vroeger, toen nog wel de hele familie kwam enzo. Maakte men moeder altijd 4-5 verschillende taartenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat hebben wij ook wel. Twee grote borden met allemaal verschillende koeken. Lekker
Ik ben niet uitgenodigd (quote:
Daar heeft mijn ma geen tijd voorquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vroeger, toen nog wel de hele familie kwam enzo. Maakte men moeder altijd 4-5 verschillende taarten![]()
En dan overal van proeven
Ja, daarom vroeg ik het ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Alweer?
Het lijkt idd wel een dagelijks terugkerend fenomeen
Toen werkte ze nietquote:
Ze heeft het ook niet. En ze heeft er ook geen zin in. Zou ik ook niet hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar maakt jouw ma geen tijd voor
Dan gaat het makkelijker iddquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toen werkte ze nietnu heeft het vooral geen nu meer, zoveel mensen komen er niet.
Vind het wel lief dat je het bij voorbaat al voor me opneemtquote:
nee, vandaag hou ik weer van jequote:Op donderdag 10 maart 2011 11:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vind het wel lief dat je het bij voorbaat al voor me opneemt
Of wilde je gewoon meedoen?
ik heb nog nooit taart gemaaktquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze heeft het ook niet. En ze heeft er ook geen zin in. Zou ik ook niet hebben.
[..]
Dan gaat het makkelijker iddIk maak voor mijn verjaardag altijd monchoutaart, maar de rest van de verjaardagen is het gewoon taart van de bakker
je bent een man, niets "quote:
Tuurlijk wel! Doe eens wat meer evrouwciperen jijquote:
De dag dat ik een taart bak is dezelfde dag dat ik ongesteld wordquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Doe eens wat meer evrouwciperen jij
Ergens lijkt t me wel leuk om te leren. Alleen die tijd die het kost...quote:
Dat kan niet lang meer duren met al die vrouwelijke hormonen in het waterquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De dag dat ik een taart bak is dezelfde dag dat ik ongesteld word.
Oh joyquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan niet lang meer duren met al die vrouwelijke hormonen in het water
Dan heb je je eigen tieten om mee te spelen, is dat niet fijn?quote:
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik me niets van gisteravond kan herinneren
it's just not the samequote:Op donderdag 10 maart 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb je je eigen tieten om mee te spelen, is dat niet fijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |