Cub hunter toch?quote:
Ik hoor ineens Sir Richard Attenboroughquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:25 schreef STING het volgende:
[..]
En deze topic reeks is dan zeker je natural habitat?
Weer een beetje bijgekomen jong?quote:
*Jaws muziekje*quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weer een beetje bijgekomen jong?
Nee niet echt, was ontzettend brak en moe gister en toch kon ik niet in slaap komen vanacht.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weer een beetje bijgekomen jong?
quote:
quote:
Ik word de laatste tijd wel voor steeds jonger aangezien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:30 schreef missbehavin het volgende:
Ik noem Techno ook wel een 'jong', dus dat zegt niks.
Ik heb maandag een afspraak, gaan we het er uitgebreid over hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mocht eens tijd worden! Had ze ook nog iets nuttigs te melden?
(ik wil je Miss Zuurkool noemen, maar dat bekt niet lekker)
Ah beter!quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb maandag een afspraak, gaan we het er uitgebreid over hebben.
Geen Miss Zuurkool hoor, er zijn leukere namen!
Ook nu nog, met die afgeragde kop?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik word de laatste tijd wel voor steeds jonger aangezien.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ook nu nog, met die afgeragde kop?
Nakend, uiteraard.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Huppelendoor het bos
over het strand
in de tuin
onder de brug
en naast de weg
Twas wel mijn eigen schuld, was wat later dan geplanned gisteravondquote:
Het is je natuur. Dan denk je er niet over na.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe kon ik die vergeten erbij te schrijven
Die is hem gesmeerd richting het onzinradio gedeelte. Wij waren misschien iets te serieus enzo?!quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:41 schreef L-E het volgende:
Ik heb Huppelmuts al een tijd niet gezien hier trouwens.
Is dat een gemis dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:41 schreef L-E het volgende:
en dan binnen komen, nee ik zou later zijn toch vandaag.. afspraak tandarts... jullie vergeten ook allesquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Twas wel mijn eigen schuld, was wat later dan geplanned gisteravond.
Die trok de opbouwende kritiek hier niet zo goed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:41 schreef L-E het volgende:
Het Lourdes-gevoel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja. Vergeleken met haar doe ik het FANTASTISCH, en zo. Dus ik mis haar.
Nee, hoor ik mail gewoon dat ik later ben, reden zoeken ze zelf maar uitquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:43 schreef rival het volgende:
[..]
en dan binnen komen, nee ik zou later zijn toch vandaag.. afspraak tandarts... jullie vergeten ook alles
mijn collega deed dat vorige keer.... alsof wij dat niet door hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, hoor ik mail gewoon dat ik later ben, reden zoeken ze zelf maar uit.
Ze zit in ONZ, daar zul je zo'n beetje koningin zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Je kan het proberen iddquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
mijn collega deed dat vorige keer.... alsof wij dat niet door hebben
Daar word ik niet begrepen, denk ik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze zit in ONZ, daar zul je zo'n beetje koningin zijn
Ooh wacht, jij werkt hard he? Nee dat kennen ze daar idd nietquote:
Je hebt mij nogquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Allemaal aan de uitkering in ONZ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh wacht, jij werkt hard he? Nee dat kennen ze daar idd niet
Soort zoekt soort toch? Huppel was nog te lam om een uitkering aan te vragen, handje ophouden bij de ex was makkelijkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |