abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93966940
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:20 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nee ik ben een disinformant in de realiteit waarin sommige rondslingeren. B-)
Haha. Hoe voelt dat nou, futiel werk verrichten? Als je uit eigen wil de feiten probeert te ontkrachten, dan ben je zo'n egomaniak waar ik het over had in mijn vorige post. Zo één die totaal geen noemenswaardige macht hanteert en de ontwikkeling van de mensheid probeert te beperken omdat hij denkt dat hij dan een aai krijgt van de machthebbers.
Als je het in opdracht doet word je afgemaakt als je werk erop zit, wanneer blijkt dat het toch geen zin heeft. Informatie is daar.

Eitherway, you're screwed .
pi_93970572
Basp1, ooit gehoord over de NL onderzoeker Jan Sloot? Zoek er maar is op.
If not now, then when.
pi_93972472
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Basp1, ooit gehoord over de NL onderzoeker Jan Sloot? Zoek er maar is op.
Jan Sloot.... _O-

Omdat toevallig omhoog gevallen dummies als Roel Pieper daar ingestonken zijn is het de waarheid *O*
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_93972723
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 20:17 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Jan Sloot.... _O-

Omdat toevallig omhoog gevallen dummies als Roel Pieper daar ingestonken zijn is het de waarheid *O*
En omdat toevallig figuren als jij hem over zijn vermoorde rug ridiculiseren is het natuurlijk onzin.

Gare.
pi_93973816
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 20:17 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Jan Sloot.... _O-

Dus jij ontkent het bestaan van Jan Sloot?
If not now, then when.
pi_93975897
quote:
13s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 20:21 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

En omdat toevallig figuren als jij hem over zijn vermoorde rug ridiculiseren is het natuurlijk onzin.

Gare.
Is ie vermoord dan? Lijkt mij ordinaire speculatie. Hij was wel een geniale man dat moet ik toegeven. Hij heeft namelijk een 'toppert' als Roel Pieper weten te misleiden. Maakt hem dat nu slim of is Roel Pieper zo dom? Jij mag kiezen :P
I'll sing you a lullaby.
pi_93975954
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 20:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dus jij ontkent het bestaan van Jan Sloot?
Ik weet niet waarop jij die conclusie baseert?
I'll sing you a lullaby.
pi_93976953
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:14 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Is ie vermoord dan? Lijkt mij ordinaire speculatie. Hij was wel een geniale man dat moet ik toegeven. Hij heeft namelijk een 'toppert' als Roel Pieper weten te misleiden. Maakt hem dat nu slim of is Roel Pieper zo dom? Jij mag kiezen :P
Ja hij is dood gegaan maar "hartinfarct" en al zijn spullen zijn ingenomen, ondanks dat de familie uiteindelijk autopsie toestond heeft deze nooit plaatsgevonden. Al zijn spullen zijn ingenomen door aandeelhouders.

Al zijn theorie klopte en het deed in de praktijk zou dit tot mega verliezen leiden voor grote productie concerns als philips etc.
If not now, then when.
pi_93977249
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:14 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Makkelijke leugens zijn voor mensen nu eenmaal acceptabeler dan een harde moeilijke waarheid.
pi_93988441
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:

Ja hij is dood gegaan maar "hartinfarct" en al zijn spullen zijn ingenomen, ondanks dat de familie uiteindelijk autopsie toestond heeft deze nooit plaatsgevonden. Al zijn spullen zijn ingenomen door aandeelhouders.
Je kan altijd een autopsie eisen, zeker als er een vermoeden is van een onnatuurlijke doodsoorzaak zal het OM zelfs een autopsie eisen.

quote:
Al zijn theorie klopte en het deed in de praktijk zou dit tot mega verliezen leiden voor grote productie concerns als philips etc.
En dan te bedenken dat Philips helemaal geen aandelen heeft in geheugenchips en harde schijven :)
I'll sing you a lullaby.
pi_93988519
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:37 schreef Salvad0R het volgende:

Makkelijke leugens zijn voor mensen nu eenmaal acceptabeler dan een harde moeilijke waarheid.
Ik begrijp dan heel goed waarom jij een leugen voor de waarheid aan ziet
I'll sing you a lullaby.
pi_93990181
Intussen doen de agents provocateurs hun werk in Saoedi-Arabië.

"Some people are trying to “instigate chaos,” Major General Mansour al-Turki, an Interior Ministry spokesman, said in a telephone interview. "

http://www.bloomberg.com/(...)-tension-mounts.html
pi_93991035
Ah, een new world topic. :P Het niet zelf willen nemen van verantwoordelijkheid zal uiteindelijk leiden tot WO3. Je ziet het al in Arabische landen die nu kapot gaan. Allemaal met de beschuldigende vinger naar het westen wijzen. De VN zal uiteindelijk ook onze ondergang worden, omdat een aantal landen er schijt aan heeft, en als de VN dan de boel willen sussen worden ze beschuldigd van imperialisme en wat niet al. Hierdoor wordt de rest van de wereld meegesleurd in het conflict. Kleine kneuzenacties (een helicopter die een land zonder toestemming binnenvliegt) bij regionale conflicten kunnen dan al leiden tot de kettingreactie waardoor we allemaal ten onder gaan. Zo'n Kadaffi is een enorme mongool op lokale basis maar je moet je voorstellen dat hetzelfde soort machtsgeile psychopaten ook bestaan in landen die de beschikking hebben over kernwapens. Net of dat soort mensen makkelijker zouden opgeven dan de dictator van Libië...lijkt me niet.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_93991144
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 00:51 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Je kan altijd een autopsie eisen, zeker als er een vermoeden is van een onnatuurlijke doodsoorzaak zal het OM zelfs een autopsie eisen.

[..]

En dan te bedenken dat Philips helemaal geen aandelen heeft in geheugenchips en harde schijven :)
Ja dat KAN maar is dus niet gebeurd!

En denk niet alleen aan harde schijven etc maar ook CD's, DVD's, Blu-Ray en naast PHILIPS als voorbeeld heb je nog genoeg andere grote concerns en PHILIPS zal vast wel dochterbedrijven hebben met alsnog deze producten.
If not now, then when.
pi_93991889
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 02:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ja dat KAN maar is dus niet gebeurd!

En denk niet alleen aan harde schijven etc maar ook CD's, DVD's, Blu-Ray en naast PHILIPS als voorbeeld heb je nog genoeg andere grote concerns en PHILIPS zal vast wel dochterbedrijven hebben met alsnog deze producten.
Elke rationeel denkende mens die het verhaal van Jan Sloot heeft onderzocht, trekt de conclusie dat corporatieve belangen zwaarder wegen dan een menselijk leven.
Iedereen die anders beweert, heeft te veel angst voor de corporaties om de feiten te onderkennen, of ze werken voor diezelfde corporaties en zijn bang dat hun "carrière" gevaar loopt als de feiten geopenbaard worden.
pi_93992466
Ik ben een rationeel denkend mens...(dat is een mening)
die het verhaal van Jan Sloot heeft onderzocht.

Recursieve compressie is een wiskundige onmogelijkheid.
Het is een fabel die naar alleen maar belangrijk is geworden om dat in die tijd het optimaal leveren van heel veel data een behoorlijk moeilijke klus was. Dat zijn we inmiddels ontgroeid.
Als nu door een wonder recursieve data compressie een mogelijkheid zou zijn dan zou dat vrij weinig doen voor de wereld. Je moet namelijk de data nog steeds verzenden, uitpakken...en verwerken.

Het is dezelfde vraag die ontstaat wat als computers ineens oneindig snel zouden zijn maar bijvoorbeeld het netwerkverkeer niet. Okay hoe snel zou ik dan mijn antwoord van google krijgen?
Niet zo heel veel sneller dus...

De gegevens die we willen hebben worden op een acceptabele snelheid geleverd, Jan Sloot is een station die we zijn gepasseerd.
pi_93993245
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 03:09 schreef Vitalogy het volgende:

Het is dezelfde vraag die ontstaat wat als computers ineens oneindig snel zouden zijn maar bijvoorbeeld het netwerkverkeer niet. Okay hoe snel zou ik dan mijn antwoord van google krijgen?
Niet zo heel veel sneller dus...

Daar kan ook wat aan gedaan worden ;)
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_93994689
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 03:09 schreef Vitalogy het volgende:
Ik ben een rationeel denkend mens...(dat is een mening)
die het verhaal van Jan Sloot heeft onderzocht.

Recursieve compressie is een wiskundige onmogelijkheid
Meneer Shannon heeft het allemaal al reeds uitgedokterd en het is nog geen enkele wetenschapper gelukt zijn theorie te weerleggen.

Dat er bedrijven zijn die over lijken gaan lijkt mij wel evident maar in dit geval is er echt geen sprake van een samenzwering. Ik denk dat de geheimzinnigheid eerder voort komt uit de schaamte van een bedrijf als Philips dat ze serieus bij deze ontwikkeling betrokken waren.
I'll sing you a lullaby.
pi_93997540
Ach, dan zullen de geallieerden toch wel weer winnen
  zaterdag 12 maart 2011 @ 12:00:59 #140
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_93997702
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:56 schreef Aneurysma het volgende:
Kut, kunnen we dan nog wel fokken?
alleen met een laptop in een kleine afgesloten ruimte ver van de bewoonde wereld, maar de meeste fokkers kennen dat gevoel al wel, dus dat zal meevallen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 12 maart 2011 @ 12:02:11 #141
323876 michaelmoore
pi_93997742
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 11:56 schreef Monco10 het volgende:
Ach, dan zullen de geallieerden toch wel weer winnen
er is geen winnaar, de volgende oorlog zal weer worden uitgevochten met knuppels
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_93998865
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 12:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

er is geen winnaar, de volgende oorlog zal weer worden uitgevochten met knuppels
Plagiaat deze uitspraak. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 12:38:58 #143
323876 michaelmoore
pi_93998951
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 12:35 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Plagiaat deze uitspraak. :P
;)
pi_94005614
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 12:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Het is een mooie uitspraak van Einstein, maar het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat de volgende WO daadwerkelijk met knuppels gaat worden uitgevochten.
If not now, then when.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 16:07:54 #145
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_94005676
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 16:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Het is een mooie uitspraak van Einstein, maar het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat de volgende WO daadwerkelijk met knuppels gaat worden uitgevochten.
Zijn (Einstein) citaat ging inderdaad niet over de volgende oorlog naar mijn weten :?
AFC AJAX
  zaterdag 12 maart 2011 @ 16:17:24 #146
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_94005981
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 03:30 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Het is heel heel eenvoudig, groene energie is gewoon duur.
"Duur" houdt in dit geval in dat er meer arbeid nodig is per energie-eenheid. Zolang we stikken van de werklozen, kunnen we veel beter windturbines bouwen dan geld aan het Midden Oosten geven.
censuur :O
  zaterdag 12 maart 2011 @ 16:18:27 #147
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_94006018
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 16:07 schreef msnk het volgende:

[..]

Zijn (Einstein) citaat ging inderdaad niet over de volgende oorlog naar mijn weten :?
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
  zaterdag 12 maart 2011 @ 16:22:26 #148
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_94006163
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 16:18 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Ja precies, niet de volgende dus :P
AFC AJAX
pi_94006313
Kernenergie op hele grote schaal (lees: alle energie) is de toekomst.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 16:35:59 #150
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_94006631
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 16:26 schreef Lindstrøm. het volgende:
Kernenergie op hele grote schaal (lees: alle energie) is de toekomst.
Kernenergie is geheel ongeschikt voor piekbelasting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')