Waarom komt er een zo nu en dan een TS langs die een bepaalde iemand noemt die befaamd, juist, en perfect qua uitspraken zou zijn, van wie ik nog nooit heb gehoord, en ook vele andere reageerders naast mij? :} Waar slaat dat op?quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:55 schreef Salvad0R het volgende:
Speaking to CNBC today, Faber said: " I think long term you should be exposed to energy in either scenario....if you are extra bearish and believe that War World III is going to start soon, as I believe, or in an optimistic scenario".
http://www.bi-me.com/main.php?id=51517&t=1&cg=4
Zucht. Het lelijke is dat die man bijna altijd gelijk heeft gekregen met zijn investeringsvoorspellingen.
Hij ziet de onrust in het Midden-Oosten verspreiden naar Saoedi-Arabië, met een wereldoorlog als gevolg daarvan.
Zou echt lelijk zijn. Heb echt geen zin om nukes te moeten ontwijken, dat klinkt veel te veel als hard werken...
Tevens: Brent crude oil futures could hit US$200 a barrel if political unrest spreads into Saudi Arabia, Societe Generale said on Monday.
Lelijkheid ten top. Wat gaan we hier aan doen?
Tja.quote:
Omdat de wereld niet om jou draait, maar om de zon, wellicht?quote:Op donderdag 10 maart 2011 03:03 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Waarom komt er een zo nu en dan een TS langs die een bepaalde iemand noemt die befaamd, juist, en perfect qua uitspraken zou zijn, van wie ik nog nooit heb gehoord, en ook vele andere reageerders naast mij? :} Waar slaat dat op?
Ook las ik iets over een Warren Buffet van laatst, en die TS was onder de indruk dat de markt zich zouden herstellen aan de hand van zijn uitspraak
Ja maar Warren Buffet is niet de zonquote:Op donderdag 10 maart 2011 03:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Omdat de wereld niet om jou draait, maar om de zon, wellicht?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Narcismequote:Op donderdag 10 maart 2011 03:06 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ja maar Warren Buffet is niet de zon
Dat is een te optimistische instelling/gedachtequote:Op donderdag 10 maart 2011 03:19 schreef Kandijfijn het volgende:
Als olie richting de $200,- gaat, wat niet zeer onwaarschijnlijk is. treden de economisch wetten in werking,
Electrische autos, autos op alternatieve brandstoffen, alternatieve energiebronnen gaat allemaal een enorme vlucht nemen.
Jij bent degene die over Buffett begint, pamperchief. Ga lekker in dat topic over hem praten als je zo'n fan van hem bent. Wat mij betreft mag hij niet eens in de schaduw van de kleine teen van Faber staan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 03:06 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ja maar Warren Buffet is niet de zon
Het is heel heel eenvoudig, groene energie is gewoon duur.quote:Op donderdag 10 maart 2011 03:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat is een te optimistische instelling/gedachte
Dat wat jij zegt is, is op het laatst toch nog iets proberen te doen.
Dat werkt meestal niet omdat het 'te laat' is.
Hadden we veel eerder mee moeten beginnen, en die techniek was er ook al lang, alleen is altijd door de olie maatschappij en big companies de kop in gedrukt.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 03:26 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij bent degene die over Buffett begint, pamperchief. Ga lekker in dat topic over hem praten als je zo'n fan van hem bent. Wat mij betreft mag hij niet eens in de schaduw van de kleine teen van Faber staan.
Laat ik zeggen dat ik hoop dat wat jij zegt gaat gebeuren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 03:30 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Het is heel heel eenvoudig, groene energie is gewoon duur.
Zodra olie richting de 200 gaat, word groene energie aantrekkelijker.Ook gaan er enorme geldstromen op gang komen ik denk dat we in 2-3 jaar verder kunnen komen dan we gedaan hebben in de afgelopen 20 jaar.
We zullen wel moeten. Schommelstoel maakt een heel goed punt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 03:30 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Zodra olie richting de 200 gaat, word groene energie aantrekkelijker.Ook gaan er enorme geldstromen op gang komen ik denk dat we in 2-3 jaar verder kunnen komen dan we gedaan hebben in de afgelopen 20 jaar.
Kijk hoeveel achterlijke windmolens we al hebben gebouwd de afgelopen jaren. Met staatssubsidies. En dat zijn misschien enorme sommen geld voor een leek als jij en ik maar eenvoudig weg fooi vergeleken met financiële middelen van het bedrijfsleven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 03:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik hoop dat wat jij zegt gaat gebeuren.
Groene energie is niet voldoende ontwikkeld/geperfecteerd om op massale schaal ingezet te worden. Het kan amper genoeg energie leveren voor 500 miljoen personenquote:Op donderdag 10 maart 2011 03:30 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je hebt in het begin niet eens direct groene energie nodig, kolen werken prima en kolen kun je indirect ook in autos stoppen. D.m.v. vergassing, omzetten in energie en dat opslaan in accus/waterstof.quote:Op donderdag 10 maart 2011 03:36 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Groene energie is niet voldoende ontwikkeld/geperfecteerd om op massale schaal ingezet te worden. Het kan amper genoeg energie leveren voor 500 miljoen personen
Waar komt dat 'duur' vandaan overigens denk je?![]()
Komt door iets dat we vraag en aanbod noemen. De vraag zal er wel zijn, zelfs toegenomen in zo'n situatie, maar het aanbod is nog altijd té beperkt. Vandaar zal het juist duurder worden maar niet goedkoper.
[/eind les economie]
Ik snap je wel, zeker wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 03:36 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Kijk hoeveel achterlijke windmolens we al hebben gebouwd de afgelopen jaren. Met staatssubsidies. En dat zijn misschien enorme sommen geld voor een leek als jij en ik maar eenvoudig weg fooi vergeleken met financiële middelen van het bedrijfsleven.
De techniek is hier vriend, hij staat te wachten maar letterlijk te duur.
Wat er zeer waarschijnlijk wel gaat gebeuren is dat we liever voedsel (bioethanol) in onze autos gaan gooien waardoor wereldwijd de voedselprijzen gaan stijgen. Maar hey, lieve een dooie Afrikaan dan fietsen
Wacht even hoor. Je geeft net aan nooit van Warren Buffett en Marc Faber gehoord te hebben, en vervolgens pretendeer je ons een les te kunnen geven in economie?quote:Op donderdag 10 maart 2011 03:36 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Groene energie is niet voldoende ontwikkeld/geperfecteerd om op massale schaal ingezet te worden. Het kan amper genoeg energie leveren voor 500 miljoen personen
Waar komt dat 'duur' vandaan overigens denk je?![]()
Komt door iets dat we vraag en aanbod noemen. De vraag zal er wel zijn, zelfs toegenomen in zo'n situatie, maar het aanbod is nog altijd té beperkt. Vandaar zal het juist duurder worden maar niet goedkoper.
[/eind les economie]
Zoals iemand al schreef, too little too late. Met de bureaucratie van de EU en bepaalde lidstaten waaronder Nederland, zal het heus niet lukken om zelfs in 6 jaar tijd dit soort massale overgang voor elkaar te krijgen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 03:42 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je hebt in het begin niet eens direct groene energie nodig, kolen werken prima en kolen kun je indirect ook in autos stoppen. D.m.v. vergassing, omzetten in energie en dat opslaan in accus/waterstof.
Kernenergie kan een vlucht gaan nemen, Gas.
Er zijn zoveel alternatieven om wat jaren te overbruggen en zonne-energie kunnen we steden gewoon mee voorzien van energie. Waarschijnlijk komt er ook eindelijk een Europees energieplan op touw met in Zuid-Europa zonne-energie, Noord-Europa Water/windenergie.
Wanneer de economie ons dwingt is het in 6 jaar overgeschakeld.
-edit-
Kandij is slapen.
He speel niet op de man zo, ik heb je niet eens persoonlijk beledigd. Anders ben je een slechtere TS dan de rest.quote:Op donderdag 10 maart 2011 03:43 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wacht even hoor. Je geeft net aan nooit van Warren Buffett en Marc Faber gehoord te hebben, en vervolgens pretendeer je ons een les te kunnen geven in economie?
Scheer je weg joh. We hebben het hier over het beginstadium van World War III, en jij maakt je druk om het profileren van je ego?![]()
Het heeft geen zin om dit topic te laten degraderen tot een nutteloze discussie met zo'n figuur als jij.
Okay, bedankt voor je insteek. Niet dat iemand het iets interesseert, maar toch, hartstikke bedankt.quote:
quote:Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
Albert Einstein
Exact.quote:Op donderdag 10 maart 2011 03:46 schreef truepositive het volgende:
Ligt in lijn met wat Gerald Celente zeer recent te vertellen had. Wat betreft energie kan het al lang veel beter dan wind/ zon.
Implementering van technologiequote:Op donderdag 10 maart 2011 04:27 schreef Salvad0R het volgende:
We gaan het gewoon weer hebben over de implementering van de technologieën die ons al decennia onthouden worden door de oliemaatschappijen, wat namelijk de enige oplossing is om World War III te voorkomen en om de Nederlandsche hegemonie op de technologische wereldmarkt te behouden.
Free energy, isn't.quote:Op donderdag 10 maart 2011 04:52 schreef Salvad0R het volgende:
Hier volgen enkele patenten van Tesla die niet verborgen/gejat zijn door de oliemaatschappijen:
http://en.wikipedia.org/w(...)s#Patents_.231-.2350
Het lijkt me evident dat de patenten die betrekking hebben op de werkelijk vrije energie, zoals de energiestations die gerichte draadloze energie kunnen transporteren daar niet tussen staan, alhoewel deze wel degelijk zijn uitgevonden en uitvoerig zijn getest. Deze energie wordt overigens uit de lading van de grote batterij die wij planeet Aarde noemen zelf getapt.
[ afbeelding ]
“The first World System power plant can be in operation in nine months.”
– Nikola Tesla, 1904
Ik ken de verhalen van Tesla's wonderenergie. Niet alleen big-oil heeft ze naar het land der fabelen verwezen, ook ladingen gerenommeerde onafhankelijke wetenschappers.quote:Op donderdag 10 maart 2011 05:58 schreef truepositive het volgende:
De term zelf is misleidend, er is uiteraard geen sprake van 'iets uit niets'. Het principe is echter reëel.
doe even normaal zeg, je gedraagt je als een klein kind. Een ban voor jou om even af te koelen zou heel goed zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 04:23 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ga je moeder neuken, achterlijke aap met het IQ van een peuter. Ik voel heel veel agressie jegens jou dat is het enige wat ik gevoel. Genoeg om je inteeltkop eraf te rukken.
religieuze oorlogen zijn niet nieuw, ze zijn van alle tijden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 07:28 schreef AlphaOmega het volgende:
Het is ook gewoon de hoogste tijd om een wereldoorlog in te gaan. Een goede wereldoorlog zorgt ervoor dat alle spanningen in de wereld even kunnen ontladen. Alleen zal het dit keer veel weg hebben van een religieus geschil, waar ik als niet gelovige heel erg niet op zit te wachten.
Ik zou het wel heel nuttig vinden als de wereldbevolking eens met een dikke miljard zou afnemen. Zou ook goed zijn voor het klimaat... Maar ja, nucleaire oorlog is de enige manier om dat een beetje efficiënt te doen... en dat is dan weer niet lekker voor het klimaat...
Wat een onzin.quote:Op donderdag 10 maart 2011 04:52 schreef Salvad0R het volgende:
Hier volgen enkele patenten van Tesla die niet verborgen/gejat zijn door de oliemaatschappijen:
Het lijkt me evident dat de patenten die betrekking hebben op de werkelijk vrije energie, zoals de energiestations die gerichte draadloze energie kunnen transporteren daar niet tussen staan, alhoewel deze wel degelijk zijn uitgevonden en uitvoerig zijn getest. Deze energie wordt overigens uit de lading van de grote batterij die wij planeet Aarde noemen zelf getapt.
[ afbeelding ]
– Nikola Tesla, 1904
Klopt, religieuze oorlogen zijn niet nieuw, maar mensen die gepeupel als religie achter zich hebben gelaten zijn wel relatief nieuw.quote:Op donderdag 10 maart 2011 07:46 schreef 19patje72 het volgende:
[..]
religieuze oorlogen zijn niet nieuw, ze zijn van alle tijden.
De afname van de wereldbevolking zou idd heel erg goed zijn.
Doch liever door een fikse natuurramp dan door een oorlog.
Frappant dat juist de mensen zonder enige kennis van zaken denken te weten hoe de wereld in elkaar steekt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 04:52 schreef Salvad0R het volgende:
[ afbeelding ]
– Nikola Tesla, 1904
Als we dan beginnen bij de lafhartige kankergezwellen uit het Westen, laat maar branden die debieltjes, samen met hun hypotheken en kut kinderen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 06:33 schreef Megumi het volgende:
Hmm met bijna 10 miljard mensen is een kleine schonings actie met een a bom hier of daar niet ze erg denk ik.
Goed voor wat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 07:46 schreef 19patje72 het volgende:
[..]
religieuze oorlogen zijn niet nieuw, ze zijn van alle tijden.
De afname van de wereldbevolking zou idd heel erg goed zijn.
Doch liever door een fikse natuurramp dan door een oorlog.
Dit, trieste lui.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Mensen die graag een wereldoorlog mee willen maken of het een goed iets vinden.
Heb je wel eens een paar minuten besteed aan het bestuderen van de demografie van de wereld? Je zult dan al snel inzien dat we niet zo zeer een klimaatissue hebben, maar gewoon een ongedierte issue. Want zo ziet de ontwikkeling van de mensheid er momenteel redelijk goed uit. En het zou niet onverstandig zijn als daar iets aan gebeurt. En dat komt ook wel, ofwel door oorlog, of door het klimaat, wat ons wel stopt.quote:
Wij kunnen zo opgeruimd worden en denken dat wij als mensheid een significante invloed hebben op het klimaat of de planeet zelf is simpelweg arrogant en dom. Het effect dat wij veroorzaken staat niet in verhouding tot wat de planeet al te voortduren heeft gehad. Het zou verstandig zijn om onszelf te ontwikkelen, niet termineren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:02 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Heb je wel eens een paar minuten besteed aan het bestuderen van de demografie van de wereld? Je zult dan al snel inzien dat we niet zo zeer een klimaatissue hebben, maar gewoon een ongedierte issue. Want zo ziet de ontwikkeling van de mensheid er momenteel redelijk goed uit. En het zou niet onverstandig zijn als daar iets aan gebeurt. En dat komt ook wel, ofwel door oorlog, of door het klimaat, wat ons wel stopt.
10? We zijn net de 7 voorbij gegaan of gaan dat binnenkort doen. Zo heel snel gaat het ook weer niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 06:33 schreef Megumi het volgende:
Hmm met bijna 10 miljard mensen is een kleine schonings actie met een a bom hier of daar niet ze erg denk ik.
Eh, neem de factor tijd nog even mee, graag, voor je termen als arrogant en dom naar iemands hoofd slingert. Ik ben al lang genoeg met deze materie bezig.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:06 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wij kunnen zo opgeruimd worden en denken dat wij als mensheid een significante invloed hebben op het klimaat of de planeet zelf is simpelweg arrogant en dom. Het effect dat wij veroorzaken staat niet in verhouding tot wat de planeet al te voortduren heeft gehad. Het zou verstandig zijn om onszelf te ontwikkelen, niet termineren.
Het interesseert mij geen fuck hoe lang jij al met deze materie bezig bent, je verkoopt onzin.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:08 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Eh, neem de factor tijd nog even mee, graag, voor je termen als arrogant en dom naar iemands hoofd slingert. Ik ben al lang genoeg met deze materie bezig.
Qft, cause I can.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Mensen die graag een wereldoorlog mee willen maken of het een goed iets vinden.
Als er niet in Europa gevochten wordt mogen we het vast geen wereldoorlog noemen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:34 schreef Basp1 het volgende:
Ik hoop dat deze voorspeller het niet bij het rechte eind heeft. Maar aangezien er nog wel wat parrallen met de jaren 30 te vinden zijn de aanloop naar de 2e wo dus, kan het misschien wel gebeuren. Laten we dan in ieder geval hopen dat deze oorlog niet in europa wordt uigevochten waar de voorgaande wereldoorlogen voornamelijk wel uitgevochten werden.
Als we de VN moeten geloven zou de bevolkingsgroei door de gestegen welvaart op den duur wel een keer ophouden. Maar waar en wanneer het gaat ophouden zijn ze nogal vaag in. Een groot gedeelte van de groei in nederland (maar ook veel andere landen) komt op dit moment niet omdat er zoveel mensen bijkomen, maar omdat de levensverwachting nog steeds stijgt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:21 schreef AlphaOmega het volgende:
Maar weerleg het maar, want dat je lege loze brabbels schrijft, dat heb ik nu wel gezien.
Je zou haast denken dat de islamitische landen opzettelijk onrust veroorzaken, zij pompen de meeste olie op en verdienen dan ook het meestquote:Morgen 'Day of Rage' in Saoedi-Arabië, olieprijs kan volatiel blijven
Vrijdag 11 maart wordt de ‘Dag van de Woede’ in Saoedi-Arabië gehouden, waarbij de inwoners van dat land hun eisen voor meer vrijheid gaan ventileren. De vraag is natuurlijk of de 'Day of Rage' in Saoedi-Arabië een succes gaat worden.
Een aanzwellend protest in het koninkrijk is wel het laatste wat de financiële markten kunnen gebruiken. In afwachting van deze dag van protest kan de olieprijs alvast volatiel (turbulent) blijven.
John Vautrain, senior vice president bij olieconsultant Purvin and Gertz in Singapore, is van mening dat de oliemarkt extreem gevoelig blijft voor een onderbreking van de olietoevoer.
Men beseft wel dat er voldoende olie beschikbaar is op de markt, maar die moet natuurlijk ook nog tot op haar bestemming geraken. De Saoedische regering heeft vorige week naar verluidt sjiiëtische gevangen vrijgelaten, allemaal in een poging om de gemoederen te helpen bedaren.
Dan moeten de dictators wel verdomd zeker zijn dat ze de onrust niet uit de klauwen laten lopen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat de islamitische landen opzettelijk onrust veroorzaken, zij pompen de meeste olie op en verdienen dan ook het meest![]()
Zou het in zo'n consparicy theorie dan gaan om het geld verdienen of de westerse wereld ook op de knieen te krijgen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:58 schreef waht het volgende:
[..]
Dan moeten de dictators wel verdomd zeker zijn dat ze de onrust niet uit de klauwen laten lopen.
Ben Ali, Moebarak en Kaddhafi verdienen immers vrij weinig aan de stijging van olieprijzen.
Mmm.... dat zal wel loslopen, iedere dag voorziet de zon ons van een enorme hoeveelheid energie die ons bereikt via de luchtquote:Op donderdag 10 maart 2011 07:05 schreef stbabylon het volgende:
Het huidige energieverbruik door de lucht heen sturen... ik heb liever geen gekookte hersenen.
Jawel, er moeten gewoon Europese soldaten meevechten, maar dat hoeft niet op eigen terrein te zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:13 schreef waht het volgende:
[..]
Als er niet in Europa gevochten wordt mogen we het vast geen wereldoorlog noemen.
degenen die de oorlog veroorzaken gaat het altijd om macht, geld en/ of grondstoffen. Het volk jutten ze op met een portie religie. Zo gaat het al eeuwen lang.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:55 schreef Frutsel het volgende:
Een derde wereldoorlog vanwege geloofsredenen of grondstofredenen of een combinatie lijkt me nog altijd reëel. Het wordt dringend tijd voor veranderingen in de stimulatie van alternatieve energiebronnen.
I know.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als we de VN moeten geloven zou de bevolkingsgroei door de gestegen welvaart op den duur wel een keer ophouden. Maar waar en wanneer het gaat ophouden zijn ze nogal vaag in. Een groot gedeelte van de groei in nederland (maar ook veel andere landen) komt op dit moment niet omdat er zoveel mensen bijkomen, maar omdat de levensverwachting nog steeds stijgt.
Wordt idd een gewoonte bij sommige mensen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:49 schreef Kandijfijn het volgende:
Waarom moet het weer eindigen in een scheldpartij?
Beetje jammer is dat weer.
Je hebt kennelijk dus geen idee wie die 'dude' is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:21 schreef Document1 het volgende:
Ik gok dat deze oorlog begint over ongeveer een jaar en een paar maanden... Stiekem vind ik blind uitgaan van wat een of andere dude zegt een hoog BNW gehalte hebben.![]()
Denk je dat ja? Wees dan geen hypocriet en begin lekker met jezelf, in plaats van je eigen persoonlijke irrelevantie op de rest van de mensheid te projecteren.. Ik geef namelijk wèl om jouw en mijn kinderen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 06:33 schreef Megumi het volgende:
Ja, je hebt gelijk. Het spijt me mensen van NWS en de serieuze subfora... Alhoewel het posten van dit soort topics mij alleen gaat om het delen van informatie, ben ik (zoals jullie wellicht inmiddels wel weten) niet vies van mensen geven waar ze om vragen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:49 schreef Kandijfijn het volgende:
Waarom moet het weer eindigen in een scheldpartij?
Beetje jammer is dat weer.
De enige reden dat de mensheid niet in symbiose met de natuur van de Aardbol kan leven, is omdat wij technologie gebruiken die ons door de oliemaatschappijen opgelegd wordt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:02 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Heb je wel eens een paar minuten besteed aan het bestuderen van de demografie van de wereld? Je zult dan al snel inzien dat we niet zo zeer een klimaatissue hebben, maar gewoon een ongedierte issue. Want zo ziet de ontwikkeling van de mensheid er momenteel redelijk goed uit. En het zou niet onverstandig zijn als daar iets aan gebeurt. En dat komt ook wel, ofwel door oorlog, of door het klimaat, wat ons wel stopt.
Ex-Goldman Sachs Analyst: “Major War” Coming End Of 2012quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:21 schreef Document1 het volgende:
Ik gok dat deze oorlog begint over ongeveer een jaar en een paar maanden... Stiekem vind ik blind uitgaan van wat een of andere dude zegt een hoog BNW gehalte hebben.![]()
Jijzelf bent de grootste troll die er is. Geen recht van spreken. Als iemand met jou inhoudelijk blijft discussieren ga jij als eerste op de man af. En dan maar klagen als het te heet wordt. Get a life, ellendeling.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:39 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Het spijt me mensen van NWS en de serieuze subfora... Alhoewel het posten van dit soort topics mij alleen gaat om het delen van informatie, ben ik (zoals jullie wellicht inmiddels wel weten) niet vies van mensen geven waar ze om vragen.
Zal voortaan gewoon /ignore-mode vasthouden.. Bij elk controversieel onderwerp zullen er trolls uit hun grotten komen om de boel te verstieren. Let's keep it Neutral!
Dusss.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:57 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Jijzelf bent de grootste troll die er is. Geen recht van spreken. Als iemand met jou inhoudelijk blijft discussieren ga jij als eerste op de man af. En dan maar klagen als het te heet wordt. Get a life, ellendeling.
Kom toch op, kan je niet eens inhoudelijk blijven?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 04:41 schreef Salvad0R het volgende:
Ze kunnen hun vijanden wel vermoorden, maar dan komen ze alleen maar meer uitgekristalliseerd terug, met wrok & wraak.
We praten overrr de Ontpoling de Onthoofding van Babylon Die Valt ook Om . KLAAR .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de oorlog wordt wel gevochten over brandstof, en de bijbehorende prijzen, maar zoals jij beweert worden de prijzen niet lager van. In tegendeel. (ze gaan omhoog)
Oorlog zaait verderf en rot. Dat is het nou eenmaal.
En binnen die paar jaar kunnen we niet eromheen dat we afhankelijk van olie zijn en niet voldoende andere middelen hebben ontwikkeld. Kapisch?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 04:46 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Kom toch op, kan je niet eens inhoudelijk blijven?
We hebben het over de derde WO, tenminste, dat neem ik aan aangezien jouw OP
Dus wat gebeurt er in een oorlog?Het gaat hier niet over mij. Het gaat hier om de initiatie van de Derde Wereldoorlog. Iets wat voorkomen kan worden door de implementatie van door oliecorporaties gejatte patenten van onder andere Nikola Tesla.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de oorlog wordt wel gevochten over brandstof, en de bijbehorende prijzen, maar zoals jij beweert worden de prijzen niet lager van. In tegendeel. (ze gaan omhoog)
Oorlog zaait verderf en rot. Dat is het nou eenmaal.
En binnen die paar jaar kunnen we niet eromheen dat we afhankelijk van olie zijn en niet voldoende andere middelen hebben ontwikkeld. Kapisch?
Wanneer dat gebeurt, dus wanneer er vrije energie in transport en samenleving geïmplementeerd wordt, kunnen wij als Nederland onze globale technologische hegemonie ten opzichte van bv. China blijven behouden.
Zolang dat niet gebeurt zullen we het onderspit delven.
Wat is "kapisch", trouwens?
De motor voor in de auto die op water liep wat gewoon uit je eigen kraan kwam is al heel lang geleden uit gevonden, maar die meneer is vermoord/zijn plannen zijn opgekocht door grote olie concerns want dat zou hun heel veel geld kosten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 03:19 schreef Kandijfijn het volgende:
Als olie richting de $200,- gaat, wat niet zeer onwaarschijnlijk is. treden de economisch wetten in werking,
Electrische autos, autos op alternatieve brandstoffen, alternatieve energiebronnen gaat allemaal een enorme vlucht nemen.
Je praat alsof je niks kunt beseffen kerel, wat als jij tussen die miljard zit, je moeder of je familie?quote:Op donderdag 10 maart 2011 07:28 schreef AlphaOmega het volgende:
Het is ook gewoon de hoogste tijd om een wereldoorlog in te gaan. Een goede wereldoorlog zorgt ervoor dat alle spanningen in de wereld even kunnen ontladen. Alleen zal het dit keer veel weg hebben van een religieus geschil, waar ik als niet gelovige heel erg niet op zit te wachten.
Ik zou het wel heel nuttig vinden als de wereldbevolking eens met een dikke miljard zou afnemen. Zou ook goed zijn voor het klimaat... Maar ja, nucleaire oorlog is de enige manier om dat een beetje efficiënt te doen... en dat is dan weer niet lekker voor het klimaat...
Oke..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 05:04 schreef truepositive het volgende:
Ik ben mijn twijfels kwijt yuri, beschouw mijn posts op BNW als niet-geschreven.
In verhouding zijn het maar bar weinig mensen die iets te verliezen hebben als het om waarheid gaat. Het zijn vooral de mensen die zichzelf wijs maken dat ze iets te verliezen hebben, terwijl ze zelf totaal geen noemenswaardige macht hanteren, die voor obstructie zorgen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 05:26 schreef truepositive het volgende:
Ik ben vaak 'sceptisch' over mensen maar jij hebt bewezen dat dat niet altijd terecht is.
Helemaal waar.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 05:36 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
In verhouding zijn het maar bar weinig mensen die iets te verliezen hebben als het om waarheid gaat. Het zijn vooral de mensen die zichzelf wijs maken dat ze iets te verliezen hebben, terwijl ze zelf totaal geen noemenswaardige macht hanteren, die voor obstructie zorgen.
Die mensen zijn gewoon een beetje sneu en belachelijk. Hun egomaniakale fantasie weerhoudt de mensheid er van te ontwikkelen, terwijl enkele families, hoog in de menselijke hiërarchie, ons allemaal uitlachen en gebruiken. Die hoeven zich niet eens met dit soort discussies te bemoeien, de egomaniakken doen het werk voor ze.
Evil exists as much as you let it.
Ik wacht nog even op een verwijzing naar de illuminatie, NWO en 'skull and bones'quote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:37 schreef Basp1 het volgende:
Nou auto's die op water rijden, nulpuntsenergie, verplaats dit topic maar naar tru.
Dan moet dit topic naar BNW als ze dat er nog bijhalenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:33 schreef xenobinol het volgende:
Ik wacht nog even op een verwijzing naar de illuminatie, NWO en 'skull and bones'
SA blijft natuurlijk anders dan de andere landen waar onrust is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:05 schreef Salvad0R het volgende:
Ze flikken het echt...
Saudi unrest escalates, police open fire at protest
CAIRO — Saudi police opened fire Thursday to disperse a protest in the mainly Shiite, oil-producing east, leaving at least three people injured, as the government struggled to prevent a wave of unrest sweeping the Arab world from reaching the kingdom.
http://www.msnbc.msn.com/(...)ews-mideastn_africa/
TRU?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:37 schreef Basp1 het volgende:
Nou auto's die op water rijden, nulpuntsenergie, verplaats dit topic maar naar tru.
Ja want alles wat op internet staat klopt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
TRU?
Hou je je nu echt voor de gek?![]()
Google maar is.
Ik zie het al: jij bent gehersenspoeld door aliens.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:17 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja want alles wat op internet staat klopt.![]()
Hitler leeft nog en er is een SS basis op zuidpool, de aarde is hol, de aarde is pas 6000 jaar oud, evolutie-theorie is nonsens, lang leve google en onzin die we kunnen vinden.
Nee ik ben een disinformant in de realiteit waarin sommige rondslingeren.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie het al: jij bent gehersenspoeld door aliens.
Of ik heb er juist wel over gehoord en vluchtig over heen gelezen en vind het daarom de grootste onzin die hier geplaatst wordt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:23 schreef schommelstoel het volgende:
Basp1 lijkt mij een beetje iemand die in niets gelooft.
Zelfs niet in nieuwe technologie waar hij nog nooit over gehoord heeft zeker, laat staan gelezen.
Je bent nu het topic aan het verpesten door het in een hokje te proberen te plaatsen
Laat ik maar gewoon zeggen dat jij niet genoeg kennis hebt van de geschiedenis en ontwikkeling van technologie, jij gelooft mooi in je Edison en je Bell.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Of ik heb er juist wel over gehoord en vluchtig over heen gelezen en vind het daarom de grootste onzin die hier geplaatst wordt.![]()
Kom op zeg linkjes van internet ergens neerzetten om te denken dat het dan klopt.
Krijgen we dadelijk nog perpetuum mobile verhalen hier in NWS.![]()
Ik geloof in wetenschappelijk bewijsvoering zolang deze theorieen niet in vakbladen gepubliceerd worden en dus niet gefalsificeerd kunnen worden is het van hetzelfde kaliber als de een paar post terug door mij genoemde andere pseudowetenschappelijk onzin.
Die auto op water daar begon ik over, over tesla heb ik nog niets gezegd, oh ja toch wel omdat in nulpunts energie in twijfel trek.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Laat ik maar gewoon zeggen dat jij niet genoeg kennis hebt van de geschiedenis en ontwikkeling van technologie, jij gelooft mooi in je Edison en je Bell.
Twee grote namen die jij op school als les voer hebt gehad.
Geen probleem hoor, maar het is gewoon waar dat Tesla veel meer heeft gedaan voor de de technologie, en die wij ook nog is hedendaags gebruiken.
-
Ignorance?
Ja want het is naar alle waarschijnlijkheid een pseudowetenschappelijk onderzoek.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Basp 1, dus wetenschappelijke onderzoeken van internet over een aangedreven motor op water is onzin.
Ik ben niet degene die dat probleem heeft, jullie moeten eens op de proppen komen met uitvindingen die jaren op de schappen gelegen hebben en pas na 50 jaar bij het grote publike tercht gekomen zijn. Dat is namelijk wat hier gesteld wordt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:18 schreef truepositive het volgende:
Zo lang hij gelooft dat alle uitvindingen en technologische ontwikkelingen in de geschiedenis vanzelfsprekend direct bij het volk terecht komen, hebben we al een probleem in de discussie
Zoek er zelf een keer naarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die dat probleem heeft, jullie moeten eens op de proppen komen met uitvindingen die jaren op de schappen gelegen hebben en pas na 50 jaar bij het grote publike tercht gekomen zijn. Dat is namelijk wat hier gesteld wordt.
Is dat de wetenschappelijk benadering, zoek het zelf maar uit.quote:
Als je dat al 5 maal gedaan hebt zou je ook al lang een permanente link naar dat o zo coherente verhaal gemaakt kunnen hebben.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:07 schreef truepositive het volgende:
Helemaal niet, maar zo gaat het elke keer. De bewijslast wordt in mijn schoot gedumpt en ik moet onderzoek gaan doen wat ik al 5 keer gedaan heb en voor de zoveelste keer er een informatief en coherent verhaal over schrijven. Ik heb er nu even geen zin in, misschien later
Amerika staat op instorten. EU valt uit elkaar. MO valt uit elkaar.quote:http://www.volkskrant.nl/(...)s-als-minister.dhtml
AMSTERDAM - President Barack Obama van de Verenigde Staten overweegt Google-baas Eric Schmidt (55) tot minister van Handel te maken.
Dat meldt financieel persbureau Bloomberg. Obama zou graag iemand uit het zakenleven willen voor die post. Ook Jeffrey Kindler zou één van de kandidaten zijn. Hij was tot voor kort de baas van Pfizer, de grootste medicijnenfabrikant ter wereld.
Schmidt is geen onbekende van Obama. Hij doneerde 25.000 dollar aan het inaugurale comité van de president en is regelmatig ten gast op het Witte Huis.
China
De ministerspost komt vrij omdat de huidige minister Gary Locke ambassadeur wordt in China. Hij volgt daar Jon Huntsman op, die op 30 april aftreedt.
Bloomberg baseert zich op een goed ingevoerde bron. Het Witte Huis weigert officieel iets te zeggen over de opvolger van Locke. 'We overwegen allerlei kandidaten, maar het proces is nog in een vroeg stadium. Beslissingen zijn nog niet genomen.'
Outsider
Het zou niet de eerste keer zijn dat Obama kiest voor een outsider, iemand van buiten de politiek en de universiteiten. Zijn nieuwe stafchef William Daley komt van de grote Amerikaanse zakenbank JPMorgan Chase & Co. Ook de financiële adviseurs van Obama zijn afkomstig uit de zakenwereld.
De belangrijkste taak van de volgende minister van Handel is het verdubbelen van de Amerikaans export binnen vijf jaar, zei Obama bij de aankondiging van het vertrek van Locke. Een groot deel van die export moet naar China plaatsvinden.
Haha. Hoe voelt dat nou, futiel werk verrichten? Als je uit eigen wil de feiten probeert te ontkrachten, dan ben je zo'n egomaniak waar ik het over had in mijn vorige post. Zo één die totaal geen noemenswaardige macht hanteert en de ontwikkeling van de mensheid probeert te beperken omdat hij denkt dat hij dan een aai krijgt van de machthebbers.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee ik ben een disinformant in de realiteit waarin sommige rondslingeren.
Jan Sloot....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Basp1, ooit gehoord over de NL onderzoeker Jan Sloot? Zoek er maar is op.
En omdat toevallig figuren als jij hem over zijn vermoorde rug ridiculiseren is het natuurlijk onzin.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:17 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Jan Sloot....![]()
Omdat toevallig omhoog gevallen dummies als Roel Pieper daar ingestonken zijn is het de waarheid
Dus jij ontkent het bestaan van Jan Sloot?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:17 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Jan Sloot....![]()
Omdat toevallig omhoog gevallen dummies als Roel Pieper daar ingestonken zijn is het de waarheid
Is ie vermoord dan? Lijkt mij ordinaire speculatie. Hij was wel een geniale man dat moet ik toegeven. Hij heeft namelijk een 'toppert' als Roel Pieper weten te misleiden. Maakt hem dat nu slim of is Roel Pieper zo dom? Jij mag kiezenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:21 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
En omdat toevallig figuren als jij hem over zijn vermoorde rug ridiculiseren is het natuurlijk onzin.
Gare.
Ik weet niet waarop jij die conclusie baseert?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus jij ontkent het bestaan van Jan Sloot?
Ja hij is dood gegaan maar "hartinfarct" en al zijn spullen zijn ingenomen, ondanks dat de familie uiteindelijk autopsie toestond heeft deze nooit plaatsgevonden. Al zijn spullen zijn ingenomen door aandeelhouders.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:14 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Is ie vermoord dan? Lijkt mij ordinaire speculatie. Hij was wel een geniale man dat moet ik toegeven. Hij heeft namelijk een 'toppert' als Roel Pieper weten te misleiden. Maakt hem dat nu slim of is Roel Pieper zo dom? Jij mag kiezen
Makkelijke leugens zijn voor mensen nu eenmaal acceptabeler dan een harde moeilijke waarheid.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:14 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Is ie vermoord dan? Lijkt mij ordinaire speculatie. Hij was wel een geniale man dat moet ik toegeven. Hij heeft namelijk een 'toppert' als Roel Pieper weten te misleiden. Maakt hem dat nu slim of is Roel Pieper zo dom? Jij mag kiezen
Je kan altijd een autopsie eisen, zeker als er een vermoeden is van een onnatuurlijke doodsoorzaak zal het OM zelfs een autopsie eisen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja hij is dood gegaan maar "hartinfarct" en al zijn spullen zijn ingenomen, ondanks dat de familie uiteindelijk autopsie toestond heeft deze nooit plaatsgevonden. Al zijn spullen zijn ingenomen door aandeelhouders.
En dan te bedenken dat Philips helemaal geen aandelen heeft in geheugenchips en harde schijvenquote:Al zijn theorie klopte en het deed in de praktijk zou dit tot mega verliezen leiden voor grote productie concerns als philips etc.
Ik begrijp dan heel goed waarom jij een leugen voor de waarheid aan zietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:37 schreef Salvad0R het volgende:
Makkelijke leugens zijn voor mensen nu eenmaal acceptabeler dan een harde moeilijke waarheid.
Ja dat KAN maar is dus niet gebeurd!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:51 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je kan altijd een autopsie eisen, zeker als er een vermoeden is van een onnatuurlijke doodsoorzaak zal het OM zelfs een autopsie eisen.
[..]
En dan te bedenken dat Philips helemaal geen aandelen heeft in geheugenchips en harde schijven
Elke rationeel denkende mens die het verhaal van Jan Sloot heeft onderzocht, trekt de conclusie dat corporatieve belangen zwaarder wegen dan een menselijk leven.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja dat KAN maar is dus niet gebeurd!
En denk niet alleen aan harde schijven etc maar ook CD's, DVD's, Blu-Ray en naast PHILIPS als voorbeeld heb je nog genoeg andere grote concerns en PHILIPS zal vast wel dochterbedrijven hebben met alsnog deze producten.
Daar kan ook wat aan gedaan wordenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:09 schreef Vitalogy het volgende:
Het is dezelfde vraag die ontstaat wat als computers ineens oneindig snel zouden zijn maar bijvoorbeeld het netwerkverkeer niet. Okay hoe snel zou ik dan mijn antwoord van google krijgen?
Niet zo heel veel sneller dus...
Meneer Shannon heeft het allemaal al reeds uitgedokterd en het is nog geen enkele wetenschapper gelukt zijn theorie te weerleggen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:09 schreef Vitalogy het volgende:
Ik ben een rationeel denkend mens...(dat is een mening)
die het verhaal van Jan Sloot heeft onderzocht.
Recursieve compressie is een wiskundige onmogelijkheid
alleen met een laptop in een kleine afgesloten ruimte ver van de bewoonde wereld, maar de meeste fokkers kennen dat gevoel al wel, dus dat zal meevallenquote:
er is geen winnaar, de volgende oorlog zal weer worden uitgevochten met knuppelsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:56 schreef Monco10 het volgende:
Ach, dan zullen de geallieerden toch wel weer winnen
Plagiaat deze uitspraak.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
er is geen winnaar, de volgende oorlog zal weer worden uitgevochten met knuppels
quote:
Het is een mooie uitspraak van Einstein, maar het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat de volgende WO daadwerkelijk met knuppels gaat worden uitgevochten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
er is geen winnaar, de volgende oorlog zal weer worden uitgevochten met knuppels
Zijn (Einstein) citaat ging inderdaad niet over de volgende oorlog naar mijn wetenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is een mooie uitspraak van Einstein, maar het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat de volgende WO daadwerkelijk met knuppels gaat worden uitgevochten.
"Duur" houdt in dit geval in dat er meer arbeid nodig is per energie-eenheid. Zolang we stikken van de werklozen, kunnen we veel beter windturbines bouwen dan geld aan het Midden Oosten geven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 03:30 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Zijn (Einstein) citaat ging inderdaad niet over de volgende oorlog naar mijn weten
Ja precies, niet de volgende dusquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:18 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Kernenergie is geheel ongeschikt voor piekbelasting.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:26 schreef Lindstrøm. het volgende:
Kernenergie op hele grote schaal (lees: alle energie) is de toekomst.
Het gebruik van kernenergie heeft nadelen die even zwaar wegen als de verbranding van fossiele brandstoffen. Je hebt afvalstoffen met halfwaardetijden van duizenden jaren, die je toch ergens moet opslaan, die gebruikt kunnen worden voor "dirty bombs" etc...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:26 schreef Lindstrøm. het volgende:
Belangrijk om daar bij te zeggen: kernfusie, niet kernsplitsing. Verder ben ik het helemaal met je eens. Nu nog even die ~50 jaar overbruggen tot we dat op grote schaal hebben.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:26 schreef Lindstrøm. het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Belangrijk om daar bij te zeggen: kernfusie, niet kernsplitsing. Verder ben ik het helemaal met je eens. Nu nog even die ~50 jaar overbruggen tot we dat op grote schaal hebben.
Klink klare onzin. Toon mij de gefalcifeerde resultaten. Kun je niet.50 jaar is gewoon te achterhalen aan de hand hoe ver kernfusie nu is. De eerste centrale met positief rendement is in aanbouw, 2020 is die operationeel. Dan moet de rest ook nog gebouwd worden. Hou er rekening mee dat je nieuwe technieken niet even in een maand opbouw, dat kost tijd. Laat staan de infrastructuur ombouwen van olie af.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:20 schreef XLR80R het volgende:
[..]
Checkit out. Dit is de toekomst. Energie recht uit de ether. Opgerot met de uitbuitbare energiebronnen, dit is de 21e eeuw, niet 1890.
Ik kan je inderdaad niet de gefalsificeerde resultaten tonen, omdat het geen falsificatie is.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klink klare onzin. Toon mij de gefalcifeerde resultaten. Kun je niet.50 jaar is gewoon te achterhalen aan de hand hoe ver kernfusie nu is. De eerste centrale met positief rendement is in aanbouw, 2020 is die operationeel. Dan moet de rest ook nog gebouwd worden. Hou er rekening mee dat je nieuwe technieken niet even in een maand opbouw, dat kost tijd. Laat staan de infrastructuur ombouwen van olie af.
Ik heb al jaaaaaaaaaaaren een elektromagnetischestralingsdetector in de la liggen, stelt niets voor: een spoeltje, diode en een condensator en je kan een spanning meten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:20 schreef XLR80R het volgende:
[..]
Checkit out. Dit is de toekomst. Energie recht uit de ether. Opgerot met de uitbuitbare energiebronnen, dit is de 21e eeuw, niet 1890.
Gozer uit het filmpje laadt er zijn 3310 mee op. Dus tja. Hoe moet je het anders bestempelen dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:12 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik heb al jaaaaaaaaaaaren een elektromagnetischestralingsdetector in de la liggen, stelt niets voor: een spoeltje, diode en een condensator en je kan een spanning meten.
Maar als je dat als energiebron gaat bestempelen snap je duidelijk niet wat het doet.
Hoe durf je over 'wetenschap' te praten als je niet eens weet wat falsificeren isquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:01 schreef XLR80R het volgende:
[..]
Ik kan je inderdaad niet de gefalsificeerde resultaten tonen, omdat het geen falsificatie is.
Hoe naief...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:14 schreef XLR80R het volgende:
[..]
Gozer uit het filmpje laadt er zijn 3310 mee op. Dus tja. Hoe moet je het anders bestempelen dan?
Die energie is echt belachelijk laag en is afkomstig van de zendantenne van een radiostation. Goede oplossing dus voor het energievraagstuk.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:20 schreef XLR80R het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af waarom er geen kristalontvangers zijn in ghettoblaster uitvoeringquote:Op zondag 13 maart 2011 08:28 schreef RemcoDelft het volgende:
Hoe naief...
Een 3310 laadt niet op met 2 volt.
Daarbij: de kabel ligt buiten beeld, dus kan overal op aangesloten zitten wat wij niet zien.
De antenne wordt zo groot...quote:Op zondag 13 maart 2011 10:20 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af waarom er geen kristalontvangers zijn in ghettoblaster uitvoering
Zelfs dat helpt niet, de energie is simpelweg beperkt door het zendvermogen en de afstand tot de zender. De energie dichtheid neemt met een derde macht af als functie van afstand tussen de zend en ontvangst antenne, een andere sterk bepalende rol is het stralingsdiagram van de gebruikte antenne's welke een sterk orientatiegevoelige invloed geeft. Al met al mag je heel blij zijn enkele milliwatts uit 'de ether' te plukkenquote:
Dan open je toch gewoon een alternatief winkeltje, kun je ook genieten van miljardenwinsten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:28 schreef XLR80R het volgende:
Trouwens, de energiegiganten (lees: oliecorporaties) vertellen nieuwsgierigen altijd dat het "nog 50 jaar" duurt voordat alternatieve energiebronnen worden geïmplementeerd. Dat zijn alleen maar smoesjes. De alternatieve bronnen zijn er al lang, ze kunnen gewoon niet afstappen van hun miljardenwinsten.
Daarbij, zodra er megawatts door 'de ether' gaan, kom ik mijn loden kamer niet meer uit.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:29 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Zelfs dat helpt niet, de energie is simpelweg beperkt door het zendvermogen en de afstand tot de zender. De energie dichtheid neemt met een derde macht af als functie van afstand tussen de zend en ontvangst antenne, een andere sterk bepalende rol is het stralingsdiagram van de gebruikte antenne's welke een sterk orientatiegevoelige invloed geeft. Al met al mag je heel blij zijn enkele milliwatts uit 'de ether' te plukken
Waarom Lood? Afschermen tegen EM straling gaat veel beter met zilver of aluminiumquote:Op zondag 13 maart 2011 18:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarbij, zodra er megawatts door 'de ether' gaan, kom ik mijn loden kamer niet meer uit.
Nee? Echt? Dat meen je niet!!quote:Op zondag 13 maart 2011 19:08 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Waarom Lood? Afschermen tegen EM straling gaat veel beter met zilver of aluminium![]()
Iedere dag krijgen we al een hele hoop straling over ons heen gestort.... we noemen dat zonlicht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |