abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93956270
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:18 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik zie het al: jij bent gehersenspoeld door aliens.
Nee ik ben een disinformant in de realiteit waarin sommige rondslingeren. B-)
pi_93956402
Basp1 lijkt mij een beetje iemand die in niets gelooft.
Zelfs niet in nieuwe technologie waar hij nog nooit over gehoord heeft zeker, laat staan gelezen.

Je bent nu het topic aan het verpesten door het in een hokje te proberen te plaatsen ;)
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_93957073
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:23 schreef schommelstoel het volgende:
Basp1 lijkt mij een beetje iemand die in niets gelooft.
Zelfs niet in nieuwe technologie waar hij nog nooit over gehoord heeft zeker, laat staan gelezen.

Je bent nu het topic aan het verpesten door het in een hokje te proberen te plaatsen ;)
Of ik heb er juist wel over gehoord en vluchtig over heen gelezen en vind het daarom de grootste onzin die hier geplaatst wordt. 8-)

Kom op zeg linkjes van internet ergens neerzetten om te denken dat het dan klopt.

Krijgen we dadelijk nog perpetuum mobile verhalen hier in NWS. :+

Ik geloof in wetenschappelijk bewijsvoering zolang deze theorieen niet in vakbladen gepubliceerd worden en dus niet gefalsificeerd kunnen worden is het van hetzelfde kaliber als de een paar post terug door mij genoemde andere pseudowetenschappelijk onzin.
pi_93957379
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:34 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Of ik heb er juist wel over gehoord en vluchtig over heen gelezen en vind het daarom de grootste onzin die hier geplaatst wordt. 8-)

Kom op zeg linkjes van internet ergens neerzetten om te denken dat het dan klopt.

Krijgen we dadelijk nog perpetuum mobile verhalen hier in NWS. :+

Ik geloof in wetenschappelijk bewijsvoering zolang deze theorieen niet in vakbladen gepubliceerd worden en dus niet gefalsificeerd kunnen worden is het van hetzelfde kaliber als de een paar post terug door mij genoemde andere pseudowetenschappelijk onzin.
Laat ik maar gewoon zeggen dat jij niet genoeg kennis hebt van de geschiedenis en ontwikkeling van technologie, jij gelooft mooi in je Edison en je Bell.
Twee grote namen die jij op school als les voer hebt gehad.
Geen probleem hoor, maar het is gewoon waar dat Tesla veel meer heeft gedaan voor de de technologie, en die wij ook nog is hedendaags gebruiken.
-
Ignorance?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_93958826
Oeps, verkeerd topic.
pi_93958891
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:41 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Laat ik maar gewoon zeggen dat jij niet genoeg kennis hebt van de geschiedenis en ontwikkeling van technologie, jij gelooft mooi in je Edison en je Bell.
Twee grote namen die jij op school als les voer hebt gehad.
Geen probleem hoor, maar het is gewoon waar dat Tesla veel meer heeft gedaan voor de de technologie, en die wij ook nog is hedendaags gebruiken.
-
Ignorance?
Die auto op water daar begon ik over, over tesla heb ik nog niets gezegd, oh ja toch wel omdat in nulpunts energie in twijfel trek.

Ook de meest geniale uitvinders zitten er wel een naast. Daarom hebben we falsificatie van theorieen uitgevonden.

Wanneer de nulpunts energie wel zou werken waarom zouden we dan in deze tijden van steeds snellere evolutie van technologie daar nog steeds niet van gezien hebben?

Tot nu toe valt voor mij de nulputnsenergie gebruiken in hetzelfde hokje als koude kernfusie.

En autos die op water rijden dat hoort als nieuw sprookje toegevoegd te worden in in het sprookjesbos bij de efteling.
pi_93958940
Care, als ik maar bier kan kropen :)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_93959083
Basp 1, dus wetenschappelijke onderzoeken van internet over een aangedreven motor op water is onzin. :')
If not now, then when.
pi_93959180
Zo lang hij gelooft dat alle uitvindingen en technologische ontwikkelingen in de geschiedenis vanzelfsprekend direct bij het volk terecht komen, hebben we al een probleem in de discussie :P
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_93960122
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 15:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Basp 1, dus wetenschappelijke onderzoeken van internet over een aangedreven motor op water is onzin. :')
Ja want het is naar alle waarschijnlijkheid een pseudowetenschappelijk onderzoek.

Maar ik ben wel benieuwd naar welk wetenschappelijk onderzoek je refereert, heb je daar een link naar toe. Dan zal ik daar eens naar kijken en mijn mening over geven.
pi_93960218
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 15:18 schreef truepositive het volgende:
Zo lang hij gelooft dat alle uitvindingen en technologische ontwikkelingen in de geschiedenis vanzelfsprekend direct bij het volk terecht komen, hebben we al een probleem in de discussie :P
Ik ben niet degene die dat probleem heeft, jullie moeten eens op de proppen komen met uitvindingen die jaren op de schappen gelegen hebben en pas na 50 jaar bij het grote publike tercht gekomen zijn. Dat is namelijk wat hier gesteld wordt. |:(
pi_93960810
Dit topic :')
pi_93960970
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 15:38 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik ben niet degene die dat probleem heeft, jullie moeten eens op de proppen komen met uitvindingen die jaren op de schappen gelegen hebben en pas na 50 jaar bij het grote publike tercht gekomen zijn. Dat is namelijk wat hier gesteld wordt. |:(
Zoek er zelf een keer naar :)
Voltaire.
pi_93961329
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 15:53 schreef truepositive het volgende:

[..]

Zoek er zelf een keer naar :)
Is dat de wetenschappelijk benadering, zoek het zelf maar uit. :P

Ik vraag gewoon om concrete voorbeelden van situaties die sommige mensen hier schetsen? Is dat nu zo moeilijk
pi_93961626
Helemaal niet, maar zo gaat het elke keer. De bewijslast wordt in mijn schoot gedumpt en ik moet onderzoek gaan doen wat ik al 5 keer gedaan heb en voor de zoveelste keer er een informatief en coherent verhaal over schrijven. Ik heb er nu even geen zin in, misschien later :P
Voltaire.
pi_93962197
Dit is de enige auto die op water vooruit komt :')

Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_93962357
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:07 schreef truepositive het volgende:
Helemaal niet, maar zo gaat het elke keer. De bewijslast wordt in mijn schoot gedumpt en ik moet onderzoek gaan doen wat ik al 5 keer gedaan heb en voor de zoveelste keer er een informatief en coherent verhaal over schrijven. Ik heb er nu even geen zin in, misschien later :P
Als je dat al 5 maal gedaan hebt zou je ook al lang een permanente link naar dat o zo coherente verhaal gemaakt kunnen hebben. :P

Verder vraag ik gewoon concreet om uitvindingen (welke heel nuttig voor de samenleving zouden zijn, en negatief voor het bedrijf dat ze opgekocht heeft) die jaren op de plank gelegen hebben voordat ze bij het grote publiek terecht kwamen.

Sowieso komen veel uitvindingen pas na aan jaar of 10 op de markt omdat een patent vaak eerst nog marktrijp gemaakt moet worden en de productie technologie voor die uitvindingen opgeschaald moeten worden.

Ik heb bijvoorbeeld veel vertrouwen in het volgende:
Daniel Nocera - in de komende 5 jaar een waterstofenergie revolutie(?)
pi_93963123
Heb je helemaal gelijk in, en is ook een goede indicatie waarom ik wat systematischer te werk moet gaan. Zelfkennis is 1 ding...
Vervolgens, het is dan ook de vraag of patenten in de huidige vorm nog wel wenselijk zijn, die o.a de thread in POL hierover.

Ik ga zo kijken naar het linkje, bedankt voor de post :)
Voltaire.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 17:47:12 #119
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93965623
Alleen maar slechter: Big Farma levert een minister:
quote:
http://www.volkskrant.nl/(...)s-als-minister.dhtml

AMSTERDAM - President Barack Obama van de Verenigde Staten overweegt Google-baas Eric Schmidt (55) tot minister van Handel te maken.

Dat meldt financieel persbureau Bloomberg. Obama zou graag iemand uit het zakenleven willen voor die post. Ook Jeffrey Kindler zou één van de kandidaten zijn. Hij was tot voor kort de baas van Pfizer, de grootste medicijnenfabrikant ter wereld.

Schmidt is geen onbekende van Obama. Hij doneerde 25.000 dollar aan het inaugurale comité van de president en is regelmatig ten gast op het Witte Huis.

China
De ministerspost komt vrij omdat de huidige minister Gary Locke ambassadeur wordt in China. Hij volgt daar Jon Huntsman op, die op 30 april aftreedt.

Bloomberg baseert zich op een goed ingevoerde bron. Het Witte Huis weigert officieel iets te zeggen over de opvolger van Locke. 'We overwegen allerlei kandidaten, maar het proces is nog in een vroeg stadium. Beslissingen zijn nog niet genomen.'

Outsider
Het zou niet de eerste keer zijn dat Obama kiest voor een outsider, iemand van buiten de politiek en de universiteiten. Zijn nieuwe stafchef William Daley komt van de grote Amerikaanse zakenbank JPMorgan Chase & Co. Ook de financiële adviseurs van Obama zijn afkomstig uit de zakenwereld.

De belangrijkste taak van de volgende minister van Handel is het verdubbelen van de Amerikaans export binnen vijf jaar, zei Obama bij de aankondiging van het vertrek van Locke. Een groot deel van die export moet naar China plaatsvinden.
Amerika staat op instorten. EU valt uit elkaar. MO valt uit elkaar.
Wereld Revolutie of Wereld Oorlog.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 11 maart 2011 @ 18:15:48 #120
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_93966609
Wat maakt het nog uit. We zijn onszelf toch naar de afgrond aan het helpen, kan ons het wat skele dat onze nakomelingen verminkt van onze kernoorlog op 4ehands bankstellen zitten. :Y)

Op een keer houd het op, dan houd gewoon alles op. En kan de mensheid gewoon beter even verdwijnen en weer opnieuw beginnen. :N
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
pi_93966940
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:20 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nee ik ben een disinformant in de realiteit waarin sommige rondslingeren. B-)
Haha. Hoe voelt dat nou, futiel werk verrichten? Als je uit eigen wil de feiten probeert te ontkrachten, dan ben je zo'n egomaniak waar ik het over had in mijn vorige post. Zo één die totaal geen noemenswaardige macht hanteert en de ontwikkeling van de mensheid probeert te beperken omdat hij denkt dat hij dan een aai krijgt van de machthebbers.
Als je het in opdracht doet word je afgemaakt als je werk erop zit, wanneer blijkt dat het toch geen zin heeft. Informatie is daar.

Eitherway, you're screwed .
pi_93970572
Basp1, ooit gehoord over de NL onderzoeker Jan Sloot? Zoek er maar is op.
If not now, then when.
pi_93972472
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Basp1, ooit gehoord over de NL onderzoeker Jan Sloot? Zoek er maar is op.
Jan Sloot.... _O-

Omdat toevallig omhoog gevallen dummies als Roel Pieper daar ingestonken zijn is het de waarheid *O*
I'll sing you a lullaby.
pi_93972723
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 20:17 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Jan Sloot.... _O-

Omdat toevallig omhoog gevallen dummies als Roel Pieper daar ingestonken zijn is het de waarheid *O*
En omdat toevallig figuren als jij hem over zijn vermoorde rug ridiculiseren is het natuurlijk onzin.

Gare.
pi_93973816
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 20:17 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Jan Sloot.... _O-

Dus jij ontkent het bestaan van Jan Sloot?
If not now, then when.
pi_93975897
quote:
13s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 20:21 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

En omdat toevallig figuren als jij hem over zijn vermoorde rug ridiculiseren is het natuurlijk onzin.

Gare.
Is ie vermoord dan? Lijkt mij ordinaire speculatie. Hij was wel een geniale man dat moet ik toegeven. Hij heeft namelijk een 'toppert' als Roel Pieper weten te misleiden. Maakt hem dat nu slim of is Roel Pieper zo dom? Jij mag kiezen :P
I'll sing you a lullaby.
pi_93975954
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 20:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dus jij ontkent het bestaan van Jan Sloot?
Ik weet niet waarop jij die conclusie baseert?
I'll sing you a lullaby.
pi_93976953
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:14 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Is ie vermoord dan? Lijkt mij ordinaire speculatie. Hij was wel een geniale man dat moet ik toegeven. Hij heeft namelijk een 'toppert' als Roel Pieper weten te misleiden. Maakt hem dat nu slim of is Roel Pieper zo dom? Jij mag kiezen :P
Ja hij is dood gegaan maar "hartinfarct" en al zijn spullen zijn ingenomen, ondanks dat de familie uiteindelijk autopsie toestond heeft deze nooit plaatsgevonden. Al zijn spullen zijn ingenomen door aandeelhouders.

Al zijn theorie klopte en het deed in de praktijk zou dit tot mega verliezen leiden voor grote productie concerns als philips etc.
If not now, then when.
pi_93977249
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:14 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Makkelijke leugens zijn voor mensen nu eenmaal acceptabeler dan een harde moeilijke waarheid.
pi_93988441
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:

Ja hij is dood gegaan maar "hartinfarct" en al zijn spullen zijn ingenomen, ondanks dat de familie uiteindelijk autopsie toestond heeft deze nooit plaatsgevonden. Al zijn spullen zijn ingenomen door aandeelhouders.
Je kan altijd een autopsie eisen, zeker als er een vermoeden is van een onnatuurlijke doodsoorzaak zal het OM zelfs een autopsie eisen.

quote:
Al zijn theorie klopte en het deed in de praktijk zou dit tot mega verliezen leiden voor grote productie concerns als philips etc.
En dan te bedenken dat Philips helemaal geen aandelen heeft in geheugenchips en harde schijven :)
I'll sing you a lullaby.
pi_93988519
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:37 schreef Salvad0R het volgende:

Makkelijke leugens zijn voor mensen nu eenmaal acceptabeler dan een harde moeilijke waarheid.
Ik begrijp dan heel goed waarom jij een leugen voor de waarheid aan ziet
I'll sing you a lullaby.
pi_93990181
Intussen doen de agents provocateurs hun werk in Saoedi-Arabië.

"Some people are trying to “instigate chaos,” Major General Mansour al-Turki, an Interior Ministry spokesman, said in a telephone interview. "

http://www.bloomberg.com/(...)-tension-mounts.html
pi_93991035
Ah, een new world topic. :P Het niet zelf willen nemen van verantwoordelijkheid zal uiteindelijk leiden tot WO3. Je ziet het al in Arabische landen die nu kapot gaan. Allemaal met de beschuldigende vinger naar het westen wijzen. De VN zal uiteindelijk ook onze ondergang worden, omdat een aantal landen er schijt aan heeft, en als de VN dan de boel willen sussen worden ze beschuldigd van imperialisme en wat niet al. Hierdoor wordt de rest van de wereld meegesleurd in het conflict. Kleine kneuzenacties (een helicopter die een land zonder toestemming binnenvliegt) bij regionale conflicten kunnen dan al leiden tot de kettingreactie waardoor we allemaal ten onder gaan. Zo'n Kadaffi is een enorme mongool op lokale basis maar je moet je voorstellen dat hetzelfde soort machtsgeile psychopaten ook bestaan in landen die de beschikking hebben over kernwapens. Net of dat soort mensen makkelijker zouden opgeven dan de dictator van Libië...lijkt me niet.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_93991144
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 00:51 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Je kan altijd een autopsie eisen, zeker als er een vermoeden is van een onnatuurlijke doodsoorzaak zal het OM zelfs een autopsie eisen.

[..]

En dan te bedenken dat Philips helemaal geen aandelen heeft in geheugenchips en harde schijven :)
Ja dat KAN maar is dus niet gebeurd!

En denk niet alleen aan harde schijven etc maar ook CD's, DVD's, Blu-Ray en naast PHILIPS als voorbeeld heb je nog genoeg andere grote concerns en PHILIPS zal vast wel dochterbedrijven hebben met alsnog deze producten.
If not now, then when.
pi_93991889
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 02:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ja dat KAN maar is dus niet gebeurd!

En denk niet alleen aan harde schijven etc maar ook CD's, DVD's, Blu-Ray en naast PHILIPS als voorbeeld heb je nog genoeg andere grote concerns en PHILIPS zal vast wel dochterbedrijven hebben met alsnog deze producten.
Elke rationeel denkende mens die het verhaal van Jan Sloot heeft onderzocht, trekt de conclusie dat corporatieve belangen zwaarder wegen dan een menselijk leven.
Iedereen die anders beweert, heeft te veel angst voor de corporaties om de feiten te onderkennen, of ze werken voor diezelfde corporaties en zijn bang dat hun "carrière" gevaar loopt als de feiten geopenbaard worden.
pi_93992466
Ik ben een rationeel denkend mens...(dat is een mening)
die het verhaal van Jan Sloot heeft onderzocht.

Recursieve compressie is een wiskundige onmogelijkheid.
Het is een fabel die naar alleen maar belangrijk is geworden om dat in die tijd het optimaal leveren van heel veel data een behoorlijk moeilijke klus was. Dat zijn we inmiddels ontgroeid.
Als nu door een wonder recursieve data compressie een mogelijkheid zou zijn dan zou dat vrij weinig doen voor de wereld. Je moet namelijk de data nog steeds verzenden, uitpakken...en verwerken.

Het is dezelfde vraag die ontstaat wat als computers ineens oneindig snel zouden zijn maar bijvoorbeeld het netwerkverkeer niet. Okay hoe snel zou ik dan mijn antwoord van google krijgen?
Niet zo heel veel sneller dus...

De gegevens die we willen hebben worden op een acceptabele snelheid geleverd, Jan Sloot is een station die we zijn gepasseerd.
pi_93993245
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 03:09 schreef Vitalogy het volgende:

Het is dezelfde vraag die ontstaat wat als computers ineens oneindig snel zouden zijn maar bijvoorbeeld het netwerkverkeer niet. Okay hoe snel zou ik dan mijn antwoord van google krijgen?
Niet zo heel veel sneller dus...

Daar kan ook wat aan gedaan worden ;)
Voltaire.
pi_93994689
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 03:09 schreef Vitalogy het volgende:
Ik ben een rationeel denkend mens...(dat is een mening)
die het verhaal van Jan Sloot heeft onderzocht.

Recursieve compressie is een wiskundige onmogelijkheid
Meneer Shannon heeft het allemaal al reeds uitgedokterd en het is nog geen enkele wetenschapper gelukt zijn theorie te weerleggen.

Dat er bedrijven zijn die over lijken gaan lijkt mij wel evident maar in dit geval is er echt geen sprake van een samenzwering. Ik denk dat de geheimzinnigheid eerder voort komt uit de schaamte van een bedrijf als Philips dat ze serieus bij deze ontwikkeling betrokken waren.
I'll sing you a lullaby.
pi_93997540
Ach, dan zullen de geallieerden toch wel weer winnen
  zaterdag 12 maart 2011 @ 12:00:59 #140
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_93997702
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:56 schreef Aneurysma het volgende:
Kut, kunnen we dan nog wel fokken?
alleen met een laptop in een kleine afgesloten ruimte ver van de bewoonde wereld, maar de meeste fokkers kennen dat gevoel al wel, dus dat zal meevallen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 12 maart 2011 @ 12:02:11 #141
323876 michaelmoore
pi_93997742
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 11:56 schreef Monco10 het volgende:
Ach, dan zullen de geallieerden toch wel weer winnen
er is geen winnaar, de volgende oorlog zal weer worden uitgevochten met knuppels
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_93998865
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 12:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

er is geen winnaar, de volgende oorlog zal weer worden uitgevochten met knuppels
Plagiaat deze uitspraak. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 12:38:58 #143
323876 michaelmoore
pi_93998951
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 12:35 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Plagiaat deze uitspraak. :P
;)
pi_94005614
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 12:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Het is een mooie uitspraak van Einstein, maar het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat de volgende WO daadwerkelijk met knuppels gaat worden uitgevochten.
If not now, then when.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 16:07:54 #145
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_94005676
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 16:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Het is een mooie uitspraak van Einstein, maar het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat de volgende WO daadwerkelijk met knuppels gaat worden uitgevochten.
Zijn (Einstein) citaat ging inderdaad niet over de volgende oorlog naar mijn weten :?
AFC AJAX
  zaterdag 12 maart 2011 @ 16:17:24 #146
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_94005981
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 03:30 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Het is heel heel eenvoudig, groene energie is gewoon duur.
"Duur" houdt in dit geval in dat er meer arbeid nodig is per energie-eenheid. Zolang we stikken van de werklozen, kunnen we veel beter windturbines bouwen dan geld aan het Midden Oosten geven.
censuur :O
  zaterdag 12 maart 2011 @ 16:18:27 #147
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_94006018
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 16:07 schreef msnk het volgende:

[..]

Zijn (Einstein) citaat ging inderdaad niet over de volgende oorlog naar mijn weten :?
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
  zaterdag 12 maart 2011 @ 16:22:26 #148
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_94006163
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 16:18 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Ja precies, niet de volgende dus :P
AFC AJAX
pi_94006313
Kernenergie op hele grote schaal (lees: alle energie) is de toekomst.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 16:35:59 #150
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_94006631
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 16:26 schreef Lindstrøm. het volgende:
Kernenergie is geheel ongeschikt voor piekbelasting.
pi_94012299
"Faith in Authority is the greatest Enemy of Truth." - A. Einstein
pi_94012382
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 16:26 schreef Lindstrøm. het volgende:
Het gebruik van kernenergie heeft nadelen die even zwaar wegen als de verbranding van fossiele brandstoffen. Je hebt afvalstoffen met halfwaardetijden van duizenden jaren, die je toch ergens moet opslaan, die gebruikt kunnen worden voor "dirty bombs" etc...

De werkelijk oplossing zijn de uitvindingen van Tesla. Jammer genoeg worden zijn ontdekkingen en patenten tegenwoordig meer gebruikt ten koste van de mensheid (HAARP, etc) dan ten bate ervan, zoals zijn bedoeling was.
pi_94014557
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 16:26 schreef Lindstrøm. het volgende:
Belangrijk om daar bij te zeggen: kernfusie, niet kernsplitsing. Verder ben ik het helemaal met je eens. Nu nog even die ~50 jaar overbruggen tot we dat op grote schaal hebben.
pi_94014880
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 20:13 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Belangrijk om daar bij te zeggen: kernfusie, niet kernsplitsing. Verder ben ik het helemaal met je eens. Nu nog even die ~50 jaar overbruggen tot we dat op grote schaal hebben.

Checkit out. Dit is de toekomst. Energie recht uit de ether. Opgerot met de uitbuitbare energiebronnen, dit is de 21e eeuw, niet 1890.
pi_94015347
Trouwens, de energiegiganten (lees: oliecorporaties) vertellen nieuwsgierigen altijd dat het "nog 50 jaar" duurt voordat alternatieve energiebronnen worden geïmplementeerd. Dat zijn alleen maar smoesjes. De alternatieve bronnen zijn er al lang, ze kunnen gewoon niet afstappen van hun miljardenwinsten.
pi_94016356
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 20:20 schreef XLR80R het volgende:

[..]

Checkit out. Dit is de toekomst. Energie recht uit de ether. Opgerot met de uitbuitbare energiebronnen, dit is de 21e eeuw, niet 1890.
Klink klare onzin. Toon mij de gefalcifeerde resultaten. Kun je niet.50 jaar is gewoon te achterhalen aan de hand hoe ver kernfusie nu is. De eerste centrale met positief rendement is in aanbouw, 2020 is die operationeel. Dan moet de rest ook nog gebouwd worden. Hou er rekening mee dat je nieuwe technieken niet even in een maand opbouw, dat kost tijd. Laat staan de infrastructuur ombouwen van olie af.
pi_94016929
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 20:51 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Klink klare onzin. Toon mij de gefalcifeerde resultaten. Kun je niet.50 jaar is gewoon te achterhalen aan de hand hoe ver kernfusie nu is. De eerste centrale met positief rendement is in aanbouw, 2020 is die operationeel. Dan moet de rest ook nog gebouwd worden. Hou er rekening mee dat je nieuwe technieken niet even in een maand opbouw, dat kost tijd. Laat staan de infrastructuur ombouwen van olie af.
Ik kan je inderdaad niet de gefalsificeerde resultaten tonen, omdat het geen falsificatie is. 8)7
  zaterdag 12 maart 2011 @ 21:12:57 #158
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_94017467
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 20:20 schreef XLR80R het volgende:

[..]

Ik heb al jaaaaaaaaaaaren een elektromagnetischestralingsdetector in de la liggen, stelt niets voor: een spoeltje, diode en een condensator en je kan een spanning meten.
Maar als je dat als energiebron gaat bestempelen snap je duidelijk niet wat het doet.
pi_94017520
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 21:12 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ik heb al jaaaaaaaaaaaren een elektromagnetischestralingsdetector in de la liggen, stelt niets voor: een spoeltje, diode en een condensator en je kan een spanning meten.
Maar als je dat als energiebron gaat bestempelen snap je duidelijk niet wat het doet.
Gozer uit het filmpje laadt er zijn 3310 mee op. Dus tja. Hoe moet je het anders bestempelen dan?
pi_94035675
'Personal, undeniable experience is the pinaccle of scientific proof'
Voltaire.
pi_94035744
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 21:01 schreef XLR80R het volgende:

[..]

Ik kan je inderdaad niet de gefalsificeerde resultaten tonen, omdat het geen falsificatie is. 8)7
Hoe durf je over 'wetenschap' te praten als je niet eens weet wat falsificeren is :N
pi_94035951
de oplossing: kolonisatie van de olielanden en stelselmatige onderdrukking om opstanden te voorkomen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 13 maart 2011 @ 08:28:27 #163
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_94035962
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 21:14 schreef XLR80R het volgende:

[..]

Gozer uit het filmpje laadt er zijn 3310 mee op. Dus tja. Hoe moet je het anders bestempelen dan?
Hoe naief...
Een 3310 laadt niet op met 2 volt.
Daarbij: de kabel ligt buiten beeld, dus kan overal op aangesloten zitten wat wij niet zien.

Dit is net zo knullig als zeggen dat je gratis stroom kan aftappen uit je vaste telefoonaansluiting. Ja, het kan, nee je hebt er niets aan.
pi_94036928
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 20:20 schreef XLR80R het volgende:

[..]

Die energie is echt belachelijk laag en is afkomstig van de zendantenne van een radiostation. Goede oplossing dus voor het energievraagstuk.
I'll sing you a lullaby.
pi_94037011
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 08:28 schreef RemcoDelft het volgende:

Hoe naief...
Een 3310 laadt niet op met 2 volt.
Daarbij: de kabel ligt buiten beeld, dus kan overal op aangesloten zitten wat wij niet zien.
Ik vroeg mij al af waarom er geen kristalontvangers zijn in ghettoblaster uitvoering
I'll sing you a lullaby.
  zondag 13 maart 2011 @ 10:23:24 #166
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_94037067
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 10:20 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik vroeg mij al af waarom er geen kristalontvangers zijn in ghettoblaster uitvoering
De antenne wordt zo groot...
pi_94039152
Selffulfilling prophecy?

Roepen dat er een WW3 komt, iedereen raakt in paniek en begint elkaar aan te vallen.
pi_94047963
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 10:23 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

De antenne wordt zo groot...
Zelfs dat helpt niet, de energie is simpelweg beperkt door het zendvermogen en de afstand tot de zender. De energie dichtheid neemt met een derde macht af als functie van afstand tussen de zend en ontvangst antenne, een andere sterk bepalende rol is het stralingsdiagram van de gebruikte antenne's welke een sterk orientatiegevoelige invloed geeft. Al met al mag je heel blij zijn enkele milliwatts uit 'de ether' te plukken :)
I'll sing you a lullaby.
  zondag 13 maart 2011 @ 15:36:25 #169
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_94048289
quote:
4s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 20:28 schreef XLR80R het volgende:
Trouwens, de energiegiganten (lees: oliecorporaties) vertellen nieuwsgierigen altijd dat het "nog 50 jaar" duurt voordat alternatieve energiebronnen worden geïmplementeerd. Dat zijn alleen maar smoesjes. De alternatieve bronnen zijn er al lang, ze kunnen gewoon niet afstappen van hun miljardenwinsten.
Dan open je toch gewoon een alternatief winkeltje, kun je ook genieten van miljardenwinsten.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
pi_94057579
quote:
Op zondag 13 maart 2011 15:29 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Zelfs dat helpt niet, de energie is simpelweg beperkt door het zendvermogen en de afstand tot de zender. De energie dichtheid neemt met een derde macht af als functie van afstand tussen de zend en ontvangst antenne, een andere sterk bepalende rol is het stralingsdiagram van de gebruikte antenne's welke een sterk orientatiegevoelige invloed geeft. Al met al mag je heel blij zijn enkele milliwatts uit 'de ether' te plukken :)
Daarbij, zodra er megawatts door 'de ether' gaan, kom ik mijn loden kamer niet meer uit.
pi_94058557
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:51 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Daarbij, zodra er megawatts door 'de ether' gaan, kom ik mijn loden kamer niet meer uit.
Waarom Lood? Afschermen tegen EM straling gaat veel beter met zilver of aluminium :D

Iedere dag krijgen we al een hele hoop straling over ons heen gestort.... we noemen dat zonlicht ^O^
I'll sing you a lullaby.
pi_94061238
quote:
Op zondag 13 maart 2011 19:08 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Waarom Lood? Afschermen tegen EM straling gaat veel beter met zilver of aluminium :D

Iedere dag krijgen we al een hele hoop straling over ons heen gestort.... we noemen dat zonlicht ^O^
Nee? Echt? Dat meen je niet!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')