abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93956270
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:18 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik zie het al: jij bent gehersenspoeld door aliens.
Nee ik ben een disinformant in de realiteit waarin sommige rondslingeren. B-)
pi_93956402
Basp1 lijkt mij een beetje iemand die in niets gelooft.
Zelfs niet in nieuwe technologie waar hij nog nooit over gehoord heeft zeker, laat staan gelezen.

Je bent nu het topic aan het verpesten door het in een hokje te proberen te plaatsen ;)
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_93957073
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:23 schreef schommelstoel het volgende:
Basp1 lijkt mij een beetje iemand die in niets gelooft.
Zelfs niet in nieuwe technologie waar hij nog nooit over gehoord heeft zeker, laat staan gelezen.

Je bent nu het topic aan het verpesten door het in een hokje te proberen te plaatsen ;)
Of ik heb er juist wel over gehoord en vluchtig over heen gelezen en vind het daarom de grootste onzin die hier geplaatst wordt. 8-)

Kom op zeg linkjes van internet ergens neerzetten om te denken dat het dan klopt.

Krijgen we dadelijk nog perpetuum mobile verhalen hier in NWS. :+

Ik geloof in wetenschappelijk bewijsvoering zolang deze theorieen niet in vakbladen gepubliceerd worden en dus niet gefalsificeerd kunnen worden is het van hetzelfde kaliber als de een paar post terug door mij genoemde andere pseudowetenschappelijk onzin.
pi_93957379
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:34 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Of ik heb er juist wel over gehoord en vluchtig over heen gelezen en vind het daarom de grootste onzin die hier geplaatst wordt. 8-)

Kom op zeg linkjes van internet ergens neerzetten om te denken dat het dan klopt.

Krijgen we dadelijk nog perpetuum mobile verhalen hier in NWS. :+

Ik geloof in wetenschappelijk bewijsvoering zolang deze theorieen niet in vakbladen gepubliceerd worden en dus niet gefalsificeerd kunnen worden is het van hetzelfde kaliber als de een paar post terug door mij genoemde andere pseudowetenschappelijk onzin.
Laat ik maar gewoon zeggen dat jij niet genoeg kennis hebt van de geschiedenis en ontwikkeling van technologie, jij gelooft mooi in je Edison en je Bell.
Twee grote namen die jij op school als les voer hebt gehad.
Geen probleem hoor, maar het is gewoon waar dat Tesla veel meer heeft gedaan voor de de technologie, en die wij ook nog is hedendaags gebruiken.
-
Ignorance?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_93958826
Oeps, verkeerd topic.
pi_93958891
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:41 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Laat ik maar gewoon zeggen dat jij niet genoeg kennis hebt van de geschiedenis en ontwikkeling van technologie, jij gelooft mooi in je Edison en je Bell.
Twee grote namen die jij op school als les voer hebt gehad.
Geen probleem hoor, maar het is gewoon waar dat Tesla veel meer heeft gedaan voor de de technologie, en die wij ook nog is hedendaags gebruiken.
-
Ignorance?
Die auto op water daar begon ik over, over tesla heb ik nog niets gezegd, oh ja toch wel omdat in nulpunts energie in twijfel trek.

Ook de meest geniale uitvinders zitten er wel een naast. Daarom hebben we falsificatie van theorieen uitgevonden.

Wanneer de nulpunts energie wel zou werken waarom zouden we dan in deze tijden van steeds snellere evolutie van technologie daar nog steeds niet van gezien hebben?

Tot nu toe valt voor mij de nulputnsenergie gebruiken in hetzelfde hokje als koude kernfusie.

En autos die op water rijden dat hoort als nieuw sprookje toegevoegd te worden in in het sprookjesbos bij de efteling.
pi_93958940
Care, als ik maar bier kan kropen :)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_93959083
Basp 1, dus wetenschappelijke onderzoeken van internet over een aangedreven motor op water is onzin. :')
If not now, then when.
pi_93959180
Zo lang hij gelooft dat alle uitvindingen en technologische ontwikkelingen in de geschiedenis vanzelfsprekend direct bij het volk terecht komen, hebben we al een probleem in de discussie :P
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_93960122
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 15:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Basp 1, dus wetenschappelijke onderzoeken van internet over een aangedreven motor op water is onzin. :')
Ja want het is naar alle waarschijnlijkheid een pseudowetenschappelijk onderzoek.

Maar ik ben wel benieuwd naar welk wetenschappelijk onderzoek je refereert, heb je daar een link naar toe. Dan zal ik daar eens naar kijken en mijn mening over geven.
pi_93960218
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 15:18 schreef truepositive het volgende:
Zo lang hij gelooft dat alle uitvindingen en technologische ontwikkelingen in de geschiedenis vanzelfsprekend direct bij het volk terecht komen, hebben we al een probleem in de discussie :P
Ik ben niet degene die dat probleem heeft, jullie moeten eens op de proppen komen met uitvindingen die jaren op de schappen gelegen hebben en pas na 50 jaar bij het grote publike tercht gekomen zijn. Dat is namelijk wat hier gesteld wordt. |:(
pi_93960810
Dit topic :')
pi_93960970
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 15:38 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik ben niet degene die dat probleem heeft, jullie moeten eens op de proppen komen met uitvindingen die jaren op de schappen gelegen hebben en pas na 50 jaar bij het grote publike tercht gekomen zijn. Dat is namelijk wat hier gesteld wordt. |:(
Zoek er zelf een keer naar :)
Voltaire.
pi_93961329
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 15:53 schreef truepositive het volgende:

[..]

Zoek er zelf een keer naar :)
Is dat de wetenschappelijk benadering, zoek het zelf maar uit. :P

Ik vraag gewoon om concrete voorbeelden van situaties die sommige mensen hier schetsen? Is dat nu zo moeilijk
pi_93961626
Helemaal niet, maar zo gaat het elke keer. De bewijslast wordt in mijn schoot gedumpt en ik moet onderzoek gaan doen wat ik al 5 keer gedaan heb en voor de zoveelste keer er een informatief en coherent verhaal over schrijven. Ik heb er nu even geen zin in, misschien later :P
Voltaire.
pi_93962197
Dit is de enige auto die op water vooruit komt :')

Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_93962357
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:07 schreef truepositive het volgende:
Helemaal niet, maar zo gaat het elke keer. De bewijslast wordt in mijn schoot gedumpt en ik moet onderzoek gaan doen wat ik al 5 keer gedaan heb en voor de zoveelste keer er een informatief en coherent verhaal over schrijven. Ik heb er nu even geen zin in, misschien later :P
Als je dat al 5 maal gedaan hebt zou je ook al lang een permanente link naar dat o zo coherente verhaal gemaakt kunnen hebben. :P

Verder vraag ik gewoon concreet om uitvindingen (welke heel nuttig voor de samenleving zouden zijn, en negatief voor het bedrijf dat ze opgekocht heeft) die jaren op de plank gelegen hebben voordat ze bij het grote publiek terecht kwamen.

Sowieso komen veel uitvindingen pas na aan jaar of 10 op de markt omdat een patent vaak eerst nog marktrijp gemaakt moet worden en de productie technologie voor die uitvindingen opgeschaald moeten worden.

Ik heb bijvoorbeeld veel vertrouwen in het volgende:
Daniel Nocera - in de komende 5 jaar een waterstofenergie revolutie(?)
pi_93963123
Heb je helemaal gelijk in, en is ook een goede indicatie waarom ik wat systematischer te werk moet gaan. Zelfkennis is 1 ding...
Vervolgens, het is dan ook de vraag of patenten in de huidige vorm nog wel wenselijk zijn, die o.a de thread in POL hierover.

Ik ga zo kijken naar het linkje, bedankt voor de post :)
Voltaire.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 17:47:12 #119
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93965623
Alleen maar slechter: Big Farma levert een minister:
quote:
http://www.volkskrant.nl/(...)s-als-minister.dhtml

AMSTERDAM - President Barack Obama van de Verenigde Staten overweegt Google-baas Eric Schmidt (55) tot minister van Handel te maken.

Dat meldt financieel persbureau Bloomberg. Obama zou graag iemand uit het zakenleven willen voor die post. Ook Jeffrey Kindler zou één van de kandidaten zijn. Hij was tot voor kort de baas van Pfizer, de grootste medicijnenfabrikant ter wereld.

Schmidt is geen onbekende van Obama. Hij doneerde 25.000 dollar aan het inaugurale comité van de president en is regelmatig ten gast op het Witte Huis.

China
De ministerspost komt vrij omdat de huidige minister Gary Locke ambassadeur wordt in China. Hij volgt daar Jon Huntsman op, die op 30 april aftreedt.

Bloomberg baseert zich op een goed ingevoerde bron. Het Witte Huis weigert officieel iets te zeggen over de opvolger van Locke. 'We overwegen allerlei kandidaten, maar het proces is nog in een vroeg stadium. Beslissingen zijn nog niet genomen.'

Outsider
Het zou niet de eerste keer zijn dat Obama kiest voor een outsider, iemand van buiten de politiek en de universiteiten. Zijn nieuwe stafchef William Daley komt van de grote Amerikaanse zakenbank JPMorgan Chase & Co. Ook de financiële adviseurs van Obama zijn afkomstig uit de zakenwereld.

De belangrijkste taak van de volgende minister van Handel is het verdubbelen van de Amerikaans export binnen vijf jaar, zei Obama bij de aankondiging van het vertrek van Locke. Een groot deel van die export moet naar China plaatsvinden.
Amerika staat op instorten. EU valt uit elkaar. MO valt uit elkaar.
Wereld Revolutie of Wereld Oorlog.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 11 maart 2011 @ 18:15:48 #120
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_93966609
Wat maakt het nog uit. We zijn onszelf toch naar de afgrond aan het helpen, kan ons het wat skele dat onze nakomelingen verminkt van onze kernoorlog op 4ehands bankstellen zitten. :Y)

Op een keer houd het op, dan houd gewoon alles op. En kan de mensheid gewoon beter even verdwijnen en weer opnieuw beginnen. :N
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
pi_93966940
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:20 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nee ik ben een disinformant in de realiteit waarin sommige rondslingeren. B-)
Haha. Hoe voelt dat nou, futiel werk verrichten? Als je uit eigen wil de feiten probeert te ontkrachten, dan ben je zo'n egomaniak waar ik het over had in mijn vorige post. Zo één die totaal geen noemenswaardige macht hanteert en de ontwikkeling van de mensheid probeert te beperken omdat hij denkt dat hij dan een aai krijgt van de machthebbers.
Als je het in opdracht doet word je afgemaakt als je werk erop zit, wanneer blijkt dat het toch geen zin heeft. Informatie is daar.

Eitherway, you're screwed .
pi_93970572
Basp1, ooit gehoord over de NL onderzoeker Jan Sloot? Zoek er maar is op.
If not now, then when.
pi_93972472
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Basp1, ooit gehoord over de NL onderzoeker Jan Sloot? Zoek er maar is op.
Jan Sloot.... _O-

Omdat toevallig omhoog gevallen dummies als Roel Pieper daar ingestonken zijn is het de waarheid *O*
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_93972723
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 20:17 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Jan Sloot.... _O-

Omdat toevallig omhoog gevallen dummies als Roel Pieper daar ingestonken zijn is het de waarheid *O*
En omdat toevallig figuren als jij hem over zijn vermoorde rug ridiculiseren is het natuurlijk onzin.

Gare.
pi_93973816
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 20:17 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Jan Sloot.... _O-

Dus jij ontkent het bestaan van Jan Sloot?
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')