleen die verplichte familiedingen niet leuk
Ja. Dat heet kerstmis.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hierop inhakend:
Heeft iemand hier wel eens familiedagen/weekenden?
Één keer in de 3 jaar met familie van mijn moeder die ik daarbuiten nooit zie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:08 schreef Mystikvm het volgende:
Hierop inhakend:
Meer met het gezin. In november nog een weekendje naar Zeeland geweest met ouders, broer/vriendin en zus. Alleen haar vriend ging niet mee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hierop inhakend:
Wel altijd gehad. Maar niemand heeft er nog behoefte aan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hierop inhakend:
Correctie.quote:
Dat kan ik bevestigen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:09 schreef rival het volgende:
Ik kan altijd wel lachen met mijn familie, maar ik ga net zo makkelijk niet naar verjaardagen. net waar ik zin in heb... maar 1 ding is feit, altijd lachen met de fam
Ik ook niet. Dat was de vraag dan ook niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Correctie.
Ik hoef/moet met kerst namelijk niets.
Ik wilde inderdaad nog een aanvulling doen op mijn reactie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:11 schreef L-E het volgende:
Ik ook niet. Dat was de vraag dan ook niet.
Oh, dat heb ik ook wel met mijn familie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:09 schreef rival het volgende:
Ik kan altijd wel lachen met mijn familie, maar ik ga net zo makkelijk niet naar verjaardagen. net waar ik zin in heb... maar 1 ding is feit, altijd lachen met de fam
ik zag t pas toen ik al op invoeren had gedruktquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:07 schreef L-E het volgende:
Een naamtopic met een spelfout. Je scoort geen punten zo, Peu.
Oh ik ook niet, maar maak ik mams wel blij meequote:Op donderdag 10 maart 2011 11:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Correctie.
Ik hoef/moet met kerst namelijk niets.
Oja, ik ben anderhalf jaar geleden me tm'n ouders en zus/vriend nog naar EuroDisney geweest.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:12 schreef L-E het volgende:
Wij gaan eind mei met de familie naar Portugal. Daar vind ik ze leuk genoeg voor.
Dat klinkt dan wel weer primaquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:12 schreef L-E het volgende:
Wij gaan eind mei met de familie naar Portugal. Daar vind ik ze leuk genoeg voor.
Had ja, mooi verhaal hoe dat afgelopen wasquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hierop inhakend:
Bierbloed?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
Familie? heb veel te grote families om er goed contact mee te onderhouden.. Zou wel iets meer contact met ze willen hebben zo nu en dan. Is wel gezellig en hetzelfde bloed stroomt er doorheen.
Mooi, laat eens horen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:14 schreef PeuRac het volgende:
Had ja, mooi verhaal hoe dat afgelopen was
ik ga naar die van zus/ouders ook als ik geen zin heb, de rest alleen als ik zin hebquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook wel met mijn familie.Maar naar verjaardagen ga ik niet. Alleen die van m'n opa en oma's en die van m'n ouders en zusjes.
Dat laatste zou voor mij absoluut geen argument zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
Familie? heb veel te grote families om er goed contact mee te onderhouden.. Zou wel iets meer contact met ze willen hebben zo nu en dan. Is wel gezellig en hetzelfde bloed stroomt er doorheen.
Hoi L-Equote:Op donderdag 10 maart 2011 11:12 schreef L-E het volgende:
Zusjes, opa en oma's en ouders zijn zo ongeveer verplichtquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga naar die van zus/ouders ook als ik geen zin heb, de rest alleen als ik zin heb
Een heel mooi voorbeeld van de heersende Ik cultuur..quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:15 schreef L-E het volgende:
Overigens vind ik het wel erg makkelijk om te roepen dat je dingen niet doet als je er geen zin in hebt. Het kan geen kwaad om soms (soms, niet wekelijks..) iets te doen waar je een ander blij mee maakt, toch?
Sommige dingen moeten inderdaad, het kan niet altijd leuk zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:15 schreef L-E het volgende:
Overigens vind ik het wel erg makkelijk om te roepen dat je dingen niet doet als je er geen zin in hebt. Het kan geen kwaad om soms (soms, niet wekelijks..) iets te doen waar je een ander blij mee maakt, toch?
Absoluut nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:15 schreef L-E het volgende:
heel somsquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:15 schreef L-E het volgende:
Ja, ik geef daar echt om.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sommige dingen moeten inderdaad, het kan niet altijd leuk zijn.
Ben het ook met Samzz eens over dat 'bloed', geven mensen daar echt om?
Ik wel. Zonder ouders is het een opgave om de familie 'bij elkaar' te houden, en dat wil ik toch wel graag.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sommige dingen moeten inderdaad, het kan niet altijd leuk zijn.
Ben het ook met Samzz eens over dat 'bloed', geven mensen daar echt om?
Kan ik me best voorstellen ja.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wel. Zonder ouders is het een opgave om de familie 'bij elkaar' te houden, en dat wil ik toch wel graag.
We hadden een jaar of 6 geleden een weekend met de hele familie in een of ander huisje in de bossen bij Apeldoorn. Iedereen op vrijdag middag daarheen, behalve ik, want ik moest gewoon werken (bij baantje, geld hard nodig enzo). Dus om toch te kunnen gaan, mocht ik de auto van mn werk mee (leuke Audi) zodat ik direct vanuit mn werk zou kunnen gaan.quote:
Daar zal je vast een reden voor hebben, ieder zijn ding...quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:18 schreef Mystikvm het volgende:
OK, dat mogen jullie vinden. Jullie nemen het mij hopelijk niet kwalijk dat ik dat vreemd vind
EDIT: Het argument over 'bloed' dus, niet over families bij elkaar houden.
Klopt, dat doe ik ook graag, voor mensen die ik mag.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:15 schreef L-E het volgende:
Nope, maar ik heb ook een kleine familie...quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hierop inhakend:
Over het argument bloed ben ik het met je eens hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:18 schreef Mystikvm het volgende:
OK, dat mogen jullie vinden. Jullie nemen het mij hopelijk niet kwalijk dat ik dat vreemd vind
Dank uquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:20 schreef HeatWave het volgende:
d->t.
vanavond K's choice, ik heb er zin an.
Bloed, familie, hoe je het wil noemen. Komt op hetzelfde neer. Ik wil de familie bij elkaar houden omdat we een verleden delen, omdat we een bloedband hebben. Zou dat niet bestaan, zouden ze geen deel van mijn leven zijn. Ik hou van ze, maar het zijn niet mijn zelf gekozen vrienden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:18 schreef Mystikvm het volgende:
Uhuh eensquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:15 schreef L-E het volgende:
Nouja, mn vrienden staan wel voor mn klaar en in mijn familie alleen mn ouders. Waarom zou het mij dan ook maar iets interesseren hoe t met ze gaat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Bloed, familie, hoe je het wil noemen. Komt op hetzelfde neer. Ik wil de familie bij elkaar houden omdat we een verleden delen, omdat we een bloedband hebben. Zou dat niet bestaan, zouden ze geen deel van mijn leven zijn. Ik hou van ze, maar het zijn niet mijn zelf gekozen vrienden.
Enige wat mams wil is een avondje met gezin + aanhang eten met kerst. Maar dat kan ook gewoon tussendoor, zoals zaterdagquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:13 schreef rival het volgende:
Oh ik ook niet, maar maak ik mams wel blij mee
je doet niks verkeerd... als iedereen tegen mij zo zou beginnen zou ik gaan lachen en mijn biertje drinkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We hadden een jaar of 6 geleden een weekend met de hele familie in een of ander huisje in de bossen bij Apeldoorn. Iedereen op vrijdag middag daarheen, behalve ik, want ik moest gewoon werken (bij baantje, geld hard nodig enzo). Dus om toch te kunnen gaan, mocht ik de auto van mn werk mee (leuke Audi) zodat ik direct vanuit mn werk zou kunnen gaan.
Kom ik daar dus 's avonds aan. Is een deel van de groep er niet; de rest is heel sjaggo. Dus ik vragen wat er is, zijn mijn neven gaan flippen dat ik wel later mocht komen en zij niet (joh, ik had t overlegd met mn opa/oma en anders zou ik NIET komen).
Mn ooms en tantes hadden dat ook krom gevonden en gingen dus allemaal lekker ruzie met mij zoekenToen heb ik mn biertje (mn 1e) op een gegeven moment opgedronken, aan mn broertje gevraagd of hij wilde blijven (nee). Om vervolgens mijn tas die nog bij de deur stond op te pakken, mn oma een kus gegeven en ben weggegaan. Waarbij ik tijdens het wegrijden dusdanig deed, dat mn neven die nog ruzie aan t zoeken waren met mij, vol onder de modder van mn banden kwamen te zitten
![]()
Vervolgens heb ik een heerlijk stap weekend gehad met mn maten
Mn ouders en broertje hoor je me niet over (hoewel ik niet verwacht heel veel contact te onderhouden met hem als mn ouders er ooit niet meer zijn).quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:24 schreef missbehavin het volgende:
Ik ging ook echt met tegenzin naar het etentje met mijn ouders en zus enzo, maar ik ben weg gegaan..
Mijn familie staat altijd voor me klaar. Een deel dan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, mn vrienden staan wel voor mn klaar en in mijn familie alleen mn ouders. Waarom zou het mij dan ook maar iets interesseren hoe t met ze gaat?
Dit weet je natuurlijk nooit zeker.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Bloed, familie, hoe je het wil noemen. Komt op hetzelfde neer. Ik wil de familie bij elkaar houden omdat we een verleden delen, omdat we een bloedband hebben. Zou dat niet bestaan, zouden ze geen deel van mijn leven zijn. Ik hou van ze, maar het zijn niet mijn zelf gekozen vrienden.
Ik had sowieso geen zin in t weekend, dus dit was een perfect excuus om iedereen een kut weekend te wensen en zelf een toffe te gaan hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
je doet niks verkeerd... als iedereen tegen mij zo zou beginnen zou ik gaan lachen en mijn biertje drinken![]()
Dan zou ik vragen waar iedereen zich zo druk over maakt.. en of ze zo het hele weekend gaan doen.. en nog wat lachen
What you give is what you get....quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn familie staat altijd voor me klaar. Een deel dan.
Dat weet ik vrij zeker. Behalve het feit dat we familie zijn, delen we helemaal niets.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit weet je natuurlijk nooit zeker.
Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik voel dat zelf helemaal niet zo, eigenlijk. Er zijn ook mensen in mijn familie die ik nooit zie en waar ik die behoefte ook niet bij heb. De familieleden die ik wel zie, daar heb ik een goede band mee.
Oke, dan is die kans inderdaad klein. Je wilt dus echt alleen contact met ze houden omdat ze familie zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat weet ik vrij zeker. Behalve het feit dat we familie zijn, delen we helemaal niets.
Dat betwijfel ik altijd bij mij in de familie...quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn familie staat altijd voor me klaar. Een deel dan.
Dit inderdaad. Je oogst wat je zaait. In investeer in ze, omdat zij veel voor mij doen. En vice versa. Dat is zo ongeveer het enige dat mijn moeder had gewild, dus zorgen wij voor elkaar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
What you give is what you get....en dat geldt ook voor bij je familie.
Maar dat geldt natuurlijk ook andersomquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
What you give is what you get....en dat geldt ook voor bij je familie.
Pas een tante tegen mij: "Hoe gaat het in Enschede?" Ik: "Euhm, daar woon ik al 6 jaar niet meer".quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik altijd bij mij in de familie...
Maar goed, de meesten weten niet eens waar ik woon, dus dat scheeltandersom ik ook niet van hen.
Je zal eerst moeten zaaien voor je kan oogsten...quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat geldt natuurlijk ook andersom
Dat je daar dan anders instaat snap ik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik altijd bij mij in de familie...
Maar goed, de meesten weten niet eens waar ik woon, dus dat scheelt
Mjah, ik heb een nogal lastige band met mijn zus, gaat ver terug, denk ook niet dat dat ooit helemaal goed komt. Maar naar omstandigheden gaat het wel goed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn ouders en broertje hoor je me niet over (hoewel ik niet verwacht heel veel contact te onderhouden met hem als mn ouders er ooit niet meer zijn).
Je had mee moeten spelen. Nu gaat ze je opzoeken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Pas een tante tegen mij: "Hoe gaat het in Enschede?" Ik: "Euhm, daar woon ik al 6 jaar niet meer"..
Ik heb altijd veel gedaan voor mn familie, ik ben er pas mee gestopt op het moment dat ik er achter kwam dat wanneer ik eens iets wilde/vroeg het niet kon, dat kan een keer gebeuren, maar keer op keer?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je zal eerst moeten zaaien voor je kan oogsten...
Daarom vind ik het ook niet vreemd dat Peu niet zo een goed contact met zijn fam. heeft
Je kan ook zaaien en zaaien en zaaien, maar niks oogstenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je zal eerst moeten zaaien voor je kan oogsten...
Daarom vind ik het ook niet vreemd dat Peu niet zo een goed contact met zijn fam. heeft
Ja, dat heb ik hier ook. Altijd weer een leuke reunie als er iemand dood gaat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Familie, ach ja. Ik zie/spreek alleen mijn vader en mijn broertje, de rest zie ik met crematies.
dat dus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook zaaien en zaaien en zaaien, maar niks oogsten
Cakequote:Op donderdag 10 maart 2011 11:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik hier ook. Altijd weer een leuke reunie als er iemand dood gaat.
Afhankelijk van hoe vaak je haar spreekt en het onderwerp kan dat ernstig zijn.. of juist nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:28 schreef Q. het volgende:
Pas een tante tegen mij: "Hoe gaat het in Enschede?" Ik: "Euhm, daar woon ik al 6 jaar niet meer"..
Dat is verdrietig ja. Dan moet je voor jezelf een afweging maken daarin.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hehequote:Op donderdag 10 maart 2011 11:28 schreef Q. het volgende:
[..]
En waar ligt het dan aan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. En dat is de reden waarom niet iedereen goed met zijn familie om kan/wil gaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is verdrietig ja. Dan moet je voor jezelf een afweging maken daarin.
Toen ik bijna afgestudeerd was kwam m'n oom er pas achter dat ik studeerdequote:Op donderdag 10 maart 2011 11:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Krijgen kinderen weer de schuld.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:32 schreef CherryLips het volgende:
Oja, m'n nicht had een keer een neven-en-nichtendag georganiseerd, omdat we elkaar na de dood van onze grootouders nooit meer zagen. Het was op zich gezellig, maar daar zaten ook wat zeikerds tussen. Het is vier jaar geleden en niemand heeft de taak op zich genomen om een nieuwe dag te organiseren. Ook omdat iedereen druk druk druk is met kinderen enzo
Nee, oke. Het ligt altijd aan de persoon die zaait. Het zou niet zo kunnen zijn dat er ook mensen bestaan die gewoon egoïstisch zijn en niks voor een ander overhebben?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En waar ligt het dan aan?
Zaai je dan niet op de verkeerde grond, gebruik je niet een verkeerde manier van zaaien? Misschien moet je die manier wat aanpassen zodat je wel kan oogsten. Niet iedereen is hetzelfde en kan op dezelfde manier behandeld worden.
Ik vind dat er teveel naar andere mensen wordt gewezen.. Nee, het is niet mijn schuld, nooit niet, het ligt altijd aan anderen.. Tuurlijk zijn er een paar uitzonderingen, maar zo goed als alles valt te herleiden tot jezelf.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, oke. Het ligt altijd aan de persoon die zaait. Het zou niet zo kunnen zijn dat er ook mensen bestaan die gewoon egoïstisch zijn en niks voor een ander overhebben?
Het is niet altijd zo makkelijk als je het hier wilt doen overkomen.
Ja, en soms heb je ook gewoon de behoefte niet er tijd en energie in te steken. Mensen kunnen je ook gewoon niet liggen. En dan maakt het geen reet uit of het familie is of niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik vind dat er teveel naar andere mensen wordt gewezen.. Nee, het is niet mijn schuld, nooit niet, het ligt altijd aan anderen.. Tuurlijk zijn er een paar uitzonderingen, maar zo goed als alles valt te herleiden tot jezelf.
Dat zal wel meevallen. En ik ben goed verborgen hier.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Je had mee moeten spelen. Nu gaat ze je opzoeken.
Ik weet van mezelf gewoon dat ik er heel slecht in ben. En ik heb geen zin in gezeik van anderen, ik laat over me heen lopen, dus ik had er geen behoefte aan want niemand luistert naar mequote:Op donderdag 10 maart 2011 11:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Krijgen kinderen weer de schuld.Als mensen het niet organiseren, hebben ze er geen zin in/geen behoefte aan.
Je kan ook vragen wat ik heb gedaan. Al mn ooms en tantes helpen verhuizen/verbouwen (als enige neef!), altijd gezorgd dat ze allemaal goedkope goede auto's hadden (ik zat in de auto sector), goedkoop onderhoud/reparaties verzorgd. Als t nodig was pastte ik op mn neeftjes/nichtjes (10-16jr jonger dan ik), etc, etc.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik vind dat er teveel naar andere mensen wordt gewezen.. Nee, het is niet mijn schuld, nooit niet, het ligt altijd aan anderen.. Tuurlijk zijn er een paar uitzonderingen, maar zo goed als alles valt te herleiden tot jezelf.
Kom, hoe laat vliegen we morgenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf gewoon dat ik er heel slecht in ben. En ik heb geen zin in gezeik van anderen, ik laat over me heen lopen, dus ik had er geen behoefte aan want niemand luistert naar me. Ik weet nu al dat niemand zou opdagen.
Jullie hebben beide een punt. Maar ik weet ook hoe het is om te denken: 'Laat maar, het werkt toch niet' en er dan tot op de dag van vandaag spijt van te hebben, omdat ik daar te makkelijk in stond.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, en soms heb je ook gewoon de behoefte niet er tijd en energie in te steken. Mensen kunnen je ook gewoon niet liggen. En dan maakt het geen reet uit of het familie is of niet.
Ik kan me niet voorstellen dat ik er spijt van krijg, zie ook mn verhaal mbt de familie dagquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Jullie hebben beide een punt. Maar ik weet ook hoe het is om te denken: 'Laat maar, het werkt toch niet' en er dan tot op de dag van vandaag spijt van te hebben, omdat ik daar te makkelijk in stond.
M'n zus, broer en ik vallen een beetje buiten de boot omdat we geen kinderen hebben. Ik ga/ging veel met een bepaalde nicht om, maar de laatste tijd ook stukken minder vaak omdat het gewoon lastig afspreken is nu ze twee kinderen heeft en ik heel anders denk dan zij. En zij heeft weer veel contact met de andere nichten die ook kinderen hebben, en die zie ik dan weer eens in de drie jaar ofzo. Ik heb die achterneefjes/nichtjes ook nooit gezien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:33 schreef Ripley het volgende:
wij doen 1 keer per jaar of zo neven en nichtendag, is altijd wel leuk, met name omdat er veel in dezelfde leeftijdscategorie zitten.
Dat zou kunnen ja. Maar het is gewoon niet altijd zo simpel als Snuit het stelt. Sommige mensen zijn gewoon de moeite niet waard.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Jullie hebben beide een punt. Maar ik weet ook hoe het is om te denken: 'Laat maar, het werkt toch niet' en er dan tot op de dag van vandaag spijt van te hebben, omdat ik daar te makkelijk in stond.
Nee, t is zaterdagquote:
Snap ik hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik er spijt van krijg, zie ook mn verhaal mbt de familie dag
ohja, had ik gezien ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja dan kan ik niet, ben jarig enzo
Ik weet niet of dat laatste waar is. Zo denk ik niet over mensen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja. Maar het is gewoon niet altijd zo simpel als Snuit het stelt. Sommige mensen zijn gewoon de moeite niet waard.
Zaterdag vanaf drie uurquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja, had ik gezien ook![]()
Vier je het? Als ik niet naar Dublin ga, ben ik vrijdag/zaterdag in Utrecht
Ik wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat laatste waar is. Zo denk ik niet over mensen.
Misschien dat ik dan wel ff een gebakje kom scorenquote:
Feest!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja dan kan ik niet, ben jarig enzo
Koffie en cakequote:Op donderdag 10 maart 2011 11:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan wel ff een gebakje kom scoren
primaquote:
best welquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Klinkt als een begravenis of crematie ipv een verjaardag
Ik vind het ook zo focking suf als iemand dan met een bord koekjes langskomtquote:
Oh, dat hebben wij ook wel. Twee grote borden met allemaal verschillende koeken. Lekkerquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo focking suf als iemand dan met een bord koekjes langskomt
*schrapt boodschappenlijst*quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo focking suf als iemand dan met een bord koekjes langskomt
makkelijker om Spirit van je lijst te schrappenquote:
vroeger, toen nog wel de hele familie kwam enzo. Maakte men moeder altijd 4-5 verschillende taartenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat hebben wij ook wel. Twee grote borden met allemaal verschillende koeken. Lekker
Ik ben niet uitgenodigd (quote:
Daar heeft mijn ma geen tijd voorquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vroeger, toen nog wel de hele familie kwam enzo. Maakte men moeder altijd 4-5 verschillende taarten![]()
En dan overal van proeven
Ja, daarom vroeg ik het ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Alweer?
Het lijkt idd wel een dagelijks terugkerend fenomeen
Toen werkte ze nietquote:
Ze heeft het ook niet. En ze heeft er ook geen zin in. Zou ik ook niet hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar maakt jouw ma geen tijd voor
Dan gaat het makkelijker iddquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toen werkte ze nietnu heeft het vooral geen nu meer, zoveel mensen komen er niet.
Vind het wel lief dat je het bij voorbaat al voor me opneemtquote:
nee, vandaag hou ik weer van jequote:Op donderdag 10 maart 2011 11:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vind het wel lief dat je het bij voorbaat al voor me opneemt
Of wilde je gewoon meedoen?
ik heb nog nooit taart gemaaktquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze heeft het ook niet. En ze heeft er ook geen zin in. Zou ik ook niet hebben.
[..]
Dan gaat het makkelijker iddIk maak voor mijn verjaardag altijd monchoutaart, maar de rest van de verjaardagen is het gewoon taart van de bakker
je bent een man, niets "quote:
Tuurlijk wel! Doe eens wat meer evrouwciperen jijquote:
De dag dat ik een taart bak is dezelfde dag dat ik ongesteld wordquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Doe eens wat meer evrouwciperen jij
Ergens lijkt t me wel leuk om te leren. Alleen die tijd die het kost...quote:
Dat kan niet lang meer duren met al die vrouwelijke hormonen in het waterquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De dag dat ik een taart bak is dezelfde dag dat ik ongesteld word.
Oh joyquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan niet lang meer duren met al die vrouwelijke hormonen in het water
Dan heb je je eigen tieten om mee te spelen, is dat niet fijn?quote:
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik me niets van gisteravond kan herinneren
it's just not the samequote:Op donderdag 10 maart 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb je je eigen tieten om mee te spelen, is dat niet fijn?
Zeuren, zeuren, ik noem het zelf veeleisendquote:
Welke foto´s??quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog.
Zeg, blijf jij zo veeleisend?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeuren, zeuren, ik noem het zelf veeleisend.
je woont bijna boven de supermarkt en taarten zijn redelijk snel gemaakt toch? Wel tof dat je ze zelf maaktquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoop dat ik nog tijd vind om de taarten te makenEn dat ik genoeg vreten en drinken in huis heb
Ik kan ze vanavond wel maken maar dan zijn ze niet vers genoeg meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je woont bijna boven de supermarkt en taarten zijn redelijk snel gemaakt toch? Wel tof dat je ze zelf maakt
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan ze vanavond wel maken maar dan zijn ze niet vers genoeg meerGa morgenavond wel aan de slag daarmee.
Ja maar vrijdagavond!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan ze vanavond wel maken maar dan zijn ze niet vers genoeg meerGa morgenavond wel aan de slag daarmee.
Er zijn wel meer dingen die horen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dan hoor je te stappen en lol te hebben... geen taarten te bakken..
Als zij daar nou lol aan beleefd dan is dat toch niet zo erg?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Chocoladetaart maken is voor mij een van de leukere manier om een avond door te brengen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als zij daar nou lol aan beleefd dan is dat toch niet zo erg?
En mannen scoren die hem niet omhoog krijgenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij feestbeest jijquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:32 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En mannen scoren die hem niet omhoog krijgen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:32 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En mannen scoren die hem niet omhoog krijgen
Gisteren nog gegeten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Chocoladetaart maken is voor mij een van de leukere manier om een avond door te brengen.
Niet iedereen houdt van stappen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Beslagkom uitlikkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Chocoladetaart maken is voor mij een van de leukere manier om een avond door te brengen.
Leugensch.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt van stappen.
true, maar niemand houdt van single zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt van stappen.
Tuurlijk wel!quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:36 schreef missbehavin het volgende:
Baas die denkt dat ik zo even wat logo's uit mijn mouw schud....
Is dat de enige reden om te gaan stappen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, maar niemand houdt van single zijn.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
Of heb je niets met mouwen aan?
Kun jij dat niet dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:36 schreef missbehavin het volgende:
Baas die denkt dat ik zo even wat logo's uit mijn mouw schud....
Nope, maar het is wel een leuke bijkomstigheidquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat de enige reden om te gaan stappen?
Ik heb juist de leukste mannen in de dagelijkse omgang ontmoet en juist niet met uitgaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat de enige reden om te gaan stappen?
Ja ik kan het wel, maar het duurt even, is ook niet echt mijn werk he, logo's ontwerpenquote:
Niet-singles stappen niet?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, maar het is wel een leuke bijkomstigheid.
Ik heb nog nooit een relatie of scharrel over gehouden aan een avondje stappen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb juist de leukste mannen in de dagelijkse omgang ontmoet en juist niet met uitgaan.
Ik zou m'n functieprofiel er nog maar eens op naslaan als ik jou wasquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik kan het wel, maar het duurt even, is ook niet echt mijn werk he, logo's ontwerpen
Nou, datquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een relatie of scharrel over gehouden aan een avondje stappen.
Daar staat volgens mij in onzichtbare inkt 'alles'quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou m'n functieprofiel er nog maar eens op naslaan als ik jou was
Nee, nooit meer, die gaan naar Almerequote:
En als je hem dat zegt, krijg je natuurlijk een preek en zo?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik kan het wel, maar het duurt even, is ook niet echt mijn werk he, logo's ontwerpen
Doodverwensing, ban!quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, nooit meer, die gaan naar Almere.
Hoe staat het met solliciteren?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar staat volgens mij in onzichtbare inkt 'alles'
Alleen die zure Amsterdammersquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, nooit meer, die gaan naar Almere.
Nee man, dat mag al jaren weer in R&Pquote:
Het A-woord is toch voorbehouden aan OUD?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee man, dat mag al jaren weer in R&P.
Lekker, extra vitaminen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:44 schreef Spirit82 het volgende:
Ja tuurlijk, ieder zijn ding natuurlijkAls je stappen niet leuk vindt, moet je het vooral niet doen!
Honger.. neem ik net een hap brood... smaakt zeer muf en raar, blijkt er een mooie groene vlek op te zitten. Gatvurrr....
het is crossover-donderdag, ofzoquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Het A-woord is toch voorbehouden aan OUD?
*brood opzij legt* En bedanktquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:44 schreef Spirit82 het volgende:
Ja tuurlijk, ieder zijn ding natuurlijkAls je stappen niet leuk vindt, moet je het vooral niet doen!
Honger.. neem ik net een hap brood... smaakt zeer muf en raar, blijkt er een mooie groene vlek op te zitten. Gatvurrr....
Dan is bij deze je geluk echt op... Maar goed dat je geen staatslot gekocht hebt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:44 schreef Spirit82 het volgende:
Dan sla ik vandaag wel over.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is crossover-donderdag, ofzo.
Uhuhquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
En als je hem dat zegt, krijg je natuurlijk een preek en zo?
Als er op jouw brood geen groene vlekken zitten, kun je het prima eten hoorquote:
idd, het zijn geen vitaminen, wel anti-biotica, ook goed voor jequote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh![]()
En ik vind het ook niet erg om te doen, wel leuk zelfs, maar er gaat gewoon meer tijd inzitten dan hij denkt. En ik heb al zoveel te doen. Dus ga ik het thuis maar doen denk ik.
quote:
En dan toch wel die uren schrijven he?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh![]()
En ik vind het ook niet erg om te doen, wel leuk zelfs, maar er gaat gewoon meer tijd inzitten dan hij denkt. En ik heb al zoveel te doen. Dus ga ik het thuis maar doen denk ik.
Maar m'n eetlust is het er niet mee eensquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als er op jouw brood geen groene vlekken zitten, kun je het prima eten hoor
uiteraardquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:47 schreef L-E het volgende:
[..]
En dan toch wel die uren schrijven he?
Mietjequote:Op donderdag 10 maart 2011 12:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar m'n eetlust is het er niet mee eens
Dat jij nou heel dapper in beschimmeld brood hapt, doet niet iedereen je na hoorquote:
Hoe kan schimmel anti-biotoca zijn?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, het zijn geen vitaminen, wel anti-biotica, ook goed voor je.
Gewoon, het is Spirit, die is "anders" dan wijquote:
Dit weekend doen danquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
slecht... Nogal wat shit gehad hier afgelopen tijd, even wat dingen die belangrijker waren...
Spirit kan hele klassen systemen veranderen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon, het is Spirit, die is "anders" dan wij.
Nee, ze past zich aan aan de schimmelsquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Spirit kan hele klassen systemen veranderen?
Ik pas me altijd aan aan het niveau van anderen (wat meestal verlagen inhoudt, maarja..)quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ze past zich aan aan de schimmels.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik pas me altijd aan aan het niveau van anderen (wat meestal verlagen inhoudt, maarja..)
Maar... anti-biotica bestrijden geen schimmels, alleen bacteriën. Toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ze past zich aan aan de schimmels.
Ja maar...quote:
Weet ik hetquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar... anti-biotica bestrijden geen schimmels, alleen bacteriën. Toch?
nieuwe computerquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:56 schreef Samzz het volgende:
He... Ik kan opeens geen umlaut meer zetten op de e en zo.. Hoe kan ik dat veranderen?
alt + shiftquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:56 schreef Samzz het volgende:
He... Ik kan opeens geen umlaut meer zetten op de e en zo.. Hoe kan ik dat veranderen?
Anders wil ik je niet meer horen klagen over je baasquote:
Taal-/toetsenbordinstellingen veranderen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:56 schreef Samzz het volgende:
Ik vond 'm niet grappigquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet ik het. Het was een grapje, geen science project
.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Taal-/toetsenbordinstellingen veranderen.
Doe eens niet verkeerd quotenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doe es niet zo streng tegen me
Alt+shift heeft gewerkt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Taal-/toetsenbordinstellingen veranderen.
Ik zag hetquote:
Dat is hetzelfdequote:
Graag gedaanquote:
Zie je nu hoe nerveus je me maakt?quote:
Penicilline is ook antibiotica?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij peniciline bedoelde
Juistquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Penicilline is ook antibiotica?
Oh, ik snap je. Penicilline is ontstaan uit schimmels.
Stom filmpje. Laat dat beest met rust.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:08 schreef PeuRac het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1395091/b0ef56d5/_p.html
Cat doetsmiley
Hoezo? Mn kat maakte mij ook wakker als ik sliep, andersom maakte ik hem wakker als mij dat uit kwam. Zolang je het niet altijd doet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stom filmpje. Laat dat beest met rust.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo? Mn kat maakte mij ook wakker als ik sliep, andersom maakte ik hem wakker als mij dat uit kwam. Zolang je het niet altijd doet.
Wel een hele diepe slaap, zo diep sliep die van mij echt nooitquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stom filmpje. Laat dat beest met rust.
Voor zo'n sneu filmpje?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo? Mn kat maakte mij ook wakker als ik sliep, andersom maakte ik hem wakker als mij dat uit kwam. Zolang je het niet altijd doet.
Of jij merkte dat nooit. Bijna alle dieren hebben een moment van dergelijke diepe slaap.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel een hele diepe slaap, zo diep sliep die van mij echt nooit
Bij mij wel, als een kat zich veilig voelt, kan die heel diep slapen en kan je veel met hem doen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel een hele diepe slaap, zo diep sliep die van mij echt nooit
Waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij mij wel, als een kat zich veilig voelt, kan die heel diep slapen en kan je veel met hem doen.
ooh jawel, Dubbie ging snurken en praten in zijn slaap, gingen we em porren zodat die ging piepenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor zo'n sneu filmpje?
[..]
Of jij merkte dat nooit. Bijna alle dieren hebben een moment van dergelijke diepe slaap.
Dat wil je niet, maar kan wel. Hoewel t handig is als je em ff ergens anders neer wilt leggen, of als die geborsteld moet worden op plekken die die niet zo fijn vind.quote:
Ik snap nooit dat mensen het leuk vinden slapende dieren te plagen. Als het dier wakker was geweest, zou men dat niet snel doen. Ik vind het een beetje sneu gedrag, om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh jawel, Dubbie ging snurken en praten in zijn slaap, gingen we em porren zodat die ging piepenooit 1x gedaan, was wel grappig
OPBOKKENquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
oeeeeeeeee, VRIJJJJJJJJJJJJ
VAKANTIEEEEEEEEEEE
JAAAAAAAAAAH
zo.. dat jullie het even weten.. en nu is het tijd om jaloers te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik hou niet meer van jequote:Op donderdag 10 maart 2011 13:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
oeeeeeeeee, VRIJJJJJJJJJJJJ
VAKANTIEEEEEEEEEEE
JAAAAAAAAAAH
zo.. dat jullie het even weten.. en nu is het tijd om jaloers te worden
Dat denk je maarquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:20 schreef Spirit82 het volgende:
Ik kan het filmpje niet zien, maar ik gok zo dat we blij mogen zijn dat katten geen wraakgevoelens koesteren door op je hoofd te poepen ofzo als jij slaapt
Dat dus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat mensen het leuk vinden slapende dieren te plagen. Als het dier wakker was geweest, zou men dat niet snel doen. Ik vind het een beetje sneu gedrag, om eerlijk te zijn.
De kat van een vriendin van mij koesterde die welquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:20 schreef Spirit82 het volgende:
Ik kan het filmpje niet zien, maar ik gok zo dat we blij mogen zijn dat katten geen wraakgevoelens koesteren door op je hoofd te poepen ofzo als jij slaapt
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:20 schreef Spirit82 het volgende:
Wakkeer plaagde ik em ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat mensen het leuk vinden slapende dieren te plagen. Als het dier wakker was geweest, zou men dat niet snel doen. Ik vind het een beetje sneu gedrag, om eerlijk te zijn.
Hmm, ze zijn al bazig genoegquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:20 schreef Spirit82 het volgende:
Ik denk eerder dat zij blij mogen zijn dat ik niet op hun hoofd poep als ze slapenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:20 schreef Spirit82 het volgende:
Waarom wil je dieren plagen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wakkeer plaagde ik em ookEr was 200m² waar die kon verblijven, t meeste sliep die bij mij. Dan mag ik em ook af en toe wel plagen, t is niet dat die 24/7 geport en gepest werd
![]()
Meestal liet ik em ook gewoon liggen, alleen als die gaat vechten tijdens t borstelen, dan doe ik dat liever als die diep slaapt
[..]
Hmm, ze zijn al bazig genoeg
Ik een keer een relatie van een jaar, een keer een van 5 jaar en een keer een van 1,5 jaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:40 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
OPBOKKEN![]()
9 dagen de sneeuw in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen avond vertrek.
Dat heb je nooit gedaanquote:Anders had je me best willen neuken.. gewoon, omdat het kan!
![]()
Midden voor t PC scherm gaan zitten en niet weggaan is niet plagen/aandacht vragen? Ik snap niet dat mensen er zo moeilijk over doen. Ik gooi geen emmer water over t beestje heen. Ik laat t werken voor wat eten, hou em voor de gek met het spelen, zet de deur op een kier ipv helemaal open etc. Er is een groot verschil tussen plagen (dat die ook gewoon weg kan lopen) en pestenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom wil je dieren plagen?Ik snap dat echt niet. Het is een dier, geen mens.
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
9 dagen de sneeuw in!Morgen avond vertrek.
[..]
Dat heb je nooit gedaanAnders had je me best willen neuken.. gewoon, omdat het kan!
Zeg dan gewoon spelen. Plagen komt niet vriendelijk over. En opvoeden is weer wat anders.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Midden voor t PC scherm gaan zitten en niet weggaan is niet plagen/aandacht vragen? Ik snap niet dat mensen er zo moeilijk over doen. Ik gooi geen emmer water over t beestje heen. Ik laat t werken voor wat eten, hou em voor de gek met het spelen, zet de deur op een kier ipv helemaal open etc. Er is een groot verschil tussen plagen (dat die ook gewoon weg kan lopen) en pesten
plagen is altijd vriendelijk bedoeld, anders is het pesten. Plagen is ook iets wat de ander leuk zou moeten vinden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon spelen. Plagen komt niet vriendelijk over. En opvoeden is weer wat anders.
Echt niet!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:15 schreef L-E het volgende:
Ja, dat moet die in de natuur toch ook? Waarom dan nu niet? Vind die nog leuker ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon spelen. Plagen komt niet vriendelijk over. En opvoeden is weer wat anders.
En je laat een kat werken voor zijn eten?![]()
Ik vind borstelen dan ook heel wat anders dan porren en prikkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
plagen is altijd vriendelijk bedoeld, anders is het pesten. Plagen is ook iets wat de ander leuk zou moeten vinden.
En je reageert ook niet op t borstelen terwijl die slaapt, omdat die anders agressief wordt (en t moet wel gebeuren).
Wij zijn blij dat de zomer in aantocht is en die gek gaat naar de sneeuwquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Val Thorens
Zondag gaat het sneeuwen
Als ie 't leuker vind, prima tochquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dat moet die in de natuur toch ook? Waarom dan nu niet? Vind die nog leuker ookWant t eten in z'n bakje wat er naast staat negeert die dan
Gaafquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Val Thorens
Zondag gaat het sneeuwen
Een dagje Vondelpark daarentegen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Gek is het juiste woord, evenals idioot, mafkees, ontspoorde etc.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wij zijn blij dat de zomer in aantocht is en die gek gaat naar de sneeuw![]()
Oeh, dat is nog net geen nostalgiequote:Op donderdag 10 maart 2011 13:30 schreef Rifoki het volgende:
HA! Shaggy - It wasn't me op de radio. Heerlijk - fout - heerlijk.![]()
Eensquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:30 schreef Rifoki het volgende:
HA! Shaggy - It wasn't me op de radio. Heerlijk - fout - heerlijk.![]()
Je bent als een broer voor mequote:Op donderdag 10 maart 2011 13:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
9 dagen de sneeuw in!Morgen avond vertrek.
[..]
Dat heb je nooit gedaanAnders had je me best willen neuken.. gewoon, omdat het kan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |