Juistquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Penicilline is ook antibiotica?
Oh, ik snap je. Penicilline is ontstaan uit schimmels.
Stom filmpje. Laat dat beest met rust.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:08 schreef PeuRac het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1395091/b0ef56d5/_p.html
Cat doetsmiley
Hoezo? Mn kat maakte mij ook wakker als ik sliep, andersom maakte ik hem wakker als mij dat uit kwam. Zolang je het niet altijd doet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stom filmpje. Laat dat beest met rust.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo? Mn kat maakte mij ook wakker als ik sliep, andersom maakte ik hem wakker als mij dat uit kwam. Zolang je het niet altijd doet.
Wel een hele diepe slaap, zo diep sliep die van mij echt nooitquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stom filmpje. Laat dat beest met rust.
Voor zo'n sneu filmpje?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo? Mn kat maakte mij ook wakker als ik sliep, andersom maakte ik hem wakker als mij dat uit kwam. Zolang je het niet altijd doet.
Of jij merkte dat nooit. Bijna alle dieren hebben een moment van dergelijke diepe slaap.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel een hele diepe slaap, zo diep sliep die van mij echt nooit
Bij mij wel, als een kat zich veilig voelt, kan die heel diep slapen en kan je veel met hem doen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel een hele diepe slaap, zo diep sliep die van mij echt nooit
Waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij mij wel, als een kat zich veilig voelt, kan die heel diep slapen en kan je veel met hem doen.
ooh jawel, Dubbie ging snurken en praten in zijn slaap, gingen we em porren zodat die ging piepenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor zo'n sneu filmpje?
[..]
Of jij merkte dat nooit. Bijna alle dieren hebben een moment van dergelijke diepe slaap.
Dat wil je niet, maar kan wel. Hoewel t handig is als je em ff ergens anders neer wilt leggen, of als die geborsteld moet worden op plekken die die niet zo fijn vind.quote:
Ik snap nooit dat mensen het leuk vinden slapende dieren te plagen. Als het dier wakker was geweest, zou men dat niet snel doen. Ik vind het een beetje sneu gedrag, om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh jawel, Dubbie ging snurken en praten in zijn slaap, gingen we em porren zodat die ging piepenooit 1x gedaan, was wel grappig
OPBOKKENquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
oeeeeeeeee, VRIJJJJJJJJJJJJ
VAKANTIEEEEEEEEEEE
JAAAAAAAAAAH
zo.. dat jullie het even weten.. en nu is het tijd om jaloers te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik hou niet meer van jequote:Op donderdag 10 maart 2011 13:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
oeeeeeeeee, VRIJJJJJJJJJJJJ
VAKANTIEEEEEEEEEEE
JAAAAAAAAAAH
zo.. dat jullie het even weten.. en nu is het tijd om jaloers te worden
Dat denk je maarquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:20 schreef Spirit82 het volgende:
Ik kan het filmpje niet zien, maar ik gok zo dat we blij mogen zijn dat katten geen wraakgevoelens koesteren door op je hoofd te poepen ofzo als jij slaapt
Dat dus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat mensen het leuk vinden slapende dieren te plagen. Als het dier wakker was geweest, zou men dat niet snel doen. Ik vind het een beetje sneu gedrag, om eerlijk te zijn.
De kat van een vriendin van mij koesterde die welquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:20 schreef Spirit82 het volgende:
Ik kan het filmpje niet zien, maar ik gok zo dat we blij mogen zijn dat katten geen wraakgevoelens koesteren door op je hoofd te poepen ofzo als jij slaapt
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:20 schreef Spirit82 het volgende:
Wakkeer plaagde ik em ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat mensen het leuk vinden slapende dieren te plagen. Als het dier wakker was geweest, zou men dat niet snel doen. Ik vind het een beetje sneu gedrag, om eerlijk te zijn.
Hmm, ze zijn al bazig genoegquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:20 schreef Spirit82 het volgende:
Ik denk eerder dat zij blij mogen zijn dat ik niet op hun hoofd poep als ze slapenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:20 schreef Spirit82 het volgende:
Waarom wil je dieren plagen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wakkeer plaagde ik em ookEr was 200m² waar die kon verblijven, t meeste sliep die bij mij. Dan mag ik em ook af en toe wel plagen, t is niet dat die 24/7 geport en gepest werd
![]()
Meestal liet ik em ook gewoon liggen, alleen als die gaat vechten tijdens t borstelen, dan doe ik dat liever als die diep slaapt
[..]
Hmm, ze zijn al bazig genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |