Zou ik wel zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Gratis bemoeienis.![]()
Mijn opa en oma woonden naast ons, volgens mij was mn moeder wel blij toen mn oma (haar schoonmoeder) naar het bejaardentehuis ging.
M'n moeder vond het denk ik ook geen grote ramp dat m'n ouders ergens anders gingen wonen. Maar nu zijn ze wel verplicht om elke zaterdagmiddag twee uur op de koffie te komenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Gratis bemoeienis.![]()
Mijn opa en oma woonden naast ons, volgens mij was mn moeder wel blij toen mn oma (haar schoonmoeder) naar het bejaardentehuis ging.
Slimquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:48 schreef L-E het volgende:
Ik maak de badkamer ook altijd schoon als ik onder de douche sta. Emmertje met sop mee en sponsjes, Peuter doet het onderste deel van de tegels, ik het bovenste deel. Meteen afspoelen met de douchekop. Schoonmaken.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:39 schreef L-E het volgende:
[..]
We hebben het mogelijk over een andere Tom.
O alle schoonmaaktips zijn welkomquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:48 schreef L-E het volgende:
En nu stop ik. Ik lijk wel een thuisblijfmoeder.
Dat doe ik ook altijd! en dan de radio HEUL hard aan zodat ik over de gladde sop vloer uit kan glijden!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:48 schreef L-E het volgende:
Ik maak de badkamer ook altijd schoon als ik onder de douche sta. Emmertje met sop mee en sponsjes, Peuter doet het onderste deel van de tegels, ik het bovenste deel. Meteen afspoelen met de douchekop. Schoonmaken.
Die bemoeienis is altijd wel bijzonder. Ik ben helemaal geen familiemens en mijn familie verwacht dat gelukkig ook niet van mij.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Gratis bemoeienis.![]()
"Huur een schoonmaker".quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O alle schoonmaaktips zijn welkom
Ik ben het ook niet, maar mijn familie verwacht het wel. Soms heel lastig.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die bemoeienis is altijd wel bijzonder. Ik ben helemaal geen familiemens en mijn familie verwacht dat gelukkig ook niet van mij.
Een beetje lekker opzwepende muziek er bij werkt ook altijd goed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd! en dan de radio HEUL hard aan zodat ik over de gladde sop vloer uit kan glijden!![]()
Al zo vaak blauwe plekken gekregen van het schoonmaken
Die is afgelopen weekend al langs geweest voor de jaarlijkse Grote Schoonmaak. Was hard nodig.quote:
Wat heeft ze dan gedaan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Die is afgelopen weekend al langs geweest voor de jaarlijkse Grote Schoonmaak. Was hard nodig.
Die heeft ook gelijk geholpen met je maandelijkse afwas?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Die is afgelopen weekend al langs geweest voor de jaarlijkse Grote Schoonmaak. Was hard nodig.
Ik wilde het, maar mn huisgenoten wilde dat nooit, maar wel janken als ik mn schoonmaakbeurt te laat of slecht deedquote:
Dat is 20,- per maand. Dan doe ik het liever zelf.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wilde het, maar mn huisgenoten wilde dat nooit, maar wel janken als ik mn schoonmaakbeurt te laat of slecht deedvoor 5e per week per persoon is t hele huis spic en span, wil jij een beetje zelf gaan schoonmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |