Cub hunter toch?quote:
Ik hoor ineens Sir Richard Attenboroughquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:25 schreef STING het volgende:
[..]
En deze topic reeks is dan zeker je natural habitat?
Weer een beetje bijgekomen jong?quote:
*Jaws muziekje*quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weer een beetje bijgekomen jong?
Nee niet echt, was ontzettend brak en moe gister en toch kon ik niet in slaap komen vanacht.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weer een beetje bijgekomen jong?
quote:
quote:
Ik word de laatste tijd wel voor steeds jonger aangezien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:30 schreef missbehavin het volgende:
Ik noem Techno ook wel een 'jong', dus dat zegt niks.
Ik heb maandag een afspraak, gaan we het er uitgebreid over hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mocht eens tijd worden! Had ze ook nog iets nuttigs te melden?
(ik wil je Miss Zuurkool noemen, maar dat bekt niet lekker)
Ah beter!quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb maandag een afspraak, gaan we het er uitgebreid over hebben.
Geen Miss Zuurkool hoor, er zijn leukere namen!
Ook nu nog, met die afgeragde kop?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik word de laatste tijd wel voor steeds jonger aangezien.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ook nu nog, met die afgeragde kop?
Nakend, uiteraard.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Huppelendoor het bos
over het strand
in de tuin
onder de brug
en naast de weg
Twas wel mijn eigen schuld, was wat later dan geplanned gisteravondquote:
Het is je natuur. Dan denk je er niet over na.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe kon ik die vergeten erbij te schrijven
Die is hem gesmeerd richting het onzinradio gedeelte. Wij waren misschien iets te serieus enzo?!quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:41 schreef L-E het volgende:
Ik heb Huppelmuts al een tijd niet gezien hier trouwens.
Is dat een gemis dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:41 schreef L-E het volgende:
en dan binnen komen, nee ik zou later zijn toch vandaag.. afspraak tandarts... jullie vergeten ook allesquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Twas wel mijn eigen schuld, was wat later dan geplanned gisteravond.
Die trok de opbouwende kritiek hier niet zo goed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:41 schreef L-E het volgende:
Het Lourdes-gevoel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja. Vergeleken met haar doe ik het FANTASTISCH, en zo. Dus ik mis haar.
Nee, hoor ik mail gewoon dat ik later ben, reden zoeken ze zelf maar uitquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:43 schreef rival het volgende:
[..]
en dan binnen komen, nee ik zou later zijn toch vandaag.. afspraak tandarts... jullie vergeten ook alles
mijn collega deed dat vorige keer.... alsof wij dat niet door hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, hoor ik mail gewoon dat ik later ben, reden zoeken ze zelf maar uit.
Ze zit in ONZ, daar zul je zo'n beetje koningin zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Je kan het proberen iddquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
mijn collega deed dat vorige keer.... alsof wij dat niet door hebben
Daar word ik niet begrepen, denk ik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze zit in ONZ, daar zul je zo'n beetje koningin zijn
Ooh wacht, jij werkt hard he? Nee dat kennen ze daar idd nietquote:
Je hebt mij nogquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Allemaal aan de uitkering in ONZ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh wacht, jij werkt hard he? Nee dat kennen ze daar idd niet
Soort zoekt soort toch? Huppel was nog te lam om een uitkering aan te vragen, handje ophouden bij de ex was makkelijkerquote:
Over collega's gesproken: Hoe is het met de shake drinkende collega's?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:48 schreef rival het volgende:
mijn collega deed dat vorige keer.... alsof wij dat niet door hebben
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Vergeleken met jou doe ik het niet beter. Dus aan jou heb ik niets.
Ik kom daar niet, dus ik weet dat niet goed. Wat ik ervan mee krijg zit er veel jong volk. Of dat lijkt zo omdat ze niet kunnen spellen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Soort zoekt soort toch? Huppel was nog te lam om een uitkering aan te vragen, handje ophouden bij de ex was makkelijker
Is ook een beetje t idee wat ik van de gemiddelde ONZ poster heb
Dan vind je het ook vast fijn om te weten dat ik liever heb dat jij opflikkert en Huppel terugkomt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:51 schreef PeuRac het volgende:
Soort zoekt soort toch? Huppel was nog te lam om een uitkering aan te vragen, handje ophouden bij de ex was makkelijker
Is ook een beetje t idee wat ik van de gemiddelde ONZ poster heb
Mee eens, beetje te gemakkelijk om iemand zwart te maken als ze zichzelf niet kan verdedigen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat heeft die Elton John toch een fijne stem...
Enneeh, zullen we het gewoon niet over Huppel hebben als ze er niet bij is.. Persoonlijk vind ik dat niet zo relaxed.
Toch vind ik je liefquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan vind je het ook vast fijn om te weten dat ik liever heb dat jij opflikkert en Huppel terugkomt.
Laten we dan even hebben over wat voor low-life Peu is, hij is erbij en dan hebben we dat ook gehad.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
Enneeh, zullen we het gewoon niet over Huppel hebben als ze er niet bij is.. Persoonlijk vind ik dat niet zo relaxed.
Kom maar opquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Laten we dan even hebben over wat voor low-life Peu is, hij is erbij en dan hebben we dat ook gehad.
Dat vind ik dan wel een beter plan!quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Laten we dan even hebben over wat voor low-life Peu is, hij is erbij en dan hebben we dat ook gehad.
Wij allemaal?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb persoonlijk liever dat jullie allemaal optieven, maar ja, dat zal ook wel weer niet lukken.
Fijne dingen kom jij tegen in je werkquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:55 schreef CherryLips het volgende:
O bah, ik zit iets te vertalen over leguanensoep
Hoi. Dit is Singles. Welkom. Ben jij ook single?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Waar ben ik nu weer in terechtgekomen?
Every single last motherfucking one of youquote:
Goed voor je ego?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oh my, jullie zijn zo goed voor mijn ego!
Het was heul niet de bedoeling om iemand zwart te maken. Ik vroeg me oprecht af waar ze is, de rest kun je met een korrel zout nemen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mee eens, beetje te gemakkelijk om iemand zwart te maken als ze zichzelf niet kan verdedigen.
Begin maar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja Jezus, ik ga alquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb persoonlijk liever dat jullie allemaal optieven, maar ja, dat zal ook wel weer niet lukken.
Dan blijf ik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Every single last motherfucking one of you.
Se sijn allemala dizzzlektiezzzz! JIj snapd er ook nietz van!quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kom daar niet, dus ik weet dat niet goed. Wat ik ervan mee krijg zit er veel jong volk. Of dat lijkt zo omdat ze niet kunnen spellen.
Ja joh, stelletje kansloze rukkers hier allemaalquote:
Waar ga je naartoe?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel een beter plan!
Oh my, jullie zijn zo goed voor mijn ego!
Had ik al verteld dat ik morgen op vakantie ga?!![]()
Kan ze prima, singles staat niet in een afgesloten gedeelte.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mee eens, beetje te gemakkelijk om iemand zwart te maken als ze zichzelf niet kan verdedigen.
Maar van Peu was dat volgens mij wel de bedoeling.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Het was heul niet de bedoeling om iemand zwart te maken. Ik vroeg me oprecht af waar ze is, de rest kun je met een korrel zout nemen.
Toch jammer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
singles staat niet in een afgesloten gedeelte.
Pics or it isn't going to happen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Valtho! 18 jarige heidi's in de billetjes knijpen!
het is wel min of meer een soort gesticht iddquote:
Dat weet ik niet, ik had het iig niet zo bedoeld.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar van Peu was dat volgens mij wel de bedoeling.
Goeie deal.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Deal!
Is het goed als ik ze naar jou whatsapp en dat jij ze dan hier post?!
Open inrichting, dat blijft jammer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is wel min of meer een soort gesticht idd.
Ik mis het grote hek met 10.000 volt er op en de bijbehorende wachttorens en waakhonden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is wel min of meer een soort gesticht idd.
Was geen zwartmakerij, maar mijn conclusie uit de feiten, die zij nooit tegengesproken heeft, zelfs niet nadat ik die eerder tegen haar uitgesproken had.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar van Peu was dat volgens mij wel de bedoeling.
Idd, vanavond K's choice, morgen vrijquote:
Dat waren nog eens tijdenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik mis het grote hek met 10.000 volt er op en de bijbehorende wachttorens en waakhonden.
quote:
Het is er niet bijster druk he?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:03 schreef Q. het volgende:
[..]
OO heeft dat maar daar is het ook niet bijzonder gezellig.
Ik heb hard moeten werken de afgelopen dagen, het is niet alleen maar feestvieren als je bij de raad van elf zit he.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij zit toch allang aan je tax deze week.
Opeten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik om 1 uur! wat doen wij met het avond eten?!
Ik heb de laatste dagen ook barstende koppijn...quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:05 schreef L-E het volgende:
Ik heb afgelopen maand twee keer een migraine-aanval gehad, voor het eerst. Zie je wel dat ouder worden niet zonder slag of stoot gaat. Het einde komt al in zicht.
To say the least.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is er niet bijster druk he?.
WE GAAN DOOD Q!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb de laatste dagen ook barstende koppijn...
Stel dat dan maar zo lang mogelijk uitquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Heul niet, wij moeten eerst nog met elkaar trouwen..
Leuk he, carnavalquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe oud ben je ook alweer???quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:05 schreef L-E het volgende:
Ik heb afgelopen maand twee keer een migraine-aanval gehad, voor het eerst. Zie je wel dat ouder worden niet zonder slag of stoot gaat. Het einde komt al in zicht.
Ik moet zeggen, mijn ene collega knapt er flink van op, weg plofkop... bij die ander zie ik niet veel gebeurenquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Over collega's gesproken: Hoe is het met de shake drinkende collega's?
Ik ook, maar dat komt door alle snot in m'n holtes daar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar ik wil niet trouwen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Heul niet, wij moeten eerst nog met elkaar trouwen..
Neem een kopje leguanensoep, knap je van opquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat komt door alle snot in m'n holtes daar.
En ik ben gister een beetje uitgeschoten met de neusspray.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik ben gister een beetje uitgeschoten met de neusspray.
oooh te goorquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neem een kopje leguanensoep, knap je van op
Dat heb ik niet eens gevierd. Alleen de hoofdpijn van zondag was feestgerelateerd.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:05 schreef L-E het volgende:
Haha, die vreet/zuipt teveel in het weekendquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:10 schreef rival het volgende:
Ik moet zeggen, mijn ene collega knapt er flink van op, weg plofkop... bij die ander zie ik niet veel gebeuren
Wat heb jij met CL gedaan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:10 schreef CherryLips het volgende:
O ik heb zin in fruithapjes en -drankjes en -smoothies
Dat is ook een goede mogelijkheid, ben ernstig verkouden. Morgen maar eens goed slapen, dat helpt vast ook wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was toch al bekend?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He nee he, dan sta ik dus aan 'at death's door'?
Als je verkouden bent? Succes, dat lukt mij nooit.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:13 schreef Q. het volgende:
Dat is ook een goede mogelijkheid, ben ernstig verkouden. Morgen maar eens goed slapen, dat helpt vast ook wel.
jij hield toch zo van nasty dingen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oooh te goor![]()
nog goorder dan die vis van gister.
tis een sjoemelaar ja!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, die vreet/zuipt teveel in het weekend
Kant en klaar kopenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er nog, ik ben nog steeds te lui om het te maken.
Niet qua etenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij hield toch zo van nasty dingen?
Dikkie! Jij eet ook teveel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:14 schreef rival het volgende:
tis een sjoemelaar ja!
Ik moet nieuwe broeken ik pas er al bijna niet meer in
ze stond niet erg dichtbij zeker?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:14 schreef L-E het volgende:
Hadden jullie al gelezen dat ik gisteren 25 werd geschat door een collega?
Gadverdamme.quote:
Probeer Innocent eens, niet goedkoop, wel goed (lekker)quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's minder lekker. Maar ik heb hier geen blender dus ik zal wel moeten
Ik hou me eigenwijs vast aan de deurpostquote:
Ik weet het, ze had de bril niet opquote:
Wat zijn we weer gezamenlijk complimenteus. What did I do?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet het, ze had de bril niet op
Als je geen blender hebt? Je moet toch wat...quote:
Ons een beetje niet uitnodigen in je lange weekendquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat zijn we weer gezamenlijk complimenteus. What did I do?
Zo rek je het nog wel een jaar of twee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hou me eigenwijs vast aan de deurpost
Hmm, moet ik nu zeggen dat ik blij ben omdat ik mijn lichaam gezond hou met gezond eten of dat ik tyfusjaloers ben omdat ik me ook helemaal tonnetje rond wil vreten zonder dat ook te worden?quote:
Ook niet als ze er chocolade over heen gieten?quote:
Ik heb helemaal geen lang weekend. Ik heb nu twee dagen vrij en mag het weekend werken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ons een beetje niet uitnodigen in je lange weekend
Een blender kopen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je geen blender hebt? Je moet toch wat...
Minstens! Ik ga voor het vervelende, op alles en iedereen scheldende, rimpelige oude besje.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo rek je het nog wel een jaar of twee.
wat een lastige dilemma's heb jij zo op je donderdag ochtend..quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hmm, moet ik nu zeggen dat ik blij ben omdat ik mijn lichaam gezond hou met gezond eten of dat ik tyfusjaloers ben omdat ik me ook helemaal tonnetje rond wil vreten zonder dat ook te worden?
in je pre- weekend danquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen lang weekend. Ik heb nu twee dagen vrij en mag het weekend werken.
Ja ken ik, gruwelijk duur alleenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Probeer Innocent eens, niet goedkoop, wel goed (lekker)
Zelfs dan nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook niet als ze er chocolade over heen gieten?
Dus nu alleen nog rimpelig worden dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Minstens! Ik ga voor het vervelende, op alles en iedereen scheldende, rimpelige oude besje.
Even onder de douche gaan om de plamuur eraf te halen en klaar..quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus nu alleen nog rimpelig worden dus
Voor die paar weken dat ik hier nog woonquote:
Neem een stok. Kun je mensen mee slaan, heel handig.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Minstens! Ik ga voor het vervelende, op alles en iedereen scheldende, rimpelige oude besje.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Even onder de douche gaan om de plamuur eraf te halen en klaar..
Ja, weet ik, aan de andere kant, t is gruwelijk lekker en met 2 pakken in de week is t nog te doen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ken ik, gruwelijk duur alleen
Weet ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb een socialedingendoenstop ingelast vanwege het gedoe rondom Peuter.
Ik kan er nu al wat bedenken jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Neem een stok. Kun je mensen mee slaan, heel handig.
Niet jij, muts.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor die paar weken dat ik hier nog woonbeetje kostbaar. Ik koop wel lekker innocent, smaakt prima
newsflash, ik begin rond te wordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hmm, moet ik nu zeggen dat ik blij ben omdat ik mijn lichaam gezond hou met gezond eten of dat ik tyfusjaloers ben omdat ik me ook helemaal tonnetje rond wil vreten zonder dat ook te worden?
Breng haar nou niet op een ideequote:Op donderdag 10 maart 2011 10:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Neem een stok. Kun je mensen mee slaan, heel handig.
quote:
Jij bent er een van jaquote:
ooohquote:
*achterover leunt en bier + popcorn paktquote:
niet?quote:
Checkquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor die paar weken dat ik hier nog woonbeetje kostbaar. Ik koop wel lekker innocent, smaakt prima
* PeuRac kijrgt Tom & Jerry achtige MI'squote:
Heb je bij je ouders wel een blender dan?quote:
Ja, die werd een week geleden hier ook al gepostquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:25 schreef L-E het volgende:
Mam, ik ga vanaf nu heel goed luisteren, omdat ik van je hou. Als ik niet meer van je hou, stop ik daarmee hoor.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:25 schreef L-E het volgende:
Mam, ik ga vanaf nu heel goed luisteren, omdat ik van je hou. Als ik niet meer van je hou, stop ik daarmee hoor.
Ja thuis heb ik een blender/sapcentifuge-monster, maar dat sjouwt zo lastig in de trein.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je bij je ouders wel een blender dan?
ooh en wanneer moet je weer terug?
Nog ff genieten van het zelfstandig zijn dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja thuis heb ik een blender/sapcentifuge-monster, maar dat sjouwt zo lastig in de trein.
Ik ga half mei weer terug.
Geleerd: ik hou niet van schoonmakenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog ff genieten van het zelfstandig zijn dus
Wie wel?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geleerd: ik hou niet van schoonmaken
Zolang ik Jerry maar benquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac kijrgt Tom & Jerry achtige MI's![]()
meer werken en schoonmaakster inhurenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goede reden om de rest van je leven bij je ouders te blijven wonen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh, en het scheelt ook als je ouders wat kunnen koken, das ook makkelijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Goede reden om de rest van je leven bij je ouders te blijven wonen.
Tom heeft toch altijd de stok?quote:
Don't.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
wat een lastige dilemma's heb jij zo op je donderdag ochtend..
Ik heb medelijden met je
Tom.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tom heeft toch altijd de stok?en is ouder
Als ik een paar uur bij mn ouders ben heb ik al ruzie, als ik er weer zou moeten wonen zou het oorlog zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh, en het scheelt ook als je ouders wat kunnen koken, das ook makkelijk
en wasjes draaien!
Hier is een vrede verdrag getekendquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik een paar uur bij mn ouders ben heb ik al ruzie, als ik er weer zou moeten wonen zou het oorlog zijn..
Mijn vader laat zo makkelijk over zich heen lopenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik een paar uur bij mn ouders ben heb ik al ruzie, als ik er weer zou moeten wonen zou het oorlog zijn..
En sapjes voor je maken als je ziek bent.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en wasjes draaien!
Toen ik net het huis uit ging had ik vlak daarvoor een half jaar op het bedrijf van mn vader gewerkt (eenmanszaak), dat was ook niet goed voor de onderlinge verhoudingen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier is een vrede verdrag getekend
Maar Jerry wint altijdquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tom heeft toch altijd de stok?en is ouder
de was vind ik niet zo erg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en wasjes draaien!
Ik vind het wel lekker. Ruimt meteen op in je hoofd, vind ik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
de was vind ik niet zo erg.
maar schoonmaken
Ja dus? Jij bent Tomquote:
Zakelijk en prive hebben we altijd goed gescheiden kunnen houden, eventueel gedoe in het ene, kam nooit tussen het andere. Scheelt misschien ook dat het van mn vader geen eenmanszaak is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Toen ik net het huis uit ging had ik vlak daarvoor een half jaar op het bedrijf van mn vader gewerkt (eenmanszaak), dat was ook niet goed voor de onderlinge verhoudingen.Gelukkig is dat nu allemaal weer vredig.
Dat doen ze niet, ze hebben soms pas 's avonds door dat ik ziek benquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:33 schreef L-E het volgende:
[..]
En sapjes voor je maken als je ziek bent.
Als ik eenmaal bezig ben vind ik het heerlijk maar ik vind het zo moeilijk om mezelf er toe te zetten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker. Ruimt meteen op in je hoofd, vind ik.
Er aan beginnen is wel een ramp, maar eenmaal bezig vind ik het wel oke. Ramenlappen vind ik zelfs leukquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker. Ruimt meteen op in je hoofd, vind ik.
Wij woonden boven de zaak van m'n ouders, dus werk en privé was nooit gescheiden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja dus? Jij bent Tom
[..]
Zakelijk en prive hebben we altijd goed gescheiden kunnen houden, eventueel gedoe in het ene, kam nooit tussen het andere. Scheelt misschien ook dat het van mn vader geen eenmanszaak is.
Ik heb alle afleveringenquote:
Dingen zoals het fornuis en de magnetron en de oven schoonmakenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik eenmaal bezig ben vind ik het heerlijk maar ik vind het zo moeilijk om mezelf er toe te zetten.
Idd, de zaak van mn ouders is ook naast het huis, dat is moeilijk te scheiden. Ook omdat mn moeder er ook in werkt dus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij woonden boven de zaak van m'n ouders, dus werk en privé was nooit gescheiden.
Oh ja, magnetron schoonmaken. Dat heb ik niet gedaan sinds ik hem gekocht heb, een jaar of 5 geleden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dingen zoals het fornuis en de magnetron en de oven schoonmaken
Dweilen
Hier zit ook (een) kantoorruimte bij huis. Maar heel duidelijk, werk is op kantoor, prive is daar buiten. Net als dat voor mn moeder geld, de deur dicht = op werk, dus niet storen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij woonden boven de zaak van m'n ouders, dus werk en privé was nooit gescheiden.
Joh echt? Zou je denken?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:39 schreef L-E het volgende:
[..]
We hebben het mogelijk over een andere Tom.
Bakje water met wat allesreiniger erin zetten, op hoog vermogen even aanzetten. Hoef je alleen nog een doekje er overheen te halen aan de binnenkant. Werkt perfect.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, magnetron schoonmaken. Dat heb ik niet gedaan sinds ik hem gekocht heb, een jaar of 5 geleden.Nou ja, niemand die dat ziet.
Dat doet mijn vriendjequote:Op donderdag 10 maart 2011 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Dweilen
Serieus?!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Bakje water met wat allesreiniger erin zetten, op hoog vermogen even aanzetten. Hoef je alleen nog een doekje er overheen te halen aan de binnenkant. Werkt perfect.
Oven is ruk, gasfornuis is oke. Dwijlen is tof, want dan zie je meteen hoe goed schoon het wordtquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dweilen
Wow, idee kende ik nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Bakje water met wat allesreiniger erin zetten, op hoog vermogen even aanzetten. Hoef je alleen nog een doekje er overheen te halen aan de binnenkant. Werkt perfect.
Kan dat ook bij een combi?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:40 schreef L-E het volgende:
Met ovenreiniger, daar heb ik geen trucje voor. Dat blijft kutwerk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Serieus?!
en hoe maak je een oven schoon?
Bloemenzaak. M'n opa en oma werkten er ook in (zaak was oorspronkelijk van m'n overgrootvader) en woonden onder ons. Dus winkel, grootouders, wij.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier zit ook (een) kantoorruimte bij huis. Maar heel duidelijk, werk is op kantoor, prive is daar buiten. Net als dat voor mn moeder geld, de deur dicht = op werk, dus niet storen.
Wat voor een zaak hebben/hadden je ouders?
Elke dag kokenquote:
Thanks voor de tip!quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Met ovenreiniger, daar heb ik geen trucje voor. Dat blijft kutwerk.
ik weet niet wat beter isquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bloemenzaak. M'n opa en oma werkten er ook in (zaak was oorspronkelijk van m'n overgrootvader) en woonden onder ons. Dus winkel, grootouders, wij.
Maar nu werkt iedereen in een apotheek, dus gaan alle gesprekken aan tafel over de apotheek
Gratis oppasquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik weet niet wat beter is![]()
Boven mn opa en oma wonen lijkt me ook niet echt geweldig
Nog steeds bij mn ouders wonenquote:
Gratis bemoeienis.quote:
Zou ik wel zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Gratis bemoeienis.![]()
Mijn opa en oma woonden naast ons, volgens mij was mn moeder wel blij toen mn oma (haar schoonmoeder) naar het bejaardentehuis ging.
M'n moeder vond het denk ik ook geen grote ramp dat m'n ouders ergens anders gingen wonen. Maar nu zijn ze wel verplicht om elke zaterdagmiddag twee uur op de koffie te komenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Gratis bemoeienis.![]()
Mijn opa en oma woonden naast ons, volgens mij was mn moeder wel blij toen mn oma (haar schoonmoeder) naar het bejaardentehuis ging.
Slimquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:48 schreef L-E het volgende:
Ik maak de badkamer ook altijd schoon als ik onder de douche sta. Emmertje met sop mee en sponsjes, Peuter doet het onderste deel van de tegels, ik het bovenste deel. Meteen afspoelen met de douchekop. Schoonmaken.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:39 schreef L-E het volgende:
[..]
We hebben het mogelijk over een andere Tom.
O alle schoonmaaktips zijn welkomquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:48 schreef L-E het volgende:
En nu stop ik. Ik lijk wel een thuisblijfmoeder.
Dat doe ik ook altijd! en dan de radio HEUL hard aan zodat ik over de gladde sop vloer uit kan glijden!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:48 schreef L-E het volgende:
Ik maak de badkamer ook altijd schoon als ik onder de douche sta. Emmertje met sop mee en sponsjes, Peuter doet het onderste deel van de tegels, ik het bovenste deel. Meteen afspoelen met de douchekop. Schoonmaken.
Die bemoeienis is altijd wel bijzonder. Ik ben helemaal geen familiemens en mijn familie verwacht dat gelukkig ook niet van mij.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Gratis bemoeienis.![]()
"Huur een schoonmaker".quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O alle schoonmaaktips zijn welkom
Ik ben het ook niet, maar mijn familie verwacht het wel. Soms heel lastig.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die bemoeienis is altijd wel bijzonder. Ik ben helemaal geen familiemens en mijn familie verwacht dat gelukkig ook niet van mij.
Een beetje lekker opzwepende muziek er bij werkt ook altijd goed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd! en dan de radio HEUL hard aan zodat ik over de gladde sop vloer uit kan glijden!![]()
Al zo vaak blauwe plekken gekregen van het schoonmaken
Die is afgelopen weekend al langs geweest voor de jaarlijkse Grote Schoonmaak. Was hard nodig.quote:
Wat heeft ze dan gedaan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Die is afgelopen weekend al langs geweest voor de jaarlijkse Grote Schoonmaak. Was hard nodig.
Die heeft ook gelijk geholpen met je maandelijkse afwas?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Die is afgelopen weekend al langs geweest voor de jaarlijkse Grote Schoonmaak. Was hard nodig.
Ik wilde het, maar mn huisgenoten wilde dat nooit, maar wel janken als ik mn schoonmaakbeurt te laat of slecht deedquote:
Dat is 20,- per maand. Dan doe ik het liever zelf.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wilde het, maar mn huisgenoten wilde dat nooit, maar wel janken als ik mn schoonmaakbeurt te laat of slecht deedvoor 5e per week per persoon is t hele huis spic en span, wil jij een beetje zelf gaan schoonmaken
Ik vind dat raar, met alle respect voor je familie. Ben je ze dat verplicht?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben het ook niet, maar mijn familie verwacht het wel. Soms heel lastig.
Dat snap ik, maar al mn huisgenoten hadden weinig kosten en dikke (bij)banen. En met 10 man kan je flink wat schoonmaak inhuren voor 200 euro per maand.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is 20,- per maand. Dan doe ik het liever zelf.
Hmmm, wij hadden het ook zo berekend, en daarop zei 1 huisgenote dat we haar in moesten huren.. Dus zo gezegd.. Als iets niet goed was konden we haar er ook op aanspreken. Ideaal.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wilde het, maar mn huisgenoten wilde dat nooit, maar wel janken als ik mn schoonmaakbeurt te laat of slecht deedvoor 5e per week per persoon is t hele huis spic en span, wil jij een beetje zelf gaan schoonmaken
Mijn ouders leven niet, dus het kleinkinderen-verhaal is niet van toepassing.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind dat raar, met alle respect voor je familie. Ben je ze dat verplicht?
Hoewel, met kleinkinderen wordt het verhaal een beetje anders natuurlijk.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
het wekelijkse plaatjesuurtje.
We hebben samen alles schoongemaakt, ramen gelapt e.d. Wist je dat je door glas heen kan kijken?quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:57 schreef Spirit82 het volgende:
Even delen dat ik net sollicitatiegesprek heb gehad bij een tweede bedrijf en dat ging ook supergoed!!
Ik geloof je niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:58 schreef Q. het volgende:
[..]
We hebben samen alles schoongemaakt, ramen gelapt e.d. Wist je dat je door glas heen kan kijken?Er gaat een wereld voor me open.
Q.... wat moet je nu?! Nu kan je niet meer als kluizenaar door het leven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:58 schreef Q. het volgende:
[..]
We hebben samen alles schoongemaakt, ramen gelapt e.d. Wist je dat je door glas heen kan kijken?Er gaat een wereld voor me open.
Hier moeten de ramen eigenlijk ook gelapt worden, al sinds ik hier zit, maar daar had die gozer zelf ook geen zin in denk ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat had ik ook prima gevonden, damn, ik wilde zelfs wel instellen dat ze het een boete gingen noemen, als ik maar voor 5e per week niks meer hoefde te doen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, wij hadden het ook zo berekend, en daarop zei 1 huisgenote dat we haar in moesten huren.. Dus zo gezegd.. Als iets niet goed was konden we haar er ook op aanspreken. Ideaal.
Maandelijks?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:53 schreef STING het volgende:
[..]
Die heeft ook gelijk geholpen met je maandelijkse afwas?
Gewoon de gordijnen dicht doen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q.... wat moet je nu?! Nu kan je niet meer als kluizenaar door het leven.
Ik kom alleen als t voor mn Oma is of mn moeder, voor mn vader hoeft het toch niet en de rest van mn familie... fuck itquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn ouders leven niet, dus het kleinkinderen-verhaal is niet van toepassing.
Ik ben niemand iets verplicht, maar ik maak mensen heel gelukkig door mee te doen aan de familiedingetjes. Daarom doe ik het.
Die kunnen weer bewegen?quote:
Fuck it? Waarom?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kom alleen als t voor mn Oma is of mn moeder, voor mn vader hoeft het toch niet en de rest van mn familie... fuck it
Haha, dat jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kom alleen als t voor mn Oma is of mn moeder, voor mn vader hoeft het toch niet en de rest van mn familie... fuck it
Dat snap ik, ik doe dat soort dingen meestal onder stil protest. Maar ik vind het wel vervelend worden als dat wekelijkse aangelegenheden moeten worden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn ouders leven niet, dus het kleinkinderen-verhaal is niet van toepassing.
Ik ben niemand iets verplicht, maar ik maak mensen heel gelukkig door mee te doen aan de familiedingetjes. Daarom doe ik het.
Ik heb niks met mn familie, zij evengoed niet met mij. Mn broertje spreek ik dan ook nog, maar verder boeit de rest van mn familie me echt niks. Kom niet op verjaardagen, zij niet bij die van mij en als ik ze zie bij mn oma dan hebben we ook niks om over te pratenquote:
Dat nog niet. Die moeten ernstig eens de wasmachine in. Doe ik in de zomer wel, als ik ze minder nodig heb.quote:
Gewoon wassen, goed centrifugeren en weer aan de lijn hangen, maar dan wel gesloten met de verwarming aan. Werkt primaquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat nog niet. Die moeten ernstig eens de wasmachine in. Doe ik in de zomer wel, als ik ze minder nodig heb..
Moet ik de katten er de eerste uren wel even vandaan houden, volgens mij plakken kattenharen nog beter aan natte dan aan droge gordijnen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gewoon wassen, goed centrifugeren en weer aan de lijn hangen, maar dan wel gesloten met de verwarming aan. Werkt primadeed ik tenminste altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |