Als je een relatie wil zo snel mogelijk afspreken...quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:19 schreef WindowsFan het volgende:
Ik heb een vraag. Ik ben niet echt sociaal aangelegd, maar ik heb iemand ontmoet op een forum die ik echt ontzettend aardig vindt. Ik weet alleen niet hoe ik dat moet laten merken. Ik zou graag in het echt met hem om willen gaan, maar ik weet niet wat ik moet zeggen. Ook op MSN enzo, ben ik bang dat ik verkeerd overkom of zeikerig ben. (weetikveel)
Maargoed, ik heb iemand op een ander forum ontmoet, en toegevoegd op MSN.
Hij vertelde me een paar dingen, namelijk dat hij net als mij lichte PDD-NOS had. Ik reageerde terug met ''jij ook ?''. We zijn wat verder gaan praten over onszelf en over computers, en toen vroeg ik hem: ''in welke stad woon jij eigenlijk?'' hij zei toen tegen mij, dat hij in <naam> woonde. Dit is best vlakbij. Iets van 15 of 20 km verderop.
Ik vroeg hem toen welke opleiding hij deed. Het bleek, dat we volgend jaar misschien zelfs wel bij elkaar in de klas komen! (ICT opleiding) Uiteraard reageerde ik enthousiast terug.
De volgende dag zei hij tegen mij, dat hij zijn PC ging verkopen, en een laptop wilde aanschaffen. Ik zei tegen hem, dat dat wel leuk was. Voor in de pauze enzo. Ik zei ''Kunnen we volgend jaar onze laptop meenemen naar school''
Hij reageerde terug met ''Of ik kom een keer naar jou toe ofzomoet je me toch een keer dreamweaver laten zien
''. Ik reageerde terug met: ''dat lijkt me geweldig
wil je graag wat beter leren kennen''. Hij zei toen '';) ja, kunnen we de laptops warm laten worden''. Daarna hebben we het nog wat over school gehad enzo.
Ik weet niet... heb ik goed gereageerd? hoe moet het verder? Ik heb hem toegevoegd op Facebook. We hebben het toen gehad over de vakanties enzo, hij had me foto's laten zien. Ik totaal heb ik in 2 weken denk ik 5 uur met hem gepraat ofzo. Ik heb echt jullie hulp nodig... wat nu verder ? Ik weet niet.. is het een rare vraag wat ik nu stel?
Dit is 'nerds' voor 'ik wil met je naar bed' trouwens.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:19 schreef WindowsFan het volgende:
Hij zei toen '';) ja, kunnen we de laptops warm laten worden''.
LOLquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:44 schreef gelestipjes het volgende:
Geen homo? Toen ik je OP las dacht ik dat je verliefd was op die jongen.
Haha welneequote:Op woensdag 9 maart 2011 17:35 schreef Golaso het volgende:
Jij bent een vrouw? Of gay? Want anders heb je nu een probleem, je krijgt een homo over de vloer die blijkbaar andere intenties heeft dan jij
......................................................quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:52 schreef Stink_vis het volgende:
wat een verhaal...
TS is opzoek naar vriendschap..
maar Vriendschap is opzoek naar homoliefde...
Gossie
OP = openingspostquote:
Denk dat ze gelijk heeftquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:54 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
......................................................
Ik kan niet echt zeggen dat jij serieus bent, of uberhaupt het OP goed gelezen hebt.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:54 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
......................................................
Ik kan niet echt zeggen dat jij serieus bent, of uberhaupt het OP goed gelezen hebt.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:55 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
OP = openingspost
Maar als je op msn net zo typt als hier dan lijkt het me wel aannemelijk dat hij ook denkt dat je verliefd bent op hem.En gezien zijn reacties is hij ook wel geïnteresseerd in jou.
OM MAAR EVEN EEN AANTAL VOORBEELDEN OP EEN RIJ TE ZETTEN succesquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:55 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Denk dat ze gelijk heeftIk dacht ook dat je verliefd was op hem, toen ik de openingspost las.
Verliefd.... jammer dat mijn OP ''gay'' overkomt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:55 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Denk dat ze gelijk heeftIk dacht ook dat je verliefd was op hem, toen ik de openingspost las.
Oh, vandaar. Snap wat je bedoelt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:59 schreef gelestipjes het volgende:
Nou, over het algemeen zeg je tegen normale vrienden niet "ik zou je graag wat beter leren kennen".
En "Lijkt me geweldig" op een voorstel om eens langs te komen is ook nogal een overdreven reactie voor iemand die je slechts als een vriend ziet.
Vandaar dat ik dus ook dacht dat je verliefd op hem was.
Dan is het toch goed? Jij wil hem graag beter leren kennen als vriend nou vraag hem eens mee naar iets wat jullie beiden leuk vinden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:59 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Verliefd.... jammer dat mijn OP ''gay'' overkomt.
Maargoed, we hebben een hoop gepraat over de vakanties, over hoe vreselijk sociaal we zijn, over vliegtuigen, over computers... nooit gedacht dat ik ooit iemand op internet zou tegenkomen die zo veel op mij lijkt en waarmee ik OOK nog eens waarschijnlijk mee in de klas kom te zitten.
Komt dat niet een beetje raar over dan? Hoe vraag ik dat? (Ja ik weet het ik ben vreselijk.)quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:02 schreef flap_konijn het volgende:
[..]
Dan is het toch goed? Jij wil hem graag beter leren kennen als vriend nou vraag hem eens mee naar iets wat jullie beiden leuk vinden.
Ga samen naar een voetbalwedstrijd of zo, als je daar van houdt. Of een computerbeurs als je ICT'er bent.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:05 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Komt dat niet een beetje raar over dan? Hoe vraag ik dat? (Ja ik weet het ik ben vreselijk.)
LOLquote:In ieder geval geen romantisch dinertje.
In je OP geef je aan dat hij gezegd heeft een keer langs te willen komen...quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:11 schreef WindowsFan het volgende:
We hebben een hoop gepraat, en ik vindt hem echt vreselijk aardig, maar:
Ik durf het niet te vragen aan 'm. Geen idee waarom, maar ik vindt het echt vreselijk moeilijk.
Dus ik open MSN, en vraag: Goh, zou je eens lang willen komen?''quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:14 schreef flap_konijn het volgende:
[..]
In je OP geef je aan dat hij gezegd heeft een keer langs te willen komen...
Nee dan kom je niet verkeerd overquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:19 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Dus ik open MSN, en vraag: Goh, zou je eens lang willen komen?''
Kom ik dan niet verkeerd over? Man, ik heb echt een psychiater nodig...
Sorry TS, maar dit was ook mijn eerste vraag.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:42 schreef WindowsFan het volgende:
Wtf? Ik ben ten eerste een jongen, ten tweede absoluut geen homo ofzo.
Dus... wat zal ik eens zeggen dan? Sorry, niet raar over me denken alsjeblieft, maar waarom kan iedereen op school goed contact leggen met elkaar en ik niet? Zelfs op MSN niet...quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:25 schreef Banaaninpyjama het volgende:
Er is toch een kans dat je volgend jaar bij elkaar in de klas zit? Dan gooi je het daar toch gewoon op! Dan ken je elkaar alvast voordat je met school begint, zal hij ook echt niet raar vinden hoor.
Niet te veel lopen nadenken over dat gay gebeuren, niet zo forceren, dat is echt niet nodigquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:31 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Dus... wat zal ik eens zeggen dan? Sorry, niet raar over me denken alsjeblieft, maar waarom kan iedereen op school goed contact leggen met elkaar en ik niet? Zelfs op MSN niet...
''Hey <naam>, kan je eens naar mij toe komen ofzo?''
>>> Damn.
Is er geen cursus of e.d voor ?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:31 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Dus... wat zal ik eens zeggen dan? Sorry, niet raar over me denken alsjeblieft, maar waarom kan iedereen op school goed contact leggen met elkaar en ik niet? Zelfs op MSN niet...
''Hey <naam>, kan je eens naar mij toe komen ofzo?''
>>> Damn.
Zoiets dus. Vrijblijvend, casual en je hebt iets om over te praten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:34 schreef Ronaldsen het volgende:
Nou ik zou zeggen, spreek een keer af om samen naar een ICT beurs te gaan met de trein ofzo (cebit is geloof ik zoiets?). Dat is vrij ongedwongen en redelijk normaal voor een computer nerd.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:43 schreef WindowsFan het volgende:
Moeilijk zeg.
Even vragen of hij mee wil naar een ICT beurs. Ik ken hem net 2 weken.
Sowieso denk ik een beetje raar. Niet zo forceren?
Man, ik heb het er vreselijk moeilijk mee. Iemand heel aardig vinden, maar dus echt niet weten hoe het aan te pakken. Als je iemand 2 weken kent vraag je toch niet of diegene meegaat naar een ICT beurs..?
Dan word het tijd om die vaardigheden te gaan leren en ik zie hier een uitstekende oefening in het verschiet liggenquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:44 schreef WindowsFan het volgende:
Trouwens, sociale vaardigheden heb ik ook nooit echt geleerd. Vond mijn hardware en Visual Basic boek interessanter.
Zorg dat het niet geforceerd overkomt, maar gewoon spontaan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:49 schreef WindowsFan het volgende:
Waar moet ik op letten om niet verkeerd over te komen?
Je moet helemaal nergens op letten. Doordat je je nu te druk gaat maken over wat je moet gaan zeggen ga je het voor jezelf forceren.. en dat kan misschien ongemakkelijk gaan over komen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:49 schreef WindowsFan het volgende:
Waar moet ik op letten om niet verkeerd over te komen?
Ik knipperde even met mijn ogen toen ik dat laatste las. Zal toch niet? Hij maakte trouwens een grapje tussendoor, met dat hij hele mooie dames had gezien. Had zelfs een foto er van gemaaktquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:54 schreef Banaaninpyjama het volgende:
Jij zegt het niet te zijn, hij is dat misschien wel. Je hebt dus kans dat hij misschien andere bedoelingen heeft maar dat merk je snel genoeg
Mwoah. Ik vermoed dat hij er wel van is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:56 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Ik knipperde even met mijn ogen toen ik dat laatste las. Zal toch niet? Hij maakte trouwens een grapje tussendoor, met dat hij hele mooie dames had gezien. Had zelfs een foto er van gemaakt
Ja.. zulke grapjes maken ze allemaal van te voren..quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:56 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Ik knipperde even met mijn ogen toen ik dat laatste las. Zal toch niet? Hij maakte trouwens een grapje tussendoor, met dat hij hele mooie dames had gezien. Had zelfs een foto er van gemaakt
Mijn gay best friend heeft vast ook wel een foto van mij (of om het even welke vrouw) op zijn mobiele telefoon staan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:56 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Dominant typje hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:00 schreef Banaaninpyjama het volgende:
Vraag hem nou maar gewoon!![]()
Ik wil je hier niet meer zien voordat je hem gevraagd hebt!
Ik ben inderdaad wat opgesloten binnen. Ik ga naar school, ga naar de les en in de pauze maak ik liever geen contact, maar toch ook weer wel, snap je/jullie? Wel, ik ben de PC als een soort vriend gaan beschouwen. Ik repareer ze, gebruik ze...quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:18 schreef Ronaldsen het volgende:
Dit dreigt trouwens wel een prachtig topic te worden.
Geeft een goed inzicht in de belevingswereld van de contactgestoorde medemens
Succes TS, fok is een prima forum voor dit soort onderwerpen
Echt triest van je dat je TS een zware autist noemt, terwijl hij zelf zegt dat hij slechts een lichte vorm heeft.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik vind het triest dat mensen TS belachelijk lopen maken. Het is zó enorm moeilijk om autisme te hebben.. zeker als je het in de mate hebt die TS heeft. Het is niet echt licht autisme meer, het gaat echt richting zwaar autisme.
weetniet.. ik heb er over nagedacht, maar de tijd zal het leren....quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:00 schreef Max-Westerman het volgende:
Het kan toch niet anders dat dat andere mannetje homo is
Mijn godquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik vind het triest dat mensen TS belachelijk lopen maken. Het is zó enorm moeilijk om autisme te hebben.. zeker als je het in de mate hebt die TS heeft. Het is niet echt licht autisme meer, het gaat echt richting zwaar autisme.
Nee. Dit lijkt veel te veel op een seksdate.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:01 schreef WindowsFan het volgende:
Goed, ik heb mezelf over de streep getrokken. Hoe kan ik het vragen aan 'm?
(Schamen? Ach, jullie weten toch niet wie ik ben)
Ik: ''Heyy <naam>, heb je even tijd?''
Hij: ''<whatever>''
Ik: ''nou, ik vindt je echt heel aardig.. en ik vraag me af, of je zaterdag eens langs wilde komen.''
.......tja, is de aanpak goed?
Maak eerst eens een praatje... en als dat goed loopt vraag je het hem gewoon of hij tijd heeft om langs te komen...quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:01 schreef WindowsFan het volgende:
Ik: ''nou, ik vindt je echt heel aardig.. en ik vraag me af, of je zaterdag eens langs wilde komen.''
Uhhh, het is een vent die langskomtquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:03 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Boeiend. Het is toch maar MSN en je kent die snol verder toch niet.
Ik denk dat je het op deze manier iets te beladen brengt en je het beter wat meer casual kan vragen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:01 schreef WindowsFan het volgende:
................................quote:
Nou, hij is iets socialer dan ikquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:15 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik denk dat je het op deze manier iets te beladen brengt en je het beter wat meer casual kan vragen.
Je hoeft over het algemeen niet tegen een jongen te zeggen dat je hem aardig vindt maar dat gewoon uit je daden laten blijken. Je gevoelens op zo'n manier opbiechten is meer iets wat je tegen een meisje doet, vandaar al die 'gay'-reacties hier.
Gewoon midden in je msn gesprek een "Hey zullen we een keer wat doen in de stad"of "Trouwens, kom je een keer langs?" doen het waarschijnlijk beter.
Maar aangezien die andere jongen ook PDD-NOS heeft zal hij ook wel niet al te veel kaas van het sociale gebeuren hebben gegeten dus zal het weinig uitmaken hoe je het vraagt.
Niet lullig bedoeld maar ik krijg toch sterk de indruk dat hij homo is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:25 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Nou, hij is iets socialer dan ik
Hij heeft denk ik 3 vrienden ofzo
Oh ja, hij heeft 2 vriendinnen waar hij alles aan verteld.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:28 schreef Ikgazachtikgavies het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld maar ik krijg toch sterk de indruk dat hij homo is.
Je praat tegen die gozer alsof je een wijf aant versieren ben die je zo snel mogelijk in bed wil hebben.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:19 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
................................
Doe nu eens normaal...
Wat dan als die op jou valt?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:33 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Oh ja, hij heeft 2 vriendinnen waar hij alles aan verteld.
Kan zijn dat hij homo is misschien, maar ik mag hem heel erg en het maakt me sowieso niet uit of iemand op een jongen of meisjes valt.
Dat denk ik ook ja.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:54 schreef VacaLoca het volgende:
Ik snap dat als je weinig contacten hebt dat gewoon een vriendschap opbouwen net zo spannend kan zijn als een relatie. Je gedrag hierin is dan ook aardig hetzelfde als een jongen die voor het eerst verliefd is op een meisje. Vandaar dat het een beetje gay overkomt.
Meh, is niet echt raar of zo hoor. Ik heb wel vaker afgesproken met gozers die ik online heb leren kennen. Als je online vaak goed met elkaar kan praten, lekker met elkaar kan lachen, gedeelde interesses hebt en zo waarom zou dan niet gewoon een keer gaan chillen? Heb gezellige meets gehad hoor, voor mij is er niet echt een verschil tussen iemand op een online medium leren kennen of op een feest of in een klas of waar dan ook... En als je het kan vinden met iemand dan is het leuk om diegene eens in het echt te zien en spreken. Dat komt toch heel anders over dan via msn.quote:En ik sluit niet uit dat die andere gozer er wel zulke gedachten op nahoud. 2 mannen die met elkaar via internet gaan afspreken is niet bepaald standaard.
Ik heb je PM gelezen, en direct geblokkeerd. Wat een mafketel ben jij.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:43 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.. Maar als je beiden autistisch bent(En zelfs beiden PDD-NOS)dan zal je elkaar ook wel beter begrijpen denk ik.
[..]
Meh, is niet echt raar of zo hoor. Ik heb wel vaker afgesproken met gozers die ik online heb leren kennen. Als je online vaak goed met elkaar kan praten, lekker met elkaar kan lachen, gedeelde interesses hebt en zo waarom zou dan niet gewoon een keer gaan chillen? Heb gezellige meets gehad hoor, voor mij is er niet echt een verschil tussen iemand op een online medium leren kennen of op een feest of in een klas of waar dan ook... En als je het kan vinden met iemand dan is het leuk om diegene eens in het echt te zien en spreken. Dat komt toch heel anders over dan via msn.
Mij maakt het eigenlijk niks uit of ik nu een meisje of een jongen leer kennen online, chillen kan met iedereen..
Veel plezier met je gaydate dan flikkertjequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:24 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Ik heb je PM gelezen, en direct geblokkeerd. Wat een mafketel ben jij.
Ja... echt niet normaal hoor... hij raadde me aan XTC te gebruikenquote:
Ja, als je het een keer zou hebben gebruikt in een sociale setting als een feest dan zal je wel begrijpen waarom ik het aanraad aan iemand die zoals jij zelf al zegt over jezelf niet erg sociaal aangelegd is. Drugs leren je jezelf kennen en vrijer zijn in je doen en laten. Of je er wat mee doet moet je zelf weten, het was maar een tip.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:48 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Ja... echt niet normaal hoor... hij raadde me aan XTC te gebruiken
Oh noes!quote:Nou, ik vrees dat je op de blokkeer status staat
Klinkt als een prima tip.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:48 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Ja... echt niet normaal hoor... hij raadde me aan XTC te gebruiken
Wie is hier ook alweer degene die drugs nodig heeft om zich lekker te voelen? Niet naar mij wijzen, JIJ bent degene die zichzelf kappot maakt. Je kan er beter iets aan doen, zoals ik, en drugs gebruiken is niet echt de oplossing. Van mij mag je achter de tralies.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:52 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, als je het een keer zou hebben gebruikt in een sociale setting als een feest dan zal je wel begrijpen waarom ik het aanraad aan iemand die zoals jij zelf al zegt over jezelf niet erg sociaal aangelegd is. Drugs leren je jezelf kennen en vrijer zijn in je doen en laten. Of je er wat mee doet moet je zelf weten, het was maar een tip.. En alsof XTC zo'n ramp is. Alcohol is ongezonder hoor.
.
[..]
Oh noes!! Je reetriddertje zal je nichterige gedrag wel waarderen.
.
Koosvriendloos, haha! Maar nu heb je er een boyfriend bij he, beter dan altijd maar alleen zijn. Ik wens jullie veel geluk samen, wie gaat het vrouwtje zijn en wie het mannetje?
Mag ik op jullie bruiloft komen?
.
?
Doe eens normaal zeg, wat een kinderachtige reactie. En ik vind xtc gebruiken ook een behoorlijk waardeloze tip.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:52 schreef badtripbob het volgende:
Oh noes!! Je reetriddertje zal je nichterige gedrag wel waarderen.
.
Koosvriendloos, haha! Maar nu heb je er een boyfriend bij he, beter dan altijd maar alleen zijn. Ik wens jullie veel geluk samen, wie gaat het vrouwtje zijn en wie het mannetje?
Mag ik op jullie bruiloft komen?
.
?
Inderdaad, want het is teringzooi. En dat hebben jullie niet eens in de gaten, zulk dom volk zijn jullie. Aso kamp!quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:01 schreef Xa1pt het volgende:
Mijn bijdrage was ook serieus. Als je sociaal niet echt vaardig bent kan xtc wel degelijk een eye-opener zijn. Maar goed, als dat niet je ding is - om wat voor reden dan ook: prima.
Nee hoor. Alcohol zuipen of veel junkfood vreten is dan slechter voor je.quote:
quote:En dat hebben jullie niet eens in de gaten, zulk dom volk zijn jullie. Aso kamp!
Tja, je kan het zo zeggen, en als hij het precies zo opvat zoals jij het bedoelt is er niets mis mee. Maar in het algemeen wordt het, zoals jij het verwoord, het opgevat alsof je 'm leuk leuk vind.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:01 schreef WindowsFan het volgende:
Don't assume. It makes an ass out of u and me. Maar ja, jij houdt wel van konten he? Flikkertje?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:57 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Wie is hier ook alweer degene die drugs nodig heeft om zich lekker te voelen?
Ik leef tenminste.quote:Niet naar mij wijzen, JIJ bent degene die zichzelf kappot maakt.
"Er iets aan doen, zoals jij"quote:Je kan er beter iets aan doen, zoals ik, en drugs gebruiken is niet echt de oplossing.
Das meer een plek voorm jou. Kan je bubba's bitch zijn en bukken voor zeepjes.quote:Van mij mag je achter de tralies.
En dit dus. Iedereen die ervaring heeft met drugs zal je hetzelfde vertellen. Drugs leren je jezelf kennen en leren je veel over hoe je kan zijn. En als jij had gereageerd op mijn PM met: Dank je voor de tips maar ik heb geen interesse in drugs. Dan was dat een stuk socialer geweest he. Maar ja, jij kan ook niet simpel iets aan je handicap doen... Of wacht, wel! Gewoon een pilletje slikken en een wereld voor je open laten gaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:01 schreef Xa1pt het volgende:
Mijn bijdrage was ook serieus. Als je sociaal niet echt vaardig bent kan xtc wel degelijk een eye-opener zijn. Maar goed, als dat niet je ding is - om wat voor reden dan ook: prima.
Ja, het is echt teringzooi...quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:03 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Inderdaad, want het is teringzooi. En dat hebben jullie niet eens in de gaten, zulk dom volk zijn jullie. Aso kamp!
Zonder in te gaan of XTC schadelijk kan zijn of niet, lijkt het me nooit slim om mensen te stimuleren om middelen te gaan gebruiken om uit een bepaalde situatie te komen. Want dat kan al snel leiden tot afhankelijkheid van dat middel omdat ze het zonder niet kunnen > verslaving.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:01 schreef Xa1pt het volgende:
Jammerlijk dat je eerst normaal reageert in dit topic en dat zodra je op je tenen getrapt bent je de randdebiel gaat uithangen. Als je zijn reactie op jouw advies niet passend vind sta er dan gewoon boven ofzo.quote:
Ik ben het eens dat je drugs niet moet gebruiken om problemen te verdringen. Ze gebruiken om beter inzicht in jezelf/je problemen te krijgen is echter niks mis mee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:11 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Zonder in te gaan of XTC schadelijk kan zijn of niet, lijkt het me nooit slim om mensen te stimuleren om middelen te gaan gebruiken om uit een bepaalde situatie te komen. Want dat kan al snel leiden tot afhankelijkheid van dat middel omdat ze het zonder niet kunnen > verslaving.
Mag ik niet wat lol hebben? Ik disste hem juist zo goed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:13 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Jammerlijk dat je eerst normaal reageert in dit topic en dat zodra je op je tenen getrapt bent je de randdebiel gaat uithangen. Als je zijn reactie op jouw advies niet passend vind sta er dan gewoon boven ofzo.
Ga jij lekker je pilletje inslikken, dan probeer ik mijn leven ECHT op orde te krijgen. Drugs verhelpen je problemen niet jongen, ze laten je dat denken. Kick af, en ga wat doen met je levenquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:14 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik ben het eens dat je drugs niet moet gebruiken om problemen te verdringen. Ze gebruiken om beter inzicht in jezelf/je problemen te krijgen is echter niks mis mee.
XTC laat je zien dat je heel sociaal kan zijn. En wat je onder invloed kan kan je nuchter ook. Zo'n ervaring kan je juist overtuigen dat je dit allemaal net zo goed kan als "normale mensen", maar dat je gewoon eerst over die eerste stempel heen moet.
Hier spreekt een echte expert hoor...quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:19 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Ga jij lekker je pilletje inslikken, dan probeer ik mijn leven ECHT op orde te krijgen. Drugs verhelpen je problemen niet jongen, ze laten je dat denken. Kick af, en ga wat doen met je leven
Ja, ik ga drugsadvies aannemen van een sociaal retarded gaylord die denkt dat xtc teringzooi is.quote:Neem het nu maar gewoon van me aan.
Wat ben jij een enorme kansloze stumper zeg... Zielenpootje die je bent achter je computertje.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:26 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hier spreekt een echte expert hoor...! Drugs verhelpen je problemen niet uit zichzelf nee, dat is zeker waar. Maar ze kunnen uitstekende hulpmiddelen zijn om problemen op te lossen.
[..]
Ja, ik ga drugsadvies aannemen van een sociaal retarded gaylord die denkt dat xtc teringzooi is.! Kom op man, je weet overduidelijk helemaal niks van drugs, behalve wat je ouders je verteld hebben. Je gelooft zeker ook nog in de paashaas?
Nee, niet echt... ik weet nog steeds niet wat ik nou moet zeggen tegen hemquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:28 schreef gelestipjes het volgende:
Om toch maar even op het oorspronkelijke doel van dit topic terug te komen: Heb je hem nu al gevraagd? Of weet je in ieder geval al wat je gaat vragen?
Jij: hey hoe gaat het?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:29 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Nee, niet echt... ik weet nog steeds niet wat ik nou moet zeggen tegen hem
Haha, ik herkende mijzelf juist toen ik jonger was in zijn OP, maar dan in lichtere mate.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat ben jij een enorme kansloze stumper zeg... Zielenpootje die je bent achter je computertje.
Stoere jongen hoor, je mag trots op jezelf zijn. Inlevingsvermogen komt niet voor in je woordenboek, of wel?
Indd wel een goede zin om het te vragen.quote:Jij: He maarre, lijkt me lachen als je binnenkort een keertje langskomt joh, gaan we ff kroegje pakken/gamen/chillen.
Zo misschien?
We have a winnerquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij: hey hoe gaat het?
Hij: hoii ja goed hoor met jou?
Jij: ja prima!
Jij: Nog wat boeiends gedaan vandaag?
Hij: 'antwoord'
Jij: Oke, leuk/balen/cool/stom/vet
Jij: He maarre, lijkt me lachen als je binnenkort een keertje langskomt joh, gaan we ff kroegje pakken/gamen/chillen.
Zo misschien?
Jaja, en je vind jezelf ook zo supercool en stoer dat je aan het trollen bent.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:34 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Haha, ik herkende mijzelf juist toen ik jonger was in zijn OP, maar dan in lichtere mate.. Ik gaf hem de tips die bij mij heel goed gewerkt hebben om mijzelf te leren kennen en vrijer te zijn. Ik heb zelf ook een vorm van autisme.
.
En de TS begon met onbeschoft te reageren op mijn PM die goedbedoeld was hoor.. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Plus dat ik ook lekker aan het trollen ben tussen het serieus zijn door.
TS, niet zo bang zijn! Gewoon het rustig brengen, beetje chill, en niet te beladen. Die persoon zal namelijk met dezelfde gedachten zitten als jij aangezien jullie in een vergelijkbare situatie zitten. Houd dat dus in je achterhoofd, dan maakt het je een stukje minder zenuwachtig waarschijnlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:34 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Indd wel een goede zin om het te vragen.
Ben jij een anonieme fokker?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:42 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
We have a winner
In zowel de categorie beste zin voor TS als de beauty contest
Hahaquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:47 schreef VacaLoca het volgende:
'Iemand gespot op FOK. Maar ze heeft een relatie. Wat nu?'
badtripbob: XTC!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:47 schreef VacaLoca het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:47 schreef VacaLoca het volgende:
Oh god, zo'n R&P huilie...quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jaja, en je vind jezelf ook zo supercool en stoer dat je aan het trollen bent.
Ik vind je een zwakkeling, zo supertriest dat je zo op internet in een topic gaat doen gewoonMaar goed, als jij je er maar cool door voelt joh.
TS: Nou, vragen dan! Hup!
Nee man, Rohypnol FTW!quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:47 schreef VacaLoca het volgende:
Oftewel, gewoon een junk met rode ogen, die smoezen loopt rond te bazuinen om niet te stoppen met gebruiken. Ach, lekker zelf weten johquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:54 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Oh god, zo'n R&P huilie...! En het was al triest toen hij mijn goedbedoelde advies zo beantwoordde.
. Als je triest doet kan je triest gedrag terug verwachten
[..]
Nee man, Rohypnol FTW!
Yep, ben echt een R&P huiliequote:Op donderdag 10 maart 2011 00:54 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Oh god, zo'n R&P huilie...! En het was al triest toen hij mijn goedbedoelde advies zo beantwoordde.
. Als je triest doet kan je triest gedrag terug verwachten
[..]
Nee man, Rohypnol FTW!
IK hoef geen smoesjes te gebruiken om niet te stoppen met gebruiken. Ik heb daar helemaal geen enkele behoefte aan. En als jij niet zo heilig in die praat van je ouders zou geloven dan had je wel in kunnen zien dat drugs helemaal zo slecht nog niet zijn. Het gaat erom hoe je er mee om gaat. Als dat verstandig is dan heb je er alleen maar voordeel aan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:56 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Oftewel, gewoon een junk met rode ogen, die smoezen loopt rond te bazuinen om niet te stoppen met gebruiken. Ach, lekker zelf weten joh
Zei mijn vader ook altijd... toch maar 43 jaar oud gewordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:03 schreef badtripbob het volgende:
[..]
IK hoef geen smoesjes te gebruiken om niet te stoppen met gebruiken. Ik heb daar helemaal geen enkele behoefte aan. En als jij niet zo heilig in die praat van je ouders zou geloven dan had je wel in kunnen zien dat drugs helemaal zo slecht nog niet zijn. Het gaat erom hoe je er mee om gaat. Als dat verstandig is dan heb je er alleen maar voordeel aan..
Je moet het zelf weten als jij niet wilt gebruiken maar ga geen bullshit verspreiden over drugs. Je weet er niks vanaf dus STFU!
Zeg gozertje, dat is nou net het probleem he, met drugs. Dat heel veel mensen er helaas niet 'verstandig' mee om kunnen gaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:03 schreef badtripbob het volgende:
[..]
IK hoef geen smoesjes te gebruiken om niet te stoppen met gebruiken. Ik heb daar helemaal geen enkele behoefte aan. En als jij niet zo heilig in die praat van je ouders zou geloven dan had je wel in kunnen zien dat drugs helemaal zo slecht nog niet zijn. Het gaat erom hoe je er mee om gaat. Als dat verstandig is dan heb je er alleen maar voordeel aan..
Je moet het zelf weten als jij niet wilt gebruiken maar ga geen bullshit verspreiden over drugs. Je weet er niks vanaf dus STFU!
Ik weet er wel iets van. Genoeg om te weten dat mensen die zoals jij praten, vaak blind zijn voor het feit dat ze een gevaar zijn voor zichzelf. Maar dat gaat voor jou zeker niet op?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:26 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hier spreekt een echte expert hoor...! Drugs verhelpen je problemen niet uit zichzelf nee, dat is zeker waar. Maar ze kunnen uitstekende hulpmiddelen zijn om problemen op te lossen.
[..]
Ja, ik ga drugsadvies aannemen van een sociaal retarded gaylord die denkt dat xtc teringzooi is.! Kom op man, je weet overduidelijk helemaal niks van drugs, behalve wat je ouders je verteld hebben. Je gelooft zeker ook nog in de paashaas?
De manier waarop je hier reageert is genoeg. Als je gaat huilen over trollen/bashen dan begrijp je niet hoe fok in elkaar zit.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Yep, ben echt een R&P huilieVind je ook echt terug in mijn posthistorie inderdaad.
Ik heb ook autisme, zoals ik al eerder zei. Beter lezen.quote:Enne, volgens mij was TS degene met een lichte afwijking..
Of heb jij die misschien ook?Waardeloos figuur.
Ik huil/bash over het algemeen nooit hier over reacties op FOK!quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:09 schreef badtripbob het volgende:
[..]
De manier waarop je hier reageert is genoeg. Als je gaat huilen over trollen/bashen dan begrijp je niet hoe fok in elkaar zit.
[..]
Ik heb ook autisme, zoals ik al eerder zei. Beter lezen.. Maar wel in een lichtere vorm dan TS, maar daarom wilde ik hem ook juist advies geven dat voor mij uitstekend gewerkt heeft.
En hij begon met te reageren op mijn hulp meteen te melden dat hij mij geblokkeerd heeft en dat ik maar een mafketel ben. Nou, sorry, maar People in glass houses should not throw stones.
Als jullie elkaar toch persoonlijk kennen, kunnen jullie het misschien beter even prive uitspreken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:12 schreef VeerEli het volgende:
Maar jou vond ik gewoon een kansloze kneus, die zichzelf heel wat stoerder voor loopt te doen dan dat ie is.
One of de guys geweest?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij: hey hoe gaat het?
Hij: hoii ja goed hoor met jou?
Jij: ja prima!
Jij: Nog wat boeiends gedaan vandaag?
Hij: 'antwoord'
Jij: Oke, leuk/balen/cool/stom/vet
Jij: He maarre, lijkt me lachen als je binnenkort een keertje langskomt joh, gaan we ff kroegje pakken/gamen/chillen.
Zo misschien?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:15 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Als jullie elkaar toch persoonlijk kennen, kunnen jullie het misschien beter even prive uitspreken.
Yep, you're right.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:16 schreef Ansu het volgende:
TS heeft meer aan tips, dan aan nutteloos gediscussieer.
En een hele hoop ook wel. Raves zitten vol met drugsgebruikers, zeker underground. Jij wilt dus zeggen dat een hele hoop mensen daar een probleem hebben met drugs?quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zeg gozertje, dat is nou net het probleem he, met drugs. Dat heel veel mensen er helaas niet 'verstandig' mee om kunnen gaan.
Mwah, dom, dom. Er is een kans dat de persoon inderdaad niet er mee om kan gaan en ik heb gezorgd voor zijn problemen... Ik weet echter ook dat wiet en xtc hartstikke onschuldig zijn. En als je je inleest voor je aan XTC begint(En aangezien TS een computerliefhebber is kent hij vast wel deze afkorting wel: RTFM!)quote:Veel drugs zijn namelijk VERSLAVEND. Goh. Dat jij nou zo geweldig bent dat jij wel maat kan houden ermee
Het is gewoon te dom voor woorden om iemand drugs aan te raden. Heb zelf genoeg drugs uitgeprobeerd en gebruikt, maar zal het nooit iemand in die zin aanraden als hoe jij bij TS heb gedaan... Damn.
Ik neem niet eens de moeite meer om die onzin door te lezen. Maak maar lekker een nieuw topic aan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:25 schreef badtripbob het volgende:
[..]
En een hele hoop ook wel. Raves zitten vol met drugsgebruikers, zeker underground. Jij wilt dus zeggen dat een hele hoop mensen daar een probleem hebben met drugs?
Met alcohol zijn er ook een hele hoop verslaafden maar daar word niks over gezegd...
[..]
Mwah, dom, dom. Er is een kans dat de persoon inderdaad niet er mee om kan gaan en ik heb gezorgd voor zijn problemen... Ik weet echter ook dat wiet en xtc hartstikke onschuldig zijn. En als je je inleest voor je aan XTC begint(En aangezien TS een computerliefhebber is kent hij vast wel deze afkorting wel: RTFM!)
Drugs aanraden voor plezier is nobel maar iemand een oplossing bieden om socialer te worden en vanzelf te leren hoe je een gesprek houdt als normale mensen is IMO toch juist iets goeds.
Een psychiater zal vele gesprekken nodig hebben en ook nog een medicatie voor gaan schrijven waar je altijd aan moet zitten om het effectief te laten zijn... Als je 1 keer op een feest een goede pil dropt dan ben je gelijk genezen van sociale incapabiliteit. En als je inziet dat de pil daar niet voor nodig is maar je een les heeft geleerd dan is dat een stuk beter dan routine medicatie slikken..
Haha, ik stress nooit joh. Jouw reacties en dan iets met pot en ketel..quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik huil/bash over het algemeen nooit hier over reacties op FOK!
Sterker nog, 9 van de 10 keer lig ik er dubbel om. Maar jou vond ik gewoon een kansloze kneus, die zichzelf heel wat stoerder voor loopt te doen dan dat ie is. En je kwam ook gewoon gefrustreerd over, wat ik ook zielig vind.
Haha, lol! Ik ben aan het TROLLEN. Oftewel ik loop lekker te stangen. En ik was gewoon lekker een potje dissen aan het spelen. Normale mensen dissen dan terug en lachen erom.quote:Dat je zelf ook autisme hebt verklaard misschien het één en ander.
Ik vind dat TS ook niet zo had hoeven reageren op jou. Maar jou reactie daarop slaat gewoon alles, en ik vind het vreemd dat je dat zelf niet inziet.
Die emotie is uitgeschakeld, want dan ben je stonedquote:
Zou je denken ja. Ik had ook eerst een serieuze post geplaatst en een serieuze PM naar hem gestuurd. TS waardeert dat blijkbaar niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:16 schreef Ansu het volgende:
TS heeft meer aan tips, dan aan nutteloos gediscussieer.
Omdat ik niet zo sociaal ben, druk ik dingen misschien iets te hard uit... weetikveel. Ik ben geen homo, en dit is echt de laatste keer dat ik dat zeg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:04 schreef einschtein het volgende:
Je bent geen homo?
"Hij vertelde me een paar dingen, namelijk dat hij net als mij lichte PDD-NOS had. Ik reageerde terug met ''jij ook ?''."
Dank jequote:Op donderdag 10 maart 2011 10:40 schreef Re het volgende:
en laten we dat getroll en gedis eens niet doen, daar zijn andere fora voor
Je hebt toch al genoeg gedaan door iets voor te stellen? En jullie praten regelmatig, lijkt me niet meer dan logisch dat je elkaar allebei aardig vindt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:29 schreef WindowsFan het volgende:
Ik heb het gevraagd aan hem![]()
Hij zei dat hij zou komen als hij zijn laptop had. Ik weet het, rare vraag, maar hoe kan ik hem laten merken dat ik hem echt mag?
Je hebt het al duidelijk genoeg laten merken. Als je nog harder van stapel gaat lopen lijkt het alsof jij ook homo bent.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:29 schreef WindowsFan het volgende:
Hij zei dat hij zou komen als hij zijn laptop had. Ik weet het, rare vraag, maar hoe kan ik hem laten merken dat ik hem echt mag?
Laat het.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:40 schreef WindowsFan het volgende:
is het verstandig te zeggen tegen hem dat ik niet zo ''gay'' over wilde komen? Of kan ik de boel beter de boel laten
Och, het is nog niet zover toch? En anders kan hij er iig alert op zijn dat die gast misschien wel meer wilt. Je kunt het wel benoemen, dat het alleen om vriendschap gaat, je weet het tenslotte nooit. Maar ik zou het er niet zo dik bovenop leggen iig.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:43 schreef Witbaard het volgende:
[..]
Maar bereid je wel voor op een eventueel gênant moment bij de eerste ontmoeting.
Ik zou op de een of andere manier wel laten blijken dat je geen homo bent..quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:40 schreef WindowsFan het volgende:
is het verstandig te zeggen tegen hem dat ik niet zo ''gay'' over wilde komen? Of kan ik de boel beter de boel laten
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:45 schreef Kreator het volgende:
Wat een prachtig liefdesverhaal is dit zeg.
Ik weet het wel zeker. Ik heb het ook tegen hem gezegd... we hebben precies dezelfde problemen met sociale dingen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:50 schreef gelestipjes het volgende:
Ik zou de boel de boel laten. Misschien is hij ook helemaal geen homo he. Je zegt immers zelf dat jullie erg op elkaar lijken. Dus misschien geldt dat ook wel een beetje qua jullie manier van dingen uiten.
Jeetje je hebt echt vlinders in je buikquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:29 schreef WindowsFan het volgende:
Op dit moment ben ik bijna 17.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:32 schreef vencodark het volgende:
TS, ik heb trouwens gemist hou oud je eigenlijk bent.
Nee, heb ik niet. Ik heb gewoon geen sociale vaardighedenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:00 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Jeetje je hebt echt vlinders in je buik
Ik gedroeg mij zo toen ik 15 was en verliefd was op onbereikbare meisjes
Snap ik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:08 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet. Ik heb gewoon geen sociale vaardigheden
Ik ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:33 schreef Premium_Quality het volgende:
Haha, ik heb me kostelijk vermaakt door dit topic. Ik dacht na het lezen van de OP dat de TS een vrouw was.
Ja, serieus. Maar ik denk niet dat hij het gay bedoeltquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:16 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik ook
Tevens tvp om het verhaal van TS te lezen als hij ontmoet met z'n mattie en die gay blijkt te zijn. "Laten we samen onze laptops warm worden"? Serieus?
Vat het niet verkeerd op. Hij bedoelt gewoon dat we allebei zo verslaafd als de pest zijn.quote:
Maakt op zich ook niet uit, ga met hem chillen en heb het naar je zinquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Vat het niet verkeerd op. Hij bedoelt gewoon dat we allebei zo verslaafd als de pest zijn.
Uhm nee, sorry TS. Als iedereen in jouw topic zegt dat die andere gast homo is, dan hebben wij onze redenen. Komop, laptops warm houden?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Vat het niet verkeerd op. Hij bedoelt gewoon dat we allebei zo verslaafd als de pest zijn.
Aangezien veel mensen eerst ook dachten dat TS homo is maar dat niet blijkt te zijn kan het best zo zijn dat die andere jongen het ook heel anders bedoelde, dat hij, net als TS, gewoon niet de juiste woorden weet te vinden en daardoor op sommigen nogal raar overkomt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:02 schreef klammenoorseboskat het volgende:
[..]
Uhm nee, sorry TS. Als iedereen in jouw topic zegt dat die andere gast homo is, dan hebben wij onze redenen. Komop, laptops warm houden?
En mannen (jongens in jouw geval) onder elkaar praten anders met elkaar, maar als jij ooit een meisje gaat versieren heb je d'r zo in de pocket.
Voorbeeld bij mij:
Ik: "hey natte, ga je nog wat doen morgen"
Hij: "hey blakkaa, neuh morgen niks"
Ik: "zullen we morgen ff biertje doen ergens"
dus jaa
Dat hoeft inderdaad ook helemaal niet. Neemt niet weg dat dit een ontzettend schattig topic is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:47 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Ja, serieus. Maar ik denk niet dat hij het gay bedoelt
Hoe kan ik er achter komen of hij echt homo is ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef Dientje12 het volgende:
Ga eens over vrouwen praten met hem dan?
Zo van heb je welles een vriendin gehad ..
Of van ik zag laatst een lekker wijf joh!
iets in die richting check ze reactie..
Wadenktegezelluf?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Hoe kan ik er achter komen of hij echt homo is ?
Kus hem op de mond, dan ben je er zo achter.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
"wat vind jij van homo's?"quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:06 schreef WindowsFan het volgende:
Nee, ik ben serieus![]()
gewoon iets vragen? en dan uit het antwoord iets proberen te halen... wat zal ik vragen?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:12 schreef Skylark. het volgende:
Sla op straat een fag in elkaar en kijk of hij er wat van zegt.
Gast, ze gaan samen laptops warm laten worden, lekker close together, en dan moet TS opeens met stotterend stemmetje vragen: "Heeeeeeeey Geert.. Wat..Vind..Jij..Eigenlijk van hommmmos?".quote:
Vraag of hij welles een vriendin heeft gehad of die iemand op het oog heeft?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Vraag of hij wel eens (quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Dat zijn ze sowieso beide in mijn ogenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dan maakt ie zichzelf wel erg verdacht.
^^quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:43 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat zijn ze sowieso beide in mijn ogen
.................quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:54 schreef handshoes het volgende:
Ik zou vragen of hij van plan is zijn joystick mee te nemen naar jullie afspraakje. En dan kan je vragen of hij liever een grote joystick bedient of toch liever een kleine die goed in het vuistje past.
Ik zal het eens vragenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:08 schreef Swiffer het volgende:
Aangezien jullie beiden van elkaar weten dat je hetzelfde in elkaar steekt, kun je ook gewoon vragen of hij misschien tips heeft om meiden te versieren, en hoe hij wel eens op meiden is afgestapt?
Je zegt dat het je niet uitmaakt of hij op jongens valt of niet, maar het ff weten is toch wel zo handig om rare situaties te voorkomen.
Dit.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:35 schreef Golaso het volgende:
Jij bent een vrouw? Of gay? Want anders heb je nu een probleem, je krijgt een homo over de vloer die blijkbaar andere intenties heeft dan jij
Heb je hem al ontmoet dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 10:12 schreef WindowsFan het volgende:
Ik heb nog een vraag. Zijn er nog wat leuke gespreksonderwerpen?
We hebben het gehad over onszelf, vakanties computers... ik weet niet meer waar we het nog meer over kunnen hebben.
Ga iets doen (bijvoorbeeld samen gamen), dan komen de gesprekken vanzelf.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:25 schreef WindowsFan het volgende:
Nog niet, maar dat gaan we doen als hij zijn nieuwe laptop heeft.
Ik weet op MSN niet meer waar we het over kunnen hebben. Eigenlijk weet ik ook niet waar we het over moeten hebben als hij lang komt.
Dit.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:44 schreef gelestipjes het volgende:
Geen homo? Toen ik je OP las dacht ik dat je verliefd was op die jongen.
Inderdaad, maar als je nieuwsgierig overkomt of hij homo is, zal hij misschien ook denken van:''Waarom ben je zo nieuwsgierig?'' En dan ziet hij er misschien iets in.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:52 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ga iets doen (bijvoorbeeld samen gamen), dan komen de gesprekken vanzelf.
Hoeft niet, maar kan wel. Ik vond het simpelweg gewoon niet relaxt dat hij me leuk vond. Hij kon me niet vergeten en toen heb ik gezegd dat het voor hem ook beter was om weer contact op te nemen als hij me niet meer leuk vindt.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Homoseksualiteit hoeft een vriendschap niet in de weg te staan. Ongeacht wie er wel of niet homoseksueel is.
Maar ja, daar kan je eigenlijk pas achter komen als je elkaar daadwerkelijk kent. Op dit punt is het niet eens zeker of het over onwennige communicatie gaat, of dat er daadwerkelijk interesse is. En dan moet nog maar blijken of die eventuele interesse via internet ook in het echt nog stand houdt.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:12 schreef dogtagz het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar kan wel. Ik vond het simpelweg gewoon niet relaxt dat hij me leuk vond. Hij kon me niet vergeten en toen heb ik gezegd dat het voor hem ook beter was om weer contact op te nemen als hij me niet meer leuk vindt.
...................................quote:Op zondag 13 maart 2011 14:03 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Zijn de laptops al warm geworden?.
De hypotheekrente-aftrek is altijd wel een geslaagd onderwerpquote:Op zondag 13 maart 2011 10:12 schreef WindowsFan het volgende:
We hebben het gehad over onszelf, vakanties computers... ik weet niet meer waar we het nog meer over kunnen hebben.
Komen doet hij toch wel, of TS nu wilt of niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:53 schreef dogtagz het volgende:
Heb je nou al gevraagd aan hem of hij langs komt ofzo?
x2quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:55 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:01 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Komen doet hij toch wel, of TS nu wilt of niet.
Eventuele andere hobbys, sport, en niet te vergeten: de Wajong-uitkeringquote:Op zondag 13 maart 2011 10:12 schreef WindowsFan het volgende:
Het gaat wel aardig. Gisteren bijvoorbeeld sprak hij me aan, of ik Discovery aan het kijken was.quote:
Het zou fijn zijn als je uitlegd wat je bedoelt.quote:
Ja, iets te vroeg op invoeren gedruktquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:38 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als je uitlegd wat je bedoelt.
Oh, okequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:38 schreef Platina het volgende:
[..]
Ja, iets te vroeg op invoeren gedrukt
Zoals die nieuwe vriend van jequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:41 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Oh, oke![]()
Een schattig, lief klein eendje ben ik zeker
Alleen zijn er veel roofdieren![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:37 schreef Platina het volgende:
[ afbeelding ]
Zo beeld ik mij de TS in.
Een schattig klein eendje dat net in de grote boze wereld komt kijken. Ik hoop dat je een goede vriend overhoud TS en niet dat er een of andere Bubba voor je deur staat straks.
Komt vast goed, gewoon lekker kletsen over dingen die je interesseren. Programma's die je hebt gezien, en film die je leuk lijkt. Jullie opleiding, en meestal val je van het ene onderwerp wel in het andere.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:41 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Oh, oke![]()
Een schattig, lief klein eendje ben ik zeker
Alleen zijn er veel roofdieren![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:37 schreef Platina het volgende:
[ afbeelding ]
Zo beeld ik mij de TS in.
Een schattig klein eendje dat net in de grote boze wereld komt kijken. Ik hoop dat je een goede vriend overhoud TS en niet dat er een of andere Bubba voor je deur staat straks.
Ach, als hij zijn nieuwe laptop meebrengt heb je automatisch een gespreksonderwerp.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:30 schreef WindowsFan het volgende:
Lastig. Ik weet niet hoe ik dat concreter zou kunnen afspreken. Ik zie wel
"Laten we pannenkoeken bakken als je langskomt!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:30 schreef WindowsFan het volgende:
Lastig. Ik weet niet hoe ik dat concreter zou kunnen afspreken. Ik zie wel
Laat ik die gedachte erin houdenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:34 schreef dogtagz het volgende:
TS, je moet je echt minder zorgen gaan maken. Het komt allemaal vanzelf.
ja idd, dat forceren gaat zeker niet werken. Ik zeg altijd maar: "rekt het niet, dan scheurt het wel"quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:35 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Niet te veel lopen nadenken over dat gay gebeuren, niet zo forceren, dat is echt niet nodig
Daar liggen jullie hobbys juist grapjas, en ipv als de standaard nerd en alleen (of met je moeder) heen te gaan gaan jullie samen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:43 schreef WindowsFan het volgende:
Moeilijk zeg.
Even vragen of hij mee wil naar een ICT beurs. Ik ken hem net 2 weken.
Sowieso denk ik een beetje raar. Niet zo forceren?
Man, ik heb het er vreselijk moeilijk mee. Iemand heel aardig vinden, maar dus echt niet weten hoe het aan te pakken. Als je iemand 2 weken kent vraag je toch niet of diegene meegaat naar een ICT beurs..?
Ik denk dat TS zijn maatje wel in is voor wat SM-games.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:47 schreef fs180 het volgende:
Nodig hem anders uit voor een potje gamen ofzo?
Wat ben jij zielig zeg. Stel dat ze nou wel homo zijn, wat boeit dat dan? En als je er zo'n moeite mee hebt, wat doe je dan in dit topic?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:54 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik denk dat TS zijn maatje wel in is voor wat SM-games.
Ga huilen joh.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat ben jij zielig zeg. Stel dat ze nou wel homo zijn, wat boeit dat dan? En als je er zo'n moeite mee hebt, wat doe je dan in dit topic?![]()
Ik heb een hekel aan trollen in een serieus topic.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:15 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ga huilen joh.. Als ze homo zijn dan maakt dat niks uit. Ik heb ook homo/bi vrienden. Ik ben gewoon aan het trollen.
Daar past het juist het beste. En ik had al serieus antwoord gegeven in dit topic en via PM aan TS.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan trollen in een serieus topic.
Matig garpquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:15 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ga huilen joh.. Als ze homo zijn dan maakt dat niks uit. Ik heb ook homo/bi vrienden. Ik ben gewoon aan het trollen.
Nee, hij vroeg zich gewoon af of je niet al je plannen om moest gooien!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:21 schreef WindowsFan het volgende:
Wauw mensen, ik heb hem gevraagd of hij het goed vond of ik zaterdag kon komen, en hij zei dat hij het goed vond! Het ging zo:
Ik:
want ik wilde je vragen
weet niet of je dat goed vindt
maar morgen komen ofzo?
Hij:
ga jij niet naar familie morgen?
ik:
die wonen 1 KM verderop XD
Hij
ja maargoed normaal ben je daar altijd toch :H
ik:
soms,
niet altijd hoor :-O
hij:
oo oke:-O
maar vaak zat wel
nouja van mij mag t..tot zover ik weet hebben we geen plannen, en ik kan t nu niet navragen![]()
ik:
leuk man![]()
Hij:
hahalaptop niet vergeten he..
Het ging erom dat ik altijd naar familie ga normaliter op zaterdag. Vroeg hij dit omdat hij liever heeft dat ik niet kom?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Ben benieuwd of de laptop's 80 graden of warmer worden.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:08 schreef badtripbob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IT'S OVER 9000!!!!!!
Haha, jij wilt 2 gays hun "laptops zien opwarmen"!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Misschien kan TS z'n webcam aan doen tijdens het laptops opwarmen
Dus hij moet eerst naar jou toe komen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:01 schreef WindowsFan het volgende:
Helaas
Mijn moeder heeft er een stokje voor gestoken. Ze wilt hem eerst in het echt zien.... vreselijk
Tuurlijk snap ik het vanuit haar perspectief ook wel, je zoon die even naar een vriend in <naam> gaat
Op zo'n crackberry inderdaad.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:14 schreef alexmeijer het volgende:
msn is zooooo 2002.
echte bitches pingen tegenwoordig.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:09 schreef Falco het volgende:
Wie denkt er nog meer dat TS een troll is.
Hij heeft vast geen verstand van computers, sloop zijn laptop/computer! Daar heeft hij niet van terug.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:14 schreef WindowsFan het volgende:
Jammer van mijn moeder, maar hij moet inderdaad eerst naar mij komen .......
Hij zei dat hij dan nog wel eens zou komen als dat kon. Ik heb even later aan hem gevraagd of hij volgende zaterdag niet kon komen. Hij maakte er geloof ik van dat hij geen OV kaart had.
Ik ben inderdaad geen kleuter meer, maar mijn pa is de grootst mogelijke klootzak die ik tot nu toe ben tegengekomen. Werkt in de haven.... Praat als hij in een agressieve bui is tegen me als de hond. (kut, kk) Hij is vreselijk autoritair, dus als er iets niet naar zijn zin is of ik heb een weerwoord/feedback dat hij als brutaal beschouwd heb ik een blauw oog....
Met z'n blackberriequote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:14 schreef alexmeijer het volgende:
msn is zooooo 2002.
echte bitches pingen tegenwoordig.
Nu je vrienden krijgt is die "Sociale zooi" misschien wel handig...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:28 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Met z'n blackberrie![]()
Mijn telefoon van ¤30 doet exact wat ik wil. Al die poespas met sociale zooi....
die "windows fan" is sowieso fake.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:50 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nu je vrienden krijgt is die "Sociale zooi" misschien wel handig.... Ook al weten we niet of het bij 1 blijft of dat deze er überhaupt 1 wordt.
Lees het topic eens. Jij kan hem gay vinden maar hij zegt toch van niet....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:54 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
die "windows fan" is sowieso fake.
denk je serieus dat dr een meisje is met als nickname "windows fan".
nm.
hij is dus gay.
quote:
"Jammer van mijn moeder, maar hij moet inderdaad eerst naar mij komen ....... "
geslacht: Man
Inderdaad.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Lees het topic eens. Jij kan hem gay vinden maar hij zegt toch van niet....
Daarom is dit juist niet kansloos.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:07 schreef WindowsFan het volgende:
Nah... kansloos is een groot woord. Ik heb gewoon wat meer moeite met sociale dingen.
Wie niet? vraag ik me bijna af, maar blijkens de reacties zijn wij uitzonderingen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:09 schreef Falco het volgende:
Wie denkt er nog meer dat TS een troll is.
Blauwe ogen geslagen?quote:Op zondag 27 maart 2011 01:14 schreef Biogarde het volgende:
TS is even uit de roulatie. We gaan over 48 uur weer verder.
En ik heb er zo mijn best op gedaanquote:
Heeft hij je anaal verkracht?quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:35 schreef WindowsFan het volgende:
Kan iemand dit graf topic sluiten of gewoon lekker verwijderen?
Oh was jij er ook nog. Moest jij niet even je problemen weg snuiven?quote:
Haha,quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:41 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Oh was jij er ook nog. Moest jij niet even je problemen weg snuiven?
Prikte de coke lekker in je neus?quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:43 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Haha, [ afbeelding ] Ik heb wel wat Methoxetamine op![]()
Maare, de laptops waren dus oververhit geraakt?Zijn usb-stick ging er bij jou hard in zeker?
Ja, coca cola wel ja. Vloeibaar, prikkelt dat koolzuur. Maar cocaïne doe ik niet,quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:44 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Prikte de coke lekker in je neus?
Oh dan valt het wel meequote:Op zaterdag 23 april 2011 01:45 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, coca cola wel ja. Vloeibaar, prikkelt dat koolzuur. Maar cocaïne doe ik niet,
Ik ben 2 weken geleden bij hem langs geweest, en het was ontzettend leuk!quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:45 schreef StateOfMind het volgende:
Inderdaad, hoe is het afgelopen TS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |