LOLquote:In ieder geval geen romantisch dinertje.
In je OP geef je aan dat hij gezegd heeft een keer langs te willen komen...quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:11 schreef WindowsFan het volgende:
We hebben een hoop gepraat, en ik vindt hem echt vreselijk aardig, maar:
Ik durf het niet te vragen aan 'm. Geen idee waarom, maar ik vindt het echt vreselijk moeilijk.
Dus ik open MSN, en vraag: Goh, zou je eens lang willen komen?''quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:14 schreef flap_konijn het volgende:
[..]
In je OP geef je aan dat hij gezegd heeft een keer langs te willen komen...
Nee dan kom je niet verkeerd overquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:19 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Dus ik open MSN, en vraag: Goh, zou je eens lang willen komen?''
Kom ik dan niet verkeerd over? Man, ik heb echt een psychiater nodig...
Sorry TS, maar dit was ook mijn eerste vraag.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:42 schreef WindowsFan het volgende:
Wtf? Ik ben ten eerste een jongen, ten tweede absoluut geen homo ofzo.
Dus... wat zal ik eens zeggen dan? Sorry, niet raar over me denken alsjeblieft, maar waarom kan iedereen op school goed contact leggen met elkaar en ik niet? Zelfs op MSN niet...quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:25 schreef Banaaninpyjama het volgende:
Er is toch een kans dat je volgend jaar bij elkaar in de klas zit? Dan gooi je het daar toch gewoon op! Dan ken je elkaar alvast voordat je met school begint, zal hij ook echt niet raar vinden hoor.
Niet te veel lopen nadenken over dat gay gebeuren, niet zo forceren, dat is echt niet nodigquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:31 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Dus... wat zal ik eens zeggen dan? Sorry, niet raar over me denken alsjeblieft, maar waarom kan iedereen op school goed contact leggen met elkaar en ik niet? Zelfs op MSN niet...
''Hey <naam>, kan je eens naar mij toe komen ofzo?''
>>> Damn.
Is er geen cursus of e.d voor ?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:31 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Dus... wat zal ik eens zeggen dan? Sorry, niet raar over me denken alsjeblieft, maar waarom kan iedereen op school goed contact leggen met elkaar en ik niet? Zelfs op MSN niet...
''Hey <naam>, kan je eens naar mij toe komen ofzo?''
>>> Damn.
Zoiets dus. Vrijblijvend, casual en je hebt iets om over te praten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:34 schreef Ronaldsen het volgende:
Nou ik zou zeggen, spreek een keer af om samen naar een ICT beurs te gaan met de trein ofzo (cebit is geloof ik zoiets?). Dat is vrij ongedwongen en redelijk normaal voor een computer nerd.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:43 schreef WindowsFan het volgende:
Moeilijk zeg.
Even vragen of hij mee wil naar een ICT beurs. Ik ken hem net 2 weken.
Sowieso denk ik een beetje raar. Niet zo forceren?
Man, ik heb het er vreselijk moeilijk mee. Iemand heel aardig vinden, maar dus echt niet weten hoe het aan te pakken. Als je iemand 2 weken kent vraag je toch niet of diegene meegaat naar een ICT beurs..?
Dan word het tijd om die vaardigheden te gaan leren en ik zie hier een uitstekende oefening in het verschiet liggenquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:44 schreef WindowsFan het volgende:
Trouwens, sociale vaardigheden heb ik ook nooit echt geleerd. Vond mijn hardware en Visual Basic boek interessanter.
Zorg dat het niet geforceerd overkomt, maar gewoon spontaan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:49 schreef WindowsFan het volgende:
Waar moet ik op letten om niet verkeerd over te komen?
Je moet helemaal nergens op letten. Doordat je je nu te druk gaat maken over wat je moet gaan zeggen ga je het voor jezelf forceren.. en dat kan misschien ongemakkelijk gaan over komen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:49 schreef WindowsFan het volgende:
Waar moet ik op letten om niet verkeerd over te komen?
Ik knipperde even met mijn ogen toen ik dat laatste las. Zal toch niet? Hij maakte trouwens een grapje tussendoor, met dat hij hele mooie dames had gezien. Had zelfs een foto er van gemaaktquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:54 schreef Banaaninpyjama het volgende:
Jij zegt het niet te zijn, hij is dat misschien wel. Je hebt dus kans dat hij misschien andere bedoelingen heeft maar dat merk je snel genoeg
Mwoah. Ik vermoed dat hij er wel van is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:56 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Ik knipperde even met mijn ogen toen ik dat laatste las. Zal toch niet? Hij maakte trouwens een grapje tussendoor, met dat hij hele mooie dames had gezien. Had zelfs een foto er van gemaakt
Ja.. zulke grapjes maken ze allemaal van te voren..quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:56 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Ik knipperde even met mijn ogen toen ik dat laatste las. Zal toch niet? Hij maakte trouwens een grapje tussendoor, met dat hij hele mooie dames had gezien. Had zelfs een foto er van gemaakt
Mijn gay best friend heeft vast ook wel een foto van mij (of om het even welke vrouw) op zijn mobiele telefoon staan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:56 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |