Zeuren, zeuren, ik noem het zelf veeleisendquote:
Welke foto´s??quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog.
Zeg, blijf jij zo veeleisend?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeuren, zeuren, ik noem het zelf veeleisend.
je woont bijna boven de supermarkt en taarten zijn redelijk snel gemaakt toch? Wel tof dat je ze zelf maaktquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoop dat ik nog tijd vind om de taarten te makenEn dat ik genoeg vreten en drinken in huis heb
Ik kan ze vanavond wel maken maar dan zijn ze niet vers genoeg meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je woont bijna boven de supermarkt en taarten zijn redelijk snel gemaakt toch? Wel tof dat je ze zelf maakt
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan ze vanavond wel maken maar dan zijn ze niet vers genoeg meerGa morgenavond wel aan de slag daarmee.
Ja maar vrijdagavond!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan ze vanavond wel maken maar dan zijn ze niet vers genoeg meerGa morgenavond wel aan de slag daarmee.
Er zijn wel meer dingen die horen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dan hoor je te stappen en lol te hebben... geen taarten te bakken..
Als zij daar nou lol aan beleefd dan is dat toch niet zo erg?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Chocoladetaart maken is voor mij een van de leukere manier om een avond door te brengen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als zij daar nou lol aan beleefd dan is dat toch niet zo erg?
En mannen scoren die hem niet omhoog krijgenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij feestbeest jijquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |