je woont bijna boven de supermarkt en taarten zijn redelijk snel gemaakt toch? Wel tof dat je ze zelf maaktquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoop dat ik nog tijd vind om de taarten te makenEn dat ik genoeg vreten en drinken in huis heb
Ik kan ze vanavond wel maken maar dan zijn ze niet vers genoeg meerquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je woont bijna boven de supermarkt en taarten zijn redelijk snel gemaakt toch? Wel tof dat je ze zelf maakt
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan ze vanavond wel maken maar dan zijn ze niet vers genoeg meerGa morgenavond wel aan de slag daarmee.
Ja maar vrijdagavond!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan ze vanavond wel maken maar dan zijn ze niet vers genoeg meerGa morgenavond wel aan de slag daarmee.
Er zijn wel meer dingen die horen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dan hoor je te stappen en lol te hebben... geen taarten te bakken..
Als zij daar nou lol aan beleefd dan is dat toch niet zo erg?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Chocoladetaart maken is voor mij een van de leukere manier om een avond door te brengen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als zij daar nou lol aan beleefd dan is dat toch niet zo erg?
En mannen scoren die hem niet omhoog krijgenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij feestbeest jijquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:32 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En mannen scoren die hem niet omhoog krijgen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:32 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En mannen scoren die hem niet omhoog krijgen
Gisteren nog gegeten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Chocoladetaart maken is voor mij een van de leukere manier om een avond door te brengen.
Niet iedereen houdt van stappen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Beslagkom uitlikkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Chocoladetaart maken is voor mij een van de leukere manier om een avond door te brengen.
Leugensch.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt van stappen.
true, maar niemand houdt van single zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt van stappen.
Tuurlijk wel!quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:36 schreef missbehavin het volgende:
Baas die denkt dat ik zo even wat logo's uit mijn mouw schud....
Is dat de enige reden om te gaan stappen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, maar niemand houdt van single zijn.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
Of heb je niets met mouwen aan?
Kun jij dat niet dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:36 schreef missbehavin het volgende:
Baas die denkt dat ik zo even wat logo's uit mijn mouw schud....
Nope, maar het is wel een leuke bijkomstigheidquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat de enige reden om te gaan stappen?
Ik heb juist de leukste mannen in de dagelijkse omgang ontmoet en juist niet met uitgaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat de enige reden om te gaan stappen?
Ja ik kan het wel, maar het duurt even, is ook niet echt mijn werk he, logo's ontwerpenquote:
Niet-singles stappen niet?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, maar het is wel een leuke bijkomstigheid.
Ik heb nog nooit een relatie of scharrel over gehouden aan een avondje stappen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb juist de leukste mannen in de dagelijkse omgang ontmoet en juist niet met uitgaan.
Ik zou m'n functieprofiel er nog maar eens op naslaan als ik jou wasquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik kan het wel, maar het duurt even, is ook niet echt mijn werk he, logo's ontwerpen
Nou, datquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een relatie of scharrel over gehouden aan een avondje stappen.
Daar staat volgens mij in onzichtbare inkt 'alles'quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou m'n functieprofiel er nog maar eens op naslaan als ik jou was
Nee, nooit meer, die gaan naar Almerequote:
En als je hem dat zegt, krijg je natuurlijk een preek en zo?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik kan het wel, maar het duurt even, is ook niet echt mijn werk he, logo's ontwerpen
Doodverwensing, ban!quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, nooit meer, die gaan naar Almere.
Hoe staat het met solliciteren?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar staat volgens mij in onzichtbare inkt 'alles'
Alleen die zure Amsterdammersquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, nooit meer, die gaan naar Almere.
Nee man, dat mag al jaren weer in R&Pquote:
Het A-woord is toch voorbehouden aan OUD?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee man, dat mag al jaren weer in R&P.
Lekker, extra vitaminen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:44 schreef Spirit82 het volgende:
Ja tuurlijk, ieder zijn ding natuurlijkAls je stappen niet leuk vindt, moet je het vooral niet doen!
Honger.. neem ik net een hap brood... smaakt zeer muf en raar, blijkt er een mooie groene vlek op te zitten. Gatvurrr....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |