abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93892260
Speaking to CNBC today, Faber said: " I think long term you should be exposed to energy in either scenario....if you are extra bearish and believe that War World III is going to start soon, as I believe, or in an optimistic scenario".

http://www.bi-me.com/main.php?id=51517&t=1&cg=4

Zucht. Het lelijke is dat die man bijna altijd gelijk heeft gekregen met zijn investeringsvoorspellingen.

Hij ziet de onrust in het Midden-Oosten verspreiden naar Saoedi-Arabië, met een wereldoorlog als gevolg daarvan.

Zou echt lelijk zijn. Heb echt geen zin om nukes te moeten ontwijken, dat klinkt veel te veel als hard werken...

Tevens: Brent crude oil futures could hit US$200 a barrel if political unrest spreads into Saudi Arabia, Societe Generale said on Monday.

Lelijkheid ten top. Wat gaan we hier aan doen?
  donderdag 10 maart 2011 @ 02:56:43 #2
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_93892264
Kut, kunnen we dan nog wel fokken?
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
pi_93892303
quote:
8s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:55 schreef Salvad0R het volgende:
Speaking to CNBC today, Faber said: " I think long term you should be exposed to energy in either scenario....if you are extra bearish and believe that War World III is going to start soon, as I believe, or in an optimistic scenario".

http://www.bi-me.com/main.php?id=51517&t=1&cg=4

Zucht. Het lelijke is dat die man bijna altijd gelijk heeft gekregen met zijn investeringsvoorspellingen.

Hij ziet de onrust in het Midden-Oosten verspreiden naar Saoedi-Arabië, met een wereldoorlog als gevolg daarvan.

Zou echt lelijk zijn. Heb echt geen zin om nukes te moeten ontwijken, dat klinkt veel te veel als hard werken...

Tevens: Brent crude oil futures could hit US$200 a barrel if political unrest spreads into Saudi Arabia, Societe Generale said on Monday.

Lelijkheid ten top. Wat gaan we hier aan doen?
Waarom komt er een zo nu en dan een TS langs die een bepaalde iemand noemt die befaamd, juist, en perfect qua uitspraken zou zijn, van wie ik nog nooit heb gehoord, en ook vele andere reageerders naast mij? :} Waar slaat dat op?

Ook las ik iets over een Warren Buffet van laatst, en die TS was onder de indruk dat de markt zich zouden herstellen aan de hand van zijn uitspraak :{
pi_93892307
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:56 schreef Aneurysma het volgende:
Tja.

Struisvogelgedrag en belastering van de waarheidbrengers gaan je niet beschermen tegen een nuclear warhead op je kanus.
pi_93892313
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 03:03 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Waarom komt er een zo nu en dan een TS langs die een bepaalde iemand noemt die befaamd, juist, en perfect qua uitspraken zou zijn, van wie ik nog nooit heb gehoord, en ook vele andere reageerders naast mij? :} Waar slaat dat op?

Ook las ik iets over een Warren Buffet van laatst, en die TS was onder de indruk dat de markt zich zouden herstellen aan de hand van zijn uitspraak :{
Omdat de wereld niet om jou draait, maar om de zon, wellicht?
pi_93892319
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2011 03:05 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Omdat de wereld niet om jou draait, maar om de zon, wellicht?
Ja maar Warren Buffet is niet de zon :')
pi_93892371
Qua investeren heeft Marc Faber vaak gelijk gehad, maar als hij geen gelijk had,
kwam dat dan ook in het nieuws achteraf? ;)

Laten we hopen dat Marc Faber alleen verstand heeft van investeren, en dat hij er met WW3 er volkomen naast zit.
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 03:06 schreef vergezocht het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Narcisme
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_93892406
Als olie richting de $200,- gaat, wat niet zeer onwaarschijnlijk is. treden de economisch wetten in werking,

Electrische autos, autos op alternatieve brandstoffen, alternatieve energiebronnen gaat allemaal een enorme vlucht nemen.
pi_93892430
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 03:19 schreef Kandijfijn het volgende:
Als olie richting de $200,- gaat, wat niet zeer onwaarschijnlijk is. treden de economisch wetten in werking,

Electrische autos, autos op alternatieve brandstoffen, alternatieve energiebronnen gaat allemaal een enorme vlucht nemen.
Dat is een te optimistische instelling/gedachte ;)
Dat wat jij zegt is, is op het laatst toch nog iets proberen te doen.
Dat werkt meestal niet omdat het 'te laat' is.
Hadden we veel eerder mee moeten beginnen, en die techniek was er ook al lang, alleen is altijd door de olie maatschappij en big companies de kop in gedrukt.
pi_93892440
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 03:06 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Jij bent degene die over Buffett begint, pamperchief. Ga lekker in dat topic over hem praten als je zo'n fan van hem bent. Wat mij betreft mag hij niet eens in de schaduw van de kleine teen van Faber staan.
pi_93892459
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 03:24 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dat is een te optimistische instelling/gedachte ;)
Dat wat jij zegt is, is op het laatst toch nog iets proberen te doen.
Dat werkt meestal niet omdat het 'te laat' is.
Hadden we veel eerder mee moeten beginnen, en die techniek was er ook al lang, alleen is altijd door de olie maatschappij en big companies de kop in gedrukt.
Het is heel heel eenvoudig, groene energie is gewoon duur.

Zodra olie richting de 200 gaat, word groene energie aantrekkelijker.Ook gaan er enorme geldstromen op gang komen ik denk dat we in 2-3 jaar verder kunnen komen dan we gedaan hebben in de afgelopen 20 jaar.
pi_93892465
quote:
15s.gif Op donderdag 10 maart 2011 03:26 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Jij bent degene die over Buffett begint, pamperchief. Ga lekker in dat topic over hem praten als je zo'n fan van hem bent. Wat mij betreft mag hij niet eens in de schaduw van de kleine teen van Faber staan.
:') Doe niet zo overdreven toch.

Ik heb geenszins enig waardering voor Mr. Buffet. Ik noemde alleen een voorbeeld over hoe TS geobsedeerd is door bepaalde personages.

En in jouw geval is het een of andere Marc Faber waarvan ik eveneens mij achter de oren krab.

Schiet toch een eindje op he. Met je topic en die held van je. :)
pi_93892473
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 03:30 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Zodra olie richting de 200 gaat, word groene energie aantrekkelijker.Ook gaan er enorme geldstromen op gang komen ik denk dat we in 2-3 jaar verder kunnen komen dan we gedaan hebben in de afgelopen 20 jaar.
Laat ik zeggen dat ik hoop dat wat jij zegt gaat gebeuren. ;)
pi_93892477
quote:

[..]

We zullen wel moeten. Schommelstoel maakt een heel goed punt.
Wat mij betreft is het tijd voor Shell & consorten om de patenten van Tesla en andere uitvinders voor de gratis energie eens uit hun rukbunker te trekken en als de sodemieter te implementeren.. Dan zorgen we op die manier ook nog eens voor een gezonde concurrentiestelling ten opzichte van China qua technologie.
pi_93892483
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 03:33 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Laat ik zeggen dat ik hoop dat wat jij zegt gaat gebeuren. ;)
Kijk hoeveel achterlijke windmolens we al hebben gebouwd de afgelopen jaren. Met staatssubsidies. En dat zijn misschien enorme sommen geld voor een leek als jij en ik maar eenvoudig weg fooi vergeleken met financiële middelen van het bedrijfsleven.

De techniek is hier vriend, hij staat te wachten maar letterlijk te duur.

Wat er zeer waarschijnlijk wel gaat gebeuren is dat we liever voedsel (bioethanol) in onze autos gaan gooien waardoor wereldwijd de voedselprijzen gaan stijgen. Maar hey, lieve een dooie Afrikaan dan fietsen :{
pi_93892485
quote:

[..]

Groene energie is niet voldoende ontwikkeld/geperfecteerd om op massale schaal ingezet te worden. Het kan amper genoeg energie leveren voor 500 miljoen personen :')

Waar komt dat 'duur' vandaan overigens denk je? :{w

Komt door iets dat we vraag en aanbod noemen. De vraag zal er wel zijn, zelfs toegenomen in zo'n situatie, maar het aanbod is nog altijd té beperkt. Vandaar zal het juist duurder worden maar niet goedkoper.

[/eind les economie] O-)
pi_93892500
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 03:36 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Groene energie is niet voldoende ontwikkeld/geperfecteerd om op massale schaal ingezet te worden. Het kan amper genoeg energie leveren voor 500 miljoen personen :')

Komt door iets dat we vraag en aanbod noemen. De vraag zal er wel zijn, zelfs toegenomen in zo'n situatie, maar het aanbod is nog altijd té beperkt. Vandaar zal het juist duurder worden maar niet goedkoper.

[/eind les economie] O-)
Je hebt in het begin niet eens direct groene energie nodig, kolen werken prima en kolen kun je indirect ook in autos stoppen. D.m.v. vergassing, omzetten in energie en dat opslaan in accus/waterstof.

Kernenergie kan een vlucht gaan nemen, Gas.

Er zijn zoveel alternatieven om wat jaren te overbruggen en zonne-energie kunnen we steden gewoon mee voorzien van energie. Waarschijnlijk komt er ook eindelijk een Europees energieplan op touw met in Zuid-Europa zonne-energie, Noord-Europa Water/windenergie.

Wanneer de economie ons dwingt is het in 6 jaar overgeschakeld.

-edit-
Kandij is slapen.
pi_93892502
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 03:36 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Kijk hoeveel achterlijke windmolens we al hebben gebouwd de afgelopen jaren. Met staatssubsidies. En dat zijn misschien enorme sommen geld voor een leek als jij en ik maar eenvoudig weg fooi vergeleken met financiële middelen van het bedrijfsleven.

De techniek is hier vriend, hij staat te wachten maar letterlijk te duur.

Wat er zeer waarschijnlijk wel gaat gebeuren is dat we liever voedsel (bioethanol) in onze autos gaan gooien waardoor wereldwijd de voedselprijzen gaan stijgen. Maar hey, lieve een dooie Afrikaan dan fietsen :{
Ik snap je wel, zeker wel. :)

Maar laat ik zeggen dat ik ook hoop op de techniek van Tesla, en die techniek is geen fabel of hoax.

Die heer Tesla staat niets voor niets trots op mijn profiel.
Tesla is één van die mensen die werd ondergedaan, omdat je met zijn manier niet zoveel geld kon verdienen als die manier van bijv edison.
pi_93892503
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 03:36 schreef vergezocht het volgende:

[..]

[/eind les economie] O-)
Wacht even hoor. Je geeft net aan nooit van Warren Buffett en Marc Faber gehoord te hebben, en vervolgens pretendeer je ons een les te kunnen geven in economie?
Scheer je weg joh. We hebben het hier over het beginstadium van World War III, en jij maakt je druk om het profileren van je ego? :r
Het heeft geen zin om dit topic te laten degraderen tot een nutteloze discussie met zo'n figuur als jij.
pi_93892506
Daarbij hebben we eigenlijk veel meer te danken aan (Ten goede) Tesla dan aan Edison, bell, ect ect.
pi_93892512
Ligt in lijn met wat Gerald Celente zeer recent te vertellen had. Wat betreft energie kan het al lang veel beter dan wind/ zon.
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_93892514
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 03:42 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Je hebt in het begin niet eens direct groene energie nodig, kolen werken prima en kolen kun je indirect ook in autos stoppen. D.m.v. vergassing, omzetten in energie en dat opslaan in accus/waterstof.

Kernenergie kan een vlucht gaan nemen, Gas.

Er zijn zoveel alternatieven om wat jaren te overbruggen en zonne-energie kunnen we steden gewoon mee voorzien van energie. Waarschijnlijk komt er ook eindelijk een Europees energieplan op touw met in Zuid-Europa zonne-energie, Noord-Europa Water/windenergie.

Wanneer de economie ons dwingt is het in 6 jaar overgeschakeld.

-edit-
Kandij is slapen.
Zoals iemand al schreef, too little too late. Met de bureaucratie van de EU en bepaalde lidstaten waaronder Nederland, zal het heus niet lukken om zelfs in 6 jaar tijd dit soort massale overgang voor elkaar te krijgen.

We kunnen hooguit een deel daarvan laten vervangen/vernieuwen, maar dat zal in onze huidige samenleving de rijken wezen, die voor de zoveelste keer een betere leven leiden. Daardoor wordt de kloof juist groter tussen arm en rijk, wat weer ervoor zorgt dat WO III waarschijnlijker wordt, wat overigens het kern is van dit topic van TS. O-)

Dus kan in je een notendop de TS gelijk geven, maar niet niet vanwege de argumenten in zijn OP, maar dat wat er in deze reactie staat. :P
pi_93892518
Ze hebben er allebei mee te maken imo.
Voltaire.
pi_93892522
quote:
8s.gif Op donderdag 10 maart 2011 03:43 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Wacht even hoor. Je geeft net aan nooit van Warren Buffett en Marc Faber gehoord te hebben, en vervolgens pretendeer je ons een les te kunnen geven in economie?
Scheer je weg joh. We hebben het hier over het beginstadium van World War III, en jij maakt je druk om het profileren van je ego? :r
Het heeft geen zin om dit topic te laten degraderen tot een nutteloze discussie met zo'n figuur als jij.
He speel niet op de man zo, ik heb je niet eens persoonlijk beledigd. Anders ben je een slechtere TS dan de rest.

En ik ken wel een potje economie, dus? Wat is er mis mee, niet iedereen kent dat neem ik aan.

Ik stel me niet eens aan. Dat is niet mijn stijl, ik wil altijd eerder kennis delen, en de meesten voelen zich ook niet geminacht daardoor. Behalve jij misschien maar spreek dan voor jezelf.

Overigens kan je niet goed lezen, want ik beweer juist dat WO III indd dichterbij is. En niet vanwege Marc Faber of wat dan ook, die kerel draag jij op handen. Dat is jouw eigen onwetendheid. Kapisch?
pi_93892542
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 03:51 schreef vergezocht het volgende:

[..]

ik ik ik Ik mijn ik ik
Okay, bedankt voor je insteek. Niet dat iemand het iets interesseert, maar toch, hartstikke bedankt.

Terug naar het topic:

Faber staat onder andere bekend om zijn kritiek op het beleid van de Federal Reserve, iets wat de weldenkenden onder ons wèl kunnen waarderen.

De enige manier waarop wij met onze Nederlandse belangen enige vooruitgang kunnen boeken, is inderdaad wanneer wij beginnen met het implementeren van de vrije energie-technologieën die ons inmiddels een eeuw worden onthouden.

De oliemaatschappijen hebben de wereld een eeuw+ kunnen uitbuiten, nu dreigt World War III uit te breken, dus is het tijd om vooruitgang te boeken op technologisch gebied. Dit is de enige manier waarop Nederland enige concurrentiepositie behouden kan ten opzichte van China.

Let's do it !
pi_93892545
Komt mooi uit, wil er sowieso één meemaken.
pi_93892558
quote:
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
Albert Einstein
_O_
pi_93892569
n.

We gaan het gewoon weer hebben over de implementering van de technologieën die ons al decennia onthouden worden door de oliemaatschappijen, wat namelijk de enige oplossing is om World War III te voorkomen en om de Nederlandsche hegemonie op de technologische wereldmarkt te behouden.

[ Bericht 18% gewijzigd door paddy op 10-03-2011 10:58:00 ]
pi_93892571
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 03:46 schreef truepositive het volgende:
Ligt in lijn met wat Gerald Celente zeer recent te vertellen had. Wat betreft energie kan het al lang veel beter dan wind/ zon.
Exact.
Intussen hoor je geen woord over de verborgen technologieën op de mainstream media, zelfs niet op docu-kanalen zoals History Channel, terwijl die technologieën implementeren de enige mogelijkheid is om de toekomst van onze kinderen veilig te stellen.
pi_93892576
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2011 04:27 schreef Salvad0R het volgende:

We gaan het gewoon weer hebben over de implementering van de technologieën die ons al decennia onthouden worden door de oliemaatschappijen, wat namelijk de enige oplossing is om World War III te voorkomen en om de Nederlandsche hegemonie op de technologische wereldmarkt te behouden.
Implementering van technologie :') Je hebt er blijkbaar geen kaas van gegeten, dat is makkelijker gezegd dan gedaan. De oplossing is al duidelijk over wat het moet zijn, alleen hoe je het voor elkaar krijgt en daadwerkelijk uitvoert daar hoor je niemand over. Ook jij niet. Dus ik wacht rustig af totdat je met de echte oplossing komt

[ Bericht 14% gewijzigd door paddy op 10-03-2011 10:59:12 ]
pi_93892587
Hier volgen enkele patenten van Tesla die niet verborgen/gejat zijn door de oliemaatschappijen:

http://en.wikipedia.org/w(...)s#Patents_.231-.2350

Het lijkt me evident dat de patenten die betrekking hebben op de werkelijk vrije energie, zoals de energiestations die gerichte draadloze energie kunnen transporteren daar niet tussen staan, alhoewel deze wel degelijk zijn uitgevonden en uitvoerig zijn getest. Deze energie wordt overigens uit de lading van de grote batterij die wij planeet Aarde noemen zelf getapt.

“The first World System power plant can be in operation in nine months.”

– Nikola Tesla, 1904
pi_93892610
Tesla ^O^
Voltaire.
pi_93892620
quote:
6s.gif Op donderdag 10 maart 2011 04:52 schreef Salvad0R het volgende:
Hier volgen enkele patenten van Tesla die niet verborgen/gejat zijn door de oliemaatschappijen:

Het lijkt me evident dat de patenten die betrekking hebben op de werkelijk vrije energie, zoals de energiestations die gerichte draadloze energie kunnen transporteren daar niet tussen staan, alhoewel deze wel degelijk zijn uitgevonden en uitvoerig zijn getest. Deze energie wordt overigens uit de lading van de grote batterij die wij planeet Aarde noemen zelf getapt.

[ afbeelding ]

– Nikola Tesla, 1904
Free energy, isn't.

je theorien die niet aan de entropiewetten voldoen :{w

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 10-03-2011 10:59:48 ]
pi_93892623
De term zelf is misleidend, er is uiteraard geen sprake van 'iets uit niets'. Het principe is echter reëel.
Voltaire.
  donderdag 10 maart 2011 @ 06:33:27 #35
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_93892651
Hmm met bijna 10 miljard mensen is een kleine schonings actie met een a bom hier of daar niet ze erg denk ik. :D
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_93892735
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 05:58 schreef truepositive het volgende:
De term zelf is misleidend, er is uiteraard geen sprake van 'iets uit niets'. Het principe is echter reëel.
Ik ken de verhalen van Tesla's wonderenergie. Niet alleen big-oil heeft ze naar het land der fabelen verwezen, ook ladingen gerenommeerde onafhankelijke wetenschappers.

Daarbij, als het echt zou werken, wordt het tijd om echt alu-hondjes te gaan dragen. Het huidige energieverbruik door de lucht heen sturen... ik heb liever geen gekookte hersenen.
pi_93892788
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 04:23 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Ga je moeder neuken, achterlijke aap met het IQ van een peuter. Ik voel heel veel agressie jegens jou dat is het enige wat ik gevoel. Genoeg om je inteeltkop eraf te rukken.
doe even normaal zeg, je gedraagt je als een klein kind. Een ban voor jou om even af te koelen zou heel goed zijn.
pi_93892817
Het is ook gewoon de hoogste tijd om een wereldoorlog in te gaan. Een goede wereldoorlog zorgt ervoor dat alle spanningen in de wereld even kunnen ontladen. Alleen zal het dit keer veel weg hebben van een religieus geschil, waar ik als niet gelovige heel erg niet op zit te wachten.

Ik zou het wel heel nuttig vinden als de wereldbevolking eens met een dikke miljard zou afnemen. Zou ook goed zijn voor het klimaat... Maar ja, nucleaire oorlog is de enige manier om dat een beetje efficiënt te doen... en dat is dan weer niet lekker voor het klimaat...
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_93892944
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 07:28 schreef AlphaOmega het volgende:
Het is ook gewoon de hoogste tijd om een wereldoorlog in te gaan. Een goede wereldoorlog zorgt ervoor dat alle spanningen in de wereld even kunnen ontladen. Alleen zal het dit keer veel weg hebben van een religieus geschil, waar ik als niet gelovige heel erg niet op zit te wachten.

Ik zou het wel heel nuttig vinden als de wereldbevolking eens met een dikke miljard zou afnemen. Zou ook goed zijn voor het klimaat... Maar ja, nucleaire oorlog is de enige manier om dat een beetje efficiënt te doen... en dat is dan weer niet lekker voor het klimaat...
religieuze oorlogen zijn niet nieuw, ze zijn van alle tijden.
De afname van de wereldbevolking zou idd heel erg goed zijn.
Doch liever door een fikse natuurramp dan door een oorlog.
pi_93893054
quote:

[ afbeelding ]

– Nikola Tesla, 1904
Wat een onzin.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_93893107
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 07:46 schreef 19patje72 het volgende:

[..]

Klopt, religieuze oorlogen zijn niet nieuw, maar mensen die gepeupel als religie achter zich hebben gelaten zijn wel relatief nieuw.

En een natuurramp is misschien wel een goede oplossing. Of een oncontroleerbaar virus. Ik vergelijk de mensheid meestal maar met de schattige Lemmings. Die leven, gezellig, lief, schattig, fokken een beetje, leven met meer, en meer, en meer, totdat ze het niet meer trekken, en dan jagen ze zich massaal de dood in, op een paar slimme Lemmings na.... :) Dat moesten de mensen om mij heen ook maar eens gaan doen. :)
  donderdag 10 maart 2011 @ 08:11:16 #42
262 Re
Kiss & Swallow
pi_93893175
Tesla zat toch in die film met Johnny Depp?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 10 maart 2011 @ 08:13:07 #43
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_93893195
quote:

[ afbeelding ]

– Nikola Tesla, 1904
Frappant dat juist de mensen zonder enige kennis van zaken denken te weten hoe de wereld in elkaar steekt. :')
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_93895641
Mensen die graag een wereldoorlog mee willen maken of het een goed iets vinden. :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_93896326
Ik hoop dat deze voorspeller het niet bij het rechte eind heeft. Maar aangezien er nog wel wat parrallen met de jaren 30 te vinden zijn de aanloop naar de 2e wo dus, kan het misschien wel gebeuren. Laten we dan in ieder geval hopen dat deze oorlog niet in europa wordt uigevochten waar de voorgaande wereldoorlogen voornamelijk wel uitgevochten werden.
pi_93896978
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 06:33 schreef Megumi het volgende:
Hmm met bijna 10 miljard mensen is een kleine schonings actie met een a bom hier of daar niet ze erg denk ik. :D
Als we dan beginnen bij de lafhartige kankergezwellen uit het Westen, laat maar branden die debieltjes, samen met hun hypotheken en kut kinderen.
pi_93897069
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 07:46 schreef 19patje72 het volgende:

[..]

Goed voor wat?
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:54:06 #48
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93897073
quote:
13s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Mensen die graag een wereldoorlog mee willen maken of het een goed iets vinden. :')
Dit, trieste lui.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_93897339
quote:
13s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:53 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Goed voor wat?
Heb je wel eens een paar minuten besteed aan het bestuderen van de demografie van de wereld? Je zult dan al snel inzien dat we niet zo zeer een klimaatissue hebben, maar gewoon een ongedierte issue. Want zo ziet de ontwikkeling van de mensheid er momenteel redelijk goed uit. En het zou niet onverstandig zijn als daar iets aan gebeurt. En dat komt ook wel, ofwel door oorlog, of door het klimaat, wat ons wel stopt.
pi_93897481
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:02 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Heb je wel eens een paar minuten besteed aan het bestuderen van de demografie van de wereld? Je zult dan al snel inzien dat we niet zo zeer een klimaatissue hebben, maar gewoon een ongedierte issue. Want zo ziet de ontwikkeling van de mensheid er momenteel redelijk goed uit. En het zou niet onverstandig zijn als daar iets aan gebeurt. En dat komt ook wel, ofwel door oorlog, of door het klimaat, wat ons wel stopt.
Wij kunnen zo opgeruimd worden en denken dat wij als mensheid een significante invloed hebben op het klimaat of de planeet zelf is simpelweg arrogant en dom. Het effect dat wij veroorzaken staat niet in verhouding tot wat de planeet al te voortduren heeft gehad. Het zou verstandig zijn om onszelf te ontwikkelen, niet termineren.
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:07:36 #51
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_93897507
quote:
10? We zijn net de 7 voorbij gegaan of gaan dat binnenkort doen. Zo heel snel gaat het ook weer niet.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_93897537
quote:
4s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:06 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Wij kunnen zo opgeruimd worden en denken dat wij als mensheid een significante invloed hebben op het klimaat of de planeet zelf is simpelweg arrogant en dom. Het effect dat wij veroorzaken staat niet in verhouding tot wat de planeet al te voortduren heeft gehad. Het zou verstandig zijn om onszelf te ontwikkelen, niet termineren.
Eh, neem de factor tijd nog even mee, graag, voor je termen als arrogant en dom naar iemands hoofd slingert. Ik ben al lang genoeg met deze materie bezig.
pi_93897613
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:08 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Eh, neem de factor tijd nog even mee, graag, voor je termen als arrogant en dom naar iemands hoofd slingert. Ik ben al lang genoeg met deze materie bezig.
Het interesseert mij geen fuck hoe lang jij al met deze materie bezig bent, je verkoopt onzin.
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:13:44 #54
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_93897722
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 10:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Qft, cause I can.
AFC AJAX
pi_93897724
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:34 schreef Basp1 het volgende:
Ik hoop dat deze voorspeller het niet bij het rechte eind heeft. Maar aangezien er nog wel wat parrallen met de jaren 30 te vinden zijn de aanloop naar de 2e wo dus, kan het misschien wel gebeuren. Laten we dan in ieder geval hopen dat deze oorlog niet in europa wordt uigevochten waar de voorgaande wereldoorlogen voornamelijk wel uitgevochten werden.
Als er niet in Europa gevochten wordt mogen we het vast geen wereldoorlog noemen. ;(
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_93898136
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:21 schreef AlphaOmega het volgende:

Maar weerleg het maar, want dat je lege loze brabbels schrijft, dat heb ik nu wel gezien.
Als we de VN moeten geloven zou de bevolkingsgroei door de gestegen welvaart op den duur wel een keer ophouden. Maar waar en wanneer het gaat ophouden zijn ze nogal vaag in. Een groot gedeelte van de groei in nederland (maar ook veel andere landen) komt op dit moment niet omdat er zoveel mensen bijkomen, maar omdat de levensverwachting nog steeds stijgt.
pi_93899127
Mensen die met doemscenarios schermen zijn niet alleen van deze tijd. In het jaar 1800 (1 miljard mensen) had je ook angstzaaiers 'bij 2 miljard vergaat de wereld' en dat onderbouwde met cijfers en statistieken. Dat is eigenlijk nooit opgehouden. De wereldbevolking an sich is geen probleem.
  Moderator donderdag 10 maart 2011 @ 11:55:28 #58
8781 crew  Frutsel
pi_93899226
quote:
Morgen 'Day of Rage' in Saoedi-Arabië, olieprijs kan volatiel blijven

Vrijdag 11 maart wordt de ‘Dag van de Woede’ in Saoedi-Arabië gehouden, waarbij de inwoners van dat land hun eisen voor meer vrijheid gaan ventileren. De vraag is natuurlijk of de 'Day of Rage' in Saoedi-Arabië een succes gaat worden.

Een aanzwellend protest in het koninkrijk is wel het laatste wat de financiële markten kunnen gebruiken. In afwachting van deze dag van protest kan de olieprijs alvast volatiel (turbulent) blijven.

John Vautrain, senior vice president bij olieconsultant Purvin and Gertz in Singapore, is van mening dat de oliemarkt extreem gevoelig blijft voor een onderbreking van de olietoevoer.

Men beseft wel dat er voldoende olie beschikbaar is op de markt, maar die moet natuurlijk ook nog tot op haar bestemming geraken. De Saoedische regering heeft vorige week naar verluidt sjiiëtische gevangen vrijgelaten, allemaal in een poging om de gemoederen te helpen bedaren.
Je zou haast denken dat de islamitische landen opzettelijk onrust veroorzaken, zij pompen de meeste olie op en verdienen dan ook het meest :P

Maar goed, als het idd naar SA trekt en doorzet dan raakt er opnieuw een bondgenoot van de VS ernstig in de problemen. De onrust in Iran zet vooralsnog niet door, maar ook daar zit een lelijke portie olie.

Een derde wereldoorlog vanwege geloofsredenen of grondstofredenen of een combinatie lijkt me nog altijd reëel. Het wordt dringend tijd voor veranderingen in de stimulatie van alternatieve energiebronnen.
pi_93899313
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:55 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Je zou haast denken dat de islamitische landen opzettelijk onrust veroorzaken, zij pompen de meeste olie op en verdienen dan ook het meest :P

Dan moeten de dictators wel verdomd zeker zijn dat ze de onrust niet uit de klauwen laten lopen.
Ben Ali, Moebarak en Kaddhafi verdienen immers vrij weinig aan de stijging van olieprijzen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_93900917
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:58 schreef waht het volgende:

[..]

Dan moeten de dictators wel verdomd zeker zijn dat ze de onrust niet uit de klauwen laten lopen.
Ben Ali, Moebarak en Kaddhafi verdienen immers vrij weinig aan de stijging van olieprijzen.
Zou het in zo'n consparicy theorie dan gaan om het geld verdienen of de westerse wereld ook op de knieen te krijgen. ;)
pi_93901516
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 07:05 schreef stbabylon het volgende:

Het huidige energieverbruik door de lucht heen sturen... ik heb liever geen gekookte hersenen.
Mmm.... dat zal wel loslopen, iedere dag voorziet de zon ons van een enorme hoeveelheid energie die ons bereikt via de lucht ;)

Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_93901716
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:13 schreef waht het volgende:

[..]

Als er niet in Europa gevochten wordt mogen we het vast geen wereldoorlog noemen. ;(
Jawel, er moeten gewoon Europese soldaten meevechten, maar dat hoeft niet op eigen terrein te zijn.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_93901811
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:55 schreef Frutsel het volgende:
Een derde wereldoorlog vanwege geloofsredenen of grondstofredenen of een combinatie lijkt me nog altijd reëel. Het wordt dringend tijd voor veranderingen in de stimulatie van alternatieve energiebronnen.
degenen die de oorlog veroorzaken gaat het altijd om macht, geld en/ of grondstoffen. Het volk jutten ze op met een portie religie. Zo gaat het al eeuwen lang.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_93902366
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:25 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Als we de VN moeten geloven zou de bevolkingsgroei door de gestegen welvaart op den duur wel een keer ophouden. Maar waar en wanneer het gaat ophouden zijn ze nogal vaag in. Een groot gedeelte van de groei in nederland (maar ook veel andere landen) komt op dit moment niet omdat er zoveel mensen bijkomen, maar omdat de levensverwachting nog steeds stijgt.
I know.
pi_93903470
Waarom moet het weer eindigen in een scheldpartij?

Beetje jammer is dat weer.
  Moderator donderdag 10 maart 2011 @ 13:58:36 #66
8781 crew  Frutsel
pi_93903816
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:49 schreef Kandijfijn het volgende:

Wordt idd een gewoonte bij sommige mensen.

Aan die mensen: Blijf dan maar weg
pi_93904757
Ik gok dat deze oorlog begint over ongeveer een jaar en een paar maanden... Stiekem vind ik blind uitgaan van wat een of andere dude zegt een hoog BNW gehalte hebben. ;) :P
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:52:01 #68
8372 Bastard
Persona non grata
pi_93906145
Echt, hoeveel geld ik heb al wel niet uitgegeven aan energieverbruik wat mogelijk misschien schoner en goedkoper (alternatiever) had kunnen wezen..
The truth was in here.
pi_93912301
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:21 schreef Document1 het volgende:
Ik gok dat deze oorlog begint over ongeveer een jaar en een paar maanden... Stiekem vind ik blind uitgaan van wat een of andere dude zegt een hoog BNW gehalte hebben. ;) :P
Je hebt kennelijk dus geen idee wie die 'dude' is.
pi_93915795
Reality is stranger then fiction ;)
Voltaire.
pi_93918917
quote:
Denk je dat ja? Wees dan geen hypocriet en begin lekker met jezelf, in plaats van je eigen persoonlijke irrelevantie op de rest van de mensheid te projecteren.. Ik geef namelijk wèl om jouw en mijn kinderen.
pi_93919360
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:49 schreef Kandijfijn het volgende:

Ja, je hebt gelijk. Het spijt me mensen van NWS en de serieuze subfora... Alhoewel het posten van dit soort topics mij alleen gaat om het delen van informatie, ben ik (zoals jullie wellicht inmiddels wel weten) niet vies van mensen geven waar ze om vragen.

Zal voortaan gewoon /ignore-mode vasthouden.. Bij elk controversieel onderwerp zullen er trolls uit hun grotten komen om de boel te verstieren. Let's keep it Neutral!
pi_93919806
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:02 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

De enige reden dat de mensheid niet in symbiose met de natuur van de Aardbol kan leven, is omdat wij technologie gebruiken die ons door de oliemaatschappijen opgelegd wordt.
Het is de verbrandingstechnologie die per definitie de ecosystemen verlept en ongelijkheid veroorzaakt.

Er zijn niet teveel mensen, we gebruiken de verkeerde technologie. Als je je echt "lang genoeg" verdiept hebt in die materie, was je ook tot die conclusie gekomen. Say word.
pi_93924032
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:21 schreef Document1 het volgende:
Ex-Goldman Sachs Analyst: “Major War” Coming End Of 2012
pi_93924697
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2011 19:39 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ja, je hebt gelijk. Het spijt me mensen van NWS en de serieuze subfora... Alhoewel het posten van dit soort topics mij alleen gaat om het delen van informatie, ben ik (zoals jullie wellicht inmiddels wel weten) niet vies van mensen geven waar ze om vragen.

Zal voortaan gewoon /ignore-mode vasthouden.. Bij elk controversieel onderwerp zullen er trolls uit hun grotten komen om de boel te verstieren. Let's keep it Neutral!
Jijzelf bent de grootste troll die er is. Geen recht van spreken. Als iemand met jou inhoudelijk blijft discussieren ga jij als eerste op de man af. En dan maar klagen als het te heet wordt. Get a life, ellendeling.
pi_93926498
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 20:57 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Jijzelf bent de grootste troll die er is. Geen recht van spreken. Als iemand met jou inhoudelijk blijft discussieren ga jij als eerste op de man af. En dan maar klagen als het te heet wordt. Get a life, ellendeling.
Dusss.

Terwijl sommige mensen druk zijn met het ad hominem aanvallen van de TS, uit jaloezie of iets dergelijks, ben ik druk bezig met het onderzoeken van informatie die de mensheid kan verlichten.

Zoals deze website: http://freeenergynews.com/Directory//Greer/index.html

Beheerd door Dr. Steven Greer. Eén van mijn persoonlijke helden, hij steekt echt z'n nek boven het maaiveld uit. De website ziet er een beetje brak uit, maar de informatie met betrekking tot zeropoint energy etc. is echt superinterssant. Links op de website wordt gelinkt naar verschillende renewable energy sources, die onze opgelegde afhankelijkheid van olie kunnen doorbreken!

http://peswiki.com/index.php/Main_Page is ook hard.
pi_93935237
^O^

Aangezien we nog steeds op het subthema energie zitten, slijt ik mijn eigen thread van een tijdje terug ook even: Windenergie, alternatieve energie?
Voltaire.
pi_93942864
Ze flikken het echt...

Saudi unrest escalates, police open fire at protest

CAIRO — Saudi police opened fire Thursday to disperse a protest in the mainly Shiite, oil-producing east, leaving at least three people injured, as the government struggled to prevent a wave of unrest sweeping the Arab world from reaching the kingdom.

http://www.msnbc.msn.com/(...)ews-mideastn_africa/
pi_93942920
Zoals verwacht, het spel gaat nu weer een versnelling hoger gespeeld worden :)
Voltaire.
pi_93943000
Plaatjes zeggen meer dan 1000 woorden? Let me just leave this here...

pi_93943044
En niet alleen shell.
Voltaire.
pi_93943764
Ze kunnen hun vijanden wel vermoorden, maar dan komen ze alleen maar meer uitgekristalliseerd terug, met wrok & wraak.

We praten overrr de Ontpoling de Onthoofding van Babylon Die Valt ook Om . KLAAR .
pi_93943770
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 04:41 schreef Salvad0R het volgende:
Ze kunnen hun vijanden wel vermoorden, maar dan komen ze alleen maar meer uitgekristalliseerd terug, met wrok & wraak.

We praten overrr de Ontpoling de Onthoofding van Babylon Die Valt ook Om . KLAAR .
Kom toch op, kan je niet eens inhoudelijk blijven?

We hebben het over de derde WO, tenminste, dat neem ik aan aangezien jouw OP :')
Dus wat gebeurt er in een oorlog?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de oorlog wordt wel gevochten over brandstof, en de bijbehorende prijzen, maar zoals jij beweert worden de prijzen niet lager van. In tegendeel. (ze gaan omhoog)

Oorlog zaait verderf en rot. Dat is het nou eenmaal.

En binnen die paar jaar kunnen we niet eromheen dat we afhankelijk van olie zijn en niet voldoende andere middelen hebben ontwikkeld. Kapisch?
pi_93943785
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 04:46 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Kom toch op, kan je niet eens inhoudelijk blijven?

We hebben het over de derde WO, tenminste, dat neem ik aan aangezien jouw OP :')
Dus wat gebeurt er in een oorlog?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de oorlog wordt wel gevochten over brandstof, en de bijbehorende prijzen, maar zoals jij beweert worden de prijzen niet lager van. In tegendeel. (ze gaan omhoog)

Oorlog zaait verderf en rot. Dat is het nou eenmaal.

En binnen die paar jaar kunnen we niet eromheen dat we afhankelijk van olie zijn en niet voldoende andere middelen hebben ontwikkeld. Kapisch?
Het gaat hier niet over mij. Het gaat hier om de initiatie van de Derde Wereldoorlog. Iets wat voorkomen kan worden door de implementatie van door oliecorporaties gejatte patenten van onder andere Nikola Tesla.
Wanneer dat gebeurt, dus wanneer er vrije energie in transport en samenleving geïmplementeerd wordt, kunnen wij als Nederland onze globale technologische hegemonie ten opzichte van bv. China blijven behouden.
Zolang dat niet gebeurt zullen we het onderspit delven.

Wat is "kapisch", trouwens :{ ?
pi_93943792
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 03:19 schreef Kandijfijn het volgende:

De motor voor in de auto die op water liep wat gewoon uit je eigen kraan kwam is al heel lang geleden uit gevonden, maar die meneer is vermoord/zijn plannen zijn opgekocht door grote olie concerns want dat zou hun heel veel geld kosten.

We worden meer voor de gek gehouden dan dat je je ooit kunt bedenken, wat toch heel jammer is.
If not now, then when.
pi_93943804
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 07:28 schreef AlphaOmega het volgende:

Je praat alsof je niks kunt beseffen kerel, wat als jij tussen die miljard zit, je moeder of je familie?

De wereld is helemaal niet te klein voor ons, maar dat wordt ons wijsgemaakt. We kunnen nog wel even door. Kijk naar China 1,4 miljard mensen op zo'n stukkie en 7 miljard is veeeel teveel voor de wereld?

Bovendien heb ik op dit moment geen zin in een WO omdat ik in het tijdperk leef, niet dat we allemaal doodgaan maar reken maar dat WO3 groots zal zijn, heel groots. Geen miljard maar miljarden.

En de gehele "Global Warming" issue ala Al Gore is ook een grote bullshit om je zo de "energiezuinige" onzin apparaten aan te smeren die veel duurder zijn en vaak ook niet eens heel veel zuiniger of beter voor de "wereld". Alles voor het geld.

"The American Republic will endure until the day Congress discovers that it can bribe the public with the public's money." - Alexis de Tocqueville

[ Bericht 12% gewijzigd door Yuri_Boyka op 11-03-2011 05:09:56 ]
If not now, then when.
pi_93943810
Ik ben mijn twijfels kwijt yuri, beschouw mijn posts op BNW als niet-geschreven.
Voltaire.
pi_93943817
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 05:04 schreef truepositive het volgende:
Ik ben mijn twijfels kwijt yuri, beschouw mijn posts op BNW als niet-geschreven.
Oke.. :)
If not now, then when.
pi_93943839
Ik ben vaak 'sceptisch' over mensen maar jij hebt bewezen dat dat niet altijd terecht is.
Voltaire.
pi_93943852
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 05:26 schreef truepositive het volgende:
Ik ben vaak 'sceptisch' over mensen maar jij hebt bewezen dat dat niet altijd terecht is.
In verhouding zijn het maar bar weinig mensen die iets te verliezen hebben als het om waarheid gaat. Het zijn vooral de mensen die zichzelf wijs maken dat ze iets te verliezen hebben, terwijl ze zelf totaal geen noemenswaardige macht hanteren, die voor obstructie zorgen.
Die mensen zijn gewoon een beetje sneu en belachelijk. Hun egomaniakale fantasie weerhoudt de mensheid er van te ontwikkelen, terwijl enkele families, hoog in de menselijke hiërarchie, ons allemaal uitlachen en gebruiken. Die hoeven zich niet eens met dit soort discussies te bemoeien, de egomaniakken doen het werk voor ze.

Evil exists as much as you let it.
pi_93943859
Helemaal waar ^O^
Voltaire.
pi_93944000
quote:
8s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 05:36 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

In verhouding zijn het maar bar weinig mensen die iets te verliezen hebben als het om waarheid gaat. Het zijn vooral de mensen die zichzelf wijs maken dat ze iets te verliezen hebben, terwijl ze zelf totaal geen noemenswaardige macht hanteren, die voor obstructie zorgen.
Die mensen zijn gewoon een beetje sneu en belachelijk. Hun egomaniakale fantasie weerhoudt de mensheid er van te ontwikkelen, terwijl enkele families, hoog in de menselijke hiërarchie, ons allemaal uitlachen en gebruiken. Die hoeven zich niet eens met dit soort discussies te bemoeien, de egomaniakken doen het werk voor ze.

Evil exists as much as you let it.
Helemaal waar.
pi_93944184
Nou auto's die op water rijden, nulpuntsenergie, verplaats dit topic maar naar tru.
pi_93947501
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 07:37 schreef Basp1 het volgende:
Nou auto's die op water rijden, nulpuntsenergie, verplaats dit topic maar naar tru.
Ik wacht nog even op een verwijzing naar de illuminatie, NWO en 'skull and bones'
I'll sing you a lullaby.
pi_93947581
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 10:33 schreef xenobinol het volgende:

Ik wacht nog even op een verwijzing naar de illuminatie, NWO en 'skull and bones'
Dan moet dit topic naar BNW als ze dat er nog bijhalen :P
  vrijdag 11 maart 2011 @ 11:01:32 #96
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_93948476
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 02:05 schreef Salvad0R het volgende:
Ze flikken het echt...

Saudi unrest escalates, police open fire at protest

CAIRO — Saudi police opened fire Thursday to disperse a protest in the mainly Shiite, oil-producing east, leaving at least three people injured, as the government struggled to prevent a wave of unrest sweeping the Arab world from reaching the kingdom.

http://www.msnbc.msn.com/(...)ews-mideastn_africa/
SA blijft natuurlijk anders dan de andere landen waar onrust is.
Oman heeft veel minder olie en de meeste mensen moeten echt werken voor hun geld.
En nog belangrijker, belasting betalen.
En dan komt "No taxation without representation" weer bovendrijven :)
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
pi_93949068
Heb je wel wat om aan je kleinkinderen te vertellen..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_93955139
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 07:37 schreef Basp1 het volgende:
TRU?

Hou je je nu echt voor de gek? :')

Google maar is.
If not now, then when.
pi_93956115
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

TRU?

Hou je je nu echt voor de gek? :')

Google maar is.
Ja want alles wat op internet staat klopt. 8)7

Hitler leeft nog en er is een SS basis op zuidpool, de aarde is hol, de aarde is pas 6000 jaar oud, evolutie-theorie is nonsens, lang leve google en onzin die we kunnen vinden. :')
  † In Memoriam † vrijdag 11 maart 2011 @ 14:18:48 #100
137949 Disana
pi_93956177
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:17 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ja want alles wat op internet staat klopt. 8)7

Hitler leeft nog en er is een SS basis op zuidpool, de aarde is hol, de aarde is pas 6000 jaar oud, evolutie-theorie is nonsens, lang leve google en onzin die we kunnen vinden. :')
Ik zie het al: jij bent gehersenspoeld door aliens.
pi_93956270
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:18 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik zie het al: jij bent gehersenspoeld door aliens.
Nee ik ben een disinformant in de realiteit waarin sommige rondslingeren. B-)
pi_93956402
Basp1 lijkt mij een beetje iemand die in niets gelooft.
Zelfs niet in nieuwe technologie waar hij nog nooit over gehoord heeft zeker, laat staan gelezen.

Je bent nu het topic aan het verpesten door het in een hokje te proberen te plaatsen ;)
pi_93957073
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:23 schreef schommelstoel het volgende:
Basp1 lijkt mij een beetje iemand die in niets gelooft.
Zelfs niet in nieuwe technologie waar hij nog nooit over gehoord heeft zeker, laat staan gelezen.

Je bent nu het topic aan het verpesten door het in een hokje te proberen te plaatsen ;)
Of ik heb er juist wel over gehoord en vluchtig over heen gelezen en vind het daarom de grootste onzin die hier geplaatst wordt. 8-)

Kom op zeg linkjes van internet ergens neerzetten om te denken dat het dan klopt.

Krijgen we dadelijk nog perpetuum mobile verhalen hier in NWS. :+

Ik geloof in wetenschappelijk bewijsvoering zolang deze theorieen niet in vakbladen gepubliceerd worden en dus niet gefalsificeerd kunnen worden is het van hetzelfde kaliber als de een paar post terug door mij genoemde andere pseudowetenschappelijk onzin.
pi_93957379
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:34 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Of ik heb er juist wel over gehoord en vluchtig over heen gelezen en vind het daarom de grootste onzin die hier geplaatst wordt. 8-)

Kom op zeg linkjes van internet ergens neerzetten om te denken dat het dan klopt.

Krijgen we dadelijk nog perpetuum mobile verhalen hier in NWS. :+

Ik geloof in wetenschappelijk bewijsvoering zolang deze theorieen niet in vakbladen gepubliceerd worden en dus niet gefalsificeerd kunnen worden is het van hetzelfde kaliber als de een paar post terug door mij genoemde andere pseudowetenschappelijk onzin.
Laat ik maar gewoon zeggen dat jij niet genoeg kennis hebt van de geschiedenis en ontwikkeling van technologie, jij gelooft mooi in je Edison en je Bell.
Twee grote namen die jij op school als les voer hebt gehad.
Geen probleem hoor, maar het is gewoon waar dat Tesla veel meer heeft gedaan voor de de technologie, en die wij ook nog is hedendaags gebruiken.
-
Ignorance?
pi_93958826
Oeps, verkeerd topic.
pi_93958891
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:41 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Laat ik maar gewoon zeggen dat jij niet genoeg kennis hebt van de geschiedenis en ontwikkeling van technologie, jij gelooft mooi in je Edison en je Bell.
Twee grote namen die jij op school als les voer hebt gehad.
Geen probleem hoor, maar het is gewoon waar dat Tesla veel meer heeft gedaan voor de de technologie, en die wij ook nog is hedendaags gebruiken.
-
Ignorance?
Die auto op water daar begon ik over, over tesla heb ik nog niets gezegd, oh ja toch wel omdat in nulpunts energie in twijfel trek.

Ook de meest geniale uitvinders zitten er wel een naast. Daarom hebben we falsificatie van theorieen uitgevonden.

Wanneer de nulpunts energie wel zou werken waarom zouden we dan in deze tijden van steeds snellere evolutie van technologie daar nog steeds niet van gezien hebben?

Tot nu toe valt voor mij de nulputnsenergie gebruiken in hetzelfde hokje als koude kernfusie.

En autos die op water rijden dat hoort als nieuw sprookje toegevoegd te worden in in het sprookjesbos bij de efteling.
pi_93958940
Care, als ik maar bier kan kropen :)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_93959083
Basp 1, dus wetenschappelijke onderzoeken van internet over een aangedreven motor op water is onzin. :')
If not now, then when.
pi_93959180
Zo lang hij gelooft dat alle uitvindingen en technologische ontwikkelingen in de geschiedenis vanzelfsprekend direct bij het volk terecht komen, hebben we al een probleem in de discussie :P
Voltaire.
pi_93960122
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 15:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Basp 1, dus wetenschappelijke onderzoeken van internet over een aangedreven motor op water is onzin. :')
Ja want het is naar alle waarschijnlijkheid een pseudowetenschappelijk onderzoek.

Maar ik ben wel benieuwd naar welk wetenschappelijk onderzoek je refereert, heb je daar een link naar toe. Dan zal ik daar eens naar kijken en mijn mening over geven.
pi_93960218
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 15:18 schreef truepositive het volgende:
Zo lang hij gelooft dat alle uitvindingen en technologische ontwikkelingen in de geschiedenis vanzelfsprekend direct bij het volk terecht komen, hebben we al een probleem in de discussie :P
Ik ben niet degene die dat probleem heeft, jullie moeten eens op de proppen komen met uitvindingen die jaren op de schappen gelegen hebben en pas na 50 jaar bij het grote publike tercht gekomen zijn. Dat is namelijk wat hier gesteld wordt. |:(
pi_93960810
Dit topic :')
pi_93960970
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 15:38 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik ben niet degene die dat probleem heeft, jullie moeten eens op de proppen komen met uitvindingen die jaren op de schappen gelegen hebben en pas na 50 jaar bij het grote publike tercht gekomen zijn. Dat is namelijk wat hier gesteld wordt. |:(
Zoek er zelf een keer naar :)
Voltaire.
pi_93961329
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 15:53 schreef truepositive het volgende:

[..]

Zoek er zelf een keer naar :)
Is dat de wetenschappelijk benadering, zoek het zelf maar uit. :P

Ik vraag gewoon om concrete voorbeelden van situaties die sommige mensen hier schetsen? Is dat nu zo moeilijk
pi_93961626
Helemaal niet, maar zo gaat het elke keer. De bewijslast wordt in mijn schoot gedumpt en ik moet onderzoek gaan doen wat ik al 5 keer gedaan heb en voor de zoveelste keer er een informatief en coherent verhaal over schrijven. Ik heb er nu even geen zin in, misschien later :P
Voltaire.
pi_93962197
Dit is de enige auto die op water vooruit komt :')

I'll sing you a lullaby.
pi_93962357
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:07 schreef truepositive het volgende:
Helemaal niet, maar zo gaat het elke keer. De bewijslast wordt in mijn schoot gedumpt en ik moet onderzoek gaan doen wat ik al 5 keer gedaan heb en voor de zoveelste keer er een informatief en coherent verhaal over schrijven. Ik heb er nu even geen zin in, misschien later :P
Als je dat al 5 maal gedaan hebt zou je ook al lang een permanente link naar dat o zo coherente verhaal gemaakt kunnen hebben. :P

Verder vraag ik gewoon concreet om uitvindingen (welke heel nuttig voor de samenleving zouden zijn, en negatief voor het bedrijf dat ze opgekocht heeft) die jaren op de plank gelegen hebben voordat ze bij het grote publiek terecht kwamen.

Sowieso komen veel uitvindingen pas na aan jaar of 10 op de markt omdat een patent vaak eerst nog marktrijp gemaakt moet worden en de productie technologie voor die uitvindingen opgeschaald moeten worden.

Ik heb bijvoorbeeld veel vertrouwen in het volgende:
Daniel Nocera - in de komende 5 jaar een waterstofenergie revolutie(?)
pi_93963123
Heb je helemaal gelijk in, en is ook een goede indicatie waarom ik wat systematischer te werk moet gaan. Zelfkennis is 1 ding...
Vervolgens, het is dan ook de vraag of patenten in de huidige vorm nog wel wenselijk zijn, die o.a de thread in POL hierover.

Ik ga zo kijken naar het linkje, bedankt voor de post :)
Voltaire.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 17:47:12 #119
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93965623
Alleen maar slechter: Big Farma levert een minister:
quote:
http://www.volkskrant.nl/(...)s-als-minister.dhtml

AMSTERDAM - President Barack Obama van de Verenigde Staten overweegt Google-baas Eric Schmidt (55) tot minister van Handel te maken.

Dat meldt financieel persbureau Bloomberg. Obama zou graag iemand uit het zakenleven willen voor die post. Ook Jeffrey Kindler zou één van de kandidaten zijn. Hij was tot voor kort de baas van Pfizer, de grootste medicijnenfabrikant ter wereld.

Schmidt is geen onbekende van Obama. Hij doneerde 25.000 dollar aan het inaugurale comité van de president en is regelmatig ten gast op het Witte Huis.

China
De ministerspost komt vrij omdat de huidige minister Gary Locke ambassadeur wordt in China. Hij volgt daar Jon Huntsman op, die op 30 april aftreedt.

Bloomberg baseert zich op een goed ingevoerde bron. Het Witte Huis weigert officieel iets te zeggen over de opvolger van Locke. 'We overwegen allerlei kandidaten, maar het proces is nog in een vroeg stadium. Beslissingen zijn nog niet genomen.'

Outsider
Het zou niet de eerste keer zijn dat Obama kiest voor een outsider, iemand van buiten de politiek en de universiteiten. Zijn nieuwe stafchef William Daley komt van de grote Amerikaanse zakenbank JPMorgan Chase & Co. Ook de financiële adviseurs van Obama zijn afkomstig uit de zakenwereld.

De belangrijkste taak van de volgende minister van Handel is het verdubbelen van de Amerikaans export binnen vijf jaar, zei Obama bij de aankondiging van het vertrek van Locke. Een groot deel van die export moet naar China plaatsvinden.
Amerika staat op instorten. EU valt uit elkaar. MO valt uit elkaar.
Wereld Revolutie of Wereld Oorlog.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 11 maart 2011 @ 18:15:48 #120
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_93966609
Wat maakt het nog uit. We zijn onszelf toch naar de afgrond aan het helpen, kan ons het wat skele dat onze nakomelingen verminkt van onze kernoorlog op 4ehands bankstellen zitten. :Y)

Op een keer houd het op, dan houd gewoon alles op. En kan de mensheid gewoon beter even verdwijnen en weer opnieuw beginnen. :N
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
pi_93966940
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:20 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nee ik ben een disinformant in de realiteit waarin sommige rondslingeren. B-)
Haha. Hoe voelt dat nou, futiel werk verrichten? Als je uit eigen wil de feiten probeert te ontkrachten, dan ben je zo'n egomaniak waar ik het over had in mijn vorige post. Zo één die totaal geen noemenswaardige macht hanteert en de ontwikkeling van de mensheid probeert te beperken omdat hij denkt dat hij dan een aai krijgt van de machthebbers.
Als je het in opdracht doet word je afgemaakt als je werk erop zit, wanneer blijkt dat het toch geen zin heeft. Informatie is daar.

Eitherway, you're screwed .
pi_93970572
Basp1, ooit gehoord over de NL onderzoeker Jan Sloot? Zoek er maar is op.
If not now, then when.
pi_93972472
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Basp1, ooit gehoord over de NL onderzoeker Jan Sloot? Zoek er maar is op.
Jan Sloot.... _O-

Omdat toevallig omhoog gevallen dummies als Roel Pieper daar ingestonken zijn is het de waarheid *O*
I'll sing you a lullaby.
pi_93972723
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 20:17 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Jan Sloot.... _O-

Omdat toevallig omhoog gevallen dummies als Roel Pieper daar ingestonken zijn is het de waarheid *O*
En omdat toevallig figuren als jij hem over zijn vermoorde rug ridiculiseren is het natuurlijk onzin.

Gare.
pi_93973816
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 20:17 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Jan Sloot.... _O-

Dus jij ontkent het bestaan van Jan Sloot?
If not now, then when.
pi_93975897
quote:
13s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 20:21 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

En omdat toevallig figuren als jij hem over zijn vermoorde rug ridiculiseren is het natuurlijk onzin.

Gare.
Is ie vermoord dan? Lijkt mij ordinaire speculatie. Hij was wel een geniale man dat moet ik toegeven. Hij heeft namelijk een 'toppert' als Roel Pieper weten te misleiden. Maakt hem dat nu slim of is Roel Pieper zo dom? Jij mag kiezen :P
I'll sing you a lullaby.
pi_93975954
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 20:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dus jij ontkent het bestaan van Jan Sloot?
Ik weet niet waarop jij die conclusie baseert?
I'll sing you a lullaby.
pi_93976953
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:14 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Is ie vermoord dan? Lijkt mij ordinaire speculatie. Hij was wel een geniale man dat moet ik toegeven. Hij heeft namelijk een 'toppert' als Roel Pieper weten te misleiden. Maakt hem dat nu slim of is Roel Pieper zo dom? Jij mag kiezen :P
Ja hij is dood gegaan maar "hartinfarct" en al zijn spullen zijn ingenomen, ondanks dat de familie uiteindelijk autopsie toestond heeft deze nooit plaatsgevonden. Al zijn spullen zijn ingenomen door aandeelhouders.

Al zijn theorie klopte en het deed in de praktijk zou dit tot mega verliezen leiden voor grote productie concerns als philips etc.
If not now, then when.
pi_93977249
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:14 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Makkelijke leugens zijn voor mensen nu eenmaal acceptabeler dan een harde moeilijke waarheid.
pi_93988441
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:

Ja hij is dood gegaan maar "hartinfarct" en al zijn spullen zijn ingenomen, ondanks dat de familie uiteindelijk autopsie toestond heeft deze nooit plaatsgevonden. Al zijn spullen zijn ingenomen door aandeelhouders.
Je kan altijd een autopsie eisen, zeker als er een vermoeden is van een onnatuurlijke doodsoorzaak zal het OM zelfs een autopsie eisen.

quote:
Al zijn theorie klopte en het deed in de praktijk zou dit tot mega verliezen leiden voor grote productie concerns als philips etc.
En dan te bedenken dat Philips helemaal geen aandelen heeft in geheugenchips en harde schijven :)
I'll sing you a lullaby.
pi_93988519
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:37 schreef Salvad0R het volgende:

Makkelijke leugens zijn voor mensen nu eenmaal acceptabeler dan een harde moeilijke waarheid.
Ik begrijp dan heel goed waarom jij een leugen voor de waarheid aan ziet
I'll sing you a lullaby.
pi_93990181
Intussen doen de agents provocateurs hun werk in Saoedi-Arabië.

"Some people are trying to “instigate chaos,” Major General Mansour al-Turki, an Interior Ministry spokesman, said in a telephone interview. "

http://www.bloomberg.com/(...)-tension-mounts.html
pi_93991035
Ah, een new world topic. :P Het niet zelf willen nemen van verantwoordelijkheid zal uiteindelijk leiden tot WO3. Je ziet het al in Arabische landen die nu kapot gaan. Allemaal met de beschuldigende vinger naar het westen wijzen. De VN zal uiteindelijk ook onze ondergang worden, omdat een aantal landen er schijt aan heeft, en als de VN dan de boel willen sussen worden ze beschuldigd van imperialisme en wat niet al. Hierdoor wordt de rest van de wereld meegesleurd in het conflict. Kleine kneuzenacties (een helicopter die een land zonder toestemming binnenvliegt) bij regionale conflicten kunnen dan al leiden tot de kettingreactie waardoor we allemaal ten onder gaan. Zo'n Kadaffi is een enorme mongool op lokale basis maar je moet je voorstellen dat hetzelfde soort machtsgeile psychopaten ook bestaan in landen die de beschikking hebben over kernwapens. Net of dat soort mensen makkelijker zouden opgeven dan de dictator van Libië...lijkt me niet.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_93991144
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 00:51 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Je kan altijd een autopsie eisen, zeker als er een vermoeden is van een onnatuurlijke doodsoorzaak zal het OM zelfs een autopsie eisen.

[..]

En dan te bedenken dat Philips helemaal geen aandelen heeft in geheugenchips en harde schijven :)
Ja dat KAN maar is dus niet gebeurd!

En denk niet alleen aan harde schijven etc maar ook CD's, DVD's, Blu-Ray en naast PHILIPS als voorbeeld heb je nog genoeg andere grote concerns en PHILIPS zal vast wel dochterbedrijven hebben met alsnog deze producten.
If not now, then when.
pi_93991889
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 02:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ja dat KAN maar is dus niet gebeurd!

En denk niet alleen aan harde schijven etc maar ook CD's, DVD's, Blu-Ray en naast PHILIPS als voorbeeld heb je nog genoeg andere grote concerns en PHILIPS zal vast wel dochterbedrijven hebben met alsnog deze producten.
Elke rationeel denkende mens die het verhaal van Jan Sloot heeft onderzocht, trekt de conclusie dat corporatieve belangen zwaarder wegen dan een menselijk leven.
Iedereen die anders beweert, heeft te veel angst voor de corporaties om de feiten te onderkennen, of ze werken voor diezelfde corporaties en zijn bang dat hun "carrière" gevaar loopt als de feiten geopenbaard worden.
pi_93992466
Ik ben een rationeel denkend mens...(dat is een mening)
die het verhaal van Jan Sloot heeft onderzocht.

Recursieve compressie is een wiskundige onmogelijkheid.
Het is een fabel die naar alleen maar belangrijk is geworden om dat in die tijd het optimaal leveren van heel veel data een behoorlijk moeilijke klus was. Dat zijn we inmiddels ontgroeid.
Als nu door een wonder recursieve data compressie een mogelijkheid zou zijn dan zou dat vrij weinig doen voor de wereld. Je moet namelijk de data nog steeds verzenden, uitpakken...en verwerken.

Het is dezelfde vraag die ontstaat wat als computers ineens oneindig snel zouden zijn maar bijvoorbeeld het netwerkverkeer niet. Okay hoe snel zou ik dan mijn antwoord van google krijgen?
Niet zo heel veel sneller dus...

De gegevens die we willen hebben worden op een acceptabele snelheid geleverd, Jan Sloot is een station die we zijn gepasseerd.
pi_93993245
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 03:09 schreef Vitalogy het volgende:

Het is dezelfde vraag die ontstaat wat als computers ineens oneindig snel zouden zijn maar bijvoorbeeld het netwerkverkeer niet. Okay hoe snel zou ik dan mijn antwoord van google krijgen?
Niet zo heel veel sneller dus...

Daar kan ook wat aan gedaan worden ;)
Voltaire.
pi_93994689
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 03:09 schreef Vitalogy het volgende:
Ik ben een rationeel denkend mens...(dat is een mening)
die het verhaal van Jan Sloot heeft onderzocht.

Recursieve compressie is een wiskundige onmogelijkheid
Meneer Shannon heeft het allemaal al reeds uitgedokterd en het is nog geen enkele wetenschapper gelukt zijn theorie te weerleggen.

Dat er bedrijven zijn die over lijken gaan lijkt mij wel evident maar in dit geval is er echt geen sprake van een samenzwering. Ik denk dat de geheimzinnigheid eerder voort komt uit de schaamte van een bedrijf als Philips dat ze serieus bij deze ontwikkeling betrokken waren.
I'll sing you a lullaby.
pi_93997540
Ach, dan zullen de geallieerden toch wel weer winnen
  zaterdag 12 maart 2011 @ 12:00:59 #140
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_93997702
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:56 schreef Aneurysma het volgende:
alleen met een laptop in een kleine afgesloten ruimte ver van de bewoonde wereld, maar de meeste fokkers kennen dat gevoel al wel, dus dat zal meevallen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 12 maart 2011 @ 12:02:11 #141
323876 michaelmoore
pi_93997742
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 11:56 schreef Monco10 het volgende:
Ach, dan zullen de geallieerden toch wel weer winnen
er is geen winnaar, de volgende oorlog zal weer worden uitgevochten met knuppels
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_93998865
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 12:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

er is geen winnaar, de volgende oorlog zal weer worden uitgevochten met knuppels
Plagiaat deze uitspraak. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 12:38:58 #143
323876 michaelmoore
pi_93998951
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 12:35 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Plagiaat deze uitspraak. :P
;)
pi_94005614
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 12:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Het is een mooie uitspraak van Einstein, maar het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat de volgende WO daadwerkelijk met knuppels gaat worden uitgevochten.
If not now, then when.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 16:07:54 #145
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_94005676
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 16:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Het is een mooie uitspraak van Einstein, maar het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat de volgende WO daadwerkelijk met knuppels gaat worden uitgevochten.
Zijn (Einstein) citaat ging inderdaad niet over de volgende oorlog naar mijn weten :?
AFC AJAX
  zaterdag 12 maart 2011 @ 16:17:24 #146
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_94005981
quote:

[..]

"Duur" houdt in dit geval in dat er meer arbeid nodig is per energie-eenheid. Zolang we stikken van de werklozen, kunnen we veel beter windturbines bouwen dan geld aan het Midden Oosten geven.
censuur :O
  zaterdag 12 maart 2011 @ 16:18:27 #147
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_94006018
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 16:07 schreef msnk het volgende:

[..]

Zijn (Einstein) citaat ging inderdaad niet over de volgende oorlog naar mijn weten :?
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
  zaterdag 12 maart 2011 @ 16:22:26 #148
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_94006163
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 16:18 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Ja precies, niet de volgende dus :P
AFC AJAX
pi_94006313
Kernenergie op hele grote schaal (lees: alle energie) is de toekomst.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 16:35:59 #150
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_94006631
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 16:26 schreef Lindstrøm. het volgende:
Kernenergie is geheel ongeschikt voor piekbelasting.
pi_94012299
"Faith in Authority is the greatest Enemy of Truth." - A. Einstein
pi_94012382
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 16:26 schreef Lindstrøm. het volgende:
Het gebruik van kernenergie heeft nadelen die even zwaar wegen als de verbranding van fossiele brandstoffen. Je hebt afvalstoffen met halfwaardetijden van duizenden jaren, die je toch ergens moet opslaan, die gebruikt kunnen worden voor "dirty bombs" etc...

De werkelijk oplossing zijn de uitvindingen van Tesla. Jammer genoeg worden zijn ontdekkingen en patenten tegenwoordig meer gebruikt ten koste van de mensheid (HAARP, etc) dan ten bate ervan, zoals zijn bedoeling was.
pi_94014557
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 16:26 schreef Lindstrøm. het volgende:
Belangrijk om daar bij te zeggen: kernfusie, niet kernsplitsing. Verder ben ik het helemaal met je eens. Nu nog even die ~50 jaar overbruggen tot we dat op grote schaal hebben.
pi_94014880
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 20:13 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Belangrijk om daar bij te zeggen: kernfusie, niet kernsplitsing. Verder ben ik het helemaal met je eens. Nu nog even die ~50 jaar overbruggen tot we dat op grote schaal hebben.

Checkit out. Dit is de toekomst. Energie recht uit de ether. Opgerot met de uitbuitbare energiebronnen, dit is de 21e eeuw, niet 1890.
pi_94015347
Trouwens, de energiegiganten (lees: oliecorporaties) vertellen nieuwsgierigen altijd dat het "nog 50 jaar" duurt voordat alternatieve energiebronnen worden geïmplementeerd. Dat zijn alleen maar smoesjes. De alternatieve bronnen zijn er al lang, ze kunnen gewoon niet afstappen van hun miljardenwinsten.
pi_94016356
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 20:20 schreef XLR80R het volgende:

[..]

Checkit out. Dit is de toekomst. Energie recht uit de ether. Opgerot met de uitbuitbare energiebronnen, dit is de 21e eeuw, niet 1890.
Klink klare onzin. Toon mij de gefalcifeerde resultaten. Kun je niet.50 jaar is gewoon te achterhalen aan de hand hoe ver kernfusie nu is. De eerste centrale met positief rendement is in aanbouw, 2020 is die operationeel. Dan moet de rest ook nog gebouwd worden. Hou er rekening mee dat je nieuwe technieken niet even in een maand opbouw, dat kost tijd. Laat staan de infrastructuur ombouwen van olie af.
pi_94016929
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 20:51 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Klink klare onzin. Toon mij de gefalcifeerde resultaten. Kun je niet.50 jaar is gewoon te achterhalen aan de hand hoe ver kernfusie nu is. De eerste centrale met positief rendement is in aanbouw, 2020 is die operationeel. Dan moet de rest ook nog gebouwd worden. Hou er rekening mee dat je nieuwe technieken niet even in een maand opbouw, dat kost tijd. Laat staan de infrastructuur ombouwen van olie af.
Ik kan je inderdaad niet de gefalsificeerde resultaten tonen, omdat het geen falsificatie is. 8)7
  zaterdag 12 maart 2011 @ 21:12:57 #158
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_94017467
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 20:20 schreef XLR80R het volgende:

[..]

Ik heb al jaaaaaaaaaaaren een elektromagnetischestralingsdetector in de la liggen, stelt niets voor: een spoeltje, diode en een condensator en je kan een spanning meten.
Maar als je dat als energiebron gaat bestempelen snap je duidelijk niet wat het doet.
pi_94017520
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 21:12 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ik heb al jaaaaaaaaaaaren een elektromagnetischestralingsdetector in de la liggen, stelt niets voor: een spoeltje, diode en een condensator en je kan een spanning meten.
Maar als je dat als energiebron gaat bestempelen snap je duidelijk niet wat het doet.
Gozer uit het filmpje laadt er zijn 3310 mee op. Dus tja. Hoe moet je het anders bestempelen dan?
pi_94035675
'Personal, undeniable experience is the pinaccle of scientific proof'
Voltaire.
pi_94035744
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 21:01 schreef XLR80R het volgende:

[..]

Ik kan je inderdaad niet de gefalsificeerde resultaten tonen, omdat het geen falsificatie is. 8)7
Hoe durf je over 'wetenschap' te praten als je niet eens weet wat falsificeren is :N
pi_94035951
de oplossing: kolonisatie van de olielanden en stelselmatige onderdrukking om opstanden te voorkomen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 13 maart 2011 @ 08:28:27 #163
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_94035962
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 21:14 schreef XLR80R het volgende:

[..]

Gozer uit het filmpje laadt er zijn 3310 mee op. Dus tja. Hoe moet je het anders bestempelen dan?
Hoe naief...
Een 3310 laadt niet op met 2 volt.
Daarbij: de kabel ligt buiten beeld, dus kan overal op aangesloten zitten wat wij niet zien.

Dit is net zo knullig als zeggen dat je gratis stroom kan aftappen uit je vaste telefoonaansluiting. Ja, het kan, nee je hebt er niets aan.
pi_94036928
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 20:20 schreef XLR80R het volgende:

[..]

Die energie is echt belachelijk laag en is afkomstig van de zendantenne van een radiostation. Goede oplossing dus voor het energievraagstuk.
I'll sing you a lullaby.
pi_94037011
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 08:28 schreef RemcoDelft het volgende:

Hoe naief...
Een 3310 laadt niet op met 2 volt.
Daarbij: de kabel ligt buiten beeld, dus kan overal op aangesloten zitten wat wij niet zien.
Ik vroeg mij al af waarom er geen kristalontvangers zijn in ghettoblaster uitvoering
I'll sing you a lullaby.
  zondag 13 maart 2011 @ 10:23:24 #166
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_94037067
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 10:20 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik vroeg mij al af waarom er geen kristalontvangers zijn in ghettoblaster uitvoering
De antenne wordt zo groot...
pi_94039152
Selffulfilling prophecy?

Roepen dat er een WW3 komt, iedereen raakt in paniek en begint elkaar aan te vallen.
pi_94047963
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 10:23 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

De antenne wordt zo groot...
Zelfs dat helpt niet, de energie is simpelweg beperkt door het zendvermogen en de afstand tot de zender. De energie dichtheid neemt met een derde macht af als functie van afstand tussen de zend en ontvangst antenne, een andere sterk bepalende rol is het stralingsdiagram van de gebruikte antenne's welke een sterk orientatiegevoelige invloed geeft. Al met al mag je heel blij zijn enkele milliwatts uit 'de ether' te plukken :)
I'll sing you a lullaby.
  zondag 13 maart 2011 @ 15:36:25 #169
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_94048289
quote:
4s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 20:28 schreef XLR80R het volgende:
Trouwens, de energiegiganten (lees: oliecorporaties) vertellen nieuwsgierigen altijd dat het "nog 50 jaar" duurt voordat alternatieve energiebronnen worden geïmplementeerd. Dat zijn alleen maar smoesjes. De alternatieve bronnen zijn er al lang, ze kunnen gewoon niet afstappen van hun miljardenwinsten.
Dan open je toch gewoon een alternatief winkeltje, kun je ook genieten van miljardenwinsten.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
pi_94057579
quote:
Op zondag 13 maart 2011 15:29 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Zelfs dat helpt niet, de energie is simpelweg beperkt door het zendvermogen en de afstand tot de zender. De energie dichtheid neemt met een derde macht af als functie van afstand tussen de zend en ontvangst antenne, een andere sterk bepalende rol is het stralingsdiagram van de gebruikte antenne's welke een sterk orientatiegevoelige invloed geeft. Al met al mag je heel blij zijn enkele milliwatts uit 'de ether' te plukken :)
Daarbij, zodra er megawatts door 'de ether' gaan, kom ik mijn loden kamer niet meer uit.
pi_94058557
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:51 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Daarbij, zodra er megawatts door 'de ether' gaan, kom ik mijn loden kamer niet meer uit.
Waarom Lood? Afschermen tegen EM straling gaat veel beter met zilver of aluminium :D

Iedere dag krijgen we al een hele hoop straling over ons heen gestort.... we noemen dat zonlicht ^O^
I'll sing you a lullaby.
pi_94061238
quote:
Op zondag 13 maart 2011 19:08 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Waarom Lood? Afschermen tegen EM straling gaat veel beter met zilver of aluminium :D

Iedere dag krijgen we al een hele hoop straling over ons heen gestort.... we noemen dat zonlicht ^O^
Nee? Echt? Dat meen je niet!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')