Wat heb jij met CL gedaan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:10 schreef CherryLips het volgende:
O ik heb zin in fruithapjes en -drankjes en -smoothies
Dat is ook een goede mogelijkheid, ben ernstig verkouden. Morgen maar eens goed slapen, dat helpt vast ook wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat komt door alle snot in m'n holtes daar.
Dat was toch al bekend?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He nee he, dan sta ik dus aan 'at death's door'?
Als je verkouden bent? Succes, dat lukt mij nooit.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:13 schreef Q. het volgende:
Dat is ook een goede mogelijkheid, ben ernstig verkouden. Morgen maar eens goed slapen, dat helpt vast ook wel.
jij hield toch zo van nasty dingen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oooh te goor![]()
nog goorder dan die vis van gister.
tis een sjoemelaar ja!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, die vreet/zuipt teveel in het weekend
Kant en klaar kopenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er nog, ik ben nog steeds te lui om het te maken.
Niet qua etenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij hield toch zo van nasty dingen?
Dikkie! Jij eet ook teveel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:14 schreef rival het volgende:
tis een sjoemelaar ja!
Ik moet nieuwe broeken ik pas er al bijna niet meer in
ze stond niet erg dichtbij zeker?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:14 schreef L-E het volgende:
Hadden jullie al gelezen dat ik gisteren 25 werd geschat door een collega?
Gadverdamme.quote:
Probeer Innocent eens, niet goedkoop, wel goed (lekker)quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's minder lekker. Maar ik heb hier geen blender dus ik zal wel moeten
Ik hou me eigenwijs vast aan de deurpostquote:
Ik weet het, ze had de bril niet opquote:
Wat zijn we weer gezamenlijk complimenteus. What did I do?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet het, ze had de bril niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |