Hoe staat het met solliciteren?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar staat volgens mij in onzichtbare inkt 'alles'
Alleen die zure Amsterdammersquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, nooit meer, die gaan naar Almere.
Nee man, dat mag al jaren weer in R&Pquote:
Het A-woord is toch voorbehouden aan OUD?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee man, dat mag al jaren weer in R&P.
Lekker, extra vitaminen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:44 schreef Spirit82 het volgende:
Ja tuurlijk, ieder zijn ding natuurlijkAls je stappen niet leuk vindt, moet je het vooral niet doen!
Honger.. neem ik net een hap brood... smaakt zeer muf en raar, blijkt er een mooie groene vlek op te zitten. Gatvurrr....
het is crossover-donderdag, ofzoquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Het A-woord is toch voorbehouden aan OUD?
*brood opzij legt* En bedanktquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:44 schreef Spirit82 het volgende:
Ja tuurlijk, ieder zijn ding natuurlijkAls je stappen niet leuk vindt, moet je het vooral niet doen!
Honger.. neem ik net een hap brood... smaakt zeer muf en raar, blijkt er een mooie groene vlek op te zitten. Gatvurrr....
Dan is bij deze je geluk echt op... Maar goed dat je geen staatslot gekocht hebt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:44 schreef Spirit82 het volgende:
Dan sla ik vandaag wel over.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is crossover-donderdag, ofzo.
Uhuhquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
En als je hem dat zegt, krijg je natuurlijk een preek en zo?
Als er op jouw brood geen groene vlekken zitten, kun je het prima eten hoorquote:
idd, het zijn geen vitaminen, wel anti-biotica, ook goed voor jequote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh![]()
En ik vind het ook niet erg om te doen, wel leuk zelfs, maar er gaat gewoon meer tijd inzitten dan hij denkt. En ik heb al zoveel te doen. Dus ga ik het thuis maar doen denk ik.
quote:
En dan toch wel die uren schrijven he?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh![]()
En ik vind het ook niet erg om te doen, wel leuk zelfs, maar er gaat gewoon meer tijd inzitten dan hij denkt. En ik heb al zoveel te doen. Dus ga ik het thuis maar doen denk ik.
Maar m'n eetlust is het er niet mee eensquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als er op jouw brood geen groene vlekken zitten, kun je het prima eten hoor
uiteraardquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:47 schreef L-E het volgende:
[..]
En dan toch wel die uren schrijven he?
Mietjequote:Op donderdag 10 maart 2011 12:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar m'n eetlust is het er niet mee eens
Dat jij nou heel dapper in beschimmeld brood hapt, doet niet iedereen je na hoorquote:
Hoe kan schimmel anti-biotoca zijn?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, het zijn geen vitaminen, wel anti-biotica, ook goed voor je.
Gewoon, het is Spirit, die is "anders" dan wijquote:
Dit weekend doen danquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
slecht... Nogal wat shit gehad hier afgelopen tijd, even wat dingen die belangrijker waren...
Spirit kan hele klassen systemen veranderen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon, het is Spirit, die is "anders" dan wij.
Nee, ze past zich aan aan de schimmelsquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Spirit kan hele klassen systemen veranderen?
Ik pas me altijd aan aan het niveau van anderen (wat meestal verlagen inhoudt, maarja..)quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ze past zich aan aan de schimmels.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik pas me altijd aan aan het niveau van anderen (wat meestal verlagen inhoudt, maarja..)
Maar... anti-biotica bestrijden geen schimmels, alleen bacteriën. Toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ze past zich aan aan de schimmels.
Ja maar...quote:
Weet ik hetquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar... anti-biotica bestrijden geen schimmels, alleen bacteriën. Toch?
nieuwe computerquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:56 schreef Samzz het volgende:
He... Ik kan opeens geen umlaut meer zetten op de e en zo.. Hoe kan ik dat veranderen?
alt + shiftquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:56 schreef Samzz het volgende:
He... Ik kan opeens geen umlaut meer zetten op de e en zo.. Hoe kan ik dat veranderen?
Anders wil ik je niet meer horen klagen over je baasquote:
Taal-/toetsenbordinstellingen veranderen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:56 schreef Samzz het volgende:
Ik vond 'm niet grappigquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet ik het. Het was een grapje, geen science project
.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Taal-/toetsenbordinstellingen veranderen.
Doe eens niet verkeerd quotenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doe es niet zo streng tegen me
Alt+shift heeft gewerkt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Taal-/toetsenbordinstellingen veranderen.
Ik zag hetquote:
Dat is hetzelfdequote:
Graag gedaanquote:
Zie je nu hoe nerveus je me maakt?quote:
Penicilline is ook antibiotica?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij peniciline bedoelde
Juistquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Penicilline is ook antibiotica?
Oh, ik snap je. Penicilline is ontstaan uit schimmels.
Stom filmpje. Laat dat beest met rust.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:08 schreef PeuRac het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1395091/b0ef56d5/_p.html
Cat doetsmiley
Hoezo? Mn kat maakte mij ook wakker als ik sliep, andersom maakte ik hem wakker als mij dat uit kwam. Zolang je het niet altijd doet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stom filmpje. Laat dat beest met rust.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo? Mn kat maakte mij ook wakker als ik sliep, andersom maakte ik hem wakker als mij dat uit kwam. Zolang je het niet altijd doet.
Wel een hele diepe slaap, zo diep sliep die van mij echt nooitquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stom filmpje. Laat dat beest met rust.
Voor zo'n sneu filmpje?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo? Mn kat maakte mij ook wakker als ik sliep, andersom maakte ik hem wakker als mij dat uit kwam. Zolang je het niet altijd doet.
Of jij merkte dat nooit. Bijna alle dieren hebben een moment van dergelijke diepe slaap.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel een hele diepe slaap, zo diep sliep die van mij echt nooit
Bij mij wel, als een kat zich veilig voelt, kan die heel diep slapen en kan je veel met hem doen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel een hele diepe slaap, zo diep sliep die van mij echt nooit
Waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij mij wel, als een kat zich veilig voelt, kan die heel diep slapen en kan je veel met hem doen.
ooh jawel, Dubbie ging snurken en praten in zijn slaap, gingen we em porren zodat die ging piepenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor zo'n sneu filmpje?
[..]
Of jij merkte dat nooit. Bijna alle dieren hebben een moment van dergelijke diepe slaap.
Dat wil je niet, maar kan wel. Hoewel t handig is als je em ff ergens anders neer wilt leggen, of als die geborsteld moet worden op plekken die die niet zo fijn vind.quote:
Ik snap nooit dat mensen het leuk vinden slapende dieren te plagen. Als het dier wakker was geweest, zou men dat niet snel doen. Ik vind het een beetje sneu gedrag, om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh jawel, Dubbie ging snurken en praten in zijn slaap, gingen we em porren zodat die ging piepenooit 1x gedaan, was wel grappig
OPBOKKENquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
oeeeeeeeee, VRIJJJJJJJJJJJJ
VAKANTIEEEEEEEEEEE
JAAAAAAAAAAH
zo.. dat jullie het even weten.. en nu is het tijd om jaloers te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik hou niet meer van jequote:Op donderdag 10 maart 2011 13:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
oeeeeeeeee, VRIJJJJJJJJJJJJ
VAKANTIEEEEEEEEEEE
JAAAAAAAAAAH
zo.. dat jullie het even weten.. en nu is het tijd om jaloers te worden
Dat denk je maarquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:20 schreef Spirit82 het volgende:
Ik kan het filmpje niet zien, maar ik gok zo dat we blij mogen zijn dat katten geen wraakgevoelens koesteren door op je hoofd te poepen ofzo als jij slaapt
Dat dus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat mensen het leuk vinden slapende dieren te plagen. Als het dier wakker was geweest, zou men dat niet snel doen. Ik vind het een beetje sneu gedrag, om eerlijk te zijn.
De kat van een vriendin van mij koesterde die welquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:20 schreef Spirit82 het volgende:
Ik kan het filmpje niet zien, maar ik gok zo dat we blij mogen zijn dat katten geen wraakgevoelens koesteren door op je hoofd te poepen ofzo als jij slaapt
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:20 schreef Spirit82 het volgende:
Wakkeer plaagde ik em ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat mensen het leuk vinden slapende dieren te plagen. Als het dier wakker was geweest, zou men dat niet snel doen. Ik vind het een beetje sneu gedrag, om eerlijk te zijn.
Hmm, ze zijn al bazig genoegquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:20 schreef Spirit82 het volgende:
Ik denk eerder dat zij blij mogen zijn dat ik niet op hun hoofd poep als ze slapenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:20 schreef Spirit82 het volgende:
Waarom wil je dieren plagen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wakkeer plaagde ik em ookEr was 200m² waar die kon verblijven, t meeste sliep die bij mij. Dan mag ik em ook af en toe wel plagen, t is niet dat die 24/7 geport en gepest werd
![]()
Meestal liet ik em ook gewoon liggen, alleen als die gaat vechten tijdens t borstelen, dan doe ik dat liever als die diep slaapt
[..]
Hmm, ze zijn al bazig genoeg
Ik een keer een relatie van een jaar, een keer een van 5 jaar en een keer een van 1,5 jaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een relatie of scharrel over gehouden aan een avondje stappen.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
OPBOKKEN![]()
9 dagen de sneeuw in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen avond vertrek.
Dat heb je nooit gedaanquote:Anders had je me best willen neuken.. gewoon, omdat het kan!
![]()
Midden voor t PC scherm gaan zitten en niet weggaan is niet plagen/aandacht vragen? Ik snap niet dat mensen er zo moeilijk over doen. Ik gooi geen emmer water over t beestje heen. Ik laat t werken voor wat eten, hou em voor de gek met het spelen, zet de deur op een kier ipv helemaal open etc. Er is een groot verschil tussen plagen (dat die ook gewoon weg kan lopen) en pestenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom wil je dieren plagen?Ik snap dat echt niet. Het is een dier, geen mens.
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
9 dagen de sneeuw in!Morgen avond vertrek.
[..]
Dat heb je nooit gedaanAnders had je me best willen neuken.. gewoon, omdat het kan!
Zeg dan gewoon spelen. Plagen komt niet vriendelijk over. En opvoeden is weer wat anders.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Midden voor t PC scherm gaan zitten en niet weggaan is niet plagen/aandacht vragen? Ik snap niet dat mensen er zo moeilijk over doen. Ik gooi geen emmer water over t beestje heen. Ik laat t werken voor wat eten, hou em voor de gek met het spelen, zet de deur op een kier ipv helemaal open etc. Er is een groot verschil tussen plagen (dat die ook gewoon weg kan lopen) en pesten
plagen is altijd vriendelijk bedoeld, anders is het pesten. Plagen is ook iets wat de ander leuk zou moeten vinden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon spelen. Plagen komt niet vriendelijk over. En opvoeden is weer wat anders.
Echt niet!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:15 schreef L-E het volgende:
Overigens vind ik het wel erg makkelijk om te roepen dat je dingen niet doet als je er geen zin in hebt. Het kan geen kwaad om soms (soms, niet wekelijks..) iets te doen waar je een ander blij mee maakt, toch?
Ja, dat moet die in de natuur toch ook? Waarom dan nu niet? Vind die nog leuker ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon spelen. Plagen komt niet vriendelijk over. En opvoeden is weer wat anders.
En je laat een kat werken voor zijn eten?![]()
Ik vind borstelen dan ook heel wat anders dan porren en prikkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
plagen is altijd vriendelijk bedoeld, anders is het pesten. Plagen is ook iets wat de ander leuk zou moeten vinden.
En je reageert ook niet op t borstelen terwijl die slaapt, omdat die anders agressief wordt (en t moet wel gebeuren).
Wij zijn blij dat de zomer in aantocht is en die gek gaat naar de sneeuwquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Val Thorens
Zondag gaat het sneeuwen
Als ie 't leuker vind, prima tochquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dat moet die in de natuur toch ook? Waarom dan nu niet? Vind die nog leuker ookWant t eten in z'n bakje wat er naast staat negeert die dan
Gaafquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Val Thorens
Zondag gaat het sneeuwen
Een dagje Vondelpark daarentegen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een relatie of scharrel over gehouden aan een avondje stappen.
Gek is het juiste woord, evenals idioot, mafkees, ontspoorde etc.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wij zijn blij dat de zomer in aantocht is en die gek gaat naar de sneeuw![]()
Oeh, dat is nog net geen nostalgiequote:Op donderdag 10 maart 2011 13:30 schreef Rifoki het volgende:
HA! Shaggy - It wasn't me op de radio. Heerlijk - fout - heerlijk.![]()
Eensquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:30 schreef Rifoki het volgende:
HA! Shaggy - It wasn't me op de radio. Heerlijk - fout - heerlijk.![]()
Je bent als een broer voor mequote:Op donderdag 10 maart 2011 13:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
9 dagen de sneeuw in!Morgen avond vertrek.
[..]
Dat heb je nooit gedaanAnders had je me best willen neuken.. gewoon, omdat het kan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |