Dank uquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:20 schreef HeatWave het volgende:
d->t.
vanavond K's choice, ik heb er zin an.
Bloed, familie, hoe je het wil noemen. Komt op hetzelfde neer. Ik wil de familie bij elkaar houden omdat we een verleden delen, omdat we een bloedband hebben. Zou dat niet bestaan, zouden ze geen deel van mijn leven zijn. Ik hou van ze, maar het zijn niet mijn zelf gekozen vrienden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:18 schreef Mystikvm het volgende:
OK, dat mogen jullie vinden. Jullie nemen het mij hopelijk niet kwalijk dat ik dat vreemd vind
EDIT: Het argument over 'bloed' dus, niet over families bij elkaar houden.
Uhuh eensquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:15 schreef L-E het volgende:
Overigens vind ik het wel erg makkelijk om te roepen dat je dingen niet doet als je er geen zin in hebt. Het kan geen kwaad om soms (soms, niet wekelijks..) iets te doen waar je een ander blij mee maakt, toch?
Nouja, mn vrienden staan wel voor mn klaar en in mijn familie alleen mn ouders. Waarom zou het mij dan ook maar iets interesseren hoe t met ze gaat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Bloed, familie, hoe je het wil noemen. Komt op hetzelfde neer. Ik wil de familie bij elkaar houden omdat we een verleden delen, omdat we een bloedband hebben. Zou dat niet bestaan, zouden ze geen deel van mijn leven zijn. Ik hou van ze, maar het zijn niet mijn zelf gekozen vrienden.
Enige wat mams wil is een avondje met gezin + aanhang eten met kerst. Maar dat kan ook gewoon tussendoor, zoals zaterdagquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:13 schreef rival het volgende:
Oh ik ook niet, maar maak ik mams wel blij mee
je doet niks verkeerd... als iedereen tegen mij zo zou beginnen zou ik gaan lachen en mijn biertje drinkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We hadden een jaar of 6 geleden een weekend met de hele familie in een of ander huisje in de bossen bij Apeldoorn. Iedereen op vrijdag middag daarheen, behalve ik, want ik moest gewoon werken (bij baantje, geld hard nodig enzo). Dus om toch te kunnen gaan, mocht ik de auto van mn werk mee (leuke Audi) zodat ik direct vanuit mn werk zou kunnen gaan.
Kom ik daar dus 's avonds aan. Is een deel van de groep er niet; de rest is heel sjaggo. Dus ik vragen wat er is, zijn mijn neven gaan flippen dat ik wel later mocht komen en zij niet (joh, ik had t overlegd met mn opa/oma en anders zou ik NIET komen).
Mn ooms en tantes hadden dat ook krom gevonden en gingen dus allemaal lekker ruzie met mij zoekenToen heb ik mn biertje (mn 1e) op een gegeven moment opgedronken, aan mn broertje gevraagd of hij wilde blijven (nee). Om vervolgens mijn tas die nog bij de deur stond op te pakken, mn oma een kus gegeven en ben weggegaan. Waarbij ik tijdens het wegrijden dusdanig deed, dat mn neven die nog ruzie aan t zoeken waren met mij, vol onder de modder van mn banden kwamen te zitten
![]()
Vervolgens heb ik een heerlijk stap weekend gehad met mn maten
Mn ouders en broertje hoor je me niet over (hoewel ik niet verwacht heel veel contact te onderhouden met hem als mn ouders er ooit niet meer zijn).quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:24 schreef missbehavin het volgende:
Ik ging ook echt met tegenzin naar het etentje met mijn ouders en zus enzo, maar ik ben weg gegaan..
Mijn familie staat altijd voor me klaar. Een deel dan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, mn vrienden staan wel voor mn klaar en in mijn familie alleen mn ouders. Waarom zou het mij dan ook maar iets interesseren hoe t met ze gaat?
Dit weet je natuurlijk nooit zeker.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Bloed, familie, hoe je het wil noemen. Komt op hetzelfde neer. Ik wil de familie bij elkaar houden omdat we een verleden delen, omdat we een bloedband hebben. Zou dat niet bestaan, zouden ze geen deel van mijn leven zijn. Ik hou van ze, maar het zijn niet mijn zelf gekozen vrienden.
Ik had sowieso geen zin in t weekend, dus dit was een perfect excuus om iedereen een kut weekend te wensen en zelf een toffe te gaan hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
je doet niks verkeerd... als iedereen tegen mij zo zou beginnen zou ik gaan lachen en mijn biertje drinken![]()
Dan zou ik vragen waar iedereen zich zo druk over maakt.. en of ze zo het hele weekend gaan doen.. en nog wat lachen
What you give is what you get....quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn familie staat altijd voor me klaar. Een deel dan.
Dat weet ik vrij zeker. Behalve het feit dat we familie zijn, delen we helemaal niets.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit weet je natuurlijk nooit zeker.
Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik voel dat zelf helemaal niet zo, eigenlijk. Er zijn ook mensen in mijn familie die ik nooit zie en waar ik die behoefte ook niet bij heb. De familieleden die ik wel zie, daar heb ik een goede band mee.
Oke, dan is die kans inderdaad klein. Je wilt dus echt alleen contact met ze houden omdat ze familie zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat weet ik vrij zeker. Behalve het feit dat we familie zijn, delen we helemaal niets.
Dat betwijfel ik altijd bij mij in de familie...quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn familie staat altijd voor me klaar. Een deel dan.
Dit inderdaad. Je oogst wat je zaait. In investeer in ze, omdat zij veel voor mij doen. En vice versa. Dat is zo ongeveer het enige dat mijn moeder had gewild, dus zorgen wij voor elkaar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
What you give is what you get....en dat geldt ook voor bij je familie.
Maar dat geldt natuurlijk ook andersomquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
What you give is what you get....en dat geldt ook voor bij je familie.
Pas een tante tegen mij: "Hoe gaat het in Enschede?" Ik: "Euhm, daar woon ik al 6 jaar niet meer".quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik altijd bij mij in de familie...
Maar goed, de meesten weten niet eens waar ik woon, dus dat scheeltandersom ik ook niet van hen.
Je zal eerst moeten zaaien voor je kan oogsten...quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat geldt natuurlijk ook andersom
Dat je daar dan anders instaat snap ik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik altijd bij mij in de familie...
Maar goed, de meesten weten niet eens waar ik woon, dus dat scheelt
Mjah, ik heb een nogal lastige band met mijn zus, gaat ver terug, denk ook niet dat dat ooit helemaal goed komt. Maar naar omstandigheden gaat het wel goed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn ouders en broertje hoor je me niet over (hoewel ik niet verwacht heel veel contact te onderhouden met hem als mn ouders er ooit niet meer zijn).
Je had mee moeten spelen. Nu gaat ze je opzoeken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Pas een tante tegen mij: "Hoe gaat het in Enschede?" Ik: "Euhm, daar woon ik al 6 jaar niet meer"..
Ik heb altijd veel gedaan voor mn familie, ik ben er pas mee gestopt op het moment dat ik er achter kwam dat wanneer ik eens iets wilde/vroeg het niet kon, dat kan een keer gebeuren, maar keer op keer?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je zal eerst moeten zaaien voor je kan oogsten...
Daarom vind ik het ook niet vreemd dat Peu niet zo een goed contact met zijn fam. heeft
Je kan ook zaaien en zaaien en zaaien, maar niks oogstenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je zal eerst moeten zaaien voor je kan oogsten...
Daarom vind ik het ook niet vreemd dat Peu niet zo een goed contact met zijn fam. heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |