En als je hem dat zegt, krijg je natuurlijk een preek en zo?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik kan het wel, maar het duurt even, is ook niet echt mijn werk he, logo's ontwerpen
Doodverwensing, ban!quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, nooit meer, die gaan naar Almere.
Hoe staat het met solliciteren?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar staat volgens mij in onzichtbare inkt 'alles'
Alleen die zure Amsterdammersquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, nooit meer, die gaan naar Almere.
Nee man, dat mag al jaren weer in R&Pquote:
Het A-woord is toch voorbehouden aan OUD?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee man, dat mag al jaren weer in R&P.
Lekker, extra vitaminen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:44 schreef Spirit82 het volgende:
Ja tuurlijk, ieder zijn ding natuurlijkAls je stappen niet leuk vindt, moet je het vooral niet doen!
Honger.. neem ik net een hap brood... smaakt zeer muf en raar, blijkt er een mooie groene vlek op te zitten. Gatvurrr....
het is crossover-donderdag, ofzoquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Het A-woord is toch voorbehouden aan OUD?
*brood opzij legt* En bedanktquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:44 schreef Spirit82 het volgende:
Ja tuurlijk, ieder zijn ding natuurlijkAls je stappen niet leuk vindt, moet je het vooral niet doen!
Honger.. neem ik net een hap brood... smaakt zeer muf en raar, blijkt er een mooie groene vlek op te zitten. Gatvurrr....
Dan is bij deze je geluk echt op... Maar goed dat je geen staatslot gekocht hebt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:44 schreef Spirit82 het volgende:
Dan sla ik vandaag wel over.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is crossover-donderdag, ofzo.
Uhuhquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
En als je hem dat zegt, krijg je natuurlijk een preek en zo?
Als er op jouw brood geen groene vlekken zitten, kun je het prima eten hoorquote:
idd, het zijn geen vitaminen, wel anti-biotica, ook goed voor jequote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh![]()
En ik vind het ook niet erg om te doen, wel leuk zelfs, maar er gaat gewoon meer tijd inzitten dan hij denkt. En ik heb al zoveel te doen. Dus ga ik het thuis maar doen denk ik.
quote:
En dan toch wel die uren schrijven he?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh![]()
En ik vind het ook niet erg om te doen, wel leuk zelfs, maar er gaat gewoon meer tijd inzitten dan hij denkt. En ik heb al zoveel te doen. Dus ga ik het thuis maar doen denk ik.
Maar m'n eetlust is het er niet mee eensquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als er op jouw brood geen groene vlekken zitten, kun je het prima eten hoor
uiteraardquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:47 schreef L-E het volgende:
[..]
En dan toch wel die uren schrijven he?
Mietjequote:Op donderdag 10 maart 2011 12:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar m'n eetlust is het er niet mee eens
Dat jij nou heel dapper in beschimmeld brood hapt, doet niet iedereen je na hoorquote:
Hoe kan schimmel anti-biotoca zijn?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, het zijn geen vitaminen, wel anti-biotica, ook goed voor je.
Gewoon, het is Spirit, die is "anders" dan wijquote:
Dit weekend doen danquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
slecht... Nogal wat shit gehad hier afgelopen tijd, even wat dingen die belangrijker waren...
Spirit kan hele klassen systemen veranderen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon, het is Spirit, die is "anders" dan wij.
Nee, ze past zich aan aan de schimmelsquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Spirit kan hele klassen systemen veranderen?
Ik pas me altijd aan aan het niveau van anderen (wat meestal verlagen inhoudt, maarja..)quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ze past zich aan aan de schimmels.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik pas me altijd aan aan het niveau van anderen (wat meestal verlagen inhoudt, maarja..)
Maar... anti-biotica bestrijden geen schimmels, alleen bacteriën. Toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ze past zich aan aan de schimmels.
Ja maar...quote:
Weet ik hetquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar... anti-biotica bestrijden geen schimmels, alleen bacteriën. Toch?
nieuwe computerquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:56 schreef Samzz het volgende:
He... Ik kan opeens geen umlaut meer zetten op de e en zo.. Hoe kan ik dat veranderen?
alt + shiftquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:56 schreef Samzz het volgende:
He... Ik kan opeens geen umlaut meer zetten op de e en zo.. Hoe kan ik dat veranderen?
Anders wil ik je niet meer horen klagen over je baasquote:
Taal-/toetsenbordinstellingen veranderen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:56 schreef Samzz het volgende:
Ik vond 'm niet grappigquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet ik het. Het was een grapje, geen science project
.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Taal-/toetsenbordinstellingen veranderen.
Doe eens niet verkeerd quotenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doe es niet zo streng tegen me
Alt+shift heeft gewerkt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Taal-/toetsenbordinstellingen veranderen.
Ik zag hetquote:
Dat is hetzelfdequote:
Graag gedaanquote:
Zie je nu hoe nerveus je me maakt?quote:
Penicilline is ook antibiotica?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij peniciline bedoelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |