abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93866705
Ik heb een vraag. Ik ben niet echt sociaal aangelegd, maar ik heb iemand ontmoet op een forum die ik echt ontzettend aardig vindt. Ik weet alleen niet hoe ik dat moet laten merken. Ik zou graag in het echt met hem om willen gaan, maar ik weet niet wat ik moet zeggen. Ook op MSN enzo, ben ik bang dat ik verkeerd overkom of zeikerig ben. (weetikveel ;) )

Maargoed, ik heb iemand op een ander forum ontmoet, en toegevoegd op MSN.
Hij vertelde me een paar dingen, namelijk dat hij net als mij lichte PDD-NOS had. Ik reageerde terug met ''jij ook ? :P''. We zijn wat verder gaan praten over onszelf en over computers, en toen vroeg ik hem: ''in welke stad woon jij eigenlijk?'' hij zei toen tegen mij, dat hij in <naam> woonde. Dit is best vlakbij. Iets van 15 of 20 km verderop.

Ik vroeg hem toen welke opleiding hij deed. Het bleek, dat we volgend jaar misschien zelfs wel bij elkaar in de klas komen! (ICT opleiding) Uiteraard reageerde ik enthousiast terug.

De volgende dag zei hij tegen mij, dat hij zijn PC ging verkopen, en een laptop wilde aanschaffen. Ik zei tegen hem, dat dat wel leuk was. Voor in de pauze enzo. Ik zei ''Kunnen we volgend jaar onze laptop meenemen naar school :D''
Hij reageerde terug met ''Of ik kom een keer naar jou toe ofzo :O moet je me toch een keer dreamweaver laten zien :P''. Ik reageerde terug met: ''dat lijkt me geweldig :P wil je graag wat beter leren kennen''. Hij zei toen '';) ja, kunnen we de laptops warm laten worden''. Daarna hebben we het nog wat over school gehad enzo.

Ik weet niet... heb ik goed gereageerd? hoe moet het verder? Ik heb hem toegevoegd op Facebook. We hebben het toen gehad over de vakanties enzo, hij had me foto's laten zien. Ik totaal heb ik in 2 weken denk ik 5 uur met hem gepraat ofzo. Ik heb echt jullie hulp nodig... wat nu verder ? Ik weet niet.. is het een rare vraag wat ik nu stel?
Perfecte openingszin: ''Mag ik wat te drinken van je?''
pi_93866781
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:19 schreef WindowsFan het volgende:
Ik heb een vraag. Ik ben niet echt sociaal aangelegd, maar ik heb iemand ontmoet op een forum die ik echt ontzettend aardig vindt. Ik weet alleen niet hoe ik dat moet laten merken. Ik zou graag in het echt met hem om willen gaan, maar ik weet niet wat ik moet zeggen. Ook op MSN enzo, ben ik bang dat ik verkeerd overkom of zeikerig ben. (weetikveel ;) )

Maargoed, ik heb iemand op een ander forum ontmoet, en toegevoegd op MSN.
Hij vertelde me een paar dingen, namelijk dat hij net als mij lichte PDD-NOS had. Ik reageerde terug met ''jij ook ? :P''. We zijn wat verder gaan praten over onszelf en over computers, en toen vroeg ik hem: ''in welke stad woon jij eigenlijk?'' hij zei toen tegen mij, dat hij in <naam> woonde. Dit is best vlakbij. Iets van 15 of 20 km verderop.

Ik vroeg hem toen welke opleiding hij deed. Het bleek, dat we volgend jaar misschien zelfs wel bij elkaar in de klas komen! (ICT opleiding) Uiteraard reageerde ik enthousiast terug.

De volgende dag zei hij tegen mij, dat hij zijn PC ging verkopen, en een laptop wilde aanschaffen. Ik zei tegen hem, dat dat wel leuk was. Voor in de pauze enzo. Ik zei ''Kunnen we volgend jaar onze laptop meenemen naar school :D''
Hij reageerde terug met ''Of ik kom een keer naar jou toe ofzo :O moet je me toch een keer dreamweaver laten zien :P''. Ik reageerde terug met: ''dat lijkt me geweldig :P wil je graag wat beter leren kennen''. Hij zei toen '';) ja, kunnen we de laptops warm laten worden''. Daarna hebben we het nog wat over school gehad enzo.

Ik weet niet... heb ik goed gereageerd? hoe moet het verder? Ik heb hem toegevoegd op Facebook. We hebben het toen gehad over de vakanties enzo, hij had me foto's laten zien. Ik totaal heb ik in 2 weken denk ik 5 uur met hem gepraat ofzo. Ik heb echt jullie hulp nodig... wat nu verder ? Ik weet niet.. is het een rare vraag wat ik nu stel?
Als je een relatie wil zo snel mogelijk afspreken...
Beneath the gold, bitter steel
pi_93866802
Afspreken!
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:27:27 #4
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_93867071
Ik vind het maar een raar verhaal.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:28:22 #5
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_93867106
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:19 schreef WindowsFan het volgende:
Hij zei toen '';) ja, kunnen we de laptops warm laten worden''.
Dit is 'nerds' voor 'ik wil met je naar bed' trouwens.
pi_93867422
Jij bent een vrouw? Of gay? Want anders heb je nu een probleem, je krijgt een homo over de vloer die blijkbaar andere intenties heeft dan jij ;)
pi_93867727
Wtf? Ik ben ten eerste een jongen, ten tweede absoluut geen homo ofzo.
pi_93867816
Geen homo? Toen ik je OP las dacht ik dat je verliefd was op die jongen.
pi_93867995
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:44 schreef gelestipjes het volgende:
LOL

Wat is een OP ?
pi_93868038
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:35 schreef Golaso het volgende:
Jij bent een vrouw? Of gay? Want anders heb je nu een probleem, je krijgt een homo over de vloer die blijkbaar andere intenties heeft dan jij ;)
Haha welnee :P

We zijn allebij nogal computerverslaafd.
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:51:02 #11
338174 flap_konijn
konijnen zijn lief!
pi_93868082
Gewoon eens een keer afspreken met die jongen om iets te gaan doen bijvoorbeeld een computerbeurs ofzo?
pi_93868137
Je hebt het in je openingspost (OP) telkens over hem en hij, jij bent een jongen, je vindt hem leuk. Uit de OP leek het net alsof je verliefd op hem was
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:52:52 #13
318993 Stink_vis
Wafa Napoli!
pi_93868150
wat een verhaal...
TS is opzoek naar vriendschap..

maar Vriendschap is opzoek naar homoliefde...

Gossie
They call me Lola!
pi_93868202
Ik snap dat als je weinig contacten hebt dat gewoon een vriendschap opbouwen net zo spannend kan zijn als een relatie. Je gedrag hierin is dan ook aardig hetzelfde als een jongen die voor het eerst verliefd is op een meisje. Vandaar dat het een beetje gay overkomt. En ik sluit niet uit dat die andere gozer er wel zulke gedachten op nahoud. 2 mannen die met elkaar via internet gaan afspreken is niet bepaald standaard. Maar goed daar jullie beide PDD-NOS hebben is voor jullie de beleving wellicht anders.
pi_93868203
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:52 schreef Stink_vis het volgende:
wat een verhaal...
TS is opzoek naar vriendschap..

maar Vriendschap is opzoek naar homoliefde...

Gossie
......................................................

Ik kan niet echt zeggen dat jij serieus bent, of uberhaupt het OP goed gelezen hebt.
pi_93868227
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:49 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

LOL

Wat is een OP ?
OP = openingspost

Maar als je op msn net zo typt als hier dan lijkt het me wel aannemelijk dat hij ook denkt dat je verliefd bent op hem.En gezien zijn reacties is hij ook wel geïnteresseerd in jou.
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:55:42 #17
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93868242
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:54 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

Ik kan niet echt zeggen dat jij serieus bent, of uberhaupt het OP goed gelezen hebt.
Denk dat ze gelijk heeft :') Ik dacht ook dat je verliefd was op hem, toen ik de openingspost las.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_93868283
Ik denk dat ik het een beetje verkeerd geformuleerd heb.
Ik en hij hebben lichte PDD-NOS, wat inhoudt dat we soms stiller zijn en minder sociaal zijn. Verder niks bijzonders. Niet zoveel je laten afschikken door de naam.
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:58:39 #19
318993 Stink_vis
Wafa Napoli!
pi_93868350
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:54 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:55 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

OP = openingspost

Maar als je op msn net zo typt als hier dan lijkt het me wel aannemelijk dat hij ook denkt dat je verliefd bent op hem.En gezien zijn reacties is hij ook wel geïnteresseerd in jou.
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:55 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Denk dat ze gelijk heeft :') Ik dacht ook dat je verliefd was op hem, toen ik de openingspost las.
OM MAAR EVEN EEN AANTAL VOORBEELDEN OP EEN RIJ TE ZETTEN succes
They call me Lola!
pi_93868380
Nou, over het algemeen zeg je tegen normale vrienden niet "ik zou je graag wat beter leren kennen".
En "Lijkt me geweldig" op een voorstel om eens langs te komen is ook nogal een overdreven reactie voor iemand die je slechts als een vriend ziet.
Vandaar dat ik dus ook dacht dat je verliefd op hem was.
pi_93868390
quote:

[..]

Verliefd.... jammer dat mijn OP ''gay'' overkomt.
Maargoed, we hebben een hoop gepraat over de vakanties, over hoe vreselijk sociaal we zijn, over vliegtuigen, over computers... nooit gedacht dat ik ooit iemand op internet zou tegenkomen die zo veel op mij lijkt en waarmee ik OOK nog eens waarschijnlijk mee in de klas kom te zitten.
pi_93868446
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:59 schreef gelestipjes het volgende:
Nou, over het algemeen zeg je tegen normale vrienden niet "ik zou je graag wat beter leren kennen".
En "Lijkt me geweldig" op een voorstel om eens langs te komen is ook nogal een overdreven reactie voor iemand die je slechts als een vriend ziet.
Vandaar dat ik dus ook dacht dat je verliefd op hem was.
Oh, vandaar. Snap wat je bedoelt.
.............en daaruit kan je vast halen dat ik vreselijk ben in ''vrienden maken'' of sociaal zijn, wat ik niet echt ben.
  woensdag 9 maart 2011 @ 18:02:17 #23
338174 flap_konijn
konijnen zijn lief!
pi_93868481
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:59 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

Verliefd.... jammer dat mijn OP ''gay'' overkomt.
Maargoed, we hebben een hoop gepraat over de vakanties, over hoe vreselijk sociaal we zijn, over vliegtuigen, over computers... nooit gedacht dat ik ooit iemand op internet zou tegenkomen die zo veel op mij lijkt en waarmee ik OOK nog eens waarschijnlijk mee in de klas kom te zitten.
Dan is het toch goed? Jij wil hem graag beter leren kennen als vriend nou vraag hem eens mee naar iets wat jullie beiden leuk vinden.
pi_93868616
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:02 schreef flap_konijn het volgende:

[..]

Dan is het toch goed? Jij wil hem graag beter leren kennen als vriend nou vraag hem eens mee naar iets wat jullie beiden leuk vinden.
Komt dat niet een beetje raar over dan? Hoe vraag ik dat? (Ja ik weet het ik ben vreselijk.)
  woensdag 9 maart 2011 @ 18:07:23 #25
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93868672
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:05 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

Komt dat niet een beetje raar over dan? Hoe vraag ik dat? (Ja ik weet het ik ben vreselijk.)
Ga samen naar een voetbalwedstrijd of zo, als je daar van houdt. Of een computerbeurs als je ICT'er bent.

In ieder geval geen romantisch dinertje.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_93868712
quote:
In ieder geval geen romantisch dinertje.
LOL
  woensdag 9 maart 2011 @ 18:11:12 #27
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93868829
"Hé, ga jij ook naar <insert interessant evenement>?"

Is vaak wel een mooie startvraag trouwens.
pi_93868850
We hebben een hoop gepraat, en ik vindt hem echt vreselijk aardig, maar:

Ik durf het niet te vragen aan 'm. Geen idee waarom, maar ik vindt het echt vreselijk moeilijk.
  woensdag 9 maart 2011 @ 18:14:43 #29
338174 flap_konijn
konijnen zijn lief!
pi_93868969
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:11 schreef WindowsFan het volgende:
We hebben een hoop gepraat, en ik vindt hem echt vreselijk aardig, maar:

Ik durf het niet te vragen aan 'm. Geen idee waarom, maar ik vindt het echt vreselijk moeilijk.
In je OP geef je aan dat hij gezegd heeft een keer langs te willen komen...
pi_93869125
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:14 schreef flap_konijn het volgende:

[..]

In je OP geef je aan dat hij gezegd heeft een keer langs te willen komen...
Dus ik open MSN, en vraag: Goh, zou je eens lang willen komen?''
Kom ik dan niet verkeerd over? Man, ik heb echt een psychiater nodig...
pi_93869147
Niet zoveel over nadenken joh ;)
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  woensdag 9 maart 2011 @ 18:22:03 #32
338174 flap_konijn
konijnen zijn lief!
pi_93869208
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:19 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

Dus ik open MSN, en vraag: Goh, zou je eens lang willen komen?''
Kom ik dan niet verkeerd over? Man, ik heb echt een psychiater nodig...
Nee dan kom je niet verkeerd over :P zoals net al gezegd is niet zoveel nadenken maar gewoon doen!
pi_93869371
Er is toch een kans dat je volgend jaar bij elkaar in de klas zit? Dan gooi je het daar toch gewoon op! Dan ken je elkaar alvast voordat je met school begint, zal hij ook echt niet raar vinden hoor.
  woensdag 9 maart 2011 @ 18:27:15 #34
197394 tha_one
podjandikkie
pi_93869441
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:42 schreef WindowsFan het volgende:
Wtf? Ik ben ten eerste een jongen, ten tweede absoluut geen homo ofzo.
Sorry TS, maar dit was ook mijn eerste vraag.
pi_93869653
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:25 schreef Banaaninpyjama het volgende:
Er is toch een kans dat je volgend jaar bij elkaar in de klas zit? Dan gooi je het daar toch gewoon op! Dan ken je elkaar alvast voordat je met school begint, zal hij ook echt niet raar vinden hoor.
Dus... wat zal ik eens zeggen dan? Sorry, niet raar over me denken alsjeblieft, maar waarom kan iedereen op school goed contact leggen met elkaar en ik niet? Zelfs op MSN niet...

''Hey <naam>, kan je eens naar mij toe komen ofzo?''

>>> Damn.
pi_93869756
Jullie zijn beide enigszins autistisch, zonder vrienden of niet?

Nou ik zou zeggen, spreek een keer af om samen naar een ICT beurs te gaan met de trein ofzo (cebit is geloof ik zoiets?). Dat is vrij ongedwongen en redelijk normaal voor een computer nerd.

Verder komt het gesprek op mij ook een beetje gay over, naar dat geeft niks.

Succes met je mogelijke vriendschap
٩๏̯͡๏)۶
pi_93869819
quote:
Op woensdag 9 maart 2011 18:31 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

Dus... wat zal ik eens zeggen dan? Sorry, niet raar over me denken alsjeblieft, maar waarom kan iedereen op school goed contact leggen met elkaar en ik niet? Zelfs op MSN niet...

>>> Damn.
Niet te veel lopen nadenken over dat gay gebeuren, niet zo forceren, dat is echt niet nodig
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 9 maart 2011 @ 18:39:49 #38
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_93869982
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:31 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

>>> Damn.
Is er geen cursus of e.d voor ?
  woensdag 9 maart 2011 @ 18:40:04 #39
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93869987
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:34 schreef Ronaldsen het volgende:

Nou ik zou zeggen, spreek een keer af om samen naar een ICT beurs te gaan met de trein ofzo (cebit is geloof ik zoiets?). Dat is vrij ongedwongen en redelijk normaal voor een computer nerd.

Zoiets dus. Vrijblijvend, casual en je hebt iets om over te praten.
pi_93870140
Moeilijk zeg.
Even vragen of hij mee wil naar een ICT beurs. Ik ken hem net 2 weken.
Sowieso denk ik een beetje raar. Niet zo forceren?

Man, ik heb het er vreselijk moeilijk mee. Iemand heel aardig vinden, maar dus echt niet weten hoe het aan te pakken. Als je iemand 2 weken kent vraag je toch niet of diegene meegaat naar een ICT beurs..?
pi_93870203
Trouwens, sociale vaardigheden heb ik ook nooit echt geleerd. Vond mijn hardware en Visual Basic boek interessanter.
  woensdag 9 maart 2011 @ 18:46:26 #42
338174 flap_konijn
konijnen zijn lief!
pi_93870260
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:43 schreef WindowsFan het volgende:
Moeilijk zeg.

Man, ik heb het er vreselijk moeilijk mee. Iemand heel aardig vinden, maar dus echt niet weten hoe het aan te pakken. Als je iemand 2 weken kent vraag je toch niet of diegene meegaat naar een ICT beurs..?
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:44 schreef WindowsFan het volgende:
Trouwens, sociale vaardigheden heb ik ook nooit echt geleerd. Vond mijn hardware en Visual Basic boek interessanter.
Dan word het tijd om die vaardigheden te gaan leren en ik zie hier een uitstekende oefening in het verschiet liggen :7
pi_93870384
Waar moet ik op letten om niet verkeerd over te komen?
  woensdag 9 maart 2011 @ 18:51:31 #44
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_93870457
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:49 schreef WindowsFan het volgende:
Zorg dat het niet geforceerd overkomt, maar gewoon spontaan. :) Dus eerst een beetje over koetjes en kalfjes praten en dan bijvoorbeeld ter sprake brengen dat je gelezen hebt dat er een bepaald IT-congres is waar je heen wilt gaan. Maar alleen is ook maar alleen, heb je zin om mee te gaan?

Second to that: er is geen manier om het te vragen (met de voorgeschiedenis die je hebt laten zien) zonder met gay intenties over te komen volgens mij. :P
Smell the flowers while you can....
  woensdag 9 maart 2011 @ 18:52:08 #45
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_93870479
"Laten we samen de laptops warm worden".

OK, I rest my case. :D
pi_93870557
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:49 schreef WindowsFan het volgende:
Je moet helemaal nergens op letten. Doordat je je nu te druk gaat maken over wat je moet gaan zeggen ga je het voor jezelf forceren.. en dat kan misschien ongemakkelijk gaan over komen.

Je vraagt gewoon of hij zin heeft om mee te gaan naar die ICT-beurs. Ken je elkaar alvast.

En uit je OP is wel op te maken dat jullie beide homo zijn inderdaad. Jij zegt het niet te zijn, hij is dat misschien wel. Je hebt dus kans dat hij misschien andere bedoelingen heeft maar dat merk je snel genoeg :')
pi_93870647
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:54 schreef Banaaninpyjama het volgende:

Jij zegt het niet te zijn, hij is dat misschien wel. Je hebt dus kans dat hij misschien andere bedoelingen heeft maar dat merk je snel genoeg :')
Ik knipperde even met mijn ogen toen ik dat laatste las. Zal toch niet? Hij maakte trouwens een grapje tussendoor, met dat hij hele mooie dames had gezien. Had zelfs een foto er van gemaakt ;)
  woensdag 9 maart 2011 @ 18:58:32 #48
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_93870734
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:56 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

Ik knipperde even met mijn ogen toen ik dat laatste las. Zal toch niet? Hij maakte trouwens een grapje tussendoor, met dat hij hele mooie dames had gezien. Had zelfs een foto er van gemaakt ;)
Mwoah. Ik vermoed dat hij er wel van is.

Vermoed ik van jou ook, maar dat weet je alleen nog niet. Is ook niet erg, misschien ben je stiekem helemaal geen homo, maar spreek lekker met 'm af. Hij wil sowieso wel, dus je kan weinig fout doen.
pi_93870824
quote:

[..]

Ja.. zulke grapjes maken ze allemaal van te voren..

Vraag hem nou maar gewoon! :s)
Ik wil je hier niet meer zien voordat je hem gevraagd hebt!
  woensdag 9 maart 2011 @ 19:01:12 #50
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_93870853
quote:

[..]

Mijn gay best friend heeft vast ook wel een foto van mij (of om het even welke vrouw) op zijn mobiele telefoon staan. :P
  woensdag 9 maart 2011 @ 19:03:27 #51
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_93870955
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 19:00 schreef Banaaninpyjama het volgende:

Vraag hem nou maar gewoon! :s)
Ik wil je hier niet meer zien voordat je hem gevraagd hebt!
Dominant typje hoor.
pi_93870986
Naja ik ga er nog even van uit dat TS geen homo is maar iemand voor wie vriendschappen niet iets vanzelfsprekends is... dus, zoals ik al noemde, daar nu met dezelfde onzekerheid e.d. mee omgaat als zijn leeftijdsgenoten met meiden.

Dat je als man vrienden hebt/wilt is gewoon heel normaal. Alleen omdat TS die volgens mij nog niet heeft en daar mogelijkheden tot ziet met die gast van MSN is hij daar anders mee bezig dan anderen.

Dus het heeft wel een hoge gayness factor maar ms is het gewoon heel onschuldig 2 licht-autistische gasten die vriendschap zoeken.
pi_93871086
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2011 19:03 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dominant typje hoor.
Heerlijk, en nog knap ook, daar wil ik ook wel mee 'onze laptops warm laten worden' :+
pi_93874973
Dit dreigt trouwens wel een prachtig topic te worden.

Geeft een goed inzicht in de belevingswereld van de contactgestoorde medemens :)

Succes TS, fok is een prima forum voor dit soort onderwerpen
٩๏̯͡๏)۶
pi_93875943
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 20:18 schreef Ronaldsen het volgende:
Dit dreigt trouwens wel een prachtig topic te worden.

Geeft een goed inzicht in de belevingswereld van de contactgestoorde medemens :)

Succes TS, fok is een prima forum voor dit soort onderwerpen
Ik ben inderdaad wat opgesloten binnen. Ik ga naar school, ga naar de les en in de pauze maak ik liever geen contact, maar toch ook weer wel, snap je/jullie? Wel, ik ben de PC als een soort vriend gaan beschouwen. Ik repareer ze, gebruik ze...

Hierdoor heb ik nooit geen vaardigheden geleerd, waar ik om kan huilen en me voor schaam. Ik zonder me liever af. Mijn PC staat immers binnen...
Echter, ik heb de laatste 2 jaar al een vreselijk gevoel, en ik weet nu waar het vandaan komt: geen contacten. Mijn enige echte contact is tijdens de les, familie en soms tijdens de pauze, als ik het durf bij de rest van de klas te zitten.

Oh ja, ik heb verteld aan die jongen op MSN dat ik aan het afvallen ben, en ook gepest ben in de afgelopen schooljaren.

[ Bericht 16% gewijzigd door WindowsFan op 09-03-2011 20:58:32 ]
pi_93879420
Ik vind het triest dat mensen TS belachelijk lopen maken. Het is zó enorm moeilijk om autisme te hebben.. zeker als je het in de mate hebt die TS heeft. Het is niet echt licht autisme meer, het gaat echt richting zwaar autisme.
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:45:15 #57
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_93879727
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik vind het triest dat mensen TS belachelijk lopen maken. Het is zó enorm moeilijk om autisme te hebben.. zeker als je het in de mate hebt die TS heeft. Het is niet echt licht autisme meer, het gaat echt richting zwaar autisme.
Echt triest van je dat je TS een zware autist noemt, terwijl hij zelf zegt dat hij slechts een lichte vorm heeft.

Gemeen hoor. Wat kan zo'n jongen er nou aan doen.
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:48:01 #58
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_93879919
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:29 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

Kan je niet lekker opdonderen?
Hey, ik ben ook nerd hoor. Ik deel je pijn. Ik ben zelf niet veel succesvoller :P
pi_93880012
Oke, time out.
Ik heb geen autisme, ik heb lichte PDD-NOS, wat enkel inhoudt dat ik iets stiller ben dan een ander en wat minder sociaal ben. Niks ergs aan, lijkt me. Heel veel mensen hebben het trouwens.

Oh ja, Einstein had ook PDD-NOS, maar dan de zware vorm.
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:52:13 #60
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_93880205
Ze zeggen dat Einstein ook bipolair was. Dat heb ik liever want ik heb last van stemmingswisselingen en dan ben ik geniaal :)
pi_93880325
Supergaaf dat je iemand op internet vindt met wie je zo veel overeenkomsten hebt! Je kan gewoon vragen of ie een keer wat wil afspreken, ik denk dat hij daar reuze blij mee is, op wat voor manier je het ook vraagt. Ook wat je gaat doen maakt niet uit.
Veel plezier hopelijk bouw je over verloop van tijd een succesvolle vriendschap op! :)
pi_93880743
Het kan toch niet anders dat dat andere mannetje homo is :')
pi_93880751
Goed, ik heb mezelf over de streep getrokken. Hoe kan ik het vragen aan 'm?
(Schamen? Ach, jullie weten toch niet wie ik ben :) )

Ik: ''Heyy <naam>, heb je even tijd?''
Hij: ''<whatever>''
Ik: ''nou, ik vindt je echt heel aardig.. en ik vraag me af, of je zaterdag eens langs wilde komen.''

.......tja, is de aanpak goed?
pi_93880802
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:00 schreef Max-Westerman het volgende:
Het kan toch niet anders dat dat andere mannetje homo is :')
weetniet.. ik heb er over nagedacht, maar de tijd zal het leren.... :P
pi_93880895
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn god :9 Zullen wij samen onze laptops warm laten worden? :9~

OT:
Iedereen zegt wel relax etc. doen. Maar als je echt geen homo bent, en de ander wel, zou ik ook geen verkeerde ideeen geven. (Door bijv. na 2 weken elkaar via internet kunnen naar een CEBIT gaan. Dat is ook niet om de hoek ofzo :'))
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:04:30 #66
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_93880951
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:01 schreef WindowsFan het volgende:

Ik: ''nou, ik vindt je echt heel aardig.. en ik vraag me af, of je zaterdag eens langs wilde komen.''

Nee. Dit lijkt veel te veel op een seksdate.

"yo, zin om eens wat te kletsen in de stad? Als we toch klasgenoten worden, lijkt me dat wel lachen! Of niet :D"

is veel beter. langskomen = neuken.
kletsen in de stad = bier drinken en praten over computers
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:04:32 #67
338174 flap_konijn
konijnen zijn lief!
pi_93880958
quote:

Maak eerst eens een praatje... en als dat goed loopt vraag je het hem gewoon of hij tijd heeft om langs te komen...
pi_93881306
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:03 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Boeiend. Het is toch maar MSN en je kent die snol verder toch niet.
Uhhh, het is een vent die langskomt :P
Desalniettemin kan er zeker een hechte erotische vriendschap tussen jullie ontstaan.

Maar stel nou dat ie langskomt en hij probeert je te zoenen, laat je dat dan toe of zeg je van: ik ga even condooms halen, ben zo terug ;)

Was ik even nieuwsgierig naar :P
Hi, this is Mike Mareen
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:09:53 #69
262 Re
Kiss & Swallow
pi_93881309
We blijven gewoon normaal reageren hè
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_93881689
quote:

Ik denk dat je het op deze manier iets te beladen brengt en je het beter wat meer casual kan vragen.
Je hoeft over het algemeen niet tegen een jongen te zeggen dat je hem aardig vindt maar dat gewoon uit je daden laten blijken. Je gevoelens op zo'n manier opbiechten is meer iets wat je tegen een meisje doet, vandaar al die 'gay'-reacties hier.
Gewoon midden in je msn gesprek een "Hey zullen we een keer wat doen in de stad"of "Trouwens, kom je een keer langs?" doen het waarschijnlijk beter.

Maar aangezien die andere jongen ook PDD-NOS heeft zal hij ook wel niet al te veel kaas van het sociale gebeuren hebben gegeten dus zal het weinig uitmaken hoe je het vraagt.
pi_93881903
dat wordt neuken.
dont get high on your own supply
pi_93881930
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:18 schreef Renaldo het volgende:
dat wordt neuken.
................................

Doe nu eens normaal...
pi_93882318
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:15 schreef n0ir het volgende:

[..]

Ik denk dat je het op deze manier iets te beladen brengt en je het beter wat meer casual kan vragen.
Je hoeft over het algemeen niet tegen een jongen te zeggen dat je hem aardig vindt maar dat gewoon uit je daden laten blijken. Je gevoelens op zo'n manier opbiechten is meer iets wat je tegen een meisje doet, vandaar al die 'gay'-reacties hier.
Gewoon midden in je msn gesprek een "Hey zullen we een keer wat doen in de stad"of "Trouwens, kom je een keer langs?" doen het waarschijnlijk beter.

Maar aangezien die andere jongen ook PDD-NOS heeft zal hij ook wel niet al te veel kaas van het sociale gebeuren hebben gegeten dus zal het weinig uitmaken hoe je het vraagt.

Nou, hij is iets socialer dan ik :P
Hij heeft denk ik 3 vrienden ofzo :P
pi_93882521
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:25 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

Nou, hij is iets socialer dan ik :P
Hij heeft denk ik 3 vrienden ofzo :P
Niet lullig bedoeld maar ik krijg toch sterk de indruk dat hij homo is.
Christianity.
The belief that a cosmic Jewis zombie who was his own father can make you live forever if you symbolically eat his flesh en telepathically tell him you accept him as your master, so he can remove an evil force from your soul that i
pi_93882798
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:28 schreef Ikgazachtikgavies het volgende:

[..]

Niet lullig bedoeld maar ik krijg toch sterk de indruk dat hij homo is.
Oh ja, hij heeft 2 vriendinnen waar hij alles aan verteld.
Kan zijn dat hij homo is misschien, maar ik mag hem heel erg en het maakt me sowieso niet uit of iemand op een jongen of meisjes valt.
pi_93882912
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:19 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

................................

Doe nu eens normaal...
Je praat tegen die gozer alsof je een wijf aant versieren ben die je zo snel mogelijk in bed wil hebben.

Mannen zijn wat makkelijker en directer

Oftewel:

"Kom je een keer bier drinken en kut roepen?"

of wat misschien meer in jullie straatje past:

"Kom anders een keer gamen?"

etc etc..
pi_93882949
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:33 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

Oh ja, hij heeft 2 vriendinnen waar hij alles aan verteld.
Kan zijn dat hij homo is misschien, maar ik mag hem heel erg en het maakt me sowieso niet uit of iemand op een jongen of meisjes valt.
Wat dan als die op jou valt?
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:37:23 #78
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93883094
Zeggen dat je iemand 'graag wil leren kennen' is nogal gay om te zeggen. Als je zoiets wil zeggen, hou het dan op 'dan kunnen we samen beetje hangen' en zo. Komt niet flirterig over.
Resistance is futile.
pi_93883252
Hij is sowieso gay. Maar aangezien een vriend in jouw situatie veel betekent zou ik hem gewoon vertellen dat je vrienden wil worden maar geen homo bent.
Christianity.
The belief that a cosmic Jewis zombie who was his own father can make you live forever if you symbolically eat his flesh en telepathically tell him you accept him as your master, so he can remove an evil force from your soul that i
  † In Memoriam † woensdag 9 maart 2011 @ 22:43:34 #80
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_93883490
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:54 schreef VacaLoca het volgende:
Ik snap dat als je weinig contacten hebt dat gewoon een vriendschap opbouwen net zo spannend kan zijn als een relatie. Je gedrag hierin is dan ook aardig hetzelfde als een jongen die voor het eerst verliefd is op een meisje. Vandaar dat het een beetje gay overkomt.
Dat denk ik ook ja. :Y. Maar als je beiden autistisch bent(En zelfs beiden PDD-NOS)dan zal je elkaar ook wel beter begrijpen denk ik.
quote:
En ik sluit niet uit dat die andere gozer er wel zulke gedachten op nahoud. 2 mannen die met elkaar via internet gaan afspreken is niet bepaald standaard.
Meh, is niet echt raar of zo hoor. Ik heb wel vaker afgesproken met gozers die ik online heb leren kennen. Als je online vaak goed met elkaar kan praten, lekker met elkaar kan lachen, gedeelde interesses hebt en zo waarom zou dan niet gewoon een keer gaan chillen? Heb gezellige meets gehad hoor, voor mij is er niet echt een verschil tussen iemand op een online medium leren kennen of op een feest of in een klas of waar dan ook... En als je het kan vinden met iemand dan is het leuk om diegene eens in het echt te zien en spreken. Dat komt toch heel anders over dan via msn.
Mij maakt het eigenlijk niks uit of ik nu een meisje of een jongen leer kennen online, chillen kan met iedereen. ;).
pi_93883646
daarnaast mogen wij ons afvragen of deze persoon wel is wie hij pretendeert te zijn en niet een toegankelijk beeld schetst voor de TS zodat hij hem kan paaien voor kontneuk of erger, assrape
.
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:47:27 #82
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_93883713
En dan straks staat hij aan je deur en staat er zo'n kerel van 43 ipv jouw leeftijd :')
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:56:08 #83
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93884327
Ik zou eerst maar eens in de stad afspreken alvorens je zo'n figuur bij je thuis uitnodigt.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_93884533
hmm... aan de manier van dat we gepraat hebben met elkaar, zijn vakantiefoto's, advertentie op marktplaats enz, weet ik zeker dat het te vertrouwen is. Ik nodig niet zomaar iemand thuis, daar ben ik secuur in.
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:06:50 #85
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93884977
Als je toch besluit om hem de eerste keer al bij je thuis uit te nodigen, zou ik even je kontgaatje veilig stellen door iets te verzinnen over een lekker wijf met dikke tieten wat de post rondbrengt (oid) en dat je wel van rondborstige dames houdt. Dan kun je misschien iets aan zijn reactie opmaken.
pi_93885950
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:43 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Dat denk ik ook ja. :Y. Maar als je beiden autistisch bent(En zelfs beiden PDD-NOS)dan zal je elkaar ook wel beter begrijpen denk ik.

[..]

Meh, is niet echt raar of zo hoor. Ik heb wel vaker afgesproken met gozers die ik online heb leren kennen. Als je online vaak goed met elkaar kan praten, lekker met elkaar kan lachen, gedeelde interesses hebt en zo waarom zou dan niet gewoon een keer gaan chillen? Heb gezellige meets gehad hoor, voor mij is er niet echt een verschil tussen iemand op een online medium leren kennen of op een feest of in een klas of waar dan ook... En als je het kan vinden met iemand dan is het leuk om diegene eens in het echt te zien en spreken. Dat komt toch heel anders over dan via msn.
Mij maakt het eigenlijk niks uit of ik nu een meisje of een jongen leer kennen online, chillen kan met iedereen. ;).
Ik heb je PM gelezen, en direct geblokkeerd. Wat een mafketel ben jij.
  † In Memoriam † woensdag 9 maart 2011 @ 23:40:15 #87
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_93886565
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:24 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

Ik heb je PM gelezen, en direct geblokkeerd. Wat een mafketel ben jij.
Veel plezier met je gaydate dan flikkertje :*
Ik gaf je alleen advies hoe je sociaal kan worden en veel mensen ontmoeten...

Dan heb ik trouwens nog 1 tip voor je: Poppers. Eventjes ruiken aan het flesje en je kringspier ontspant zich. Dan kan je bilmaatje je makkelijker penetreren. ;).
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:47:02 #88
338174 flap_konijn
konijnen zijn lief!
pi_93886889
Geef toch een normale reactie... :N
pi_93886929
quote:
16s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:47 schreef flap_konijn het volgende:
Geef toch een normale reactie... :N
Ja... echt niet normaal hoor... hij raadde me aan XTC te gebruiken :P
Nou, ik vrees dat je op de blokkeer status staat :P
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:52:20 #90
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_93887119
"Laptops warm laten worden"... ja dan weet je wel dat je een flinke gay te pakken hebt
  † In Memoriam † woensdag 9 maart 2011 @ 23:52:57 #91
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_93887146
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:48 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

Ja, als je het een keer zou hebben gebruikt in een sociale setting als een feest dan zal je wel begrijpen waarom ik het aanraad aan iemand die zoals jij zelf al zegt over jezelf niet erg sociaal aangelegd is. Drugs leren je jezelf kennen en vrijer zijn in je doen en laten. Of je er wat mee doet moet je zelf weten, het was maar een tip. ;). En alsof XTC zo'n ramp is. Alcohol is ongezonder hoor. ;).
quote:
Nou, ik vrees dat je op de blokkeer status staat :P
Oh noes! _O-! Je reetriddertje zal je nichterige gedrag wel waarderen. :Y.
Koosvriendloos, haha! Maar nu heb je er een boyfriend bij he, beter dan altijd maar alleen zijn. Ik wens jullie veel geluk samen, wie gaat het vrouwtje zijn en wie het mannetje?
^) Mag ik op jullie bruiloft komen? O+. :*?
pi_93887337
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:48 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

Klinkt als een prima tip. :7
pi_93887342
quote:
13s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:52 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Ja, als je het een keer zou hebben gebruikt in een sociale setting als een feest dan zal je wel begrijpen waarom ik het aanraad aan iemand die zoals jij zelf al zegt over jezelf niet erg sociaal aangelegd is. Drugs leren je jezelf kennen en vrijer zijn in je doen en laten. Of je er wat mee doet moet je zelf weten, het was maar een tip. ;). En alsof XTC zo'n ramp is. Alcohol is ongezonder hoor. ;).

[..]

Koosvriendloos, haha! Maar nu heb je er een boyfriend bij he, beter dan altijd maar alleen zijn. Ik wens jullie veel geluk samen, wie gaat het vrouwtje zijn en wie het mannetje?
Wie is hier ook alweer degene die drugs nodig heeft om zich lekker te voelen? Niet naar mij wijzen, JIJ bent degene die zichzelf kappot maakt. Je kan er beter iets aan doen, zoals ik, en drugs gebruiken is niet echt de oplossing. Van mij mag je achter de tralies.
pi_93887349
Mensen XTC gaan aanraden _O-
pi_93887433
quote:
13s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:52 schreef badtripbob het volgende:

Doe eens normaal zeg, wat een kinderachtige reactie. En ik vind xtc gebruiken ook een behoorlijk waardeloze tip.
Nodig hem inderdaad gewoon een keer uit om te komen gamen of zo.
pi_93887434
Goed, mag ik personen die bijdragen aan deze discussie vriendelijk verzoeken serieus te zijn?
pi_93887529
Mijn bijdrage was ook serieus. Als je sociaal niet echt vaardig bent kan xtc wel degelijk een eye-opener zijn. Maar goed, als dat niet je ding is - om wat voor reden dan ook: prima. :s)
pi_93887685
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:01 schreef Xa1pt het volgende:
Mijn bijdrage was ook serieus. Als je sociaal niet echt vaardig bent kan xtc wel degelijk een eye-opener zijn. Maar goed, als dat niet je ding is - om wat voor reden dan ook: prima. :s)
Inderdaad, want het is teringzooi. En dat hebben jullie niet eens in de gaten, zulk dom volk zijn jullie. Aso kamp!
pi_93887809
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:03 schreef WindowsFan het volgende:
Inderdaad, want het is teringzooi.
Nee hoor. Alcohol zuipen of veel junkfood vreten is dan slechter voor je.

quote:
En dat hebben jullie niet eens in de gaten, zulk dom volk zijn jullie. Aso kamp!
:O
pi_93887847
quote:

Tja, je kan het zo zeggen, en als hij het precies zo opvat zoals jij het bedoelt is er niets mis mee. Maar in het algemeen wordt het, zoals jij het verwoord, het opgevat alsof je 'm leuk leuk vind.

Dus om het even een beetje te comformeren naar wat meer gebruikelijke taal zou ik iig niet woorden als 'heel aardig' gebruiiken. Maja ik kan hier nu wel zeggen van dat je een bepaalde zin moet neerzetten maar als jullie al langer MSNen met bepaald taalgebruik is het ook apart als jij ineens met een zin aankomt die je zelf nooit zou zeggen misschien.
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2011 @ 00:10:59 #101
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_93888073
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:57 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

Wie is hier ook alweer degene die drugs nodig heeft om zich lekker te voelen?
Don't assume. It makes an ass out of u and me. Maar ja, jij houdt wel van konten he? Flikkertje?
quote:
Niet naar mij wijzen, JIJ bent degene die zichzelf kappot maakt.
Ik leef tenminste. ;). Ik maak sociale contacten en gedraag me niet als een flikker omdat ik een gozer heb ontmoet die ik aardig vind....
quote:
Je kan er beter iets aan doen, zoals ik, en drugs gebruiken is niet echt de oplossing.
"Er iets aan doen, zoals jij" :D! _O-! :')! Lees je eigen OP nog een een keer, en daarna wat de meerderheid van de users in dit topic heeft gezegd nog eens lezen. ;). En drugs is niet perse de oplossing, maar wel een goede die mij van een iets wat terughoudende jongen in een losse sociale jongen die altijd gezellig mengt tussen mensen en constant nieuwe contacten opdoet.
quote:
Van mij mag je achter de tralies.
Das meer een plek voorm jou. Kan je bubba's bitch zijn en bukken voor zeepjes. ;).
quote:
En dit dus. Iedereen die ervaring heeft met drugs zal je hetzelfde vertellen. Drugs leren je jezelf kennen en leren je veel over hoe je kan zijn. En als jij had gereageerd op mijn PM met: Dank je voor de tips maar ik heb geen interesse in drugs. Dan was dat een stuk socialer geweest he. Maar ja, jij kan ook niet simpel iets aan je handicap doen... Of wacht, wel! Gewoon een pilletje slikken en een wereld voor je open laten gaan.
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:03 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

Inderdaad, want het is teringzooi. En dat hebben jullie niet eens in de gaten, zulk dom volk zijn jullie. Aso kamp!
Ja, het is echt teringzooi... :{. Als je niet weet waat je over praat hou dan je bek dicht, die mag je open doen als je date komt zodat zijn lul erin kan.
pi_93888078
quote:
Zonder in te gaan of XTC schadelijk kan zijn of niet, lijkt het me nooit slim om mensen te stimuleren om middelen te gaan gebruiken om uit een bepaalde situatie te komen. Want dat kan al snel leiden tot afhankelijkheid van dat middel omdat ze het zonder niet kunnen > verslaving.
pi_93888176
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:10 schreef badtripbob het volgende:
<blaat>
Jammerlijk dat je eerst normaal reageert in dit topic en dat zodra je op je tenen getrapt bent je de randdebiel gaat uithangen. Als je zijn reactie op jouw advies niet passend vind sta er dan gewoon boven ofzo.
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2011 @ 00:14:27 #104
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_93888221
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:11 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Zonder in te gaan of XTC schadelijk kan zijn of niet, lijkt het me nooit slim om mensen te stimuleren om middelen te gaan gebruiken om uit een bepaalde situatie te komen. Want dat kan al snel leiden tot afhankelijkheid van dat middel omdat ze het zonder niet kunnen > verslaving.
Ik ben het eens dat je drugs niet moet gebruiken om problemen te verdringen. Ze gebruiken om beter inzicht in jezelf/je problemen te krijgen is echter niks mis mee.
XTC laat je zien dat je heel sociaal kan zijn. En wat je onder invloed kan kan je nuchter ook. Zo'n ervaring kan je juist overtuigen dat je dit allemaal net zo goed kan als "normale mensen", maar dat je gewoon eerst over die eerste stempel heen moet.
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2011 @ 00:17:33 #105
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_93888343
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:13 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Jammerlijk dat je eerst normaal reageert in dit topic en dat zodra je op je tenen getrapt bent je de randdebiel gaat uithangen. Als je zijn reactie op jouw advies niet passend vind sta er dan gewoon boven ofzo.
Mag ik niet wat lol hebben? Ik disste hem juist zo goed. ;(.... En als je stoer gaat doen terwijl iemand je probeert te helpen kan je reactie terug verwachten.
Er zijn genoeg mensen die buiten, in de echte wereld,(TS: dus niet de WoW-wereld of online community's)je een klap op je muil hadden gegeven als je zulks disrespect toont en stoer komt doen tegen iemand die je alleen maar een tip geeft...
pi_93888420
quote:
12s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:14 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Ik ben het eens dat je drugs niet moet gebruiken om problemen te verdringen. Ze gebruiken om beter inzicht in jezelf/je problemen te krijgen is echter niks mis mee.
XTC laat je zien dat je heel sociaal kan zijn. En wat je onder invloed kan kan je nuchter ook. Zo'n ervaring kan je juist overtuigen dat je dit allemaal net zo goed kan als "normale mensen", maar dat je gewoon eerst over die eerste stempel heen moet.
Ga jij lekker je pilletje inslikken, dan probeer ik mijn leven ECHT op orde te krijgen. Drugs verhelpen je problemen niet jongen, ze laten je dat denken. Kick af, en ga wat doen met je leven ;)

Neem het nu maar gewoon van me aan.
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2011 @ 00:26:21 #107
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_93888652
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:19 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

Ga jij lekker je pilletje inslikken, dan probeer ik mijn leven ECHT op orde te krijgen. Drugs verhelpen je problemen niet jongen, ze laten je dat denken. Kick af, en ga wat doen met je leven ;)
Hier spreekt een echte expert hoor... _O-! Drugs verhelpen je problemen niet uit zichzelf nee, dat is zeker waar. Maar ze kunnen uitstekende hulpmiddelen zijn om problemen op te lossen.
quote:
Neem het nu maar gewoon van me aan.
Ja, ik ga drugsadvies aannemen van een sociaal retarded gaylord die denkt dat xtc teringzooi is. _O-! Kom op man, je weet overduidelijk helemaal niks van drugs, behalve wat je ouders je verteld hebben. Je gelooft zeker ook nog in de paashaas?
pi_93888725
Om toch maar even op het oorspronkelijke doel van dit topic terug te komen: Heb je hem nu al gevraagd? Of weet je in ieder geval al wat je gaat vragen?
  donderdag 10 maart 2011 @ 00:29:35 #109
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_93888776
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:26 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Hier spreekt een echte expert hoor... _O-! Drugs verhelpen je problemen niet uit zichzelf nee, dat is zeker waar. Maar ze kunnen uitstekende hulpmiddelen zijn om problemen op te lossen.

[..]

Ja, ik ga drugsadvies aannemen van een sociaal retarded gaylord die denkt dat xtc teringzooi is. _O-! Kom op man, je weet overduidelijk helemaal niks van drugs, behalve wat je ouders je verteld hebben. Je gelooft zeker ook nog in de paashaas?
Wat ben jij een enorme kansloze stumper zeg... Zielenpootje die je bent achter je computertje.
Stoere jongen hoor, je mag trots op jezelf zijn. Inlevingsvermogen komt niet voor in je woordenboek, of wel? :r
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_93888787
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:28 schreef gelestipjes het volgende:
Om toch maar even op het oorspronkelijke doel van dit topic terug te komen: Heb je hem nu al gevraagd? Of weet je in ieder geval al wat je gaat vragen?
Nee, niet echt... ik weet nog steeds niet wat ik nou moet zeggen tegen hem :P
  donderdag 10 maart 2011 @ 00:31:36 #111
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_93888857
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:29 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

Nee, niet echt... ik weet nog steeds niet wat ik nou moet zeggen tegen hem :P
Jij: hey hoe gaat het?
Hij: hoii ja goed hoor met jou?
Jij: ja prima!
Jij: Nog wat boeiends gedaan vandaag?
Hij: 'antwoord'
Jij: Oke, leuk/balen/cool/stom/vet
Jij: He maarre, lijkt me lachen als je binnenkort een keertje langskomt joh, gaan we ff kroegje pakken/gamen/chillen.

Zo misschien? :)
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2011 @ 00:34:25 #112
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_93888959
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:29 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Wat ben jij een enorme kansloze stumper zeg... Zielenpootje die je bent achter je computertje.
Stoere jongen hoor, je mag trots op jezelf zijn. Inlevingsvermogen komt niet voor in je woordenboek, of wel? :r
Haha, ik herkende mijzelf juist toen ik jonger was in zijn OP, maar dan in lichtere mate. ;). Ik gaf hem de tips die bij mij heel goed gewerkt hebben om mijzelf te leren kennen en vrijer te zijn. Ik heb zelf ook een vorm van autisme. ;).

En de TS begon met onbeschoft te reageren op mijn PM die goedbedoeld was hoor. ;). Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Plus dat ik ook lekker aan het trollen ben tussen het serieus zijn door.
pi_93888971
quote:
Jij: He maarre, lijkt me lachen als je binnenkort een keertje langskomt joh, gaan we ff kroegje pakken/gamen/chillen.

Indd wel een goede zin om het te vragen. :P
pi_93889202
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:31 schreef VeerEli het volgende:

[..]

We have a winner

In zowel de categorie beste zin voor TS als de beauty contest O+
  donderdag 10 maart 2011 @ 00:42:37 #115
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_93889220
quote:
12s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:34 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Haha, ik herkende mijzelf juist toen ik jonger was in zijn OP, maar dan in lichtere mate. ;). Ik gaf hem de tips die bij mij heel goed gewerkt hebben om mijzelf te leren kennen en vrijer te zijn. Ik heb zelf ook een vorm van autisme. ;).

En de TS begon met onbeschoft te reageren op mijn PM die goedbedoeld was hoor. ;). Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Plus dat ik ook lekker aan het trollen ben tussen het serieus zijn door.
Jaja, en je vind jezelf ook zo supercool en stoer dat je aan het trollen bent.
Ik vind je een zwakkeling, zo supertriest dat je zo op internet in een topic gaat doen gewoon :') Maar goed, als jij je er maar cool door voelt joh. :)

TS: Nou, vragen dan! Hup! :)
pi_93889230
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:34 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

Indd wel een goede zin om het te vragen. :P
TS, niet zo bang zijn! Gewoon het rustig brengen, beetje chill, en niet te beladen. Die persoon zal namelijk met dezelfde gedachten zitten als jij aangezien jullie in een vergelijkbare situatie zitten. Houd dat dus in je achterhoofd, dan maakt het je een stukje minder zenuwachtig waarschijnlijk.
Die andere persoon heeft al aangegeven dat hij het leuk vindt om iets te doen, dus moet jij daar nu op antwoorden. Gewoon zeggen van Hey, trouwens, goed idee om elkaar alvast beter te leren kennen voor volgend jaar, middagje gamen/klussen aan pc's/wat je ook wilt afspreken met die dude of iets in dien aard. Gaat helemaal goed komen!
  donderdag 10 maart 2011 @ 00:43:18 #117
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_93889248
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:42 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

We have a winner

In zowel de categorie beste zin voor TS als de beauty contest O+
Ben jij een anonieme fokker? :P
pi_93889290
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:43 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ben jij een anonieme fokker? :P
Ze kan nog goed raden ook
  donderdag 10 maart 2011 @ 00:45:14 #119
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_93889320
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:44 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Ze kan nog goed raden ook
Hehehe :D
pi_93889390
'Iemand gespot op FOK. Maar ze heeft een relatie. Wat nu?'

badtripbob: XTC!
pi_93889404
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:47 schreef VacaLoca het volgende:

Haha ;)
  donderdag 10 maart 2011 @ 00:50:17 #122
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_93889496
quote:

_O-
  donderdag 10 maart 2011 @ 00:54:36 #123
338174 flap_konijn
konijnen zijn lief!
pi_93889654
quote:

_O_
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2011 @ 00:54:45 #124
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_93889658
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:42 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Jaja, en je vind jezelf ook zo supercool en stoer dat je aan het trollen bent.
Ik vind je een zwakkeling, zo supertriest dat je zo op internet in een topic gaat doen gewoon :') Maar goed, als jij je er maar cool door voelt joh. :)

TS: Nou, vragen dan! Hup! :)
Oh god, zo'n R&P huilie... _O-! En het was al triest toen hij mijn goedbedoelde advies zo beantwoordde. ;). Als je triest doet kan je triest gedrag terug verwachten
quote:

Nee man, Rohypnol FTW! B-)
pi_93889718
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:54 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Oh god, zo'n R&P huilie... _O-! En het was al triest toen hij mijn goedbedoelde advies zo beantwoordde. ;). Als je triest doet kan je triest gedrag terug verwachten

[..]

Oftewel, gewoon een junk met rode ogen, die smoezen loopt rond te bazuinen om niet te stoppen met gebruiken. Ach, lekker zelf weten joh :P
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:02:06 #126
283276 Gesmoltenkaas
Plakkend aan je gehemelte
pi_93889901
Praat over ontwikkelingen die zich momenteel voodoen in de techniek. Alle 2 hebben jullie dezelfde interesses je kan daar wat meer over praten. in je OP lees ik dat je em dreamweaver wil uitleggen (niet dat dat zo lastig is):p maar je kan het over ontwikkelingen hebben als jQuery bijv. ik praat veel met mensen met dezelfde interesses over dit soort onderwerpen. gl
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:02:14 #127
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_93889905
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:54 schreef badtripbob het volgende:

[..]

[..]

Yep, ben echt een R&P huilie :') Vind je ook echt terug in mijn posthistorie inderdaad.
Enne, volgens mij was TS degene met een lichte afwijking..
Of heb jij die misschien ook? ;) Waardeloos figuur.
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2011 @ 01:03:07 #128
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_93889924
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:56 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

Oftewel, gewoon een junk met rode ogen, die smoezen loopt rond te bazuinen om niet te stoppen met gebruiken. Ach, lekker zelf weten joh :P
IK hoef geen smoesjes te gebruiken om niet te stoppen met gebruiken. Ik heb daar helemaal geen enkele behoefte aan. En als jij niet zo heilig in die praat van je ouders zou geloven dan had je wel in kunnen zien dat drugs helemaal zo slecht nog niet zijn. Het gaat erom hoe je er mee om gaat. Als dat verstandig is dan heb je er alleen maar voordeel aan. ;).
Je moet het zelf weten als jij niet wilt gebruiken maar ga geen bullshit verspreiden over drugs. Je weet er niks vanaf dus STFU!
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:04:29 #129
338174 flap_konijn
konijnen zijn lief!
pi_93889968
quote:
15s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:03 schreef badtripbob het volgende:

[..]

IK hoef geen smoesjes te gebruiken om niet te stoppen met gebruiken. Ik heb daar helemaal geen enkele behoefte aan. En als jij niet zo heilig in die praat van je ouders zou geloven dan had je wel in kunnen zien dat drugs helemaal zo slecht nog niet zijn. Het gaat erom hoe je er mee om gaat. Als dat verstandig is dan heb je er alleen maar voordeel aan. ;).
Je moet het zelf weten als jij niet wilt gebruiken maar ga geen bullshit verspreiden over drugs. Je weet er niks vanaf dus STFU!
Zei mijn vader ook altijd... toch maar 43 jaar oud geworden :N
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:06:39 #130
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_93890046
quote:
15s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:03 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Zeg gozertje, dat is nou net het probleem he, met drugs. Dat heel veel mensen er helaas niet 'verstandig' mee om kunnen gaan.
Veel drugs zijn namelijk VERSLAVEND. Goh. Dat jij nou zo geweldig bent dat jij wel maat kan houden ermee :')
Het is gewoon te dom voor woorden om iemand drugs aan te raden. Heb zelf genoeg drugs uitgeprobeerd en gebruikt, maar zal het nooit iemand in die zin aanraden als hoe jij bij TS heb gedaan... Damn.
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:07:22 #131
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93890067
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:26 schreef badtripbob het volgende:

[..]

[..]

Ik weet er wel iets van. Genoeg om te weten dat mensen die zoals jij praten, vaak blind zijn voor het feit dat ze een gevaar zijn voor zichzelf. Maar dat gaat voor jou zeker niet op?
Resistance is futile.
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2011 @ 01:09:24 #132
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_93890114
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:02 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Yep, ben echt een R&P huilie :') Vind je ook echt terug in mijn posthistorie inderdaad.
De manier waarop je hier reageert is genoeg. Als je gaat huilen over trollen/bashen dan begrijp je niet hoe fok in elkaar zit.
quote:
Enne, volgens mij was TS degene met een lichte afwijking..
Of heb jij die misschien ook? ;) Waardeloos figuur.
Ik heb ook autisme, zoals ik al eerder zei. Beter lezen. ;). Maar wel in een lichtere vorm dan TS, maar daarom wilde ik hem ook juist advies geven dat voor mij uitstekend gewerkt heeft.
En hij begon met te reageren op mijn hulp meteen te melden dat hij mij geblokkeerd heeft en dat ik maar een mafketel ben. Nou, sorry, maar People in glass houses should not throw stones. ;)
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:12:30 #133
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_93890195
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:09 schreef badtripbob het volgende:

[..]

De manier waarop je hier reageert is genoeg. Als je gaat huilen over trollen/bashen dan begrijp je niet hoe fok in elkaar zit.

[..]

Ik heb ook autisme, zoals ik al eerder zei. Beter lezen. ;). Maar wel in een lichtere vorm dan TS, maar daarom wilde ik hem ook juist advies geven dat voor mij uitstekend gewerkt heeft.
En hij begon met te reageren op mijn hulp meteen te melden dat hij mij geblokkeerd heeft en dat ik maar een mafketel ben. Nou, sorry, maar People in glass houses should not throw stones. ;)
Ik huil/bash over het algemeen nooit hier over reacties op FOK!
Sterker nog, 9 van de 10 keer lig ik er dubbel om. Maar jou vond ik gewoon een kansloze kneus, die zichzelf heel wat stoerder voor loopt te doen dan dat ie is. En je kwam ook gewoon gefrustreerd over, wat ik ook zielig vind.

Dat je zelf ook autisme hebt verklaard misschien het één en ander.
Ik vind dat TS ook niet zo had hoeven reageren op jou. Maar jou reactie daarop slaat gewoon alles, en ik vind het vreemd dat je dat zelf niet inziet.
Maar goed, ga verder geen aandacht meer aan jou besteden, want dat is toch zinloos :')
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:15:05 #134
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_93890276
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:12 schreef VeerEli het volgende:
Maar jou vond ik gewoon een kansloze kneus, die zichzelf heel wat stoerder voor loopt te doen dan dat ie is.
Als jullie elkaar toch persoonlijk kennen, kunnen jullie het misschien beter even prive uitspreken.
pi_93890297
TS heeft meer aan tips, dan aan nutteloos gediscussieer.
pi_93890349
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:31 schreef VeerEli het volgende:

[..]

One of de guys geweest?

Wel goede tip voor TS :Y
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:18:11 #137
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_93890363
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:15 schreef Menu_69 het volgende:

[..]

Als jullie elkaar toch persoonlijk kennen, kunnen jullie het misschien beter even prive uitspreken.
:D

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:16 schreef Ansu het volgende:
Yep, you're right. :)
Maar had ik ook al gedaan hoor O-)
pi_93890542
Was ook niet tegen jou bedoeld, maar voor andere mensen, die voelen zich vast wel aangesproken ;)
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2011 @ 01:25:25 #139
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_93890567
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:06 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Zeg gozertje, dat is nou net het probleem he, met drugs. Dat heel veel mensen er helaas niet 'verstandig' mee om kunnen gaan.
En een hele hoop ook wel. Raves zitten vol met drugsgebruikers, zeker underground. Jij wilt dus zeggen dat een hele hoop mensen daar een probleem hebben met drugs?
Met alcohol zijn er ook een hele hoop verslaafden maar daar word niks over gezegd...
quote:
Veel drugs zijn namelijk VERSLAVEND. Goh. Dat jij nou zo geweldig bent dat jij wel maat kan houden ermee :')
Het is gewoon te dom voor woorden om iemand drugs aan te raden. Heb zelf genoeg drugs uitgeprobeerd en gebruikt, maar zal het nooit iemand in die zin aanraden als hoe jij bij TS heb gedaan... Damn.
Mwah, dom, dom. Er is een kans dat de persoon inderdaad niet er mee om kan gaan en ik heb gezorgd voor zijn problemen... Ik weet echter ook dat wiet en xtc hartstikke onschuldig zijn. En als je je inleest voor je aan XTC begint(En aangezien TS een computerliefhebber is kent hij vast wel deze afkorting wel: RTFM!)

Drugs aanraden voor plezier is nobel maar iemand een oplossing bieden om socialer te worden en vanzelf te leren hoe je een gesprek houdt als normale mensen is IMO toch juist iets goeds.

Een psychiater zal vele gesprekken nodig hebben en ook nog een medicatie voor gaan schrijven waar je altijd aan moet zitten om het effectief te laten zijn... Als je 1 keer op een feest een goede pil dropt dan ben je gelijk genezen van sociale incapabiliteit. En als je inziet dat de pil daar niet voor nodig is maar je een les heeft geleerd dan is dat een stuk beter dan routine medicatie slikken. ;).
pi_93890624
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:25 schreef badtripbob het volgende:

[..]

En een hele hoop ook wel. Raves zitten vol met drugsgebruikers, zeker underground. Jij wilt dus zeggen dat een hele hoop mensen daar een probleem hebben met drugs?
Met alcohol zijn er ook een hele hoop verslaafden maar daar word niks over gezegd...

[..]

Mwah, dom, dom. Er is een kans dat de persoon inderdaad niet er mee om kan gaan en ik heb gezorgd voor zijn problemen... Ik weet echter ook dat wiet en xtc hartstikke onschuldig zijn. En als je je inleest voor je aan XTC begint(En aangezien TS een computerliefhebber is kent hij vast wel deze afkorting wel: RTFM!)

Drugs aanraden voor plezier is nobel maar iemand een oplossing bieden om socialer te worden en vanzelf te leren hoe je een gesprek houdt als normale mensen is IMO toch juist iets goeds.

Een psychiater zal vele gesprekken nodig hebben en ook nog een medicatie voor gaan schrijven waar je altijd aan moet zitten om het effectief te laten zijn... Als je 1 keer op een feest een goede pil dropt dan ben je gelijk genezen van sociale incapabiliteit. En als je inziet dat de pil daar niet voor nodig is maar je een les heeft geleerd dan is dat een stuk beter dan routine medicatie slikken. ;).
Ik neem niet eens de moeite meer om die onzin door te lezen. Maak maar lekker een nieuw topic aan.

ONTOPIC!
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2011 @ 01:31:34 #141
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_93890728
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:12 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik huil/bash over het algemeen nooit hier over reacties op FOK!
Sterker nog, 9 van de 10 keer lig ik er dubbel om. Maar jou vond ik gewoon een kansloze kneus, die zichzelf heel wat stoerder voor loopt te doen dan dat ie is. En je kwam ook gewoon gefrustreerd over, wat ik ook zielig vind.
Haha, ik stress nooit joh. Jouw reacties en dan iets met pot en ketel.. ;).
quote:
Dat je zelf ook autisme hebt verklaard misschien het één en ander.
Ik vind dat TS ook niet zo had hoeven reageren op jou. Maar jou reactie daarop slaat gewoon alles, en ik vind het vreemd dat je dat zelf niet inziet.
Haha, lol! Ik ben aan het TROLLEN. Oftewel ik loop lekker te stangen. En ik was gewoon lekker een potje dissen aan het spelen. Normale mensen dissen dan terug en lachen erom. ;).
pi_93890785
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:31 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Haha, ik stress nooit joh.
Die emotie is uitgeschakeld, want dan ben je stoned :)

ONTOPIC!!!
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2011 @ 01:35:09 #143
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_93890811
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:16 schreef Ansu het volgende:
Zou je denken ja. Ik had ook eerst een serieuze post geplaatst en een serieuze PM naar hem gestuurd. TS waardeert dat blijkbaar niet.
pi_93895462
Je bent geen homo?

"Hij vertelde me een paar dingen, namelijk dat hij net als mij lichte PDD-NOS had. Ik reageerde terug met ''jij ook ? :P''."
pi_93895719
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:04 schreef einschtein het volgende:
Je bent geen homo?

"Hij vertelde me een paar dingen, namelijk dat hij net als mij lichte PDD-NOS had. Ik reageerde terug met ''jij ook ? :P''."
Omdat ik niet zo sociaal ben, druk ik dingen misschien iets te hard uit... weetikveel. Ik ben geen homo, en dit is echt de laatste keer dat ik dat zeg.
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2011 @ 10:25:34 #146
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_93896037
-edit- nee

[ Bericht 95% gewijzigd door Re op 10-03-2011 10:40:47 ]
pi_93896457
-edit- nee

[ Bericht 89% gewijzigd door Re op 10-03-2011 10:41:07 ]
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:40:21 #148
262 Re
Kiss & Swallow
pi_93896508
en laten we dat getroll en gedis eens niet doen, daar zijn andere fora voor
pi_93897088
-edit- ja genoeg nu

[ Bericht 52% gewijzigd door Re op 10-03-2011 10:57:31 ]
Arr
pi_93897863
quote:
3s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:40 schreef Re het volgende:
en laten we dat getroll en gedis eens niet doen, daar zijn andere fora voor
Dank je :P
pi_93906646
Hoe oud is TS eigenlijk?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2011 17:21:32 ]
pi_93910503
Ik heb het gevraagd aan hem :D
Hij zei dat hij zou komen als hij zijn laptop had. Ik weet het, rare vraag, maar hoe kan ik hem laten merken dat ik hem echt mag?
pi_93910629
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 16:29 schreef WindowsFan het volgende:
Hij zei dat hij zou komen als hij zijn laptop had. Ik weet het, rare vraag, maar hoe kan ik hem laten merken dat ik hem echt mag?
Je hebt toch al genoeg gedaan door iets voor te stellen? En jullie praten regelmatig, lijkt me niet meer dan logisch dat je elkaar allebei aardig vindt. :)
pi_93910680
quote:
Je hebt het al duidelijk genoeg laten merken. Als je nog harder van stapel gaat lopen lijkt het alsof jij ook homo bent. :')
Zolang het contact goed loopt, is dat genoeg. Gewoon vrienden onder elkaar, als het uit komt, pakken jullie vanzelf wel eens een kroegje ofzo. (Of een LAN-avondje)
Arr
pi_93910780
party is nerds voor LAN-party :)

Maargoed, ik merk ook dat hij iets meer zegt over MSN, of is het verbeelding :P
pi_93910863
Als je hem niet zou mogen had je hem natuurlijk ook niet uitgenodigd, dus het lijkt me wel duidelijk genoeg zo.
pi_93911009
is het verstandig te zeggen tegen hem dat ik niet zo ''gay'' over wilde komen? Of kan ik de boel beter de boel laten :)
pi_93911034
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 16:40 schreef WindowsFan het volgende:
is het verstandig te zeggen tegen hem dat ik niet zo ''gay'' over wilde komen? Of kan ik de boel beter de boel laten :)
Laat het.
pi_93911179
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 16:40 schreef vencodark het volgende:

[..]

Laat het.
Maar bereid je wel voor op een eventueel gênant moment bij de eerste ontmoeting. :X
Arr
pi_93911239
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 16:43 schreef Witbaard het volgende:

[..]

Maar bereid je wel voor op een eventueel gênant moment bij de eerste ontmoeting. :X
Och, het is nog niet zover toch? En anders kan hij er iig alert op zijn dat die gast misschien wel meer wilt. Je kunt het wel benoemen, dat het alleen om vriendschap gaat, je weet het tenslotte nooit. Maar ik zou het er niet zo dik bovenop leggen iig.
  Official ESF Kreviewer donderdag 10 maart 2011 @ 16:45:21 #161
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_93911244
Wat een prachtig liefdesverhaal is dit zeg.
pi_93911254
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 16:40 schreef WindowsFan het volgende:
Ik zou op de een of andere manier wel laten blijken dat je geen homo bent..
pi_93911505
Ik zou de boel de boel laten. Misschien is hij ook helemaal geen homo he. Je zegt immers zelf dat jullie erg op elkaar lijken. Dus misschien geldt dat ook wel een beetje qua jullie manier van dingen uiten.
pi_93911783
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2011 16:45 schreef Kreator het volgende:
Wat een prachtig liefdesverhaal is dit zeg.
:P
  donderdag 10 maart 2011 @ 16:59:59 #165
334810 Knal_Erwt
Doet pang op de grond
pi_93911997
Super Troll?
pi_93912729
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 16:50 schreef gelestipjes het volgende:
Ik zou de boel de boel laten. Misschien is hij ook helemaal geen homo he. Je zegt immers zelf dat jullie erg op elkaar lijken. Dus misschien geldt dat ook wel een beetje qua jullie manier van dingen uiten.
Ik weet het wel zeker. Ik heb het ook tegen hem gezegd... we hebben precies dezelfde problemen met sociale dingen...

Viel trouwens wel mee hem het te vragen. Wat maak ik ook altijd een drama...
pi_93913484
TS, ik heb trouwens gemist hou oud je eigenlijk bent.
  donderdag 10 maart 2011 @ 17:33:48 #168
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_93913537
Haha, ik heb me kostelijk vermaakt door dit topic. Ik dacht na het lezen van de OP dat de TS een vrouw was _O-.

Goed dat je hem gaat ontmoeten, maar het kan zo zijn dat hij denkt dat het een date wordt (vooral dat "laptops warm houden" is een flirt) Jij lijkt hem ook leuk te vinden IMO. Ben openminded en zie wat ervan komt of het nou vriendschap is of meer. Als jij alleen vriendschap wilt en hij meer moet je dat wel op een bepaalde manier duidelijk maken.
pi_93914601
quote:
Jeetje je hebt echt vlinders in je buik :')

Ik gedroeg mij zo toen ik 15 was en verliefd was op onbereikbare meisjes
٩๏̯͡๏)۶
pi_93914903
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:32 schreef vencodark het volgende:
TS, ik heb trouwens gemist hou oud je eigenlijk bent.
Op dit moment ben ik bijna 17.
pi_93914923
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:00 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Jeetje je hebt echt vlinders in je buik :')

Ik gedroeg mij zo toen ik 15 was en verliefd was op onbereikbare meisjes
Nee, heb ik niet. Ik heb gewoon geen sociale vaardigheden :)
pi_93915167
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:08 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

Nee, heb ik niet. Ik heb gewoon geen sociale vaardigheden :)
Snap ik.
pi_93915230
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:33 schreef Premium_Quality het volgende:
Haha, ik heb me kostelijk vermaakt door dit topic. Ik dacht na het lezen van de OP dat de TS een vrouw was _O-.
Ik ook _O_

Tevens tvp om het verhaal van TS te lezen als hij ontmoet met z'n mattie en die gay blijkt te zijn. "Laten we samen onze laptops warm worden ;)"? Serieus? :')
Of toch du vader?
pi_93916463
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:16 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Ik ook _O_

Tevens tvp om het verhaal van TS te lezen als hij ontmoet met z'n mattie en die gay blijkt te zijn. "Laten we samen onze laptops warm worden ;)"? Serieus? :')
Ja, serieus. Maar ik denk niet dat hij het gay bedoelt :)
pi_93916517
Haha, deze jongen wil een nieuwe beste vriend! Ik dacht eerst ook dat je verliefd op hem was, haha. Maar als jullie nou gewoon afspreken? Vrouwen zijn zeikerig, niet mannen :x dus je kan niet zeikerig overkomen
  donderdag 10 maart 2011 @ 18:50:37 #176
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93916621
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:47 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

Wat kan hij anders bedoelen?
pi_93916660
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:50 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Wat kan hij anders bedoelen?
Vat het niet verkeerd op. Hij bedoelt gewoon dat we allebei zo verslaafd als de pest zijn.
  donderdag 10 maart 2011 @ 19:01:13 #178
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_93917185
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

Vat het niet verkeerd op. Hij bedoelt gewoon dat we allebei zo verslaafd als de pest zijn.
Maakt op zich ook niet uit, ga met hem chillen en heb het naar je zin :).
  donderdag 10 maart 2011 @ 19:02:56 #179
302023 klammenoorseboskat
Legendary slash daddy.
pi_93917281
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

Uhm nee, sorry TS. Als iedereen in jouw topic zegt dat die andere gast homo is, dan hebben wij onze redenen. Komop, laptops warm houden?

En mannen (jongens in jouw geval) onder elkaar praten anders met elkaar, maar als jij ooit een meisje gaat versieren heb je d'r zo in de pocket.

Voorbeeld bij mij:

Ik: "hey natte, ga je nog wat doen morgen"
Hij: "hey blakkaa, neuh morgen niks"
Ik: "zullen we morgen ff biertje doen ergens"

dus jaa
-
pi_93917464
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 19:02 schreef klammenoorseboskat het volgende:

[..]

Uhm nee, sorry TS. Als iedereen in jouw topic zegt dat die andere gast homo is, dan hebben wij onze redenen. Komop, laptops warm houden?

En mannen (jongens in jouw geval) onder elkaar praten anders met elkaar, maar als jij ooit een meisje gaat versieren heb je d'r zo in de pocket.

Voorbeeld bij mij:

Ik: "hey natte, ga je nog wat doen morgen"
Hij: "hey blakkaa, neuh morgen niks"
Ik: "zullen we morgen ff biertje doen ergens"

dus jaa
Aangezien veel mensen eerst ook dachten dat TS homo is maar dat niet blijkt te zijn kan het best zo zijn dat die andere jongen het ook heel anders bedoelde, dat hij, net als TS, gewoon niet de juiste woorden weet te vinden en daardoor op sommigen nogal raar overkomt.
pi_93919171
Ga eens over vrouwen praten met hem dan?

Zo van heb je welles een vriendin gehad ..

Of van ik zag laatst een lekker wijf joh!

iets in die richting check ze reactie..
  donderdag 10 maart 2011 @ 20:06:34 #182
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_93920965
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:47 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

Dat hoeft inderdaad ook helemaal niet. Neemt niet weg dat dit een ontzettend schattig topic is. :D
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_93922940
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef Dientje12 het volgende:
Ga eens over vrouwen praten met hem dan?

Zo van heb je welles een vriendin gehad ..

Of van ik zag laatst een lekker wijf joh!

iets in die richting check ze reactie..
Hoe kan ik er achter komen of hij echt homo is ? :P
pi_93923504
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

Wadenktegezelluf?
  donderdag 10 maart 2011 @ 21:03:28 #185
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_93925095
quote:

[..]

Kus hem op de mond, dan ben je er zo achter.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_93925355
Nee, ik ben serieus :P

gewoon iets vragen? en dan uit het antwoord iets proberen te halen... wat zal ik vragen?
pi_93925707
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 21:06 schreef WindowsFan het volgende:
Nee, ik ben serieus :P

gewoon iets vragen? en dan uit het antwoord iets proberen te halen... wat zal ik vragen?
"wat vind jij van homo's?"
  donderdag 10 maart 2011 @ 21:10:51 #188
338174 flap_konijn
konijnen zijn lief!
pi_93925757
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 21:10 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Juist ja... O+
  donderdag 10 maart 2011 @ 21:12:46 #189
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_93925957
Sla op straat een fag in elkaar en kijk of hij er wat van zegt.
  donderdag 10 maart 2011 @ 21:13:29 #190
338174 flap_konijn
konijnen zijn lief!
pi_93926028
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2011 21:12 schreef Skylark. het volgende:
Sla op straat een fag in elkaar en kijk of hij er wat van zegt.
:N
  donderdag 10 maart 2011 @ 21:14:11 #191
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_93926080
quote:

[..]

Gast, ze gaan samen laptops warm laten worden, lekker close together, en dan moet TS opeens met stotterend stemmetje vragen: "Heeeeeeeey Geert.. Wat..Vind..Jij..Eigenlijk van hommmmos?".

Als dat geen neuken wordt dan weet ik het ook niet meer. ^O^
pi_93926557
quote:

[..]

Vraag of hij welles een vriendin heeft gehad of die iemand op het oog heeft?

En of die welles leuke dames ziet rondlopen bijvoorbeeld
pi_93927605
quote:

[..]

Vraag of hij wel eens ( :') ) porno kijk op zijn laptop en/of vraag naar zijn favoriete porno sites. Als hij vervolgens *insert willekeurige gayporn site* noemt, dan is dat wel een duidelijke hint. Als hij een ontwijkend antwoord geeft, dan is dat ook een hint.
Dit is niet erotiserend bedoeld.
  donderdag 10 maart 2011 @ 21:35:28 #194
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_93927832
quote:

[..]

Dan maakt ie zichzelf wel erg verdacht. :D
[i]Thanks. [/i]
pi_93928548
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2011 21:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:

[..]

Dan maakt ie zichzelf wel erg verdacht. :D
Dat zijn ze sowieso beide in mijn ogen :P
pi_93929818
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 21:43 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Dat zijn ze sowieso beide in mijn ogen :P
^^
pi_93940620
Ik zou vragen of hij van plan is zijn joystick mee te nemen naar jullie afspraakje. En dan kan je vragen of hij liever een grote joystick bedient of toch liever een kleine die goed in het vuistje past.
pi_93948116
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 00:54 schreef handshoes het volgende:
Ik zou vragen of hij van plan is zijn joystick mee te nemen naar jullie afspraakje. En dan kan je vragen of hij liever een grote joystick bedient of toch liever een kleine die goed in het vuistje past.
................. :P
  vrijdag 11 maart 2011 @ 12:08:08 #199
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_93950713
Aangezien jullie beiden van elkaar weten dat je hetzelfde in elkaar steekt, kun je ook gewoon vragen of hij misschien tips heeft om meiden te versieren, en hoe hij wel eens op meiden is afgestapt?

Je zegt dat het je niet uitmaakt of hij op jongens valt of niet, maar het ff weten is toch wel zo handig om rare situaties te voorkomen.
pi_93953350
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 12:08 schreef Swiffer het volgende:
Aangezien jullie beiden van elkaar weten dat je hetzelfde in elkaar steekt, kun je ook gewoon vragen of hij misschien tips heeft om meiden te versieren, en hoe hij wel eens op meiden is afgestapt?

Je zegt dat het je niet uitmaakt of hij op jongens valt of niet, maar het ff weten is toch wel zo handig om rare situaties te voorkomen.
Ik zal het eens vragen :P
Of hij wel eens op meisjes is afgestapt :O
pi_94036881
Ik heb nog een vraag. Zijn er nog wat leuke gespreksonderwerpen?

We hebben het gehad over onszelf, vakanties computers... ik weet niet meer waar we het nog meer over kunnen hebben.
pi_94036945
quote:
Op woensdag 9 maart 2011 17:35 schreef Golaso het volgende:
Dit.

En terugreageren kan natuurlijk niet
pi_94037988
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 10:12 schreef WindowsFan het volgende:

We hebben het gehad over onszelf, vakanties computers... ik weet niet meer waar we het nog meer over kunnen hebben.
Heb je hem al ontmoet dan?
pi_94038483
Nog niet, maar dat gaan we doen als hij zijn nieuwe laptop heeft.

Ik weet op MSN niet meer waar we het over kunnen hebben. Eigenlijk weet ik ook niet waar we het over moeten hebben als hij lang komt.
pi_94039068
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:35 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Wat dan als die op jou valt?
Dat heb ik ook gehad, dat is klote!
Collectible solid silver personalised..
  zondag 13 maart 2011 @ 11:52:01 #206
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_94039197
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 11:25 schreef WindowsFan het volgende:
Nog niet, maar dat gaan we doen als hij zijn nieuwe laptop heeft.

Ik weet op MSN niet meer waar we het over kunnen hebben. Eigenlijk weet ik ook niet waar we het over moeten hebben als hij lang komt.
Ga iets doen (bijvoorbeeld samen gamen), dan komen de gesprekken vanzelf. ^O^
[i]Thanks. [/i]
pi_94039267
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:44 schreef gelestipjes het volgende:
Dit.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_94039679
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 11:52 schreef L-ascorbinezuur het volgende:

[..]

Ga iets doen (bijvoorbeeld samen gamen), dan komen de gesprekken vanzelf. ^O^
Inderdaad, maar als je nieuwsgierig overkomt of hij homo is, zal hij misschien ook denken van:''Waarom ben je zo nieuwsgierig?'' En dan ziet hij er misschien iets in.
Laat alles gewoon lopen zoals het loopt, gesprekken komen vanzelf wel.
Vragen over iets wat hij laatst gedaan heeft kan natuurlijk wel.

Je merkt het echt vanzelf wel als hij homo is, bij jullie eerste date.

Tevens TS: Je kwam inderdaad aardig als een homo over. Maar dat licht dan inderdaad aan je sociale skills denk ik.
  zondag 13 maart 2011 @ 12:10:38 #209
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94039745
Homoseksualiteit hoeft een vriendschap niet in de weg te staan. Ongeacht wie er wel of niet homoseksueel is.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_94039806
quote:
14s.gif Op zondag 13 maart 2011 12:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Homoseksualiteit hoeft een vriendschap niet in de weg te staan. Ongeacht wie er wel of niet homoseksueel is.
Hoeft niet, maar kan wel. Ik vond het simpelweg gewoon niet relaxt dat hij me leuk vond. Hij kon me niet vergeten en toen heb ik gezegd dat het voor hem ook beter was om weer contact op te nemen als hij me niet meer leuk vindt.
  zondag 13 maart 2011 @ 12:14:46 #211
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94039878
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 12:12 schreef dogtagz het volgende:

[..]

Hoeft niet, maar kan wel. Ik vond het simpelweg gewoon niet relaxt dat hij me leuk vond. Hij kon me niet vergeten en toen heb ik gezegd dat het voor hem ook beter was om weer contact op te nemen als hij me niet meer leuk vindt.
Maar ja, daar kan je eigenlijk pas achter komen als je elkaar daadwerkelijk kent. Op dit punt is het niet eens zeker of het over onwennige communicatie gaat, of dat er daadwerkelijk interesse is. En dan moet nog maar blijken of die eventuele interesse via internet ook in het echt nog stand houdt.

Er worden een hoop conclusies getrokken, terwijl er eigenlijk maar weinig bekend is.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 13 maart 2011 @ 13:59:43 #212
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_94044039
Is er al geneukt?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  † In Memoriam † zondag 13 maart 2011 @ 14:03:19 #213
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_94044218
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:59 schreef goofy_goober het volgende:
Is er al geneukt?
Zijn de laptops al warm geworden? :s).
pi_94044243
Inderdaad, ik weet niet eens of hij wel homo is. Maakt me niet zo uit, maargoed.

Ik denk dat de gesprekken vanzelf wel komen! :P
pi_94044309
quote:
7s.gif Op zondag 13 maart 2011 14:03 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Zijn de laptops al warm geworden? :s).
...................................
pi_94057679
Heb je nou al gevraagd aan hem of hij langs komt ofzo?
  zondag 13 maart 2011 @ 18:57:41 #217
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_94057920
quote:

De hypotheekrente-aftrek is altijd wel een geslaagd onderwerp ^O^
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  † In Memoriam † zondag 13 maart 2011 @ 19:01:44 #218
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_94058150
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:53 schreef dogtagz het volgende:
Heb je nou al gevraagd aan hem of hij langs komt ofzo?
Komen doet hij toch wel, of TS nu wilt of niet.
pi_94058375
quote:

[..]

x2
pi_94058750
quote:
7s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:01 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Komen doet hij toch wel, of TS nu wilt of niet.
:')
  zondag 13 maart 2011 @ 19:24:32 #221
302328 VoornaamAchternaam
Adorable Fuck Up
pi_94059400
Zorg voor condooms, aids is een bitch
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  zondag 13 maart 2011 @ 20:31:58 #222
297051 schaal_9
Caissière B
pi_94063240
quote:

Eventuele andere hobby’s, sport, en niet te vergeten: de Wajong-uitkering :Y

Feit dat jullie allebei pdd-nos hebben, kan betekenen dat je veel herkenning vindt. Het is ook mogelijk dat je je aan elkaars tekortkomingen gaat irriteren. Maar gezien er op internet al een klik is, hoef je je daar niet zoveel zorgen over te maken. Jullie lijken op dezelfde golflengte te zitten.

Het kan anders lopen. Ik heb zelf Asperger ontmoette ook een keer een jongeman via de post. We hadden wat korte gesprekken, en vond het wel leuk om eens een biertje te drinken (vriendschappelijk). Dus de volgende keer dat wij elkaar zagen:

Ik: heb jij Hyves?
Hij: Hyves...?
Dus ik kort uitleggen over Hyves en MSN.
Hij: wil je contact met mij?

Een NT-er zal die laatste vraag nooit op deze manier stellen. Dat ik geinteresseerd ben of hij Hyves heeft, daarin zit min of meer impliciet ook in verborgen dat ik open sta voor contact. Later bleek dat hij inderdaad autisme heeft (net als ik...). Vond dat nog best moeilijk, in het contact zag ik te veel de dingen waar ik zelf ook moeite mee heb.
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_94064192
NT-er?
  maandag 14 maart 2011 @ 08:48:18 #224
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_94082204
Neuro-Typisch persoon, oftewel iemand zonder pdd-nos/asperger/adhd/autisme.

[ Bericht 1% gewijzigd door Swiffer op 15-03-2011 14:42:10 ]
pi_94115808
Ach, ik wil niets liever dan gewoon goede vrienden worden met hem.
Ik hoop dat hij nog steeds zin heeft om langs te komen. Hij wilt perse pas komen als hij zijn nieuwe laptop heeft.
  maandag 14 maart 2011 @ 21:34:23 #226
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_94115921
Ik hoop ook voor je dat je er een toffe vriendschap aan overhoudt :Y. Maar zoiets moet natuurlijk ook een beetje ontwikkelen enzo. Je bent niet zomaar patsboem beste maten.
Hoogachtend,
Erik.
pi_94116796
''ja, kunnen we de laptops warm laten worden''... hint hint? :P
wil je erover praten...?
pi_94136052
En hoe gaat het nu, TS?
Arr
pi_94142500
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:39 schreef Witbaard het volgende:
En hoe gaat het nu, TS?
Het gaat wel aardig. Gisteren bijvoorbeeld sprak hij me aan, of ik Discovery aan het kijken was.
Ik was eerlijk, en zei dat ik moe was en mijn bed in ging :P

Ik hoop maar dat het goed gaat komen ;)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 14:37:00 #230
66083 Platina
78th Element
pi_94142664

Zo beeld ik mij de TS in.

Een schattig klein eendje dat net in de grote boze wereld komt kijken. Ik hoop dat je een goede vriend overhoud TS en niet dat er een of andere Bubba voor je deur staat straks.
pi_94142708
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 14:37 schreef Platina het volgende:
[ afbeelding ]

Het zou fijn zijn als je uitlegd wat je bedoelt.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 14:38:49 #232
66083 Platina
78th Element
pi_94142733
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 14:38 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

Het zou fijn zijn als je uitlegd wat je bedoelt.
Ja, iets te vroeg op invoeren gedrukt ;)
pi_94142828
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 14:38 schreef Platina het volgende:

[..]

Ja, iets te vroeg op invoeren gedrukt ;)
Oh, oke ;)

Een schattig, lief klein eendje ben ik zeker :P
Alleen zijn er veel roofdieren -O-
pi_94142943
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 14:41 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

Oh, oke ;)

Zoals die nieuwe vriend van je :').
Op vrijdag 18 maart 2011 17:15 schreef Madridista het volgende:
Hij gaat nu gewoon verder met provoceren.
Die Oshno lokt het zelf uit.
  † In Memoriam † dinsdag 15 maart 2011 @ 14:45:28 #235
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_94142978
quote:
[ afbeelding ]

Een schattig klein eendje dat net in de grote boze wereld komt kijken. Ik hoop dat je een goede vriend overhoud TS en niet dat er een of andere Bubba voor je deur staat straks.

Ts als hij een nieuwe groep vrienden heeft gevonden online.
pi_94143211
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 14:41 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

Oh, oke ;)

Komt vast goed, gewoon lekker kletsen over dingen die je interesseren. Programma's die je hebt gezien, en film die je leuk lijkt. Jullie opleiding, en meestal val je van het ene onderwerp wel in het andere.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 14:58:16 #237
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_94143425
quote:
[ afbeelding ]

Maar TS, nodig hem eens uit. :)

Misschien kun je van te voren concreet afspreken wat jullie dan gaan doen (gamen, pannenkoeken bakken, noem maar op..). Dan is het allemaal wat minder geforceerd en komt het gesprek vanzelf wel. :Y)

Ik kan me namelijk wel voorstellen dat hij een beetje huiverig is. Ik heb zelf asperger en ik vind het altijd wel fijn als ik een beetje weet wat ik kan verwachten, maar ik weet natuurlijk niet of dat voor hem ook zo is. :P
[i]Thanks. [/i]
pi_94147337
Lastig. Ik weet niet hoe ik dat concreter zou kunnen afspreken. Ik zie wel :P
pi_94148710
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 16:30 schreef WindowsFan het volgende:
Ach, als hij zijn nieuwe laptop meebrengt heb je automatisch een gespreksonderwerp.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 17:19:06 #240
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_94149328
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 16:30 schreef WindowsFan het volgende:
"Laten we pannenkoeken bakken als je langskomt! :D '"

En dan zegt hij wel "Ja tof! *O* " of "Nee, ik wil m'n nieuwe laptop warm laten worden met GTA IV *) "
pi_94152548
TS, je moet je echt minder zorgen gaan maken. Het komt allemaal vanzelf.
pi_94162470
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 18:34 schreef dogtagz het volgende:
TS, je moet je echt minder zorgen gaan maken. Het komt allemaal vanzelf.
Laat ik die gedachte erin houden :P
pi_94277311
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:35 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Niet te veel lopen nadenken over dat gay gebeuren, niet zo forceren, dat is echt niet nodig
ja idd, dat forceren gaat zeker niet werken. Ik zeg altijd maar: "rekt het niet, dan scheurt het wel"
  vrijdag 18 maart 2011 @ 19:47:08 #244
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_94304675
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:43 schreef WindowsFan het volgende:
Moeilijk zeg.

Daar liggen jullie hobbys juist grapjas, en ipv als de standaard nerd en alleen (of met je moeder) heen te gaan gaan jullie samen.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 19:47:55 #245
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_94304719
Nodig hem anders uit voor een potje gamen ofzo?
  † In Memoriam † vrijdag 18 maart 2011 @ 19:54:32 #246
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_94305086
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 19:47 schreef fs180 het volgende:
Nodig hem anders uit voor een potje gamen ofzo?
Ik denk dat TS zijn maatje wel in is voor wat SM-games.
  Redactie Sport vrijdag 18 maart 2011 @ 20:12:14 #247
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94306085
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 19:54 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Ik denk dat TS zijn maatje wel in is voor wat SM-games.
Wat ben jij zielig zeg. Stel dat ze nou wel homo zijn, wat boeit dat dan? En als je er zo'n moeite mee hebt, wat doe je dan in dit topic? :|W

Succes TS, ik herken mezelf wel in jou ondanks dat ik geen autisme/of iets dergelijks heb. :)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  † In Memoriam † vrijdag 18 maart 2011 @ 20:15:15 #248
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_94306267
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:12 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Wat ben jij zielig zeg. Stel dat ze nou wel homo zijn, wat boeit dat dan? En als je er zo'n moeite mee hebt, wat doe je dan in dit topic? :|W
Ga huilen joh. :'). Als ze homo zijn dan maakt dat niks uit. Ik heb ook homo/bi vrienden. Ik ben gewoon aan het trollen.
  Redactie Sport vrijdag 18 maart 2011 @ 20:19:29 #249
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94306490
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:15 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Ga huilen joh. :'). Als ze homo zijn dan maakt dat niks uit. Ik heb ook homo/bi vrienden. Ik ben gewoon aan het trollen.
Ik heb een hekel aan trollen in een serieus topic. :)
  † In Memoriam † vrijdag 18 maart 2011 @ 20:22:14 #250
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_94306661
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:19 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan trollen in een serieus topic. :)
Daar past het juist het beste. En ik had al serieus antwoord gegeven in dit topic en via PM aan TS. ;).
  vrijdag 18 maart 2011 @ 22:28:42 #251
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_94314995
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:15 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Matig garp :')

Hoe gaat het ondertussen met je (die aanleiding waren tot je naamverandering en dergelijke)? :)
pi_94628663
Wauw mensen, ik heb hem gevraagd of hij het goed vond of ik zaterdag kon komen, en hij zei dat hij het goed vond! Het ging zo:

Ik:
want ik wilde je vragen
weet niet of je dat goed vindt
maar morgen komen ofzo :P ?

Hij:
ga jij niet naar familie morgen?

ik:
die wonen 1 KM verderop XD

Hij
ja maargoed normaal ben je daar altijd toch :H

ik:
soms,
niet altijd hoor :-O

hij:
oo oke:-O
maar vaak zat wel
nouja van mij mag t..tot zover ik weet hebben we geen plannen, en ik kan t nu niet navragen

ik:
leuk man :P

Hij:
haha :P laptop niet vergeten he..

Het ging erom dat ik altijd naar familie ga normaliter op zaterdag. Vroeg hij dit omdat hij liever heeft dat ik niet kom?
pi_94628998
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 02:21 schreef WindowsFan het volgende:
Wauw mensen, ik heb hem gevraagd of hij het goed vond of ik zaterdag kon komen, en hij zei dat hij het goed vond! Het ging zo:

Ik:
want ik wilde je vragen
weet niet of je dat goed vindt
maar morgen komen ofzo :P ?

Hij:
ga jij niet naar familie morgen?

ik:
die wonen 1 KM verderop XD

Hij
ja maargoed normaal ben je daar altijd toch :H

ik:
soms,
niet altijd hoor :-O

hij:
oo oke:-O
maar vaak zat wel
nouja van mij mag t..tot zover ik weet hebben we geen plannen, en ik kan t nu niet navragen

ik:
leuk man :P

Hij:
haha :P laptop niet vergeten he..

Het ging erom dat ik altijd naar familie ga normaliter op zaterdag. Vroeg hij dit omdat hij liever heeft dat ik niet kom?
Nee, hij vroeg zich gewoon af of je niet al je plannen om moest gooien!
pi_94629544
Dat wordt een hete avond zo te horen.

Succes TS !
pi_94629590
Wat een aandoenlijk topic.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_94632245
Ben benieuwd of de laptop's 80 graden of warmer worden.
  † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2011 @ 11:08:35 #257
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_94632886
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 10:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Ben benieuwd of de laptop's 80 graden of warmer worden.

IT'S OVER 9000!!!!!!
pi_94635722
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 11:08 schreef badtripbob het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
IT'S OVER 9000!!!!!!
_O-
pi_94636094
Geil Windowsfan is dus nu z'n laptop aan het opwarmen bij z'n vriend. Ben benieuwd naar z'n update straks
٩๏̯͡๏)۶
pi_94636545
Updates! Waarschijnlijk zit je toch aan de laptop dus laat maar komen!
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_94637392
Misschien kan TS z'n webcam aan doen tijdens het laptops opwarmen :)
٩๏̯͡๏)۶
  † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2011 @ 13:42:50 #262
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_94637507
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 13:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Misschien kan TS z'n webcam aan doen tijdens het laptops opwarmen :)
Haha, jij wilt 2 gays hun "laptops zien opwarmen"!
pi_94638068
Helaas ;)

Mijn moeder heeft er een stokje voor gestoken. Ze wilt hem eerst in het echt zien.... vreselijk

Tuurlijk snap ik het vanuit haar perspectief ook wel, je zoon die even naar een vriend in <naam> gaat ;)
pi_94638105
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 14:01 schreef WindowsFan het volgende:
Helaas ;)

Mijn moeder heeft er een stokje voor gestoken. Ze wilt hem eerst in het echt zien.... vreselijk

Tuurlijk snap ik het vanuit haar perspectief ook wel, je zoon die even naar een vriend in <naam> gaat ;)
Dus hij moet eerst naar jou toe komen?
  zaterdag 26 maart 2011 @ 14:08:41 #265
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_94638315
Jammer! Kan hij inderdaad niet naar jou toe komen dan?
[i]Thanks. [/i]
  zaterdag 26 maart 2011 @ 14:09:31 #266
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_94638342
Wie denkt er nog meer dat TS een troll is.
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_94638495
Hoe oud ben je TS? Je ben toch geen kleuter? Toestemming vragen aan je moeder :')
٩๏̯͡๏)۶
  zaterdag 26 maart 2011 @ 14:14:51 #268
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_94638526
msn is zooooo 2002.

echte bitches pingen tegenwoordig.
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
pi_94638677
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 14:14 schreef alexmeijer het volgende:
msn is zooooo 2002.

Op zo'n crackberry inderdaad.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 14:29:15 #270
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_94639006
Wel balen van je moeder ... hoe reageerde hij dan?
pi_94652042
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 14:09 schreef Falco het volgende:
pi_94655798
Jammer van mijn moeder, maar hij moet inderdaad eerst naar mij komen ....... :P
Hij zei dat hij dan nog wel eens zou komen als dat kon. Ik heb even later aan hem gevraagd of hij volgende zaterdag niet kon komen. Hij maakte er geloof ik van dat hij geen OV kaart had.

Ik ben inderdaad geen kleuter meer, maar mijn pa is de grootst mogelijke klootzak die ik tot nu toe ben tegengekomen. Werkt in de haven.... Praat als hij in een agressieve bui is tegen me als de hond. (kut, kk) Hij is vreselijk autoritair, dus als er iets niet naar zijn zin is of ik heb een weerwoord/feedback dat hij als brutaal beschouwd heb ik een blauw oog....
pi_94655889
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:14 schreef WindowsFan het volgende:
Jammer van mijn moeder, maar hij moet inderdaad eerst naar mij komen ....... :P
Hij zei dat hij dan nog wel eens zou komen als dat kon. Ik heb even later aan hem gevraagd of hij volgende zaterdag niet kon komen. Hij maakte er geloof ik van dat hij geen OV kaart had.

Ik ben inderdaad geen kleuter meer, maar mijn pa is de grootst mogelijke klootzak die ik tot nu toe ben tegengekomen. Werkt in de haven.... Praat als hij in een agressieve bui is tegen me als de hond. (kut, kk) Hij is vreselijk autoritair, dus als er iets niet naar zijn zin is of ik heb een weerwoord/feedback dat hij als brutaal beschouwd heb ik een blauw oog....
Hij heeft vast geen verstand van computers, sloop zijn laptop/computer! Daar heeft hij niet van terug.

Naja good luck next weekend.
pi_94656365
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 14:14 schreef alexmeijer het volgende:
msn is zooooo 2002.

Met z'n blackberrie _O-

Mijn telefoon van ¤30 doet exact wat ik wil. Al die poespas met sociale zooi....
  † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2011 @ 22:50:39 #275
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_94657206
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:28 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

Met z'n blackberrie _O-

Mijn telefoon van ¤30 doet exact wat ik wil. Al die poespas met sociale zooi....
Nu je vrienden krijgt is die "Sociale zooi" misschien wel handig... ;). Ook al weten we niet of het bij 1 blijft of dat deze er überhaupt 1 wordt.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:54:06 #276
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_94657326
quote:
12s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:50 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Nu je vrienden krijgt is die "Sociale zooi" misschien wel handig... ;). Ook al weten we niet of het bij 1 blijft of dat deze er überhaupt 1 wordt.
die "windows fan" is sowieso fake.

denk je serieus dat dr een meisje is met als nickname "windows fan".

nm.

hij is dus gay.

quote:

"Jammer van mijn moeder, maar hij moet inderdaad eerst naar mij komen ....... "

geslacht: Man
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
  Redactie Sport zaterdag 26 maart 2011 @ 22:56:47 #277
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94657422
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:54 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

die "windows fan" is sowieso fake.

denk je serieus dat dr een meisje is met als nickname "windows fan".

nm.

hij is dus gay.

quote:

"Jammer van mijn moeder, maar hij moet inderdaad eerst naar mij komen ....... "

geslacht: Man
Lees het topic eens. Jij kan hem gay vinden maar hij zegt toch van niet.... :|W
pi_94657448
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:56 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Lees het topic eens. Jij kan hem gay vinden maar hij zegt toch van niet.... :|W
Inderdaad.

En zo'n persoon zou heel erg kansloos zijn als hij zo'n topic aan maakt ;)
Dus die gast is echt niet fake.
pi_94657842
Nah... kansloos is een groot woord. Ik heb gewoon wat meer moeite met sociale dingen.
  Redactie Sport zaterdag 26 maart 2011 @ 23:08:15 #280
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94657868
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 23:07 schreef WindowsFan het volgende:
Nah... kansloos is een groot woord. Ik heb gewoon wat meer moeite met sociale dingen.
Daarom is dit juist niet kansloos. ;)
pi_94657927
Wat ik bedoelde, als dit fake zou zijn, zou die persoon echt geen leven hebben.
pi_94657958
Oh ik snap je :P
pi_94658357
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 23:10 schreef WindowsFan het volgende:
Oh ik snap je :P
:)
pi_94661339
Vindt niemand het raar dat Windowsfan blauwe ogen wordt geslagen door zijn vader?
  zondag 27 maart 2011 @ 01:14:56 #285
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_94662708
TS is even uit de roulatie. We gaan over 48 uur weer verder.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:41:27 #286
262 Re
Kiss & Swallow
pi_94874737
user loopt ook weer rond... update?
pi_94886974
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 14:09 schreef Falco het volgende:
Wie niet? vraag ik me bijna af, maar blijkens de reacties zijn wij uitzonderingen.
pi_94925784
quote:
7s.gif Op zondag 27 maart 2011 01:14 schreef Biogarde het volgende:
TS is even uit de roulatie. We gaan over 48 uur weer verder.
Blauwe ogen geslagen?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_95868597
Wat een topic :')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  † In Memoriam † vrijdag 22 april 2011 @ 22:05:19 #290
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_95869000
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:58 schreef StateOfMind het volgende:
Wat een topic :')
Wat een kutkick. :').
pi_95869598
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:05 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Wat een kutkick. :').
En ik heb er zo mijn best op gedaan :'(
A murky, forgotten land.
pi_95877987
Kan iemand dit graf topic sluiten of gewoon lekker verwijderen?
  † In Memoriam † zaterdag 23 april 2011 @ 01:38:18 #293
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_95878037
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 01:35 schreef WindowsFan het volgende:
Kan iemand dit graf topic sluiten of gewoon lekker verwijderen?
Heeft hij je anaal verkracht?
pi_95878092
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 april 2011 01:38 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Heeft hij je anaal verkracht?
Oh was jij er ook nog. Moest jij niet even je problemen weg snuiven?
pi_95878114
PLEASE VERWIJDER DIT TOPIC.
  † In Memoriam † zaterdag 23 april 2011 @ 01:43:41 #296
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_95878149
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 01:41 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

Oh was jij er ook nog. Moest jij niet even je problemen weg snuiven?
Haha, Ik heb wel wat Methoxetamine op :D :9

Maare, de laptops waren dus oververhit geraakt? _O- Zijn usb-stick ging er bij jou hard in zeker? _O-
pi_95878163
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 april 2011 01:43 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Haha, [ afbeelding ] Ik heb wel wat Methoxetamine op :D :9

Maare, de laptops waren dus oververhit geraakt? _O- Zijn usb-stick ging er bij jou hard in zeker? _O-
Prikte de coke lekker in je neus?
pi_95878171
Inderdaad, hoe is het afgelopen TS?
A murky, forgotten land.
  † In Memoriam † zaterdag 23 april 2011 @ 01:45:44 #299
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_95878178
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 01:44 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

Prikte de coke lekker in je neus?
Ja, coca cola wel ja. Vloeibaar, prikkelt dat koolzuur. Maar cocaïne doe ik niet,
pi_95878186
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 april 2011 01:45 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Ja, coca cola wel ja. Vloeibaar, prikkelt dat koolzuur. Maar cocaïne doe ik niet,
Oh dan valt het wel mee ;)

Dom figuur. KSSSSSSSSSSTTT!
pi_95878193
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 01:45 schreef StateOfMind het volgende:
Inderdaad, hoe is het afgelopen TS?
Ik ben 2 weken geleden bij hem langs geweest, en het was ontzettend leuk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')