Als je geen blender hebt? Je moet toch wat...quote:
Ons een beetje niet uitnodigen in je lange weekendquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat zijn we weer gezamenlijk complimenteus. What did I do?
Zo rek je het nog wel een jaar of twee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hou me eigenwijs vast aan de deurpost
Hmm, moet ik nu zeggen dat ik blij ben omdat ik mijn lichaam gezond hou met gezond eten of dat ik tyfusjaloers ben omdat ik me ook helemaal tonnetje rond wil vreten zonder dat ook te worden?quote:
Ook niet als ze er chocolade over heen gieten?quote:
Ik heb helemaal geen lang weekend. Ik heb nu twee dagen vrij en mag het weekend werken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ons een beetje niet uitnodigen in je lange weekend
Een blender kopen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je geen blender hebt? Je moet toch wat...
Minstens! Ik ga voor het vervelende, op alles en iedereen scheldende, rimpelige oude besje.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo rek je het nog wel een jaar of twee.
wat een lastige dilemma's heb jij zo op je donderdag ochtend..quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hmm, moet ik nu zeggen dat ik blij ben omdat ik mijn lichaam gezond hou met gezond eten of dat ik tyfusjaloers ben omdat ik me ook helemaal tonnetje rond wil vreten zonder dat ook te worden?
in je pre- weekend danquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen lang weekend. Ik heb nu twee dagen vrij en mag het weekend werken.
Ja ken ik, gruwelijk duur alleenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Probeer Innocent eens, niet goedkoop, wel goed (lekker)
Zelfs dan nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook niet als ze er chocolade over heen gieten?
Dus nu alleen nog rimpelig worden dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Minstens! Ik ga voor het vervelende, op alles en iedereen scheldende, rimpelige oude besje.
Even onder de douche gaan om de plamuur eraf te halen en klaar..quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus nu alleen nog rimpelig worden dus
Voor die paar weken dat ik hier nog woonquote:
Neem een stok. Kun je mensen mee slaan, heel handig.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Minstens! Ik ga voor het vervelende, op alles en iedereen scheldende, rimpelige oude besje.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Even onder de douche gaan om de plamuur eraf te halen en klaar..
Ja, weet ik, aan de andere kant, t is gruwelijk lekker en met 2 pakken in de week is t nog te doen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ken ik, gruwelijk duur alleen
Weet ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb een socialedingendoenstop ingelast vanwege het gedoe rondom Peuter.
Ik kan er nu al wat bedenken jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Neem een stok. Kun je mensen mee slaan, heel handig.
Niet jij, muts.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor die paar weken dat ik hier nog woonbeetje kostbaar. Ik koop wel lekker innocent, smaakt prima
newsflash, ik begin rond te wordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hmm, moet ik nu zeggen dat ik blij ben omdat ik mijn lichaam gezond hou met gezond eten of dat ik tyfusjaloers ben omdat ik me ook helemaal tonnetje rond wil vreten zonder dat ook te worden?
Breng haar nou niet op een ideequote:Op donderdag 10 maart 2011 10:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Neem een stok. Kun je mensen mee slaan, heel handig.
quote:
Jij bent er een van jaquote:
ooohquote:
*achterover leunt en bier + popcorn paktquote:
niet?quote:
Checkquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor die paar weken dat ik hier nog woonbeetje kostbaar. Ik koop wel lekker innocent, smaakt prima
* PeuRac kijrgt Tom & Jerry achtige MI'squote:
Heb je bij je ouders wel een blender dan?quote:
Ja, die werd een week geleden hier ook al gepostquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:25 schreef L-E het volgende:
Mam, ik ga vanaf nu heel goed luisteren, omdat ik van je hou. Als ik niet meer van je hou, stop ik daarmee hoor.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:25 schreef L-E het volgende:
Mam, ik ga vanaf nu heel goed luisteren, omdat ik van je hou. Als ik niet meer van je hou, stop ik daarmee hoor.
Ja thuis heb ik een blender/sapcentifuge-monster, maar dat sjouwt zo lastig in de trein.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je bij je ouders wel een blender dan?
ooh en wanneer moet je weer terug?
Nog ff genieten van het zelfstandig zijn dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja thuis heb ik een blender/sapcentifuge-monster, maar dat sjouwt zo lastig in de trein.
Ik ga half mei weer terug.
Geleerd: ik hou niet van schoonmakenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog ff genieten van het zelfstandig zijn dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |