abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93892260
Speaking to CNBC today, Faber said: " I think long term you should be exposed to energy in either scenario....if you are extra bearish and believe that War World III is going to start soon, as I believe, or in an optimistic scenario".

http://www.bi-me.com/main.php?id=51517&t=1&cg=4

Zucht. Het lelijke is dat die man bijna altijd gelijk heeft gekregen met zijn investeringsvoorspellingen.

Hij ziet de onrust in het Midden-Oosten verspreiden naar Saoedi-Arabië, met een wereldoorlog als gevolg daarvan.

Zou echt lelijk zijn. Heb echt geen zin om nukes te moeten ontwijken, dat klinkt veel te veel als hard werken...

Tevens: Brent crude oil futures could hit US$200 a barrel if political unrest spreads into Saudi Arabia, Societe Generale said on Monday.

Lelijkheid ten top. Wat gaan we hier aan doen?
  donderdag 10 maart 2011 @ 02:56:43 #2
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_93892264
Kut, kunnen we dan nog wel fokken?
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
pi_93892303
quote:
8s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:55 schreef Salvad0R het volgende:
Speaking to CNBC today, Faber said: " I think long term you should be exposed to energy in either scenario....if you are extra bearish and believe that War World III is going to start soon, as I believe, or in an optimistic scenario".

http://www.bi-me.com/main.php?id=51517&t=1&cg=4

Zucht. Het lelijke is dat die man bijna altijd gelijk heeft gekregen met zijn investeringsvoorspellingen.

Hij ziet de onrust in het Midden-Oosten verspreiden naar Saoedi-Arabië, met een wereldoorlog als gevolg daarvan.

Zou echt lelijk zijn. Heb echt geen zin om nukes te moeten ontwijken, dat klinkt veel te veel als hard werken...

Tevens: Brent crude oil futures could hit US$200 a barrel if political unrest spreads into Saudi Arabia, Societe Generale said on Monday.

Lelijkheid ten top. Wat gaan we hier aan doen?
Waarom komt er een zo nu en dan een TS langs die een bepaalde iemand noemt die befaamd, juist, en perfect qua uitspraken zou zijn, van wie ik nog nooit heb gehoord, en ook vele andere reageerders naast mij? :} Waar slaat dat op?

Ook las ik iets over een Warren Buffet van laatst, en die TS was onder de indruk dat de markt zich zouden herstellen aan de hand van zijn uitspraak :{
pi_93892307
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:56 schreef Aneurysma het volgende:
Kut, kunnen we dan nog wel fokken?
Tja.

Struisvogelgedrag en belastering van de waarheidbrengers gaan je niet beschermen tegen een nuclear warhead op je kanus.
pi_93892313
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 03:03 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Waarom komt er een zo nu en dan een TS langs die een bepaalde iemand noemt die befaamd, juist, en perfect qua uitspraken zou zijn, van wie ik nog nooit heb gehoord, en ook vele andere reageerders naast mij? :} Waar slaat dat op?

Ook las ik iets over een Warren Buffet van laatst, en die TS was onder de indruk dat de markt zich zouden herstellen aan de hand van zijn uitspraak :{
Omdat de wereld niet om jou draait, maar om de zon, wellicht?
pi_93892319
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2011 03:05 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Omdat de wereld niet om jou draait, maar om de zon, wellicht?
Ja maar Warren Buffet is niet de zon :')
pi_93892371
Qua investeren heeft Marc Faber vaak gelijk gehad, maar als hij geen gelijk had,
kwam dat dan ook in het nieuws achteraf? ;)

Laten we hopen dat Marc Faber alleen verstand heeft van investeren, en dat hij er met WW3 er volkomen naast zit.
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 03:06 schreef vergezocht het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Narcisme
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_93892406
Als olie richting de $200,- gaat, wat niet zeer onwaarschijnlijk is. treden de economisch wetten in werking,

Electrische autos, autos op alternatieve brandstoffen, alternatieve energiebronnen gaat allemaal een enorme vlucht nemen.
pi_93892430
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 03:19 schreef Kandijfijn het volgende:
Als olie richting de $200,- gaat, wat niet zeer onwaarschijnlijk is. treden de economisch wetten in werking,

Electrische autos, autos op alternatieve brandstoffen, alternatieve energiebronnen gaat allemaal een enorme vlucht nemen.
Dat is een te optimistische instelling/gedachte ;)
Dat wat jij zegt is, is op het laatst toch nog iets proberen te doen.
Dat werkt meestal niet omdat het 'te laat' is.
Hadden we veel eerder mee moeten beginnen, en die techniek was er ook al lang, alleen is altijd door de olie maatschappij en big companies de kop in gedrukt.
pi_93892440
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 03:06 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Jij bent degene die over Buffett begint, pamperchief. Ga lekker in dat topic over hem praten als je zo'n fan van hem bent. Wat mij betreft mag hij niet eens in de schaduw van de kleine teen van Faber staan.
pi_93892459
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 03:24 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dat is een te optimistische instelling/gedachte ;)
Dat wat jij zegt is, is op het laatst toch nog iets proberen te doen.
Dat werkt meestal niet omdat het 'te laat' is.
Hadden we veel eerder mee moeten beginnen, en die techniek was er ook al lang, alleen is altijd door de olie maatschappij en big companies de kop in gedrukt.
Het is heel heel eenvoudig, groene energie is gewoon duur.

Zodra olie richting de 200 gaat, word groene energie aantrekkelijker.Ook gaan er enorme geldstromen op gang komen ik denk dat we in 2-3 jaar verder kunnen komen dan we gedaan hebben in de afgelopen 20 jaar.
pi_93892465
quote:
15s.gif Op donderdag 10 maart 2011 03:26 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Jij bent degene die over Buffett begint, pamperchief. Ga lekker in dat topic over hem praten als je zo'n fan van hem bent. Wat mij betreft mag hij niet eens in de schaduw van de kleine teen van Faber staan.
:') Doe niet zo overdreven toch.

Ik heb geenszins enig waardering voor Mr. Buffet. Ik noemde alleen een voorbeeld over hoe TS geobsedeerd is door bepaalde personages.

En in jouw geval is het een of andere Marc Faber waarvan ik eveneens mij achter de oren krab.

Schiet toch een eindje op he. Met je topic en die held van je. :)
pi_93892473
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 03:30 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Zodra olie richting de 200 gaat, word groene energie aantrekkelijker.Ook gaan er enorme geldstromen op gang komen ik denk dat we in 2-3 jaar verder kunnen komen dan we gedaan hebben in de afgelopen 20 jaar.
Laat ik zeggen dat ik hoop dat wat jij zegt gaat gebeuren. ;)
pi_93892477
quote:

[..]

We zullen wel moeten. Schommelstoel maakt een heel goed punt.
Wat mij betreft is het tijd voor Shell & consorten om de patenten van Tesla en andere uitvinders voor de gratis energie eens uit hun rukbunker te trekken en als de sodemieter te implementeren.. Dan zorgen we op die manier ook nog eens voor een gezonde concurrentiestelling ten opzichte van China qua technologie.
pi_93892483
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 03:33 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Laat ik zeggen dat ik hoop dat wat jij zegt gaat gebeuren. ;)
Kijk hoeveel achterlijke windmolens we al hebben gebouwd de afgelopen jaren. Met staatssubsidies. En dat zijn misschien enorme sommen geld voor een leek als jij en ik maar eenvoudig weg fooi vergeleken met financiële middelen van het bedrijfsleven.

De techniek is hier vriend, hij staat te wachten maar letterlijk te duur.

Wat er zeer waarschijnlijk wel gaat gebeuren is dat we liever voedsel (bioethanol) in onze autos gaan gooien waardoor wereldwijd de voedselprijzen gaan stijgen. Maar hey, lieve een dooie Afrikaan dan fietsen :{
pi_93892485
quote:

[..]

Groene energie is niet voldoende ontwikkeld/geperfecteerd om op massale schaal ingezet te worden. Het kan amper genoeg energie leveren voor 500 miljoen personen :')

Waar komt dat 'duur' vandaan overigens denk je? :{w

Komt door iets dat we vraag en aanbod noemen. De vraag zal er wel zijn, zelfs toegenomen in zo'n situatie, maar het aanbod is nog altijd té beperkt. Vandaar zal het juist duurder worden maar niet goedkoper.

[/eind les economie] O-)
pi_93892500
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 03:36 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Groene energie is niet voldoende ontwikkeld/geperfecteerd om op massale schaal ingezet te worden. Het kan amper genoeg energie leveren voor 500 miljoen personen :')

Komt door iets dat we vraag en aanbod noemen. De vraag zal er wel zijn, zelfs toegenomen in zo'n situatie, maar het aanbod is nog altijd té beperkt. Vandaar zal het juist duurder worden maar niet goedkoper.

[/eind les economie] O-)
Je hebt in het begin niet eens direct groene energie nodig, kolen werken prima en kolen kun je indirect ook in autos stoppen. D.m.v. vergassing, omzetten in energie en dat opslaan in accus/waterstof.

Kernenergie kan een vlucht gaan nemen, Gas.

Er zijn zoveel alternatieven om wat jaren te overbruggen en zonne-energie kunnen we steden gewoon mee voorzien van energie. Waarschijnlijk komt er ook eindelijk een Europees energieplan op touw met in Zuid-Europa zonne-energie, Noord-Europa Water/windenergie.

Wanneer de economie ons dwingt is het in 6 jaar overgeschakeld.

-edit-
Kandij is slapen.
pi_93892502
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 03:36 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Kijk hoeveel achterlijke windmolens we al hebben gebouwd de afgelopen jaren. Met staatssubsidies. En dat zijn misschien enorme sommen geld voor een leek als jij en ik maar eenvoudig weg fooi vergeleken met financiële middelen van het bedrijfsleven.

De techniek is hier vriend, hij staat te wachten maar letterlijk te duur.

Wat er zeer waarschijnlijk wel gaat gebeuren is dat we liever voedsel (bioethanol) in onze autos gaan gooien waardoor wereldwijd de voedselprijzen gaan stijgen. Maar hey, lieve een dooie Afrikaan dan fietsen :{
Ik snap je wel, zeker wel. :)

Maar laat ik zeggen dat ik ook hoop op de techniek van Tesla, en die techniek is geen fabel of hoax.

Die heer Tesla staat niets voor niets trots op mijn profiel.
Tesla is één van die mensen die werd ondergedaan, omdat je met zijn manier niet zoveel geld kon verdienen als die manier van bijv edison.
pi_93892503
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 03:36 schreef vergezocht het volgende:

[..]

[/eind les economie] O-)
Wacht even hoor. Je geeft net aan nooit van Warren Buffett en Marc Faber gehoord te hebben, en vervolgens pretendeer je ons een les te kunnen geven in economie?
Scheer je weg joh. We hebben het hier over het beginstadium van World War III, en jij maakt je druk om het profileren van je ego? :r
Het heeft geen zin om dit topic te laten degraderen tot een nutteloze discussie met zo'n figuur als jij.
pi_93892506
Daarbij hebben we eigenlijk veel meer te danken aan (Ten goede) Tesla dan aan Edison, bell, ect ect.
pi_93892512
Ligt in lijn met wat Gerald Celente zeer recent te vertellen had. Wat betreft energie kan het al lang veel beter dan wind/ zon.
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_93892514
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 03:42 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Je hebt in het begin niet eens direct groene energie nodig, kolen werken prima en kolen kun je indirect ook in autos stoppen. D.m.v. vergassing, omzetten in energie en dat opslaan in accus/waterstof.

Kernenergie kan een vlucht gaan nemen, Gas.

Er zijn zoveel alternatieven om wat jaren te overbruggen en zonne-energie kunnen we steden gewoon mee voorzien van energie. Waarschijnlijk komt er ook eindelijk een Europees energieplan op touw met in Zuid-Europa zonne-energie, Noord-Europa Water/windenergie.

Wanneer de economie ons dwingt is het in 6 jaar overgeschakeld.

-edit-
Kandij is slapen.
Zoals iemand al schreef, too little too late. Met de bureaucratie van de EU en bepaalde lidstaten waaronder Nederland, zal het heus niet lukken om zelfs in 6 jaar tijd dit soort massale overgang voor elkaar te krijgen.

We kunnen hooguit een deel daarvan laten vervangen/vernieuwen, maar dat zal in onze huidige samenleving de rijken wezen, die voor de zoveelste keer een betere leven leiden. Daardoor wordt de kloof juist groter tussen arm en rijk, wat weer ervoor zorgt dat WO III waarschijnlijker wordt, wat overigens het kern is van dit topic van TS. O-)

Dus kan in je een notendop de TS gelijk geven, maar niet niet vanwege de argumenten in zijn OP, maar dat wat er in deze reactie staat. :P
pi_93892518
Ze hebben er allebei mee te maken imo.
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_93892522
quote:
8s.gif Op donderdag 10 maart 2011 03:43 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Wacht even hoor. Je geeft net aan nooit van Warren Buffett en Marc Faber gehoord te hebben, en vervolgens pretendeer je ons een les te kunnen geven in economie?
Scheer je weg joh. We hebben het hier over het beginstadium van World War III, en jij maakt je druk om het profileren van je ego? :r
Het heeft geen zin om dit topic te laten degraderen tot een nutteloze discussie met zo'n figuur als jij.
He speel niet op de man zo, ik heb je niet eens persoonlijk beledigd. Anders ben je een slechtere TS dan de rest.

En ik ken wel een potje economie, dus? Wat is er mis mee, niet iedereen kent dat neem ik aan.

Ik stel me niet eens aan. Dat is niet mijn stijl, ik wil altijd eerder kennis delen, en de meesten voelen zich ook niet geminacht daardoor. Behalve jij misschien maar spreek dan voor jezelf.

Overigens kan je niet goed lezen, want ik beweer juist dat WO III indd dichterbij is. En niet vanwege Marc Faber of wat dan ook, die kerel draag jij op handen. Dat is jouw eigen onwetendheid. Kapisch?
pi_93892542
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 03:51 schreef vergezocht het volgende:

[..]

ik ik ik Ik mijn ik ik
Okay, bedankt voor je insteek. Niet dat iemand het iets interesseert, maar toch, hartstikke bedankt.

Terug naar het topic:

Faber staat onder andere bekend om zijn kritiek op het beleid van de Federal Reserve, iets wat de weldenkenden onder ons wèl kunnen waarderen.

De enige manier waarop wij met onze Nederlandse belangen enige vooruitgang kunnen boeken, is inderdaad wanneer wij beginnen met het implementeren van de vrije energie-technologieën die ons inmiddels een eeuw worden onthouden.

De oliemaatschappijen hebben de wereld een eeuw+ kunnen uitbuiten, nu dreigt World War III uit te breken, dus is het tijd om vooruitgang te boeken op technologisch gebied. Dit is de enige manier waarop Nederland enige concurrentiepositie behouden kan ten opzichte van China.

Let's do it !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')