Ik heb hard moeten werken de afgelopen dagen, het is niet alleen maar feestvieren als je bij de raad van elf zit he.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij zit toch allang aan je tax deze week.
Opeten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik om 1 uur! wat doen wij met het avond eten?!
Ik heb de laatste dagen ook barstende koppijn...quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:05 schreef L-E het volgende:
Ik heb afgelopen maand twee keer een migraine-aanval gehad, voor het eerst. Zie je wel dat ouder worden niet zonder slag of stoot gaat. Het einde komt al in zicht.
To say the least.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is er niet bijster druk he?.
WE GAAN DOOD Q!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb de laatste dagen ook barstende koppijn...
Stel dat dan maar zo lang mogelijk uitquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Heul niet, wij moeten eerst nog met elkaar trouwen..
Leuk he, carnavalquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe oud ben je ook alweer???quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:05 schreef L-E het volgende:
Ik heb afgelopen maand twee keer een migraine-aanval gehad, voor het eerst. Zie je wel dat ouder worden niet zonder slag of stoot gaat. Het einde komt al in zicht.
Ik moet zeggen, mijn ene collega knapt er flink van op, weg plofkop... bij die ander zie ik niet veel gebeurenquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Over collega's gesproken: Hoe is het met de shake drinkende collega's?
Ik ook, maar dat komt door alle snot in m'n holtes daar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar ik wil niet trouwen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Heul niet, wij moeten eerst nog met elkaar trouwen..
Neem een kopje leguanensoep, knap je van opquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat komt door alle snot in m'n holtes daar.
En ik ben gister een beetje uitgeschoten met de neusspray.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik ben gister een beetje uitgeschoten met de neusspray.
oooh te goorquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neem een kopje leguanensoep, knap je van op
Dat heb ik niet eens gevierd. Alleen de hoofdpijn van zondag was feestgerelateerd.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:05 schreef L-E het volgende:
Haha, die vreet/zuipt teveel in het weekendquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:10 schreef rival het volgende:
Ik moet zeggen, mijn ene collega knapt er flink van op, weg plofkop... bij die ander zie ik niet veel gebeuren
Wat heb jij met CL gedaan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:10 schreef CherryLips het volgende:
O ik heb zin in fruithapjes en -drankjes en -smoothies
Dat is ook een goede mogelijkheid, ben ernstig verkouden. Morgen maar eens goed slapen, dat helpt vast ook wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was toch al bekend?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He nee he, dan sta ik dus aan 'at death's door'?
Als je verkouden bent? Succes, dat lukt mij nooit.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:13 schreef Q. het volgende:
Dat is ook een goede mogelijkheid, ben ernstig verkouden. Morgen maar eens goed slapen, dat helpt vast ook wel.
jij hield toch zo van nasty dingen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oooh te goor![]()
nog goorder dan die vis van gister.
tis een sjoemelaar ja!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, die vreet/zuipt teveel in het weekend
Kant en klaar kopenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er nog, ik ben nog steeds te lui om het te maken.
Niet qua etenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij hield toch zo van nasty dingen?
Dikkie! Jij eet ook teveel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:14 schreef rival het volgende:
tis een sjoemelaar ja!
Ik moet nieuwe broeken ik pas er al bijna niet meer in
ze stond niet erg dichtbij zeker?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:14 schreef L-E het volgende:
Hadden jullie al gelezen dat ik gisteren 25 werd geschat door een collega?
Gadverdamme.quote:
Probeer Innocent eens, niet goedkoop, wel goed (lekker)quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's minder lekker. Maar ik heb hier geen blender dus ik zal wel moeten
Ik hou me eigenwijs vast aan de deurpostquote:
Ik weet het, ze had de bril niet opquote:
Wat zijn we weer gezamenlijk complimenteus. What did I do?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet het, ze had de bril niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |