Is ie vermoord dan? Lijkt mij ordinaire speculatie. Hij was wel een geniale man dat moet ik toegeven. Hij heeft namelijk een 'toppert' als Roel Pieper weten te misleiden. Maakt hem dat nu slim of is Roel Pieper zo dom? Jij mag kiezenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:21 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
En omdat toevallig figuren als jij hem over zijn vermoorde rug ridiculiseren is het natuurlijk onzin.
Gare.
Ik weet niet waarop jij die conclusie baseert?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus jij ontkent het bestaan van Jan Sloot?
Ja hij is dood gegaan maar "hartinfarct" en al zijn spullen zijn ingenomen, ondanks dat de familie uiteindelijk autopsie toestond heeft deze nooit plaatsgevonden. Al zijn spullen zijn ingenomen door aandeelhouders.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:14 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Is ie vermoord dan? Lijkt mij ordinaire speculatie. Hij was wel een geniale man dat moet ik toegeven. Hij heeft namelijk een 'toppert' als Roel Pieper weten te misleiden. Maakt hem dat nu slim of is Roel Pieper zo dom? Jij mag kiezen
Makkelijke leugens zijn voor mensen nu eenmaal acceptabeler dan een harde moeilijke waarheid.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:14 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Is ie vermoord dan? Lijkt mij ordinaire speculatie. Hij was wel een geniale man dat moet ik toegeven. Hij heeft namelijk een 'toppert' als Roel Pieper weten te misleiden. Maakt hem dat nu slim of is Roel Pieper zo dom? Jij mag kiezen
Je kan altijd een autopsie eisen, zeker als er een vermoeden is van een onnatuurlijke doodsoorzaak zal het OM zelfs een autopsie eisen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja hij is dood gegaan maar "hartinfarct" en al zijn spullen zijn ingenomen, ondanks dat de familie uiteindelijk autopsie toestond heeft deze nooit plaatsgevonden. Al zijn spullen zijn ingenomen door aandeelhouders.
En dan te bedenken dat Philips helemaal geen aandelen heeft in geheugenchips en harde schijvenquote:Al zijn theorie klopte en het deed in de praktijk zou dit tot mega verliezen leiden voor grote productie concerns als philips etc.
Ik begrijp dan heel goed waarom jij een leugen voor de waarheid aan zietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:37 schreef Salvad0R het volgende:
Makkelijke leugens zijn voor mensen nu eenmaal acceptabeler dan een harde moeilijke waarheid.
Ja dat KAN maar is dus niet gebeurd!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:51 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je kan altijd een autopsie eisen, zeker als er een vermoeden is van een onnatuurlijke doodsoorzaak zal het OM zelfs een autopsie eisen.
[..]
En dan te bedenken dat Philips helemaal geen aandelen heeft in geheugenchips en harde schijven
Elke rationeel denkende mens die het verhaal van Jan Sloot heeft onderzocht, trekt de conclusie dat corporatieve belangen zwaarder wegen dan een menselijk leven.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja dat KAN maar is dus niet gebeurd!
En denk niet alleen aan harde schijven etc maar ook CD's, DVD's, Blu-Ray en naast PHILIPS als voorbeeld heb je nog genoeg andere grote concerns en PHILIPS zal vast wel dochterbedrijven hebben met alsnog deze producten.
Daar kan ook wat aan gedaan wordenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:09 schreef Vitalogy het volgende:
Het is dezelfde vraag die ontstaat wat als computers ineens oneindig snel zouden zijn maar bijvoorbeeld het netwerkverkeer niet. Okay hoe snel zou ik dan mijn antwoord van google krijgen?
Niet zo heel veel sneller dus...
Meneer Shannon heeft het allemaal al reeds uitgedokterd en het is nog geen enkele wetenschapper gelukt zijn theorie te weerleggen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:09 schreef Vitalogy het volgende:
Ik ben een rationeel denkend mens...(dat is een mening)
die het verhaal van Jan Sloot heeft onderzocht.
Recursieve compressie is een wiskundige onmogelijkheid
alleen met een laptop in een kleine afgesloten ruimte ver van de bewoonde wereld, maar de meeste fokkers kennen dat gevoel al wel, dus dat zal meevallenquote:
er is geen winnaar, de volgende oorlog zal weer worden uitgevochten met knuppelsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:56 schreef Monco10 het volgende:
Ach, dan zullen de geallieerden toch wel weer winnen
Plagiaat deze uitspraak.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
er is geen winnaar, de volgende oorlog zal weer worden uitgevochten met knuppels
quote:
Het is een mooie uitspraak van Einstein, maar het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat de volgende WO daadwerkelijk met knuppels gaat worden uitgevochten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
er is geen winnaar, de volgende oorlog zal weer worden uitgevochten met knuppels
Zijn (Einstein) citaat ging inderdaad niet over de volgende oorlog naar mijn wetenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is een mooie uitspraak van Einstein, maar het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat de volgende WO daadwerkelijk met knuppels gaat worden uitgevochten.
"Duur" houdt in dit geval in dat er meer arbeid nodig is per energie-eenheid. Zolang we stikken van de werklozen, kunnen we veel beter windturbines bouwen dan geld aan het Midden Oosten geven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 03:30 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Het is heel heel eenvoudig, groene energie is gewoon duur.
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Zijn (Einstein) citaat ging inderdaad niet over de volgende oorlog naar mijn weten
Ja precies, niet de volgende dusquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:18 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Kernenergie is geheel ongeschikt voor piekbelasting.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:26 schreef Lindstrøm. het volgende:
Kernenergie op hele grote schaal (lees: alle energie) is de toekomst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |