Ik een keer een relatie van een jaar, een keer een van 5 jaar en een keer een van 1,5 jaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een relatie of scharrel over gehouden aan een avondje stappen.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
OPBOKKEN![]()
9 dagen de sneeuw in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen avond vertrek.
Dat heb je nooit gedaanquote:Anders had je me best willen neuken.. gewoon, omdat het kan!
![]()
Midden voor t PC scherm gaan zitten en niet weggaan is niet plagen/aandacht vragen? Ik snap niet dat mensen er zo moeilijk over doen. Ik gooi geen emmer water over t beestje heen. Ik laat t werken voor wat eten, hou em voor de gek met het spelen, zet de deur op een kier ipv helemaal open etc. Er is een groot verschil tussen plagen (dat die ook gewoon weg kan lopen) en pestenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom wil je dieren plagen?Ik snap dat echt niet. Het is een dier, geen mens.
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
9 dagen de sneeuw in!Morgen avond vertrek.
[..]
Dat heb je nooit gedaanAnders had je me best willen neuken.. gewoon, omdat het kan!
Zeg dan gewoon spelen. Plagen komt niet vriendelijk over. En opvoeden is weer wat anders.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Midden voor t PC scherm gaan zitten en niet weggaan is niet plagen/aandacht vragen? Ik snap niet dat mensen er zo moeilijk over doen. Ik gooi geen emmer water over t beestje heen. Ik laat t werken voor wat eten, hou em voor de gek met het spelen, zet de deur op een kier ipv helemaal open etc. Er is een groot verschil tussen plagen (dat die ook gewoon weg kan lopen) en pesten
plagen is altijd vriendelijk bedoeld, anders is het pesten. Plagen is ook iets wat de ander leuk zou moeten vinden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon spelen. Plagen komt niet vriendelijk over. En opvoeden is weer wat anders.
Echt niet!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:15 schreef L-E het volgende:
Overigens vind ik het wel erg makkelijk om te roepen dat je dingen niet doet als je er geen zin in hebt. Het kan geen kwaad om soms (soms, niet wekelijks..) iets te doen waar je een ander blij mee maakt, toch?
Ja, dat moet die in de natuur toch ook? Waarom dan nu niet? Vind die nog leuker ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon spelen. Plagen komt niet vriendelijk over. En opvoeden is weer wat anders.
En je laat een kat werken voor zijn eten?![]()
Ik vind borstelen dan ook heel wat anders dan porren en prikkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
plagen is altijd vriendelijk bedoeld, anders is het pesten. Plagen is ook iets wat de ander leuk zou moeten vinden.
En je reageert ook niet op t borstelen terwijl die slaapt, omdat die anders agressief wordt (en t moet wel gebeuren).
Wij zijn blij dat de zomer in aantocht is en die gek gaat naar de sneeuwquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Val Thorens
Zondag gaat het sneeuwen
Als ie 't leuker vind, prima tochquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dat moet die in de natuur toch ook? Waarom dan nu niet? Vind die nog leuker ookWant t eten in z'n bakje wat er naast staat negeert die dan
Gaafquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Val Thorens
Zondag gaat het sneeuwen
Een dagje Vondelpark daarentegen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een relatie of scharrel over gehouden aan een avondje stappen.
Gek is het juiste woord, evenals idioot, mafkees, ontspoorde etc.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wij zijn blij dat de zomer in aantocht is en die gek gaat naar de sneeuw![]()
Oeh, dat is nog net geen nostalgiequote:Op donderdag 10 maart 2011 13:30 schreef Rifoki het volgende:
HA! Shaggy - It wasn't me op de radio. Heerlijk - fout - heerlijk.![]()
Eensquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:30 schreef Rifoki het volgende:
HA! Shaggy - It wasn't me op de radio. Heerlijk - fout - heerlijk.![]()
Je bent als een broer voor mequote:Op donderdag 10 maart 2011 13:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
9 dagen de sneeuw in!Morgen avond vertrek.
[..]
Dat heb je nooit gedaanAnders had je me best willen neuken.. gewoon, omdat het kan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |