Dat zou kunnen ja. Maar het is gewoon niet altijd zo simpel als Snuit het stelt. Sommige mensen zijn gewoon de moeite niet waard.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Jullie hebben beide een punt. Maar ik weet ook hoe het is om te denken: 'Laat maar, het werkt toch niet' en er dan tot op de dag van vandaag spijt van te hebben, omdat ik daar te makkelijk in stond.
Nee, t is zaterdagquote:
Snap ik hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik er spijt van krijg, zie ook mn verhaal mbt de familie dag
ohja, had ik gezien ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja dan kan ik niet, ben jarig enzo
Ik weet niet of dat laatste waar is. Zo denk ik niet over mensen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja. Maar het is gewoon niet altijd zo simpel als Snuit het stelt. Sommige mensen zijn gewoon de moeite niet waard.
Zaterdag vanaf drie uurquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja, had ik gezien ook![]()
Vier je het? Als ik niet naar Dublin ga, ben ik vrijdag/zaterdag in Utrecht
Ik wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat laatste waar is. Zo denk ik niet over mensen.
Misschien dat ik dan wel ff een gebakje kom scorenquote:
Feest!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja dan kan ik niet, ben jarig enzo
Koffie en cakequote:Op donderdag 10 maart 2011 11:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan wel ff een gebakje kom scoren
primaquote:
best welquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Klinkt als een begravenis of crematie ipv een verjaardag
Ik vind het ook zo focking suf als iemand dan met een bord koekjes langskomtquote:
Oh, dat hebben wij ook wel. Twee grote borden met allemaal verschillende koeken. Lekkerquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo focking suf als iemand dan met een bord koekjes langskomt
*schrapt boodschappenlijst*quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo focking suf als iemand dan met een bord koekjes langskomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |