Cub hunter toch?quote:
Ik hoor ineens Sir Richard Attenboroughquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:25 schreef STING het volgende:
[..]
En deze topic reeks is dan zeker je natural habitat?
Weer een beetje bijgekomen jong?quote:
*Jaws muziekje*quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weer een beetje bijgekomen jong?
Nee niet echt, was ontzettend brak en moe gister en toch kon ik niet in slaap komen vanacht.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weer een beetje bijgekomen jong?
quote:
quote:
Ik word de laatste tijd wel voor steeds jonger aangezien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:30 schreef missbehavin het volgende:
Ik noem Techno ook wel een 'jong', dus dat zegt niks.
Ik heb maandag een afspraak, gaan we het er uitgebreid over hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mocht eens tijd worden! Had ze ook nog iets nuttigs te melden?
(ik wil je Miss Zuurkool noemen, maar dat bekt niet lekker)
Ah beter!quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb maandag een afspraak, gaan we het er uitgebreid over hebben.
Geen Miss Zuurkool hoor, er zijn leukere namen!
Ook nu nog, met die afgeragde kop?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik word de laatste tijd wel voor steeds jonger aangezien.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ook nu nog, met die afgeragde kop?
Nakend, uiteraard.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Huppelendoor het bos
over het strand
in de tuin
onder de brug
en naast de weg
Twas wel mijn eigen schuld, was wat later dan geplanned gisteravondquote:
Het is je natuur. Dan denk je er niet over na.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe kon ik die vergeten erbij te schrijven
Die is hem gesmeerd richting het onzinradio gedeelte. Wij waren misschien iets te serieus enzo?!quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:41 schreef L-E het volgende:
Ik heb Huppelmuts al een tijd niet gezien hier trouwens.
Is dat een gemis dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:41 schreef L-E het volgende:
en dan binnen komen, nee ik zou later zijn toch vandaag.. afspraak tandarts... jullie vergeten ook allesquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Twas wel mijn eigen schuld, was wat later dan geplanned gisteravond.
Die trok de opbouwende kritiek hier niet zo goed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:41 schreef L-E het volgende:
Het Lourdes-gevoel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja. Vergeleken met haar doe ik het FANTASTISCH, en zo. Dus ik mis haar.
Nee, hoor ik mail gewoon dat ik later ben, reden zoeken ze zelf maar uitquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:43 schreef rival het volgende:
[..]
en dan binnen komen, nee ik zou later zijn toch vandaag.. afspraak tandarts... jullie vergeten ook alles
mijn collega deed dat vorige keer.... alsof wij dat niet door hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, hoor ik mail gewoon dat ik later ben, reden zoeken ze zelf maar uit.
Ze zit in ONZ, daar zul je zo'n beetje koningin zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Je kan het proberen iddquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
mijn collega deed dat vorige keer.... alsof wij dat niet door hebben
Daar word ik niet begrepen, denk ik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze zit in ONZ, daar zul je zo'n beetje koningin zijn
Ooh wacht, jij werkt hard he? Nee dat kennen ze daar idd nietquote:
Je hebt mij nogquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Allemaal aan de uitkering in ONZ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh wacht, jij werkt hard he? Nee dat kennen ze daar idd niet
Soort zoekt soort toch? Huppel was nog te lam om een uitkering aan te vragen, handje ophouden bij de ex was makkelijkerquote:
Over collega's gesproken: Hoe is het met de shake drinkende collega's?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:48 schreef rival het volgende:
mijn collega deed dat vorige keer.... alsof wij dat niet door hebben
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Vergeleken met jou doe ik het niet beter. Dus aan jou heb ik niets.
Ik kom daar niet, dus ik weet dat niet goed. Wat ik ervan mee krijg zit er veel jong volk. Of dat lijkt zo omdat ze niet kunnen spellen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Soort zoekt soort toch? Huppel was nog te lam om een uitkering aan te vragen, handje ophouden bij de ex was makkelijker
Is ook een beetje t idee wat ik van de gemiddelde ONZ poster heb
Dan vind je het ook vast fijn om te weten dat ik liever heb dat jij opflikkert en Huppel terugkomt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:51 schreef PeuRac het volgende:
Soort zoekt soort toch? Huppel was nog te lam om een uitkering aan te vragen, handje ophouden bij de ex was makkelijker
Is ook een beetje t idee wat ik van de gemiddelde ONZ poster heb
Mee eens, beetje te gemakkelijk om iemand zwart te maken als ze zichzelf niet kan verdedigen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat heeft die Elton John toch een fijne stem...
Enneeh, zullen we het gewoon niet over Huppel hebben als ze er niet bij is.. Persoonlijk vind ik dat niet zo relaxed.
Toch vind ik je liefquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan vind je het ook vast fijn om te weten dat ik liever heb dat jij opflikkert en Huppel terugkomt.
Laten we dan even hebben over wat voor low-life Peu is, hij is erbij en dan hebben we dat ook gehad.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
Enneeh, zullen we het gewoon niet over Huppel hebben als ze er niet bij is.. Persoonlijk vind ik dat niet zo relaxed.
Kom maar opquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Laten we dan even hebben over wat voor low-life Peu is, hij is erbij en dan hebben we dat ook gehad.
Dat vind ik dan wel een beter plan!quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Laten we dan even hebben over wat voor low-life Peu is, hij is erbij en dan hebben we dat ook gehad.
Wij allemaal?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb persoonlijk liever dat jullie allemaal optieven, maar ja, dat zal ook wel weer niet lukken.
Fijne dingen kom jij tegen in je werkquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:55 schreef CherryLips het volgende:
O bah, ik zit iets te vertalen over leguanensoep
Hoi. Dit is Singles. Welkom. Ben jij ook single?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Waar ben ik nu weer in terechtgekomen?
Every single last motherfucking one of youquote:
Goed voor je ego?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oh my, jullie zijn zo goed voor mijn ego!
Het was heul niet de bedoeling om iemand zwart te maken. Ik vroeg me oprecht af waar ze is, de rest kun je met een korrel zout nemen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mee eens, beetje te gemakkelijk om iemand zwart te maken als ze zichzelf niet kan verdedigen.
Begin maar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja Jezus, ik ga alquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb persoonlijk liever dat jullie allemaal optieven, maar ja, dat zal ook wel weer niet lukken.
Dan blijf ik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Every single last motherfucking one of you.
Se sijn allemala dizzzlektiezzzz! JIj snapd er ook nietz van!quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kom daar niet, dus ik weet dat niet goed. Wat ik ervan mee krijg zit er veel jong volk. Of dat lijkt zo omdat ze niet kunnen spellen.
Ja joh, stelletje kansloze rukkers hier allemaalquote:
Waar ga je naartoe?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel een beter plan!
Oh my, jullie zijn zo goed voor mijn ego!
Had ik al verteld dat ik morgen op vakantie ga?!![]()
Kan ze prima, singles staat niet in een afgesloten gedeelte.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mee eens, beetje te gemakkelijk om iemand zwart te maken als ze zichzelf niet kan verdedigen.
Maar van Peu was dat volgens mij wel de bedoeling.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Het was heul niet de bedoeling om iemand zwart te maken. Ik vroeg me oprecht af waar ze is, de rest kun je met een korrel zout nemen.
Toch jammer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
singles staat niet in een afgesloten gedeelte.
Pics or it isn't going to happen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Valtho! 18 jarige heidi's in de billetjes knijpen!
het is wel min of meer een soort gesticht iddquote:
Dat weet ik niet, ik had het iig niet zo bedoeld.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar van Peu was dat volgens mij wel de bedoeling.
Goeie deal.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Deal!
Is het goed als ik ze naar jou whatsapp en dat jij ze dan hier post?!
Open inrichting, dat blijft jammer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is wel min of meer een soort gesticht idd.
Ik mis het grote hek met 10.000 volt er op en de bijbehorende wachttorens en waakhonden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is wel min of meer een soort gesticht idd.
Was geen zwartmakerij, maar mijn conclusie uit de feiten, die zij nooit tegengesproken heeft, zelfs niet nadat ik die eerder tegen haar uitgesproken had.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar van Peu was dat volgens mij wel de bedoeling.
Idd, vanavond K's choice, morgen vrijquote:
Dat waren nog eens tijdenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik mis het grote hek met 10.000 volt er op en de bijbehorende wachttorens en waakhonden.
quote:
Het is er niet bijster druk he?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:03 schreef Q. het volgende:
[..]
OO heeft dat maar daar is het ook niet bijzonder gezellig.
Ik heb hard moeten werken de afgelopen dagen, het is niet alleen maar feestvieren als je bij de raad van elf zit he.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij zit toch allang aan je tax deze week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |