Free energy, isn't.quote:Op donderdag 10 maart 2011 04:52 schreef Salvad0R het volgende:
Hier volgen enkele patenten van Tesla die niet verborgen/gejat zijn door de oliemaatschappijen:
http://en.wikipedia.org/w(...)s#Patents_.231-.2350
Het lijkt me evident dat de patenten die betrekking hebben op de werkelijk vrije energie, zoals de energiestations die gerichte draadloze energie kunnen transporteren daar niet tussen staan, alhoewel deze wel degelijk zijn uitgevonden en uitvoerig zijn getest. Deze energie wordt overigens uit de lading van de grote batterij die wij planeet Aarde noemen zelf getapt.
[ afbeelding ]
“The first World System power plant can be in operation in nine months.”
– Nikola Tesla, 1904
Ik ken de verhalen van Tesla's wonderenergie. Niet alleen big-oil heeft ze naar het land der fabelen verwezen, ook ladingen gerenommeerde onafhankelijke wetenschappers.quote:Op donderdag 10 maart 2011 05:58 schreef truepositive het volgende:
De term zelf is misleidend, er is uiteraard geen sprake van 'iets uit niets'. Het principe is echter reëel.
doe even normaal zeg, je gedraagt je als een klein kind. Een ban voor jou om even af te koelen zou heel goed zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 04:23 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ga je moeder neuken, achterlijke aap met het IQ van een peuter. Ik voel heel veel agressie jegens jou dat is het enige wat ik gevoel. Genoeg om je inteeltkop eraf te rukken.
religieuze oorlogen zijn niet nieuw, ze zijn van alle tijden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 07:28 schreef AlphaOmega het volgende:
Het is ook gewoon de hoogste tijd om een wereldoorlog in te gaan. Een goede wereldoorlog zorgt ervoor dat alle spanningen in de wereld even kunnen ontladen. Alleen zal het dit keer veel weg hebben van een religieus geschil, waar ik als niet gelovige heel erg niet op zit te wachten.
Ik zou het wel heel nuttig vinden als de wereldbevolking eens met een dikke miljard zou afnemen. Zou ook goed zijn voor het klimaat... Maar ja, nucleaire oorlog is de enige manier om dat een beetje efficiënt te doen... en dat is dan weer niet lekker voor het klimaat...
Wat een onzin.quote:Op donderdag 10 maart 2011 04:52 schreef Salvad0R het volgende:
Hier volgen enkele patenten van Tesla die niet verborgen/gejat zijn door de oliemaatschappijen:
Het lijkt me evident dat de patenten die betrekking hebben op de werkelijk vrije energie, zoals de energiestations die gerichte draadloze energie kunnen transporteren daar niet tussen staan, alhoewel deze wel degelijk zijn uitgevonden en uitvoerig zijn getest. Deze energie wordt overigens uit de lading van de grote batterij die wij planeet Aarde noemen zelf getapt.
[ afbeelding ]
– Nikola Tesla, 1904
Klopt, religieuze oorlogen zijn niet nieuw, maar mensen die gepeupel als religie achter zich hebben gelaten zijn wel relatief nieuw.quote:Op donderdag 10 maart 2011 07:46 schreef 19patje72 het volgende:
[..]
religieuze oorlogen zijn niet nieuw, ze zijn van alle tijden.
De afname van de wereldbevolking zou idd heel erg goed zijn.
Doch liever door een fikse natuurramp dan door een oorlog.
Frappant dat juist de mensen zonder enige kennis van zaken denken te weten hoe de wereld in elkaar steekt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 04:52 schreef Salvad0R het volgende:
[ afbeelding ]
– Nikola Tesla, 1904
Als we dan beginnen bij de lafhartige kankergezwellen uit het Westen, laat maar branden die debieltjes, samen met hun hypotheken en kut kinderen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 06:33 schreef Megumi het volgende:
Hmm met bijna 10 miljard mensen is een kleine schonings actie met een a bom hier of daar niet ze erg denk ik.
Goed voor wat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 07:46 schreef 19patje72 het volgende:
[..]
religieuze oorlogen zijn niet nieuw, ze zijn van alle tijden.
De afname van de wereldbevolking zou idd heel erg goed zijn.
Doch liever door een fikse natuurramp dan door een oorlog.
Dit, trieste lui.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Mensen die graag een wereldoorlog mee willen maken of het een goed iets vinden.
Heb je wel eens een paar minuten besteed aan het bestuderen van de demografie van de wereld? Je zult dan al snel inzien dat we niet zo zeer een klimaatissue hebben, maar gewoon een ongedierte issue. Want zo ziet de ontwikkeling van de mensheid er momenteel redelijk goed uit. En het zou niet onverstandig zijn als daar iets aan gebeurt. En dat komt ook wel, ofwel door oorlog, of door het klimaat, wat ons wel stopt.quote:
Wij kunnen zo opgeruimd worden en denken dat wij als mensheid een significante invloed hebben op het klimaat of de planeet zelf is simpelweg arrogant en dom. Het effect dat wij veroorzaken staat niet in verhouding tot wat de planeet al te voortduren heeft gehad. Het zou verstandig zijn om onszelf te ontwikkelen, niet termineren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:02 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Heb je wel eens een paar minuten besteed aan het bestuderen van de demografie van de wereld? Je zult dan al snel inzien dat we niet zo zeer een klimaatissue hebben, maar gewoon een ongedierte issue. Want zo ziet de ontwikkeling van de mensheid er momenteel redelijk goed uit. En het zou niet onverstandig zijn als daar iets aan gebeurt. En dat komt ook wel, ofwel door oorlog, of door het klimaat, wat ons wel stopt.
10? We zijn net de 7 voorbij gegaan of gaan dat binnenkort doen. Zo heel snel gaat het ook weer niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 06:33 schreef Megumi het volgende:
Hmm met bijna 10 miljard mensen is een kleine schonings actie met een a bom hier of daar niet ze erg denk ik.
Eh, neem de factor tijd nog even mee, graag, voor je termen als arrogant en dom naar iemands hoofd slingert. Ik ben al lang genoeg met deze materie bezig.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:06 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wij kunnen zo opgeruimd worden en denken dat wij als mensheid een significante invloed hebben op het klimaat of de planeet zelf is simpelweg arrogant en dom. Het effect dat wij veroorzaken staat niet in verhouding tot wat de planeet al te voortduren heeft gehad. Het zou verstandig zijn om onszelf te ontwikkelen, niet termineren.
Het interesseert mij geen fuck hoe lang jij al met deze materie bezig bent, je verkoopt onzin.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:08 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Eh, neem de factor tijd nog even mee, graag, voor je termen als arrogant en dom naar iemands hoofd slingert. Ik ben al lang genoeg met deze materie bezig.
Qft, cause I can.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Mensen die graag een wereldoorlog mee willen maken of het een goed iets vinden.
Als er niet in Europa gevochten wordt mogen we het vast geen wereldoorlog noemen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:34 schreef Basp1 het volgende:
Ik hoop dat deze voorspeller het niet bij het rechte eind heeft. Maar aangezien er nog wel wat parrallen met de jaren 30 te vinden zijn de aanloop naar de 2e wo dus, kan het misschien wel gebeuren. Laten we dan in ieder geval hopen dat deze oorlog niet in europa wordt uigevochten waar de voorgaande wereldoorlogen voornamelijk wel uitgevochten werden.
Als we de VN moeten geloven zou de bevolkingsgroei door de gestegen welvaart op den duur wel een keer ophouden. Maar waar en wanneer het gaat ophouden zijn ze nogal vaag in. Een groot gedeelte van de groei in nederland (maar ook veel andere landen) komt op dit moment niet omdat er zoveel mensen bijkomen, maar omdat de levensverwachting nog steeds stijgt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:21 schreef AlphaOmega het volgende:
Maar weerleg het maar, want dat je lege loze brabbels schrijft, dat heb ik nu wel gezien.
Je zou haast denken dat de islamitische landen opzettelijk onrust veroorzaken, zij pompen de meeste olie op en verdienen dan ook het meestquote:Morgen 'Day of Rage' in Saoedi-Arabië, olieprijs kan volatiel blijven
Vrijdag 11 maart wordt de ‘Dag van de Woede’ in Saoedi-Arabië gehouden, waarbij de inwoners van dat land hun eisen voor meer vrijheid gaan ventileren. De vraag is natuurlijk of de 'Day of Rage' in Saoedi-Arabië een succes gaat worden.
Een aanzwellend protest in het koninkrijk is wel het laatste wat de financiële markten kunnen gebruiken. In afwachting van deze dag van protest kan de olieprijs alvast volatiel (turbulent) blijven.
John Vautrain, senior vice president bij olieconsultant Purvin and Gertz in Singapore, is van mening dat de oliemarkt extreem gevoelig blijft voor een onderbreking van de olietoevoer.
Men beseft wel dat er voldoende olie beschikbaar is op de markt, maar die moet natuurlijk ook nog tot op haar bestemming geraken. De Saoedische regering heeft vorige week naar verluidt sjiiëtische gevangen vrijgelaten, allemaal in een poging om de gemoederen te helpen bedaren.
Dan moeten de dictators wel verdomd zeker zijn dat ze de onrust niet uit de klauwen laten lopen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat de islamitische landen opzettelijk onrust veroorzaken, zij pompen de meeste olie op en verdienen dan ook het meest![]()
Zou het in zo'n consparicy theorie dan gaan om het geld verdienen of de westerse wereld ook op de knieen te krijgen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:58 schreef waht het volgende:
[..]
Dan moeten de dictators wel verdomd zeker zijn dat ze de onrust niet uit de klauwen laten lopen.
Ben Ali, Moebarak en Kaddhafi verdienen immers vrij weinig aan de stijging van olieprijzen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |