Nee ik ben een disinformant in de realiteit waarin sommige rondslingeren.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie het al: jij bent gehersenspoeld door aliens.
Of ik heb er juist wel over gehoord en vluchtig over heen gelezen en vind het daarom de grootste onzin die hier geplaatst wordt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:23 schreef schommelstoel het volgende:
Basp1 lijkt mij een beetje iemand die in niets gelooft.
Zelfs niet in nieuwe technologie waar hij nog nooit over gehoord heeft zeker, laat staan gelezen.
Je bent nu het topic aan het verpesten door het in een hokje te proberen te plaatsen
Laat ik maar gewoon zeggen dat jij niet genoeg kennis hebt van de geschiedenis en ontwikkeling van technologie, jij gelooft mooi in je Edison en je Bell.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Of ik heb er juist wel over gehoord en vluchtig over heen gelezen en vind het daarom de grootste onzin die hier geplaatst wordt.![]()
Kom op zeg linkjes van internet ergens neerzetten om te denken dat het dan klopt.
Krijgen we dadelijk nog perpetuum mobile verhalen hier in NWS.![]()
Ik geloof in wetenschappelijk bewijsvoering zolang deze theorieen niet in vakbladen gepubliceerd worden en dus niet gefalsificeerd kunnen worden is het van hetzelfde kaliber als de een paar post terug door mij genoemde andere pseudowetenschappelijk onzin.
Die auto op water daar begon ik over, over tesla heb ik nog niets gezegd, oh ja toch wel omdat in nulpunts energie in twijfel trek.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Laat ik maar gewoon zeggen dat jij niet genoeg kennis hebt van de geschiedenis en ontwikkeling van technologie, jij gelooft mooi in je Edison en je Bell.
Twee grote namen die jij op school als les voer hebt gehad.
Geen probleem hoor, maar het is gewoon waar dat Tesla veel meer heeft gedaan voor de de technologie, en die wij ook nog is hedendaags gebruiken.
-
Ignorance?
Ja want het is naar alle waarschijnlijkheid een pseudowetenschappelijk onderzoek.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Basp 1, dus wetenschappelijke onderzoeken van internet over een aangedreven motor op water is onzin.
Ik ben niet degene die dat probleem heeft, jullie moeten eens op de proppen komen met uitvindingen die jaren op de schappen gelegen hebben en pas na 50 jaar bij het grote publike tercht gekomen zijn. Dat is namelijk wat hier gesteld wordt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:18 schreef truepositive het volgende:
Zo lang hij gelooft dat alle uitvindingen en technologische ontwikkelingen in de geschiedenis vanzelfsprekend direct bij het volk terecht komen, hebben we al een probleem in de discussie
Zoek er zelf een keer naarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die dat probleem heeft, jullie moeten eens op de proppen komen met uitvindingen die jaren op de schappen gelegen hebben en pas na 50 jaar bij het grote publike tercht gekomen zijn. Dat is namelijk wat hier gesteld wordt.
Is dat de wetenschappelijk benadering, zoek het zelf maar uit.quote:
Als je dat al 5 maal gedaan hebt zou je ook al lang een permanente link naar dat o zo coherente verhaal gemaakt kunnen hebben.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:07 schreef truepositive het volgende:
Helemaal niet, maar zo gaat het elke keer. De bewijslast wordt in mijn schoot gedumpt en ik moet onderzoek gaan doen wat ik al 5 keer gedaan heb en voor de zoveelste keer er een informatief en coherent verhaal over schrijven. Ik heb er nu even geen zin in, misschien later
Amerika staat op instorten. EU valt uit elkaar. MO valt uit elkaar.quote:http://www.volkskrant.nl/(...)s-als-minister.dhtml
AMSTERDAM - President Barack Obama van de Verenigde Staten overweegt Google-baas Eric Schmidt (55) tot minister van Handel te maken.
Dat meldt financieel persbureau Bloomberg. Obama zou graag iemand uit het zakenleven willen voor die post. Ook Jeffrey Kindler zou één van de kandidaten zijn. Hij was tot voor kort de baas van Pfizer, de grootste medicijnenfabrikant ter wereld.
Schmidt is geen onbekende van Obama. Hij doneerde 25.000 dollar aan het inaugurale comité van de president en is regelmatig ten gast op het Witte Huis.
China
De ministerspost komt vrij omdat de huidige minister Gary Locke ambassadeur wordt in China. Hij volgt daar Jon Huntsman op, die op 30 april aftreedt.
Bloomberg baseert zich op een goed ingevoerde bron. Het Witte Huis weigert officieel iets te zeggen over de opvolger van Locke. 'We overwegen allerlei kandidaten, maar het proces is nog in een vroeg stadium. Beslissingen zijn nog niet genomen.'
Outsider
Het zou niet de eerste keer zijn dat Obama kiest voor een outsider, iemand van buiten de politiek en de universiteiten. Zijn nieuwe stafchef William Daley komt van de grote Amerikaanse zakenbank JPMorgan Chase & Co. Ook de financiële adviseurs van Obama zijn afkomstig uit de zakenwereld.
De belangrijkste taak van de volgende minister van Handel is het verdubbelen van de Amerikaans export binnen vijf jaar, zei Obama bij de aankondiging van het vertrek van Locke. Een groot deel van die export moet naar China plaatsvinden.
Haha. Hoe voelt dat nou, futiel werk verrichten? Als je uit eigen wil de feiten probeert te ontkrachten, dan ben je zo'n egomaniak waar ik het over had in mijn vorige post. Zo één die totaal geen noemenswaardige macht hanteert en de ontwikkeling van de mensheid probeert te beperken omdat hij denkt dat hij dan een aai krijgt van de machthebbers.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee ik ben een disinformant in de realiteit waarin sommige rondslingeren.
Jan Sloot....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Basp1, ooit gehoord over de NL onderzoeker Jan Sloot? Zoek er maar is op.
En omdat toevallig figuren als jij hem over zijn vermoorde rug ridiculiseren is het natuurlijk onzin.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:17 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Jan Sloot....![]()
Omdat toevallig omhoog gevallen dummies als Roel Pieper daar ingestonken zijn is het de waarheid
Dus jij ontkent het bestaan van Jan Sloot?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:17 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Jan Sloot....![]()
Omdat toevallig omhoog gevallen dummies als Roel Pieper daar ingestonken zijn is het de waarheid
Is ie vermoord dan? Lijkt mij ordinaire speculatie. Hij was wel een geniale man dat moet ik toegeven. Hij heeft namelijk een 'toppert' als Roel Pieper weten te misleiden. Maakt hem dat nu slim of is Roel Pieper zo dom? Jij mag kiezenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:21 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
En omdat toevallig figuren als jij hem over zijn vermoorde rug ridiculiseren is het natuurlijk onzin.
Gare.
Ik weet niet waarop jij die conclusie baseert?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus jij ontkent het bestaan van Jan Sloot?
Ja hij is dood gegaan maar "hartinfarct" en al zijn spullen zijn ingenomen, ondanks dat de familie uiteindelijk autopsie toestond heeft deze nooit plaatsgevonden. Al zijn spullen zijn ingenomen door aandeelhouders.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:14 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Is ie vermoord dan? Lijkt mij ordinaire speculatie. Hij was wel een geniale man dat moet ik toegeven. Hij heeft namelijk een 'toppert' als Roel Pieper weten te misleiden. Maakt hem dat nu slim of is Roel Pieper zo dom? Jij mag kiezen
Makkelijke leugens zijn voor mensen nu eenmaal acceptabeler dan een harde moeilijke waarheid.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:14 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Is ie vermoord dan? Lijkt mij ordinaire speculatie. Hij was wel een geniale man dat moet ik toegeven. Hij heeft namelijk een 'toppert' als Roel Pieper weten te misleiden. Maakt hem dat nu slim of is Roel Pieper zo dom? Jij mag kiezen
Je kan altijd een autopsie eisen, zeker als er een vermoeden is van een onnatuurlijke doodsoorzaak zal het OM zelfs een autopsie eisen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja hij is dood gegaan maar "hartinfarct" en al zijn spullen zijn ingenomen, ondanks dat de familie uiteindelijk autopsie toestond heeft deze nooit plaatsgevonden. Al zijn spullen zijn ingenomen door aandeelhouders.
En dan te bedenken dat Philips helemaal geen aandelen heeft in geheugenchips en harde schijvenquote:Al zijn theorie klopte en het deed in de praktijk zou dit tot mega verliezen leiden voor grote productie concerns als philips etc.
Ik begrijp dan heel goed waarom jij een leugen voor de waarheid aan zietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:37 schreef Salvad0R het volgende:
Makkelijke leugens zijn voor mensen nu eenmaal acceptabeler dan een harde moeilijke waarheid.
Ja dat KAN maar is dus niet gebeurd!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:51 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je kan altijd een autopsie eisen, zeker als er een vermoeden is van een onnatuurlijke doodsoorzaak zal het OM zelfs een autopsie eisen.
[..]
En dan te bedenken dat Philips helemaal geen aandelen heeft in geheugenchips en harde schijven
Elke rationeel denkende mens die het verhaal van Jan Sloot heeft onderzocht, trekt de conclusie dat corporatieve belangen zwaarder wegen dan een menselijk leven.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja dat KAN maar is dus niet gebeurd!
En denk niet alleen aan harde schijven etc maar ook CD's, DVD's, Blu-Ray en naast PHILIPS als voorbeeld heb je nog genoeg andere grote concerns en PHILIPS zal vast wel dochterbedrijven hebben met alsnog deze producten.
Daar kan ook wat aan gedaan wordenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:09 schreef Vitalogy het volgende:
Het is dezelfde vraag die ontstaat wat als computers ineens oneindig snel zouden zijn maar bijvoorbeeld het netwerkverkeer niet. Okay hoe snel zou ik dan mijn antwoord van google krijgen?
Niet zo heel veel sneller dus...
Meneer Shannon heeft het allemaal al reeds uitgedokterd en het is nog geen enkele wetenschapper gelukt zijn theorie te weerleggen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:09 schreef Vitalogy het volgende:
Ik ben een rationeel denkend mens...(dat is een mening)
die het verhaal van Jan Sloot heeft onderzocht.
Recursieve compressie is een wiskundige onmogelijkheid
alleen met een laptop in een kleine afgesloten ruimte ver van de bewoonde wereld, maar de meeste fokkers kennen dat gevoel al wel, dus dat zal meevallenquote:
er is geen winnaar, de volgende oorlog zal weer worden uitgevochten met knuppelsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:56 schreef Monco10 het volgende:
Ach, dan zullen de geallieerden toch wel weer winnen
Plagiaat deze uitspraak.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
er is geen winnaar, de volgende oorlog zal weer worden uitgevochten met knuppels
quote:
Het is een mooie uitspraak van Einstein, maar het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat de volgende WO daadwerkelijk met knuppels gaat worden uitgevochten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
er is geen winnaar, de volgende oorlog zal weer worden uitgevochten met knuppels
Zijn (Einstein) citaat ging inderdaad niet over de volgende oorlog naar mijn wetenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is een mooie uitspraak van Einstein, maar het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat de volgende WO daadwerkelijk met knuppels gaat worden uitgevochten.
"Duur" houdt in dit geval in dat er meer arbeid nodig is per energie-eenheid. Zolang we stikken van de werklozen, kunnen we veel beter windturbines bouwen dan geld aan het Midden Oosten geven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 03:30 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Het is heel heel eenvoudig, groene energie is gewoon duur.
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Zijn (Einstein) citaat ging inderdaad niet over de volgende oorlog naar mijn weten
Ja precies, niet de volgende dusquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:18 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Kernenergie is geheel ongeschikt voor piekbelasting.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:26 schreef Lindstrøm. het volgende:
Kernenergie op hele grote schaal (lees: alle energie) is de toekomst.
Het gebruik van kernenergie heeft nadelen die even zwaar wegen als de verbranding van fossiele brandstoffen. Je hebt afvalstoffen met halfwaardetijden van duizenden jaren, die je toch ergens moet opslaan, die gebruikt kunnen worden voor "dirty bombs" etc...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:26 schreef Lindstrøm. het volgende:
Belangrijk om daar bij te zeggen: kernfusie, niet kernsplitsing. Verder ben ik het helemaal met je eens. Nu nog even die ~50 jaar overbruggen tot we dat op grote schaal hebben.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:26 schreef Lindstrøm. het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Belangrijk om daar bij te zeggen: kernfusie, niet kernsplitsing. Verder ben ik het helemaal met je eens. Nu nog even die ~50 jaar overbruggen tot we dat op grote schaal hebben.
Klink klare onzin. Toon mij de gefalcifeerde resultaten. Kun je niet.50 jaar is gewoon te achterhalen aan de hand hoe ver kernfusie nu is. De eerste centrale met positief rendement is in aanbouw, 2020 is die operationeel. Dan moet de rest ook nog gebouwd worden. Hou er rekening mee dat je nieuwe technieken niet even in een maand opbouw, dat kost tijd. Laat staan de infrastructuur ombouwen van olie af.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:20 schreef XLR80R het volgende:
[..]
Checkit out. Dit is de toekomst. Energie recht uit de ether. Opgerot met de uitbuitbare energiebronnen, dit is de 21e eeuw, niet 1890.
Ik kan je inderdaad niet de gefalsificeerde resultaten tonen, omdat het geen falsificatie is.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klink klare onzin. Toon mij de gefalcifeerde resultaten. Kun je niet.50 jaar is gewoon te achterhalen aan de hand hoe ver kernfusie nu is. De eerste centrale met positief rendement is in aanbouw, 2020 is die operationeel. Dan moet de rest ook nog gebouwd worden. Hou er rekening mee dat je nieuwe technieken niet even in een maand opbouw, dat kost tijd. Laat staan de infrastructuur ombouwen van olie af.
Ik heb al jaaaaaaaaaaaren een elektromagnetischestralingsdetector in de la liggen, stelt niets voor: een spoeltje, diode en een condensator en je kan een spanning meten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:20 schreef XLR80R het volgende:
[..]
Checkit out. Dit is de toekomst. Energie recht uit de ether. Opgerot met de uitbuitbare energiebronnen, dit is de 21e eeuw, niet 1890.
Gozer uit het filmpje laadt er zijn 3310 mee op. Dus tja. Hoe moet je het anders bestempelen dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:12 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik heb al jaaaaaaaaaaaren een elektromagnetischestralingsdetector in de la liggen, stelt niets voor: een spoeltje, diode en een condensator en je kan een spanning meten.
Maar als je dat als energiebron gaat bestempelen snap je duidelijk niet wat het doet.
Hoe durf je over 'wetenschap' te praten als je niet eens weet wat falsificeren isquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:01 schreef XLR80R het volgende:
[..]
Ik kan je inderdaad niet de gefalsificeerde resultaten tonen, omdat het geen falsificatie is.
Hoe naief...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:14 schreef XLR80R het volgende:
[..]
Gozer uit het filmpje laadt er zijn 3310 mee op. Dus tja. Hoe moet je het anders bestempelen dan?
Die energie is echt belachelijk laag en is afkomstig van de zendantenne van een radiostation. Goede oplossing dus voor het energievraagstuk.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:20 schreef XLR80R het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af waarom er geen kristalontvangers zijn in ghettoblaster uitvoeringquote:Op zondag 13 maart 2011 08:28 schreef RemcoDelft het volgende:
Hoe naief...
Een 3310 laadt niet op met 2 volt.
Daarbij: de kabel ligt buiten beeld, dus kan overal op aangesloten zitten wat wij niet zien.
De antenne wordt zo groot...quote:Op zondag 13 maart 2011 10:20 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af waarom er geen kristalontvangers zijn in ghettoblaster uitvoering
Zelfs dat helpt niet, de energie is simpelweg beperkt door het zendvermogen en de afstand tot de zender. De energie dichtheid neemt met een derde macht af als functie van afstand tussen de zend en ontvangst antenne, een andere sterk bepalende rol is het stralingsdiagram van de gebruikte antenne's welke een sterk orientatiegevoelige invloed geeft. Al met al mag je heel blij zijn enkele milliwatts uit 'de ether' te plukkenquote:
Dan open je toch gewoon een alternatief winkeltje, kun je ook genieten van miljardenwinsten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:28 schreef XLR80R het volgende:
Trouwens, de energiegiganten (lees: oliecorporaties) vertellen nieuwsgierigen altijd dat het "nog 50 jaar" duurt voordat alternatieve energiebronnen worden geïmplementeerd. Dat zijn alleen maar smoesjes. De alternatieve bronnen zijn er al lang, ze kunnen gewoon niet afstappen van hun miljardenwinsten.
Daarbij, zodra er megawatts door 'de ether' gaan, kom ik mijn loden kamer niet meer uit.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:29 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Zelfs dat helpt niet, de energie is simpelweg beperkt door het zendvermogen en de afstand tot de zender. De energie dichtheid neemt met een derde macht af als functie van afstand tussen de zend en ontvangst antenne, een andere sterk bepalende rol is het stralingsdiagram van de gebruikte antenne's welke een sterk orientatiegevoelige invloed geeft. Al met al mag je heel blij zijn enkele milliwatts uit 'de ether' te plukken
Waarom Lood? Afschermen tegen EM straling gaat veel beter met zilver of aluminiumquote:Op zondag 13 maart 2011 18:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarbij, zodra er megawatts door 'de ether' gaan, kom ik mijn loden kamer niet meer uit.
Nee? Echt? Dat meen je niet!!quote:Op zondag 13 maart 2011 19:08 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Waarom Lood? Afschermen tegen EM straling gaat veel beter met zilver of aluminium![]()
Iedere dag krijgen we al een hele hoop straling over ons heen gestort.... we noemen dat zonlicht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |