Cub hunter toch?quote:
Ik hoor ineens Sir Richard Attenboroughquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:25 schreef STING het volgende:
[..]
En deze topic reeks is dan zeker je natural habitat?
Weer een beetje bijgekomen jong?quote:
*Jaws muziekje*quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weer een beetje bijgekomen jong?
Nee niet echt, was ontzettend brak en moe gister en toch kon ik niet in slaap komen vanacht.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weer een beetje bijgekomen jong?
quote:
quote:
Ik word de laatste tijd wel voor steeds jonger aangezien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:30 schreef missbehavin het volgende:
Ik noem Techno ook wel een 'jong', dus dat zegt niks.
Ik heb maandag een afspraak, gaan we het er uitgebreid over hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mocht eens tijd worden! Had ze ook nog iets nuttigs te melden?
(ik wil je Miss Zuurkool noemen, maar dat bekt niet lekker)
Ah beter!quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb maandag een afspraak, gaan we het er uitgebreid over hebben.
Geen Miss Zuurkool hoor, er zijn leukere namen!
Ook nu nog, met die afgeragde kop?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik word de laatste tijd wel voor steeds jonger aangezien.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ook nu nog, met die afgeragde kop?
Nakend, uiteraard.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Huppelendoor het bos
over het strand
in de tuin
onder de brug
en naast de weg
Twas wel mijn eigen schuld, was wat later dan geplanned gisteravondquote:
Het is je natuur. Dan denk je er niet over na.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe kon ik die vergeten erbij te schrijven
Die is hem gesmeerd richting het onzinradio gedeelte. Wij waren misschien iets te serieus enzo?!quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:41 schreef L-E het volgende:
Ik heb Huppelmuts al een tijd niet gezien hier trouwens.
Is dat een gemis dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:41 schreef L-E het volgende:
en dan binnen komen, nee ik zou later zijn toch vandaag.. afspraak tandarts... jullie vergeten ook allesquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Twas wel mijn eigen schuld, was wat later dan geplanned gisteravond.
Die trok de opbouwende kritiek hier niet zo goed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:41 schreef L-E het volgende:
Het Lourdes-gevoel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja. Vergeleken met haar doe ik het FANTASTISCH, en zo. Dus ik mis haar.
Nee, hoor ik mail gewoon dat ik later ben, reden zoeken ze zelf maar uitquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:43 schreef rival het volgende:
[..]
en dan binnen komen, nee ik zou later zijn toch vandaag.. afspraak tandarts... jullie vergeten ook alles
mijn collega deed dat vorige keer.... alsof wij dat niet door hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, hoor ik mail gewoon dat ik later ben, reden zoeken ze zelf maar uit.
Ze zit in ONZ, daar zul je zo'n beetje koningin zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Je kan het proberen iddquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
mijn collega deed dat vorige keer.... alsof wij dat niet door hebben
Daar word ik niet begrepen, denk ik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze zit in ONZ, daar zul je zo'n beetje koningin zijn
Ooh wacht, jij werkt hard he? Nee dat kennen ze daar idd nietquote:
Je hebt mij nogquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Allemaal aan de uitkering in ONZ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh wacht, jij werkt hard he? Nee dat kennen ze daar idd niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |